:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

قوانین احمقانه

سلام

چقدر خوبه که صبح رو با صدای کسی شروع کنی که دوستش داری!

چقدر بده که وقتی داری برمیگردی خونه بهش زنگ بزنی و جواب نده!

چقدر خوبه که در تمام طول روز به کسی فکر کنی که می دونی تمام روز داره بهت فکر می کنه!

چقدر بده که اونقدر ازت دور باشه که نتونی ببینیش!

****************************************************

                    قوانین احمـقانه!

 

باز هم بگین مملکت قانون و حساب کتاب نداره! داشـتم توی اینترنت میگشتم که برخوردم به سایتی که در مورد قوانین عجیب و غریب نوشـته بود!
بامزه تراشون رو اینجا براتون مینویســم: (‌بعضی از قوانین مخصوص به شهری خاص یا ایالتی خاصه...)‌


فلوریدا:

*ایجاد هرگونه رابطه جنسی با جوجه تیغی ممنوع است!
*
خارج نمودن باد معـده بعد از ساعـت 6 بعدازظهر روزهای پنجشنبه پیگرد قانونی دارد!‌
*
اسـتحمام در حالت عریان جرم محسوب میشــود! (‌از این به بعد با کت و شلوار...!‌)‌
*
با شهروندانی که با همراه داشـتن کمتر از 10 دلار به بازارچه شهر میروند، برخورد خواهد شد!
*
زنی که در حمام بواسطه اسـتفاده از ظروف و مواد آرایش، دچار برق‌گرفتگی شـده و جان سپرده جریمه خواهد شد!
جورجیا:
*
بســتن زرافه به دسـتگاه تلفن عمومی و یا لامپ خیابان ممنوع است!‌
هاوائی:‌
*وارد کردن سکه در داخـل گوش ممنوع است!

آیداهو:
*
خلاف قانون است اگر مردی برای معشوقه خود جعبه شکلاتی هدیه ببرد که کمتر از 50 پوند وزن داشـته باشـد!
ایلینویز:
*
هیچ فـردی اجازه ادرار کردن در دهان همسـایه خود را ندارد!‌ (‌ چه بد!!‌ )‌
*
بوسیدن زنان توسط مردان سیبیلو ممنوع است!
ایندیانا:
*
خوردن هندوانه در پارک ممنوع است! (پس اینا سیزده بدر چیکار میکنن؟!)‌
*
تا 4 ساعت بعد از خوردن «سـیر»، شخص اجازه ورود به سالن سینما یا تاتر را ندارد!
کانزاس:
*
هنگامی که دو قطار در یک لحظه به تقاطعی میرســند، هر دو باید توقف کرده و منتظر باشـند تا قطار دیگر از تقاطع گذر کند!‌ ( گرفتین عمق فاجعه رو؟!)‌
لویزیانا:
*
در هنگام پرواز، اجازه خارج شدن از هواپیما را ندارید!
ایالت‌های دیگر:
*
قرار دادن بســتنی قیفـی در جیب عقب شـلوار،‌ تحت هرشرایطی ممنوع است!
*
برای مردان، تف کردن روی زمین در مقابل جنس مخالف ممنوع است!
*
دوچرخه‌سـواری در اسـتخـر اکیدا ممنوع است!
*
خوراندن نوشابه الکلی به گوزن‌ها ممنوع است!‌
*شکسـتن قانون،‌ خلاف قانون است!‌ (نه بابا! )

*پارس کردن سگها بعد از ساعت 6 بعد از ظهر ممنوع است!
*
لیس زدن قورباغه ممنوع!
*
عبور از خیابان در حالی که روی دو دسـت راه میروید ممنوع اسـت!
*
خلاف قانون است اگربعد ازغروب خورشید فردی درکنار ساحل عقب عقب راه برود!
*خلاف قانون است اگر فردی در اماکن عمومی لباس شنا بپوشد و آواز بخواند!

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، التماس دعا
نظرات 27 + ارسال نظر
هنام سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://honammahan.blogfa.com

مطالب خیلی زیبایی بود کلی خندیدیم . در ساخت وبلاگم به من کمک کن.

سلام
ممنونم که سر زدید
اگه سوالی هست بنده درخدمتم.
اگر خواستید ایمیل بزنید و در قسمت نظرات بگید تا چک کنم.
شاد باشید

padid سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

sarkhosh jan , meske to inja zendegi nemikoni
baraye inke yekam ashna beshi ba ghavanine keshvare golo bolbolemoon migam ino:







dar ghavanine eslam diyeye ghat kardane ye tarafe ye ozve aghayoon ( sharmande age nemishe bishtar az in tozih dad , naoozo bellah!!) 50 barabare diyeye koshtane ye zane mosalmane , baale agha 50 baraba! intoriast

hala hey boro morghe beryoon bokhor eftar!
khoshhal

ye masale digeyi ke mikhastam onvan konam ine :sharmandam chasbe mikhche ke tamoom karde bodin avordin?

سلام جیگرم!
اولا مرسی که انقدر در لفافه سخن گفتی و مطمئن هستم که هیچکس متوجه نشد!!!
دوما٬ تو که زن مسلمان نیستی!!حرص چی رو میخوری عزیزم؟!!!
سوما پایه مرغ بریون بعدی هستم نافرم!البته موکول میشه به بعد از بهبودی.
چهارما! تو عزیز دلمی!
در آخر: چسب نداریم اما سقف کاذب دارم تقدیم بکنم؟

پینه دوز سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام
مر۳۰که بعضی وقتا برا نظر گذاشتن این قسمت باز نمیشه.
شهادت حضرت علی(ع)رو به شما تسلیت عرض میکنم.

در پناه حق

سلام پینه دوز جان!
باز یه بهونه جوریدی؟! مگه ترنم و دوست پاییزی نیستن؟!
کاشکی آدم بخواد یه کاری رو انجام بده!
خییییییییلی ممنونم که اومدی یه دنیا خوشحال شدم.
منم تسلیت میگم.
من عاشق امام علی ام
موید باشید

آرش سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
چقدر خوبه آدم دستش توو دست کسی باشه که عاشقشه
چقدر بد وقتی که بفهمه دست کسی که دوست داری توو دست همه هست
-----------------------------------------------------------------------------------------
همه این قوانین یه طرف این رابطه جنسی با جوجه تیغی یه طرف
آخه کدوم آدم عاقلی میره با جوجه تیغی میریزه رو هم مگه آخه قحطی اومده؟؟؟!!!!!
امیدوارم خدا تمامی مریضارو شفا بده

سلام آرش جان!
بله کاملا موافقم!
---------------------------
عزیز جان خدا یاره اون روزی که عقل از سرت بپره! تازه! جوجه تیغی هم واسه ی خودش آدمه! مگه تیغی ها دل ندارن؟!!
دعا کن منم شفا بده که از گلودرد و سرماخوردگی ذله شدم!

یک آدم اینجوری سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
این قوانین خیلی خدان!
همه هاشون!!
ههههههههههههههههههه
مردم از خنده!

قربانت یک آدم اینجوری

سلام!
بعله پس چی؟! تازه همه ش زیاد بود من گلچین کردم!
دست گردآورنده اش درد نکنه که ماهم به فیض رسیدیم!
همیشه بخند اینجوری جان

پسر شاهزاده سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

ماهی جونم، اینا جدی بودن یا شوخی؟!!!

ضمنا من خوشمزه هم سراغ دارمــــــــــــــــــــــــــــا...(:

سلام شازده جان!
اینا کاملا جدی بود!
خوشمزه اش را نیز خواهانییییییییییم!
(مژدگانی شما محفوظ میباشد)!!

پسر شاهزاده سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

راستی ماهی بانو، من جواب کامنت ها رو تو وبلاگ خودم میدم. بخونشون.

علی سلطانی مجد چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ماهی خانم امیدوار خوب و سلامت باشید بازم ممنونم از اینکه به من سر میزنید اگر از احوالا اینجانب بپرسید جوابی دریافت نمیکنید جز اندکی سلامتی و گزران روزهای تکراری و شبهای بیداری همراه با روحیه ای پریشان و آشفته و دلی سر همچون زمستان در اوایل فصل خزان ) خداییش خیلی غصه میخورم ) با دستی شکسته براتون تایپ میکنم شکستگی دست خوب میشه اما شکستگی دل نه بگذریم
خب در مورد تبادل لینک از نظر حضرت عالی ممنونم خب چون وبلاگ و وبسایتهای من موضعش کمی خاصه می ترسم خدائیی نکرده اگر عنوان اصلی رو بنویسید خیلی ها فکرای ... بزنه به سرشون هر چند که مجاز باشه
لینکهای من به شرح زیر میباشد هر کدام را صلاح دونستید اعمال کنید
www.tanzimekhanevadeh.ir
www.asheghi4u.net
http://asheghi4u.blogsky.com

عنوان لینک هم بررسی مسائل جنسی و روابط زناشوئی وازدواج حالا دیگه هر طور خودتون صلاح میدونید و اینکه اگر لینک را درج کردید حتما من را مطلع کنید تا دریک اقدام تلافی جویانه لینک شما را در وبلاگ خود درج نمایم.

راستی یادم رفت اصل ماجرا رو عرض کنم و اون اینکه پستهای خوبی دارید جالب هستند و خواندنی .



موفق تر از همیشه باشید
التماس دعا

سلام آقای مجد!
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟!! چی شده آخه؟!!
الهی جوجوها بمیرن که شما اینقدر ناراحتید!
کمکی از دست من ساخته هست؟بی تعارف اگه میتونم کمکتون کنم درخدمتم.دسستتونو دیگه چرا شکستید؟ حالا دل شکستن بین آدما داره عادی میشه! ببینم؟خیلی محکم زدینش؟!!(خنده)
اتفاقا منم از گلو درد و سرماخوردگی دارم هلاک میشم!
برای لینکم عرض کردم باعث افتخار منه.
به هر حال امیدوارم همه ی اینا که گفتین بخوره تو سر دشمنای فرضیتون!
دفعه ی دیگه میخوام شاد و خندون ببینمتون اگه بشه!
ممنونم از حضورتون و تایپ با دست مصدوم!
زودی خوب شید

A..$@$...M چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبی
تو سایمو که تو اسمونا دیدی بادکنکه رو میگم اون سایم بود
دلتنگنتیم

سلام
به هر حال ممنونم که به زور اومدی اینجا!

دوست پاییزی چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
مطمئنــــــــــــــی؟؟؟؟

سلام
به جون خودم!

ترنم بهار چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ http://taranome-bahar.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
مرسی از لطفت..
خواهش میکنم عزیزم..( بابت اینکه خودمونی حرف میزنی )
تو هم منو خیلی دعا کن..
میگم این قوانینی که گفتی واقعیت که ندارن؟؟!!

سلام ترنم نازنینم
باور کن وجود داره
من تحقیقات به عمل آوردم٬ به نظر ما مسخره میاد ولی برای خودشون کلی هم جدیه و با متخلفین برخورد میشه!باور کن!
محتاجیم به دعا خانومی
شاد باشید

یک آدم اینجوری چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

شلام خانومی

آپم بدو بدو که منتظرت نشستما!

قربانت یک آدم اینجوری

شلام شلام!
اومدم بگیر که اومد
ییییووووووهههههوووووووو!

vahid چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ http://marpich.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری........اگه تونستی به ما هم یه سری بزن....به امید خدا این روابط ادامه داشته باشه
ممنون

ممنونم
چشم خدمت میرسم

*سراب* چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جونم
وایی چه قدر مسخره...من که غش کردم از خنده
من فکر می کردم تو مملکت خودمون قوانین مسخره رواج داره...نگو تو کشورای دیگه از این بدتره که!
شاد باشی عزیزم

سلام عزیزم
آره گلم بخند که هرچی بگی از این آدمیزاد بر میاد!
دیگه خداییش این حرفا و قوانین توی مملکت ما نیست!
توهم شاد باشی نانازی

*سراب* چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

ماهی جون سر بزن
به روزم

ترنم بهار پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://http://www.taranome-bahar.blogsky.com/

سلام به دوست عزیزمممممممممممممممم
چطوری ماهی سفید .
پس با این وجود قانون فقط قانون خدا.
چون همش به نفع خودمونه اگر رعایت کنیم .
حضورت سبز و سایه ات همواره مستدام گلم

سلام ترنمم
خوبی خانومی؟ خانواده ی گلت خوبن؟
به من میگی ماهی سفید تا کبابم کنین و منو بخورین؟!!
من همون ماهی قرمزم و حتی الامکان حرام گوشت!!
بلهههههه این که شکی توش نیست قربون خدا برم که هیچیش به آدمیزاد نرفته(به قول استادمون!)
حضور گرمتون باعث افتخار منه.
دورادور همه تونو میبوسم(به جز پینه دوز!!)
شاد شاد شاد باشید
التماس دعا

پسر شاهزاده پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

برای خوشمزه باید با عمیدالملک تماس بگیرید. شماره ی تماس : ۰۹۱۲ !!!

اهه؟! زرنگی!سرکاری بودن از وجناتت می باره!
راست میگی خودت با من تماس بگیر: ۰۹۱۳!!

شاذه پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
وایییییییی مرسی. خیلی بامزه بود:))))

سلام نگارینم
خوبی خانومی؟بچه ها خوبن؟
قابل شمارو نداشت جیگری
شاد باشی گلم

پسر شاهزاده پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

ساعت این وبلاگ به وقت گرینویچ تنظیم شده؟!!

نخیر به وقت دریای محل زندگی ماهی خانوم تنظیم شده!
فرمایش؟!!

محسن پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام ماهی جون.

بییی خییااااااااااال!!

سلام آقا محسن
چشم!

محمد پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام گله
قوانین احمقانه
نکات جالبی داشت بامزه هم بود بعضی هاش رو میشه بهعنوان طنز به کار برد
از انرژی مثبتت هم استفاده کردیم
ما رو دیدی سلام برسون (این یه دعوت بود به وبلاگ و دعوت به نظر دهی و ارزش دیگه ای نداره نه شرعا و نه قانونا )
خدا حافظ .

سلام دوست عزیز
خوشحالم که خوشتون اومده
حتما سر میزنم
ممنونم از حضورتون
خدانگهدار

سارا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی ماهی جون؟؟
عجیب قانون های باحالی دارن اینا......
من که کلی حال کردم و نیشم باز شد........[نیشخند]
آپ میکنی خبرمون کن دختر خوب .......

**التماس دعا**

سلام ساراجونم
خوبم یعنی بهتر شدم
تو چطوری گل دخمل؟
آره عزیزم حال کن با قوانین این انسانها!
چشم خبر میکنم
محتاجیم به دعا
شاد باشی خانوم گل
بوس بوس

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام ماهی قرمزه........
قرمز نیستس؟؟؟چرا بابا خودم دارم میبینم.مگه کور رنگی دارم.؟؟؟قرمزی دیگه؟؟؟
اعتراض کنی میگم شیر ماهی اااااا.پس اعتراض ممنوع!!!
خوب از شوخی بگذریم...واقعا متاسف ام که با وبلاگت دیر آشنا شدم...
خیلی خوب می نویسی.اصولا من از وبلاگایی که خوشم میاد بهشون پیشنهاد تبادل لینک می کنم.تا دوستامم از این وبلاگا استفاده کنن.
پس تو هم پیش من بیا اگر دوت داشتی خبرم کن با هم تبادل لینک کنیم...منتظرت هستم ماهی قرمزه...
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــــار

سلام بهارخانوم فرشته خانوم معصومه خانوم!
والا این اسم ماه که توسط مامان خانوم بر ما گذارده شده٬ ابتدا منظور این موجود کوچک لیز نبوده بلکه به معنای (ماه هستی!)بوده اما به دلیل قرابت و شباهت زیاد ماه بودن با ماهی بودن کم کم تبدیل به ماهی شدم!چرا من همون ماهی قرمزم(چون نمیشه خوردش!!)
لینک هم موافقم برای تبادل نمودنش!بتبادلید خواهرم!
حتما خدمت خواهیم رسید
ممنونم که اومدی دوست گلم
شاد و معصوم باشی عزیزم
بوس بوس

عطر نعنا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ق.ظ

:))‌نمیری ماهی جونم...کلی با این قانون ها خندیدم.
ولی قانون دوم هند رو خیلی پسندم...دستشون درد نکنه

سلام نعنا جونم
قابلی نداشت گلم الهی که همیشه بخندی!
شاد باشی گوگولی
بوس بوس

یک آدم اینجوری جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام گلم

بالایی مطلبی بود که نوشتم!

منم یه کم آبریزش بینی دارم ولی ولش کن !
احساسات متضاد آبی و قرمزم و بچسب که زیر تختم پیداشون کردم!

بوس بوس بوسی!

سلام عزیز دلم
آره بعد از اینکه کامت رو گذاشتم تازه فهمیدم چه گیج منگول بازی درآوردم! بذار به حساب حالم که خیلی خیلی بد بود.
آبی و قرمزتم چسبیدم عزیزم!
بازم بیا از اینورا!
بوسسسسسسسسس

احمد - رایت الحب سکارا دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی جون
وبلاگت خیلی جالبه این ژستش دیگه باحالتره
همه چی ممنوع
هههههههههههههههههههه
به من هم یه سری بزن خوشحال میشم با اجازه بای

تبعیدی عزیز !!!! دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://tabeedi.blogfa.com

سلام
ممنون از این که مل رو عزیز خطاب کردی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد