:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

آخرین بیت شعر سفر...

سلام.

این پست رو از یه کافی نت توی مشهد می ذارم صرفا جهت یادگاری!

فردا شب عازم اصفهان هستیم. چنان با سرعت گذشت که گاهی شک میکنم اصلا من اومدم مسافرت! به هر حال همیشه موقع برگشتن که می شه حسابی دلمون می گیره و به قول بابا که می گه:« کاشکی شعر سفر٬ بیت پایانی نداشت...» اما داره و فردا آخرین روز اقامت ما در مشهده و باز باید دلتنگ امام رضا و حرمش با اون کبوترای مامانیش بشیم تا شاید سال دیگه هم قسمت بشه بیایم زیارتش. البته دلتنگ فامیل هم خواهیم شد که میشه تلفنی تخفیفش داد. از همه ی دوستانی که محبت کردن و به وبلاگم سر زدن ممنونم و قول می دم اگه خدا به سلامت ما رو به خونه رسوند٬ تک تک از خجالتتون در بیام.

فعلا با اجازه میرم٬دوستون دارم مواظب خودتون باشین تا من برگردم!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
A..$@$...M یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبین
چه جالب از مشهد یادگاری گذاشتین
باریکلا
خیلی خوشحال شدم که اومدم.. وبلاگتونو دیدم...شاد شدم امروز خیلی خیلی
عیب نداره باز قسمت بشه مشهد برین
منتظر اپ جدیدتون هستیم
مراقب خودتون باشین
روز خوبی بود واستون؟ روز اخری تو مشهد؟
امیدوارم خوب بوده باشه
موفق باشی بای

سلام
بله روز آخر خیلی خوب بود آخه دوتا مانتو خریدم و دوتا ساعت خیلی خوشگل!
ممنونم که سر زدید
منتظر نظرات جدیدتون هستم

aflatoon دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

سلاااااام.
خیلی کار خوبی کردی از مشهد یه یادگاری گذاشتی.
من که دیگه نومید شده بودم. فقط کاش این یادگارو زودتر میذاشتی
من کلی کامنت گذاشتم که خانوم تو مشهد رویت کنن. مارو باش!

الان که دارم این کامنتو میذارم تو هم داری بیت پایانی شعر سفرو میخونی
کاشکی لا اقل یه بیت از این شعر سفرت هم مال ما بود.

شکر خدا معلومه که خوش هم گذشته.
ایشالا سالم برگردین.
ارادتمندم.

آیدا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ماهی جونم ...
من فردا دارم میرم مشهد اما حیف دیگه تو نیستی که ... (چشمک) (انگار قرار بوده ببینمت (نیشخند)

سلام خوشگله
به من که مشهد خیلی خوش گذشت. حالا که حسودیت شد و تو هم رفتی یه کاری کن به تو هم خوش بگذره!!
شاد باشی ناز دختر
به سلامت برگرد

دوست پاییزی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
زیارتتون قبول..انشالا صحیح و سالم برمیگردین..
امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه..و منو یادت نرفته باشه واسم دعا کنی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد