:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

حقایقی جالب...

 

سلام به همه ی دوستای خوبم. عید همگیتون مبارک و امیدوارم دعاهای خیرتون برآورده بشه.**برام دعا کن...دعا کن بتونم فاصله ها رو تحمل کنم و لحظه های لعنتی تموم نشدنی رو تاب بیارم... ظاهرا بر خلاف میلم دارم بزرگ میشم و هیچوقت نمیدونستم بزرگ شدن انقدر سخته.حداقل تو هر چهارشنبه یه جایی رو داری که بری و با صاحب پر از سخاوتش درددل کنی.پس برای من و برای همه دعا کن تا خدا صبری به بزرگی خودش بده. یعنی بی نهایت...برام دعا کن...**

 

حقایقی جالب...

 

1-     پول از کاغذ درست نشده بلکه از کتان ساخته شده.

2-     اعلامیه استقلال آمریکا بر روی کاغذهایی از جنس حشیش نوشته شده.

3-     اگه یه دونه کشمش رو داخل شامپاین تازه بیندازید مدام بالا و پایین میره.

4-     در سال 1996 در دیکشنری معروفWebster’s   315 مورد اشتباه وجود داشت.

5-     روزانه به طور متوسط 12 نوزاد به پدر و مادر اشتباهی تحویل داده میشوند.

6-     اغلب رژ لب ها از پولک ماهی درست شدن.

7-     در دهه ی 1830 سس گوجه فرنگی به عنوان دارو به فروش می رفت.

8-     لئوناردو داوینچی قادر بود همزمان با یک دست بنویسد و با دست دیگرش نقاشی کند!

9-     در کازینوهای قمار بازی درLas Vegas  هیچ ساعتی وجود نداره!

10- در زبان انگلیسی هیچ لغتی نیست که با این سه کلمه هم وزن باشه: Orange, Purple, silver .

11- کرفس کالری منفی داره، یعنی مقدار انرژی که برای هضم کردنش لازمه از مقدار کالری بدست اومده از خوردن کرفس بیشتره!!

12- فضانوردان اجازه ندارن قبل از رفتن به فضا لوبیا بخورن چون باد شکم لباس فضایی اونها رو خراب می کنه!!

13- مایع موجود در نارگیل نارس رو میشه به جای پلاسمای خون استفاده کرد.

14- هیچ ورق کاغذی رو نمیشه بیشتر از 7 مرتبه روی خودش تا زد.

15- تعداد آدمهایی که هرساله بر اثر سقوط از روی الاغ میمیرن از تعدادی که بر اثر سقوط هواپیما میمیرن بیشتره!!

16- تنها شاه دل در میان شاه های پاسور سبیل ندارد!

17- ناهید تنها سیاره ایست که در جهت عقربه های ساعت به دور خودش میگردد!

18- بیشتر گرد و غبار موجود در منزل از پوست مرده ایست که از بدن شما میریزد!

19- اگر سر سوسک حمام را قطع کنید تا 9 روز زنده میماند و سپس به دلیل گرسنگی میمیرد!

20- همه ی غذاها نهایتا تا 6 ساعت در بدن میمانند و سپس دفع میشوند،غذایی که طولانی ترین مدت ماندگاری در بدن را دارد همبرگر است که 3 روز در روده ها باقی میماند!

21- مروارید در سرکه حل میشود.

22- بعضی از قالیچه های ایرانی 500 سال طول میکشد تا از بین برود.

23- هرساله در شب هالووین بیش از 2 میلیارد دلار شیرینی فروخته میشود.

24- برای اینکه 700 گرم به وزن شما اضافه شود باید 9 کیلوگرم سیب زمینی بخورید.

25- شیرینی تنها مزه ایست که جنین در رحم مادر میفهمد.

26- اگر شما 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بکشید،با انرژی آزاد شده میتوان یک فنجان قهوه را گرم کرد!

27- زنبور عسل 5 چشم دارد که دوتای اصلی در بغل سر و سه تای دیگر روی سرش قرار دارند.

28- بالا بردن گاو از پله ها امکان پذیر است اما پایین آوردنش محال!

29- دندانپزشکان توصیه میکنند که محل نگهداری مسواک از دستشویی باید حداقل دومتر باشد.

30- اولین محصولی که روی آن بارکد زده شد آدامس Wrigley بود.

***دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

نظرات 29 + ارسال نظر
آرش شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اول

اتفاقا به نظر من که تو آخرشی!!

آرش شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
نماز و روزه هاتون قبول باشه عید شما هم مبارک باشه.
امیدوارم به همه آرزوهای قلبیتون برسین..
حقایق جالبی بود منم بین اولین پستهایی که توو وبم گذاشته بودم یه سری مطلب داشتم به اسم آیا میدانید... که توو همین فازا بود.
به هر حال خیلی قشنگ بود

سلام آرش عزیزم
عید تو هم مبارک
ممنونم از آرزوی قشنگت
خوشحالم که خوشت اومده!
شاد باشی گل پسر

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

زندگی ، زن بدکاره ایست
اما زیبا !
هرکسی هرزگی او را ببیند

از زیبایی اش بیزار می شود ...

سلااااااام
چه عجب بالاخره اومدی!
ممنونم که به من سر زدی بعد از مدتها
شاد باشی رفیق

*سراب* شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جونم
اطلاعات خیلی جالبی بود...بعضی هاشون واقعا عجیب بود...مثل کار لئوناردو داوینچی! من موندم لابد یکی از چشماش و همزمان می انداخت روی کار نقاشی تا نقاشی کنه یکی دیگه چشمش هم می انداخت رو کاغذ تا بنویسه!!!!...واقعا کار سختیه که همزمان دو تا کار و با هم انجام بده
...مرسی از این اطلاعات
فدات سراب

سلام گلکم
آره این یکی واقعا شاهکاره
خوشحالم که خوشت اومده
شاد باشی قشنگم
بوس

شوریده شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام جناب ماهی

ممنون از نظرتون و منون از اینکه به وبلاگ من سر زدید

وبلاگ من به روز شده منتظر حضور سبزتان هستیم

واقعا این واقعیتها جالب بودن برای من که تازگی داشت.....

موفق باشید.....شوریده

سلام دوست عزیز
انجام وظیفه بود
چشم خدمت میرسم
خوشحالم که خوشتون اومده
شاد باشید

*سراب* شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

ماهی جونی بدو بیا که آپم
سر بزن خانومی
بوووووووس

اومدم خانومیییییییییی

پسر شاهزاده یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

بازم پستت خیلی باحال بود. تقریبا تنها وبلاگی هستی که با اشتیاق میخونم مطلباشو.
ژست قبلیت رو هم خوندم...خیلی باحال بـــــــــــــود...
ببین ما ۲روز رفتیم سفر چه ها که نکردی...

علیک سلام رفیق!
منم وبلاگتو خیلی دوست دارم مخصوصا اینکه خودت طنازشی نه اینکه مثل من که گاهی هم مطلب کش میرم!
سفر که خوش گذشته ان شا الله؟
ماه عسل بودی؟!!!!

غزال یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام من تازه واردم وبلاگت فوق العاده است اگه خواستی به منم سر بزن خوشحالم می کنی و توی جعبه دوستات منم حساب کن.که شاید به خاطر تو به منم سر بزنن مرسی

سلام عزیزم
ممنونم که به من سرزدی. چشم حتما لینکت میکنم و حتما میام سراغت. خوشحالم که دوست جدید پیدا کردم. بازم بیا اینطرفا
شاد باشی خانوم گل

ایلیاد یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

ای ول .. خیلی باحالی!
من مسافرت بودم، این چند روز و ببخشید که نتونستم بیام.

ولی .. به یادتم

سلام دوست عزیز
خوشحالم که خوشت اومده
امیدوارم مسافرت خوش گذشته باشه
شاد باشی

padid یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ






sok sok ! :D

لپ لپ!!

دوست پاییزی یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام ماهی جون
تو این اطلاعات رو از کجا میاری؟؟/ خیلی باحال بودن =))

سلام گل نازم
این اطلاعات را می دزدییییییییییییم!ترجمه میکنییییییییییییم و سپس منتشر می فرمایییییییییم!
ناقابل!
بوس بوس

***بهار- فرشته معصوم*** یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام lماهی قرمز گلم...
هیچی نمیتونم بگم جز اینکه این روزا بدجوری دلم گرفته...
بیا پیشم با اومدنت دل شادم کن...
منتظر حضور پرمهرت هستم.
با آرزوی بهترینـــــــــها:بهــــــــــار

سلام بهارم
چه تفاهمی
منم دلمرده ترین روزای عمرم رو میگذرونم
نمیدونم چه مرگمه
چشم اومدم
بوس بوس
شاد بشو لطفا!

علی سلطانی مجد یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ماهی خانم
خوبید ببخشید دیر سر زدم دستمو تعمیر کردم
مرسی که بهم سرزدید و نظر دادید
خب خوبید و سلامتیدو از این چیزای خوب که هستید ؟

خب این دو تا پست آخریتون هم مثه باقیه خوب و جالب بود اما این پست همینی که دارم نظرم رو براتون میذارم خیلی نکات جالبی بود اینا راستن ؟ یا کجن ؟

خب امیدورام که این ۳۰ روزه گذشته ما ه رمضونو میگم براتون خوب بوده باشه و دعاهاتون اجابت بشه

بازم مرسی که سر زدید
موفق تر باشید

سلام دوست بسیار گرامی
امیدوارم تعمیرات اساسی و با گارانتی باشه!
والا منم اینا رو به اسم حقایق جالب که در سطح جهان هست پیدا و ترجمه کردم
برای یکی دوتا سایت هم فرستادم
از جمله مارشال مدرن که از ایمیل هاشون توی وبلاگم استفاده میکنم
منم امیدوارم ماه خوبی رو گذرونده باشید
ممنونم از حضورتون
شاد باشید

احمد - رایت الحب سکارا دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ ساده من سری زدی
من شما رو در لینگم قرار دادم
بازم به من سر بزن
خوشحال میشم

سلام دوست خوبم
وبلاگتون خیلی جالب بود اینو جدی میگم
از این که به سه تا زبون مینویسین خیلی خوشم اومد
ممنون از لینک
منهم با افتخار لینکتون میکنم
شاد باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ق.ظ

محمد
(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____
http://delle.blogsky.com

سلام
دویدم!

زیتون دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ق.ظ http://www.zatun.persianblog.ir

سلام .موفق باشید انشاءالله

سلام
شما هم همینطور دوست عزیز
ممنون از حضورتون

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ


ماهی حوض بی نور
ستاره بی غرور

غربت من رو بساز
تو جاده بی عبور

ماهی زندون سرد
عروس غصه و درد

کجای طالعت بود
سقوط سخت یک مرد

صورتی آشنا
پر از سراب اینجا

دست منو رها کن
زنده بمون تا فردا

همیشه زندونیه
ماهی تو حوض سیاه

همیشه فکر شبه
دیدن روی اون ماه

تا آخر قصه ها
ماهی تو حوض اسیره

دریایی که ندیده
همیشه خواب می بینه

امروز می خوام بشکنم
تنگ بلور سردو

می خوام بگم که دریا
شده غصه مردو

مرد تو رویاش شده
دیدن یک صورتی

لمس دو تا بال خیس
پر زدن پولکی

می دونه تنها شده
تو لحظه بی امان

می دونه جون می کنه
رویای یک قهرمان

خیلی قشنگ بود...
خیلی
و...
خیلی دوستت دارم
خیلی!

اناهیت دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://sh33.blogsky.com

سلام ماهی جونم خوبی؟ ای ول خیلی مفید بود بازم ازین کارا بکن ببخشید که زود به زود سر نمی زنم

سلام خانومی
هروقت که بیای خوش اومدی گل من
خوشحالم که دوست داشتی
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ب.ظ



خورشید من نخند
من گریه می کنم

در تشنگی به تو
من گریه می کنم

خورشید من نرو
در هر خرابه جای

سهم من از تو شد
در هر سراب پای

شرم نگاه تو
آلوده من است

نام تو نازنین
خورشید روشن است

اکنون شکسته ام
از درد یک نگاه

خورشید مردمی
من در پی پناه

زیباترین برو
دنبال هر نگاه

زیبایی تو شد
آغاز هر گناه

یک دل شکسته شد
در زیر آفتاب

یک دل سراب دید
یک دل نگاه ناب

در لحظه وداع
بر روی ماسه ها

روی تو می کشم
خورشید سایه ها

در آخرین سراب
دل از تو می برم

خورشید من نخند
من گریه می کنم

سارا خطر دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.bazareroz.com


با سلام خدمت مدیر وب سایت
وبلاگتونو دیدم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین

من مدیر سایت بازار روز هستم
سایت Www.BazareRoz.Com
مدتی هست که شروع به کار کرده برای همین منظور خواهشی که از شما داشتم اینه که اگه زحمتی نباشه
لینک سایت ما رو در وبلاگتون بگذارید
یعنی تبادل لینک کنیم
اگه مایل بودین لینک ما را با آدرس
Www.BazareRoz.Com
را با عنوان
<<< یه سر حتما اینجا بزن >>>
را در قسمت پیوندها تون در وبلاگتون بزادید
و در قسمت تماس با ما در سایت آدرس وبلاگتونو حتما درج کنید و به من اطلاع بدین تا من هم لینکتون کنم و به شما بگم

ShahlaOk آیدی منه هر مایل بود می تونه اددم کنه

با آرزوی موفقییت برای شما
بازم بهت سر میزنم
ما هر روز آنلاین هستیم

سلام
قبلا لینک کرده بودم وب سایت شمارو.
شاد باشید

padid دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ

akharesham bara man loplop nakharidi ke bebinam chichie hey mellat mikhoran , bache zire 7 salo intori sare kar nemizaran , kash ghable weblog nevisi in chizaro yad migerefti! hala ke intor shod miram be khale negaaaram migam baram az oon shokkolata bekhare

بچه اگه بچه باشه میشینه تو خونه عروسک بازی میکنه! نه لپ لپ میخواد نه میشینه پشت فرمون سمند و تو خیابونا لایی بکشه!
کافیه یا بازم افشاگری کنم که من بغل دست تو و اون نگاره مثل بختک چسبیدم به کمربند ایمنی؟!!
بگم رفتیم باقلوا خوردیم چیکار کردی؟! الهی بمیرم برا موشه...
اه! از این به بعد هر کوفتی خواستی به خاله نگارت بگو! فهمیدی؟!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبی
چه کنیم
کاشکی لیاقت وبلاگو. نظراتمون بیشتر بود
حیف شد
انگاری قهریییییییین
اگه از من بدی دیدین یا حرفی زدم عذز میخواهم
همیشه اینجا واستون دعا می کنم
مراقب خودت باش
خواستی حذف کن مثل نظر قبلیم ولی بیا نظر بده تو وبم

دلتنگ دیدارتیم همین !!!!!!!!!!!!!
یا حق

سلام
شکر خدا
نیومدین مزاحم نشدم
تشریف بیارین خوشحال میشم
شاد باشید

الناز سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام موفق باشی اگر با تبادل لینک موافقی به من بگو

سلام
هستم!

ممول سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.memol125.blogsky.com

سلام گلم
مرسی مه بهم سر زدی.
ممول

سلام عزیزم
تو هم خوش اومدی
منم ممنونم

*سراب* چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی نازنین
خوبی؟
از این طرفا رد می شدم گفتم سلام بدم
شاد باشی دوست عزیز و گل
بووووووووووووووووووووووس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
باشههههههههههه
خدا کنه که این نظرم... دیگه پاک نشه
بهر حال
اگه احترام متقابل هست خوشحال میشم بیای تو وبلاگ نظر بدی؟؟؟؟؟؟؟
اومدنت واسم خیلی مهمه
یادش بخیر روزهای اول وبلاگت؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
قسمت نظراتت خیلی فعال شده
یا حق

*سراب* پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی خوشکله!
خوبی؟
به روز کردم...دیگه نگی خبرت ندادما؟
موش تو رو نخوره...ببخشید منظورم گربهه بود...همون که شبا کمین می کنه ماهی های توی حوض و هپولی هپو کنه!!!
با یه مطلب با اسم گل سرخ به روزم
وقت کردی سر بزن
شونصدتا بوووووووووووووس

غزال پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام عزیز دلم ماهی جونم

ادمک آخر دنیاست، بخند. آدمک مرگ همین جاست، بخند. آن خدایی که بزرگش خواندی، بخدا مثل تو تنهاست، بخند. دستخطی که تو را عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست، بخند. فکر کن درد تو ارزشمند است، فکر کن گریه چه زیباست، بخند. آنچه به یادت دادیم، پر زدن نیست که درجاست، بخند. آدمک نغمه آغاز نخوان، بخدا آخر دنیاست، بخند

من آپم با نظر خودم راجع به بحث عادلانه و یه شعر از خودم.سر بزن

شوریده چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

ممنون از اینکه به وبلاگ من اومدید خوشحالم کردید

منتظر اپ های زیبای شما هستم

موفق باشید...شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد