:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

سوتی

سلام!

دیروز با دوستام رفتیم دانشگاه ببینیم چه خبره! آخه گفته بودن کلاسا از 24 شهریور شروع میشه. البته میدونستیم که تق و لقه ولی دلمون برای هم و برای دانشگاه خیلی تنگ شده بود. تازه این دوتا منو کچل کرده بودن که :«ما  سوغاتیمونو می خوااااااااااااااااایم!»

ساعت ده و نیم صبح جلوی درِ دانشگاه قرار گذاشتیم.من زودتر از اون دوتا رسیدم وقتی اومدن سه تایی رفتیم دانشکده. بعد از پرس و جو درباره ی تاریخ و نحوه ی حذف و اضافه(که آیا مثل انتخاب واحدمون اینترنتیه یا نه) ، من به بچه ها پیشنهاد کردم بریم به استادامون سلام کنیم!!

یکی دوتاشونو که دیدیم ، رفتیم دفتر یکی از استادا که در طول این سه سال تحصیل کم حرصش ندادیم! آخرین جمله ای که ازترم قبل از این استاد یادمه اینه:«آخه تو چرا انقدر سر به سر من ِ پیرمرد میذاری؟!!» تا رفتیم تو دفترش شروع به سلام علیک و تابستان خود را چگونه گذراندید و اینا کردیم!

حالا تو این هیری ویری نگار رفته از توی شکلات دون استاد(!؟) یه دونه شکلات ورداشته و با خنده رو به من میکنه و میگه:«ماهی!شکلات نمیخوری؟!!» من و پدیده و استاد اینجوریبه نگار نیگا میکنیم! من از لای دندونام یواش ولی با حرص میگم:«ماه رمضونه نگار!ماه رمضونه کوفتت نکنیااااا!!بگیر جلوی اون وامونده رو!» نگارم که اصلا ًحواسش نبود با حس فاتح قله ی اورست مشغول کندن پوست شکلات بود و ما سه تا هم همچنان اینجوری؟!! یهو تا اومد بخوره استاد گفت:«اوهوووووووویییییی! برو بیرون بخور!!» نگارم که ضریب هوشی بالایی داره تازه فهمیده چیکار کرده! (نگاربه علت بیماری هیچوقت نمیتونه روزه بگیره) حالا من و پدیده داریم هِرهِر میخندیم و نگارم تو خودش فِر خورده از خجالت!من و پدیده با هزار بدبختی از لابه لای خنده هامون یه چیزی شبیه خداحافظی تحویل استاد دادیم و زدیم بیرون...

ظاهراً قراره این ترم سر کلاس این استاد حضور به هم برسونیم و همونجوری باشیم که اون میخواد !!!

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، التماس دعا...

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

کسانی که رفته بودن به تپه تا برای باریدن باران دعا کنن ...تنها آنهائی به خودشان ایمان داشتند که چتر به همراه خود برده بودند

چتر ...

A..$@$...M دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام!
گفته بودی میل میزنی
چی شد پس؟!!
ماهی

قهرمان فراموش شده دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ http://expiredhero.blogsky.com

سلام
ممنون
ممنون

بازم ممنون
راستی جواب سوالت هم آره است و هم نه
مولانا هم امسال سال اونه
لا اقل میذاشتی یه سال قبل یا یه سال بعد می گفتی

قهرمان فراموش شده

سلام
انجام وظیفه بود
ضمنا من از مولانا متنفرم چون خودشو پشت شعراش قایم کرده تا هیچکس نره سراغ زندگی خصوصیش. کی میدونه که اون یه دختر نوجوان رو بدبخت کرده؟هیچکس...
ممنونم که اومدی
پاینده باشی
ماهی

مهدی-دفتر عشق دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی؟
دفتر عشق به روز شد .
منتظر حضورت هستم.
شاد باشی.
التماس دعا....

************************
ای که دور از من و یاد منی....با خبر باش که دنیای منی
شادیت شادی من...غصه ات غصه ی من
قلب من خانه تو...خانه ات قبله ی من

سلام
تشکر شما خوبید؟
ممنون که خبرم کردی
ماهی

مهدی-(دفتر عشق) دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی ؟ ممنونم از حضورت در دفتر عشق. لینک وب لاگ زیبای شما در دفتر عشق قرار گرفت. شاد باشی

سلام آقای لقمانی
بسیار ممنونم از لینک باعث افتخاره
ممنون از حضورتون
موفق باشید
التماس دعا

فرزاد دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام
ممنون از سلام گرمت!
شما چقدر وروجکین !!

سلام آقا فرزاد
به خدا اگه قابل شمارو داشته باشه!
بازم بیا
ممنونم
ماهی

آیدا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ماهی جونم م برگشتم ... من و نوشیو و داداشی هم کلی از این سوتیا دادیم تو مسافرت !!! (خنده )

سلاااااااام مشدی آیدای خودم!
چطوری خانوم گل؟
خوش گذشته ان شا الله؟ دعا کردی برامون؟
حالا سوغاتی من کو؟!!
ممنونم که خبر سلامتیتو دادی گل دخمل
بهم سر بزن منتظرتم عزیزم
بوووووووووووووووووس
ماهی

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام ماهی خانوم ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میشه انجام وظیفه بود
بوس

زینب چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ق.ظ http://sarabamzi.blogfa.com

عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد