:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

شروع میهمانی خدا مبارک!

سلام.

 

امروز اولین روز ماه خدا بود. خوش به حال اونایی که توی این ماه حسابی خودسازی می کنن. فرق این مهمونی با بقیه ی مهمونیا تو اینه که همه جا از جسم پذیرایی میشه و اینجا از روح. وای بچه ها تا میتونیم باید توی این ماه خودمونو برای خدا لوس کنیم تا بعدا ً روش نشه مارو بفرسته جهندم! میگن تو ماه رمضان شیطون اسیره، باید حسابی بهش بخندیم و با بندگی خالص خدارو کردن، شیطونو بچزونیم! خلاصه که التماس دعای حسااااااابی داریم و ایشالا که نماز و روزه های همگی مقبول درگاهش باشه. خوش به حال اونایی که توفیق عبادت خالص و باحال رو پیدا می کنن. به قول مامان قشنگم:« بیایم از خدا بخوایم به هممون «حال عبادت» عنایت کنه... »  *** الهی آمین ***

 

Remember the five rules to be happy

-         Free your mind from hatred.

-         Free your mind from worries.

-         Live simply.

-         Give more.

-         Expect less.

 

پنج قانون خوشبختی را به خاطر بسپارید:

-         قلبتان را از نفرت پاک کنید.

-         ذهنتان را از نگرانی ها دور کنید.

-         ساده زندگی کنید.

-         بیشتر بخشنده باشید.

-         کمتر توقع داشته باشید.

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، التماس دعا...

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://baRNAME.BLOGSKY.COM

نظر

؟!!!!!

عروس مرده پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://dead-bride.blogsky.com

این ماه این ماه این ماه
تنها اتفاقی که بعد از شنیدن صدای اذان مغرب برام افتاد گریه کردن بود. برای چی نمی دونم. شاید برای این که خدامو از دست داده م. تو باورت می شه یکی روزه باشه اما خداشو از دست داده باشه؟
برای یه همچین آدمی دعا کن

چرا اینجوری فکر می کنی عروس خانوم؟
اگر خدا نداشتی اراده ی روزه هم نداشتی
ذهنتو روشن کن و ببین دنیا بیشترش نوره عزیزم
بازم بیا که خیلی باهات کار دارم!
شاد و سلامت باش و.....بخند!

عروسک خانوم پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ماهی جون
منم همستر خیلی دوست دارم حدود ۲ ماه پیش میخواستم بخرم ( از طریق اینترنت ) ولی چون لاک پشت هم دارم دیدم نمیتونم بهشون برسم تازه پیشی هم هست حسابی مواظب همسترت باش اگه تونستی عکسشو بذار ببینم
راستی در مورد آرش چرا؟اون که خیلی خوب و آقاست
شاد و سلامت باشی عزیزم
التماس دعا

سلام عروسکم
منم به طور اتفاقی دوتا همستر به دستم رسید حدود ۲ سال پیش یکی از دوستام نروماده داشت زیاد شده بودن داد به من. حالا شدن عشقای من! اما آره تو چون گربه داری دیگه بسه دیگه! آرشم جیگره ولی واسه اون اول وسط آخر نوشتن تو بخش نظرات تو یه کمی نگرانش شدم!
بازم بیا پیشم که خییییلی خوشحال میشم
ایام به کام عزیزم

آرش پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
من هم حلول ماه مبارک رمضان را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم امیدوارم راز و نیازهای شما مورد قبول درگاه احدیت واقع شود.
و از صمیم قلب امیدوارم تمام شیطانهای دنیوی در این ماه اسیر باشن.
اما قانون ششم خوشبختی:وجودتان را از تمام پلیدیها و حسرتها دور بدارید.
: ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸
... , . - . - , _ ,
... ) ` - . .> ' `( ..
.. / . . . .` . . .
.. |. . . . . |. . .|
... . . . ./ . ./ ..
..... `=( /.=` ......
....... `-;`.-' ..
......... `)| ... , ..
.......... || _.-'|
...... ,_|| \_,/ .....
.. , ..... || .'
. | | ,. ||/ ......
..` | /|.,|Y, .....
'-...'-._..||/ .....
... >_.-`Y| .........
........ ,_|| .......
.......... || ......
........... || ......
........... || ......
........... |/ ......
.¸.•*¨)¸.•*¨)
(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨)

سلام آرش جان
بابا حلوووووووووووول
بابا تبریییییییییک
بابا جدیییییییییییییی
بابا قانووووووووون
بابا مرسیییییییی

عروسک خانوم جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ماهی جون
عزیزم منکه امروزو سعادت نداشتم روزه بگیرم ان شاء الله از چند روز دیگه ولی با اون قلب پاک و مهربونت برام دعا کن عزیزم
التماس دعا
شاد و سلامت باشی گل من

سلام خوشگل عروسک!
منم روزه نبودم و به علت بیماری شاید یکی دو روز رو از دست بدم اما چشم من همیشه برای همه ی آدمای خوب دعا می کنم تو هم که دیگه عزیز دلی!
بازم بیا نانازی م منم التماس دعا
پیروز و سلامت باشی

A..$@$...M جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبی
ایول چه تند تند اپ میکنی
یه مسله کوچیکه باید... میل بزنم
بازم خوشحالم که اومدم وبتو و.......(چشمک).......؟؟؟؟؟؟؟؟ دیدم....
موفق باشی

سلام آقا امیر
خب تا دانشگاه شروع نشده میتونم تقریبا هرروز بیام ولی نیست خیییییلی بچه درس خونم؟! دیگه کم کم میام شایدم زیاد زیاد بیام!!
موفق باشی ممنونم که میای بازم بیا!
ماهی

محسن شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام گل ماهی جون
عید رمضان مبارک خودت و خانواده محترمو عزیزت.( گرچه امروز روز سومه)
فرشته جان وقت سحرو افطار منو یاد کن .من که میدونی همیشه هستم به یادت.
ایشالا این ماه واقعا برای همه ما عید باشه و بتونیم خود سازی کنیم.
البته خود سازی معنوی نه خود شازی!!
قربونت. بازم التماس دعا.

راستی شرمنده من ۵شنبه روز اول ماه به وبلاگ سر زدم ولی کامنت نذاشتم روز جمعه هم که اصلا به نت دسترسی نداشتم.

سلام محسن جان
من همیشه برای همه ی آدمای خوبی که میشناسم دعا میکنم
شما هم با کامنت یا بدون اون روی چشم وبلاگ جا داری!
ممنونم
بازم بیا
ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد