:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

دوستان آقا و خانم!

سلام

 

طاعات و عبادات همگیتون قبول باشه ان شا الله.امیدوارم ما رو هم دعا کرده باشین.

**برای تو مینویسم که میدونم دیشب کلی دعا کردی و تا صبح بیدار بودی.کلی خوشحال بودم که وسط دعاهات توی بزرگترین مراسم احیای ایران، با اینکه برات مسئولیت داشت جواب تماسمو دادی و درحالیکه از سرما میلرزیدی مثل همیشه مهربون و عاشقونه باهام حرف زدی...الهی که همه ی دعاهات

 برآورده شه، مخصوصا اون دعا آخریه که دوبار گفتیش!**

 

******************************************************

 

چند وقت پیش مطلبی خیلی مهم توجه منو به خودش جلب کرد و اونم این بود که هیچوقت بر روی دوستان خودتون که از جنس مونث و یا خانوم هستن حساب نکنین !!

در واقع خانومها دوستان خوبی نیستن و واسه همین به همه، چه آقا و چه خانوم توصیه می کنم که دوستاتون رو منحصرا از بین آقایون انتخاب کنین !!

خب مسلمه که همه می پرسن چرا ؟!

با یک مثال ساده توضیح می دهم واستون :

آقا و خانومی که چند وقتی بود باهم ازدواج کرده بودن پس از مدتی اتفاقات جالبی واسشون رخ می ده

یه شب خانوم نمی ره خونه

فردا صبح در بازگشت به خونه آقا از خانومش سوال می کنه که دیشب کجا بودی ؟

خانوم هم جواب می ده که خونه ی یکی از دوستام بودم !!!

آقا بلافاصله بعد از این جواب به 10 تا از بهترین دوستان خانومش تلفن می کنه و ازشون سوال می کنه که آیا خانومش دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

همگی دوستان خانومه جواب می دن نه !!!!!

خب به همین راحتی می تونیم پی ببریم که خانوم ها دوستان خوبی نیستن و هیچ وقت نمی شه روشون حساب کرد

اما حالا چرا آقایون دوستان خوبی هستن و همیشه می تونین روشون حساب کنین

چند وقت بعد از این ماجرای آقا و خانومه !!!

آقا یه شب خونه نمی ره

و فردای اون شب در بازگشت به خونه این بار خانومه از آقاهه سوال می کنه که دیشب کجا بودی ؟

آقا بلافاصله جواب می ده که : خب، پیش یکی از دوستام بودم !!!

و خانوم بلافاصله به 10 تا از بهترین دوستای آقا زنگ می زنه و می گه که :

آیا آقا دیشب پیش اونا بوده یا خیر ؟

8 تا از دوستای آقاهه می گن که آره !!!!! آقا دیشب پیش ما بوده

و 2 تا هم می گن که هنوزم پیش ماست !!!!!

به همین راحتی می تونین نتیجه بگیرین که دوستان مرد خیلی قابل اعتماد تر هستن و همیشه می شه روشون حساب کرد ...!!!

 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
اعتماد...چیزیه که نباید به این راحتی در اختیاره کسی قرارش داد...
یعنی اینکه نباید به هیچ کس اعتماد کرد...
ماهی خانم تو زاینده روده اصفهانم شنا می کنی...؟؟؟
دیوار!

سلام
بله کاملا موافقم حق با شماست
تو زاینده رود نه خیلی میترسم!آخه من تنها ماهی دنیا هستم که شنای درست و حسابی بلد نست!
شاد باشید

عشق و هاونگ جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://eshgh-o-havang.blogsky.com

سلام عزیز٬
خیلی اتفاقی اومدم اینجا نمی دونم از کجا٬ اما مطمئنم از دیوار نبود.
تبریک میگم٬ خوب مینویسی٬ مخصوصا در نوشتن طنز گونه ها.
موفق باشی.

سلام دوست خوبمون
از هرجا که اومدین خوش اومدین
ممنونم که خوشتون اومده و اظهار لطف کردین
بازم سر بزنین دوست عزیز
شاد باشید

دوست پاییزی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی با حال بود..
اولش گفتم از ماهی بعیده چرا این حرفو میزنه؟؟!!! بعد که به آخرش رسید از خنده دلم درد گرفت از دست این مردا..واقعا که!!

سلااااااااااام جیگر بلای من!
خوبی خانومی؟
بله خانوم ماهی جایی نمیره که آب توش باشه(من خشکی زی هستم!!)
هواتونو اسیدی دارم خانوما!
شاد باشی
بوس بوس

*سراب* جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جونم
چه ناز...ولی به نظرم بازم می شه رو دوستی زنا حساب کرد...همه که اینجوری نیستن!همونطور هم در مورد مردا دیگه...اینا یه چیز نسبیه...ولی چون اینجا طنز نوشته شده ما هم از خنده دل درد می گیرییییییییمممممممم...به قولی غش می کنیم!

سلام عزیزم
گلم توجه کن که این متن داره میگه آقایون یه مقداری بیش از حد دروغ میگن!
در نتیجه همچنان بخند!
آقایونم به دل نگیرن دنیا همینه دیگه!!!
شاد باشی عزیزم

محمد جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام
اینم حرفیه اگه این جور باشه و همه بخوان به توصیه های شما در این رابطه عملکنن که همه خانوم ها سرشون بی کلاه می مونه و دوستی پیدا نمیکنن
البته جای نگرانی نیست
می پرسی چرا ؟
خوب معلومه
تا چند وقت دیگه بین خانومها وآقایون زیاد اختلافی مشاهده نمی کنین!!!!!!!!!!!!!! و این کار خانوم هارو راحت میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
خب البته اگه توجه کرده باشید همش کنایه بود و طنز!
شاد باشید

مهسا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
واقعا موافقم
این جماعت خیلی هوای همدیگر و دارن.چقدر حرصم می گیره!!پیش خدمون باشه ها... ولی زنا اگه موقعیت براشون پیش بیاد زیر آب همدیگرو بد فرم می زنن...حالا کمک پیشکش شون.اینم بگم که مردا فقط واسه خودشون رفیق خوبین...رفاقتشون با خانوما دردسر سازه.:دی

سلام مهسا خانومی
هرچند این طنز ها برای خندیدن و شاد بودنه اما خب هر قشری هم یه سری خلقیاتی داره دیگه
بذار مردم هرجوری که میخوان شاد باشن
تو هم با هیچ آقایی رفیق نشو!ولشون کن بابا!
شاد باشی گلم ممنونم که اومدی
بوس بوس

***بهار-فرشته معصوم*** جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام عزیــــــــــزم!!!
مر30 اومدی پیشم.منم لینکت کردم.
بازم بیا گوگولی.دوست دارم.
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهـــــــــار

سلام گلم
وبلاگ نازی داشتی خوشحالم از آشناییت
چشم تو هم باز بیا نانازی
از لینکم ممنون
بهار باشی بهار خانومی

باغ رویاها جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

خداحافظ همین حالا



همین حالا که من تنهام



خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام



خداحافظ کمی غمگین



به یاد اون همه تردید

سلام . خوبید؟برای اولین بار هست که از وبلاگ زیبای شما دیدن میکنم . قشنگ و پرمحتوا مینویسید . موفق باشید

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
به وبلاگ قشنگتون سر زدم
موفق باشید
بازم بیاین از اینطرفا

آرش جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
امیدوارم کسالت برطرف شده باشه
راستش به خاطر همینه که من هیچوقت با جنس مونث دوستی نمی کنم اصلا نمیشه بهشون اطمینان کرد.
از اظهار محبتی هم که توو وب لاگم داشتی سپاسگزارم
ایشا الاه عروسیتو ببینم دخترم
در مورد آپ کردنم اصلا قابل شمارو نداره فقط انجام وظیفست

سلام آرش جونم
ممنونم بهترم
حالا تو هم این وسط نمیخواد خودتو معصوم جا بزنی!باشه بابا تو با هیشکی نیستی خوبه؟!!(نیشخند)
شوخی کردم اما انگار تو هم متوجه نشدی که همش کنایه بود
به هر حال از اینکه آرزو کردی عروسیمو ببینی خیلی ممنونم
خدا از دهنت بشنفه!
برای آپ بازم ممنونم گلم خیلی با صفایی
شاد باشی عزیزم

علی سلطانی مجد شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خدمت دوست عزیز سر کار خام ماهی خانم ( جمله بندیم اشتباست میدونم اما منظور شاعر در اینجا از بکار بردن واژه ماهی خانم اشاره به اسم بوده که خب نمیدونم اسمتون چیست)

اول اینکه این پست شما خیلی خوب بود و از چند منظر قابل بررسی میباشد هم از نظر اجتماعی هم طنز و هم بامزه بودنش و وهم چندتا همه دیگه
دوم اینکه مرسی که به وبلاگ من سر زدید و ممنونم از درج نظرتون
سوم اینکه مرسی که لینک وبلاگ من رو در لینکهی خود قرار دادید
چهارم اینکه منم به تلافی اقدامات شما لینک وبلاگتون رو در وبلاگم قرار دادم که خب این باعث میشه در گوگل وبلاگتون زود شناسایی بشه چون آمار من بالاست .
پنجم اینکه ممنونم که جواب نظرات را دقیق میدهید
و
...
بیست و پنجم اینکه دی ماه همزمان با عید غدیر خم ما یه قرعه کشی کوچولو بریا کاربارن عضو سایتمون که عموما زوجهای جوان هستند در نظر گرفتیم و یه جشن مختصری در یکی از تالارهای اصفهان که هنوز معلوم نیست برگذار میشه که خوشحالم میشم شما هم تشریف بیارید دوستانتون هم خوساتند تشریف بیارند قدمشون رو چشم ما امسال قلکمونو شکستیم و به اضافه کلی قلک دیگه پولاشو جمع کردیم و یه پراید جایزه میدیم و خلاصش جشن تولد ۳ سالگی وب ساتمونه .

بیست و ششم اینکه موفق باشید و سلامت ممنونم کعه سر زدید

شانس آوردید تا بیست و شش بیشتر بلد نیستم بشمارم
موفق باشید.

سلام خدمت دوست بسیار بسیار عزیزم جناب آقای سلطانی مجد
احوال شما چطوره؟بهتر شدید؟دستتون خوبه؟
شما اسمم یا هر سوال دیگه ای که داشتید بنده کاملا در خدمتم!
اول اینکه پستم قابل شمارو نداشت منظور فقط شاد بودنه
دوم اینکه انجام وظیفه بود
سوم اینکه باعث افتخار منه که لینک وبلاگ مفیدتونو داشته باشم
چهارم اینکه منت نهادید بر سر بنده
پنجم اینکه بازم وظیفه ی منه
و
...
بیست و پنجم اینکه ممنونم که دعوتم کردین اگه خدا یاری کنه از خدامه بیام از نزدیک باهاتون آشنا بشم اما من که زوج جوان نیستم!هیشکی هم منو دوست نداره هنوز! من تهنای تهنام!!(غم انگیز بخونین لطفا)
حالا ایشالا امسال به قید قرعه به من گواهینامه رانندگی بدین سال دیگه هم به قید قرعه ماشینشو!!! تولد سه سالگی سایتتونم مبارک
راستی میگم جشنتونو بندازین بیست و یکیم دی که یه باره تولد بیست و سه سالگی منم باشه!!(مهمون پررو!!)
بیست و ششم اینکه شما هم موفق تر باشید و زودی خوب شید که برای جشن کلی کار داریماااااااااا!!
حیف که تا بیست و شش بیشتر بلد نبودین بشمارین!

شاد شاد شاد باشید دوست عزیزم

یک دوست شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.antezar.blogsky.com/

سلام
وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشتی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
متشکرم

سلام دوست عزیز
ممنونم که سر زدید منم به وبلاگتون سر زدم ولی راستشو بخواین دقیق نگرفتم چی به چیه؟!!(چشمک)
اما برای لینک چشم حتما
شاد باشید و بازم بیایید

*سراب* شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جون جونم
ای وایی چرا من به آخرش توجه نکردم؟...عجب اشتباهی کردم!...آره این و راست گفتی که مردا زیادی دروغ می گن!...ولی هنوز سر حرفم هستم که بازم اینا نسبیه!

سلام عزیز دلم
اشکالی نداره پیش میاد دیگه!انقدر سرگرم خندیدن بودی که نگرفتی آخرشو!
اما از شوخی گذشته باهات موافقم که تو هر قشر و گروهی هر نوع آدمی پیدا میشه.ایشالا که ما جزو خوباش باشیم.
شاد باشی خانومی
بوس بوس

حامد شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام ماهی خانوم خانوما
چه خبرا خوبی؟ جالب و خوندنی بود.+ اینکه مردها راز بقیه رو تو سینه نگه میدارن و اسرار خودشون رو واسه بقیه میگن ولی خانومها رازهای خودشون رو لو نمیدن و اسرار بقیه رو فاش می کنن!

به به سلااااااااام آقا حامد گل گلاب!
احوالات شما قربان؟
خوبید؟چه عجب از اینطرفا؟وبلاگ گم کردین؟!!
بله آقایون که ماااااااااااااااهن! دستشونم درد نکنه که انقده راز نگه دار هستند!
سلام مارم برسونین.
ممنونم که اومدی دوست خوبم
بازم ببینیمتون اینجاها!
شاد شاد باشید
راستی از ولایت ما چه خبر؟!!

علی سلطانی مجد یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام فقط نظر ما جواب نداشت ؟

سلام
منکه جواب دادم؟!!

پسر شاهزاده یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

اتفاقا الان هم اینجاست هنوز. میخوای باهاش صحبت کنی؟ ... انگار الان رفته دوش بگیره، به محض اینکه اومد میگم بهتون زنگ بزنه...!!!

آره اومد بگو تماس بگیره!(ببخشید درمورد کی حرف میزنین؟!!)

فرزاد یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://petti.blogsky.com

بهم برخورد !
به آقایون....... خفت میکنم!!!
این مرام آقایون هستش که دوستشونو ضایع نمیکنن نه مث شما خانم ها که....
تازه...
حضرت محمد گفته در کار ها با زن ها مشورت بکنید اما به حرف اونها گوش نکنید !!!
:دی
پس نتیجه میگیریم که خانما اصلا دوستای خوبی نیستن و صرفا برای اینکه دلشون نشکنه باهاشون حرف میزنیم و رفاقت میکنیم !
===
دیدی بازم سلام یادم رفت؟!
سلام...

آقا خونسرد باش
کی گفته آقایون خوب نیستن؟من جهت اثبات حسن نیتم فقط یه جملهی بسیار معروف رو براتون کپی میکنم:
علت اینکه مردان به زنان نیاز دارند این است که نمی دانند بدون یک زن چطور می شود زندگی کرد. و علت اینکه زنان به مردان نیاز دارند، این است که از جابجاکردن اشیاء سنگینی مثل یخچال و مبل و کمد خوششان نمی آید.
خوب بود؟
شاد باشی دوست گلم انقدر حرص نخور!
====
سلام به روی ماهت

دوست پاییزی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
به روزم
خوشحال میشم بیای[گل]

سلام قشنگم
مبارکه مبارک!
فدات خانومی

محسن یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام ماهی
ماهی جون از نخ این خصوصیات خانوما و اقایون بیا بیرون!
ارادتمندم بد رقم.
بای.
راستی تو مطمئنی کسی دوستت نداره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد