:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

نوستالژی...

سلام

تو این حال و هوای ماه رمضونی یاد اولین باری که می خواستم روزه ی کامل بگیرم افتادم...

از بس کله گنجشکی گرفته بودم خسته شده بودم. احساس می کردم خیلی کار بیهوده ای یه!برای همین مامانمو مجبور کردم تا سحر مثل یه خانوم متشخص منو بیدار کنه و با احترام کامل یه پرس سحری بهم بده!مامان قشنگمم که تصمیم کبرای منو دید گفت باشه به شرطی که زود پاشی!!خلاصه ما سحر پاشدیم و یه غذای حسابی تزریق کردیم و خوابیدیم.صبح بیدار شدم که برم مدرسه(کلاس اول ابتدایی بودم) احساس کردم شدیدا گشنمه اما یه احساس غرور عجیبی یادم آورد که روزه هستم.تو مدرسه هم به همه پز دادم که من امروز روزه ی کامل میگیرم و همه هم اینجوریبودن!حتی به معلممونم گفتم!(ندید بدید!!) آقا ظهر که برگشتم خونه از گشنگی و تشنگی اینجوریشده بودم اما جیگر نداشتم به زبون بیارم چون موج مثبت بود که به طرفم پرتاب میشد:<<ما که گفتیم نمیخواد کامل بگیری...بچه رو چه به این حرفا...حالا حقته بکش!!...باشه تا ادب بشی و غیره...>>منم همانند بچه سوسکی خسته دل٬ صدام در نیومد تا ووقتی که همه رفتن بخوابن و برای افطار پاشن!با دوبرابر سرعت نور و بیصدا تر از گربه رفتم سراغ یخچال و بیش از نیمی از زولبیا بامیه ها رو خوردم!وای که وقتی اولین بامیه رو گاز زدم و ریق شیرینش به دهانم سرازیر شد چه حس خوبی داشتم!!

موقع افطار یه جاییم درد میکرد که بعدها فهمیدم وجدانم بوده!!(خوب شد سر یخچال که بودم درد نگرفت!!!)خلاصه خوشحال از اینکه همه فکر میکردن من روزمو کامل گرفتم و ابراز احساسات دیگران که مبنی بر بزرگ شدنم بود رو میشنیدم٬ مامان قشنگم موقع خواب بهم گفت:<< اگه میخوای فردا سحرم بیدارت میکنم به شرطی که مثل بقیه صبر کنی بعد از افطار زولبیا بامیه بخوری!!!>>

امان از دست مامانا که نمیشه هیچی رو ازشون مخفی کرد! و این اولین و آخرین باری بود که به خودم و خدا دروغ گفتم...

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین٬ التماس دعا...

نظرات 11 + ارسال نظر
اناهیت جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://sh33.blogsky.com

سلام!!

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته!!!

padid جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ

!!!!!TAKBiiiiiiiiiiR

تکبیر یا تک تیر؟!

عروسک خانوم جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام ماهی جون
خوبی عزیزم؟
واییییییییییییییییی چه تجربه با مزه ای بود خیلی با حال بود
شاد باشی گلم
التماس دعا

سلام گل دخملم
خوبی خانومی
ممنونم که اومدی به بامزگی تو که نمیرسه!
بازم بیا و تو هم همیشه شاد و سالم باش لطفا!
فدات دخملی
ماهی

علی سلطانی مجد شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام عرض شد از اینکه به وبلاگ من ( همونی که گفته بودید اصفهان هستید) سر زدید سپاسگذارم به حکم ادب به وبلاگ زیبای شما سر زدم و این نظر را درج کردم.
موفق و پایدار باشید

باز هم به من سر بزنید

http://asheghi4u.blogsky.com
www.asheghi4u.net

سلام
ارادت داریم وبلاگ خودتونه
ممنونم لطف زیاد فرمودید
موفق تر باشید!
ماهی

آرش شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
از لطف زیادی که نسبت به بنده در کامنت قبلی فرمودید صمیمانه سپاسگزارم.
امیدوارم همیشه در پیشگاه خداوند باری تعالی و مادر گرامیتان رو سفید باشید.
از این که اینقدر فعال شدید خیلی خوشحالم.
یادم میاد یه دوستی از این کار وب لاگ نویسی به نام سوسول بازی و ... نام بردن
شما خاطرتون هست؟
حق یارتون

سلام آرش جان
ای باباااااااا! انجام وظیفه بود(نیشخند)
منم امیدوارم اما به شرط دعای دوستان
اما قبول کن دوستت درست گفته و گاهی برخی وبلاگ نویسا میزنن جاده خاکی
ما که ارادت داریم و ممنونم
منتظرم
ماهی

محسن شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام ماهی خانوم.
خیلی خاطره ت باحال بود. مخصوصا که با اون قلم شیرینت.
اره والا این مامانا همشون یه پا کاراگاه هستن.
من شبیه این خاطره رو داشتم فقط به جای زولبیا بامیه سمنو خوردم چون اون سال ماه رمضان تو عید بود. با اینکه مطمئنم وجدان دارم ولی جائیم درد نگرفت!!

برای من یکی نوستالژی ماه رمضان از همه بیشتر ربنای شجریانه که از وقتی که یادم میاد ماه رمضان بوده با ربنا.

ایشالا که به قول مادرت خدا بهمون حال عبادت بده.( خودمونیم مامانت اصل مطلبو گفته)
قربونت. بازم التماس دعا

سلام آقا محسن
خیلی ممنونم از اظهار لطفت و خوشحالم که میدونم تو این زمینه کلی شریک جرم دارم!!
خدا همه ی مامانا رو حفظ کنه
بازم بیا منتظرم
ممنونم
ماهی

مهسا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام ماهی جون
چطوری؟
عزیز این زمینه ی باگت یه جوریه.نوشته هات رو محو کرده.
فعلا ...(چشمک)

سلام مهسا گله
عزیزم منم دیدم یه بار اینجوری شده بود. یه رفرش که بزنی و سایت دوباره بیاد بالا حله!
مرسی که اومدی عزیزم
شاد و سالم باش گل دخمل
ممنونم
ماهی

حامد یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ من اومدی.من هم از شما التماس دعا دارم.

سلام حامد جان
خوش اومدی منم انجام وظیفه کردم.
ماهم التماس دعا...
ممنونم
ماهی

پینه دوز یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام ماهی
نماز روزه هات قبول باشه
من حاضرم یه معامله باهم انجام بدیم توی این ماه رمضون من همه روزه هامو بدم
با اون اولین روزه کامل ! تو عوض کنم .قبول؟

مرسی که سرزدی.

سلام پینه دوز جان!
خیلی خوش اومدی.باور کن اصلا قابلی نداره همش مال تو! روزه های خودتم داشته باش. البته از فردای اون روز نه تنها همه ی روزه هامو تو سن ۷ سالگی کامل گرفتم٬ بلکه قضای اون روزه ی شیطنت آمیزمم گرفتم! خب کوچکولو بودم دیگهههههه!
بازم بیا دوست گلم.منتظرتم
ماهی

فرزاد یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام((:
حسابی خندوندی منو((:
ایول
تو باید اسمتو میذاشتی مارمولک نه ماهی !(ناراحت نشی بیای بزنی )
وبلاگ قشنگی داری
از نوشته هات خوشم اومد
عنوان پست سومتو که خوندم(چتر برای چه....) با خودم گفتم این از اون نوشته هاس که خوندن داره اما بعد که فهمیدم اسم کتاب ضد حال خوردم):
حالا باید برم کتابشو بخرم !
هفته خوبی داشته باشی

سلام آقا فرزاد گل
خیلی خوش اومدی گل پسر! اتفاقا مارمولک هم صدام میکنن! اگه بشینم اسمای مستعارمو برات بگم تا سه سال میخندی.از جمله «پینوکیو» یا «مارماهی»! ایشالا کتابم پیدا کنی .منکه خیلی باهاش حال کردم.
بازم بیا اینطرفا منتظرم دوست خوبم.
ضمنا همیشه بخند!
ماهی

سارا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟
نماز روزه ها قبول
دست قلمت خیلی روونه تبریک میگم
ممنون که به من سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

**التماس دعا**

سلام دخمله!
قبول صاحبش انشالله از شما هم!
انجام وظیفه بود
لینکت کردم دوست گلم
بوووووووس
ماهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد