:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

ماهی پلو!

دبیرستانی بودم و کلاس اضافه داشتم. فکر کنم ۵ سال پیش بود. ظهر وقتی رسیدم خونه که همه خواب بودن. مامان قشنگم برام یادداشتی با این مضمون گذاشته بود :

سلام خسته نباشی، ماهی پلو تو یخچال هست گرم کن و با خورشت بخور!من هرچی فکر کردم دیدم تاحالا به عمرم ماهی پلو رو با خورشت نخوردم!! اما یه خورده که گذشت تازه فهمیدم چی شده!! یادداشت اینجوری بوده:

سلام خسته نباشی ماهی! پلو تو یخچال هست گرم کن و با خورشت بخور!!

اینم از دردسرای اسم مستعار روی کودک گذاشتن!!

مامانی فدات شم!

نظرات 3 + ارسال نظر
padid شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

bah salam ! bebin ki injast , bebakhshid ,man balad nistam farsi type konam yani radastam nist ! aab hendoone o inaaa! mobarake , migama ye soal ! bebakhshid khanom in fereshtehe oon bala khodetoonid??? vay ghorbooni ghado baladoon beram man! mahipolo ba khoresh ke khoobe , goshnegi nakeshidi bache soosoole gherti ke dino imoono mashhad yadet bere ! baale ! bazam miresam khedmat

سلام پدیده ی ناز من! خوبی قشنگم؟ ممنونم که اومدی به وبلاگ نوپای من سر زدی. بازم بیا و پیامم حتما بذار.اون فرشته هه باطن همه ی آدمای خوبه!
بوووس
ماهی

aflatoon دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام!
نمیدونستم اسم مستعارتون ماهیه! نگفته بودی گل ماهی؟

این خانوم بالائیه راست میگه خداییش.حرفاشو گوش کن.خوش به حالت چه پدیده هایی دورو برت هستن!
بازم خدمت میرسم.

aflatoon دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

دوباره سلام.
ببین من وقتی داشتم تو اینجا کامنت اولمو تایپ میکردم پدیده خانوم بالا بود ولی بعد که کامنتو ارسال کردم رفت پایین!
در هر صورت پدیده خانوم چه بالا چه پایین حرفشو گوش کن.
ولی با قرتی و سوسول در مورد تو اصلا موافق نیستم.
محکم تر از این حرفایی.
به بچه هاتم سلام برسون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد