:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

خانوم من زنده ام!

سلام                                                                                                  

 

** از اینکه حالا بیشتر میتونم باهات حرف بزنم خیلی خوشحالم. اما حواست باشه که تعداد سوء تفاهم ها داره زیاد میشه هااااا! **                                                                                                     

 

هفته ی پیش بود که تصمیم گرفتم علاوه بر خط موبایل همراه اولم، یه ایرانسل هم بگیرم تا از بعضی خدمات مفیدش (از جمله اینترنت) استفاده کنم.

 این شد که پس از اندکی تحقیقات، دوست جونم زحمت کشید و برام یه سیم کارت اعتباری ایرانسل خرید.منم ذوق زده وقتی برگشتم خونه سیم کارت جدیدمو گذاشتم توی یه گوشی بیکار که تو خونه ول میگشت!            

هرکاری کردم شماره بگیرم باهاش نشد و مدام مشکل اشغالی شبکه داشت.

خب نمیدونستم که اول باید سیم کارتو فعال کنم که!تا یه دونه از این خانومای تلفن گویاها که دید دارم خودمو میکشم! اومد گفت : با تشکر از انتخابتون، فلان کد را شماره گیری کنید تا سیم کارت شما فعال شود، برای استفاده از خدمات ایرانسل، با شماره ی 120 تماس بگیرید!

منم کد رو فعال کردم و تونستم شماره ی همراه اولم رو باهاش بگیرم.بعدم شماره ی 120 رو گرفتم. یه آقایی گفت:« با سلام من عسگر زاده هستم چه کاری میتونم براتون انجام بدم؟!» منم به هوای اون خانومه هیچی نگفتم تا آقاهه حرفشو بزنه!آقاهه گفت:« الو؟!!»، گفتم :«ا ؟! آقا شما تلفن گویا هستین یا زنده این؟!!!»

آقاهه غش غش خندید و گفت:« نه خانوم من زنده م!!»

گفتم:« وای!ببخشید من سوالی ندارم!»

آقاهه همونطور که میخندید گفت:« اگه اشکالی در رابطه با خط داشتین با این شماره تماس بگیرین!ضمناً همه ی اونایی که به این خط جواب میدن زنده و سرحالن!!!!!»

***********

لوکیشن: کلاس تنظیم خانواده(!!)—چهارشنبه ساعت 4تا 6 عصر

استاد عمیقا مشغول توضیح درباره ی آمار جمعیت کشورهای پیشرفته و پسرفته و مشکل زیادی تعداد آدم تو مملکتمون و این حرفاست.حالا در نظر بگیرید من و نگار و پدیده سه تایی کنارهم نشستیم و آزاد از همه چی داریم میگیم و میخندیم!(زهره نیومده بود) استاد کتابشو رو به ماها گرفته بالا و میگه :

- هرم جمعیت کشورهای آسیایی و اروپایی رو باهم مقایسه کنید!

من : استاد ول کن این حرفارو برو سر اصل مطلب!!!(البته استاد خانوم هستن!)

من و نگار و پدیده هر هر خندیدیم و بچه های کلاس این شکلی شدن!

استاد: شماها الان تو سنی هستین که باید راجع به افزایش جمعیت هشیار بشین.

ما سه تا: استاد میشه بیشتر توضیح بدین؟!!چی میشه که جمعیت زیاد میشه؟!چیکارکنیم که نشه؟!

استاد گرامی توضیح میداد که در کشورهای اروپایی،وسایل پیشگیری از ازدیاد جمعیت(!!!!) به طور رایگان درب منازل داده میشه(مثل پیتزا)!!!!!!!! و همراهش یه کامپیوترهم میدن!

ماهم گفتیم: اینجا میریم یه کامپیوتر میخریم کوفتم بهمون اشانتیون نمیدن چه برسه به وسایل رایگان پیشگیری از چی چی!!!!

آخر ساعت استاد ازمون به خاطر اینکه با دقت درس گوش دادیم تشکر کرد و گفت میتونید برید.

بچه ها یک صدا گفتن :« استاد حضورغیاب نمیکنین؟!!!»

استاد گفت نه!

من بلند گفتم :«استاد یعنی ما این همه وقت الکی سر کلاس بودیم؟!!!»

بچه های کلاس که اغلب ترم 3 هستند با حیرت به ما سه تا نگاه میکردن که کلاس رو به کشک هم حساب نمیکنیم!!! به قول نگار میگفت همه با حرارت بحث میکنن ما سه تا دنبال میگردیم یه سوتی بگیریم و غش غش بخندیم!!

حالا بلوتوث بازی ها و عکس گرفتن های ما به کنار!

 

***استاد جون حلال کن، شرمنده دیگه! کلاست مورد داره وگرنه ما بچه های خوب و سر به راهی هستیم!!***

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشید تا بعد ...

 

 

 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
padid پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ

khodam avalam
deletoon besooze

تو عشق منی!

دکتر مجتبی کرباسچی پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
" صاحبدلان " ایستگاه " شعر واندیشه" است
و این بار با " داستان درویش و عطار" و اشعاری از عطار نیشابوری بروزم
منتظر حضور سبزتان هستم
دکتر مجتبی کرباسچی

سلام
چشم

دکتر مجتبی کرباسچی پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
" صاحبدلان " ایستگاه " شعر واندیشه" است
و این بار با " داستان درویش و عطار" و اشعاری از عطار نیشابوری بروزم
منتظر حضور سبزتان هستم
دکتر مجتبی کرباسچی

خدمت رسیدیم

padid پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

ajaaab
pas lazem shod yechizayiro tarif konam , chan rooz pish ye kelasi dashtim ke bayad ye meghdare faravani az ketabo mikhoondimo miraftim sare kelas, tebghe mamool ham ke nakhoonde boodim, az ghazaa ostade in dars modir gorohemoone ke kheili saresh shooloogh, bar hasbe etefagh oon rooz ostad natoonestan bian sare kelaso zang zadan khabar dadan ke tashrif nemiaran, hala ma ham khoshhaaaaal !!! dashtim ba doostan sohbat mikardim , man goftam : pas khoob shod nakhoondimaaa , hamoon vaght nevisandeye mohtarame in weblog dar oomadan goftan : ARE DOKHTAAAAR! AJAAAAB SHANSI AVORDIIM KE NAKHOONDIMAAAA!!! baaale agha

daneshjooyane nemooneye keshvar

آهان پس قراره افشاگری بشه آره؟ باشه پس همگی توجه توجه:
سرکلاس ببرسی آثار ترجمه ادبی و اسلامی.
استاد: خانوم پدیده شما آماده این درس جواب بدین؟!
پدیده: نه استاد!!! (استاد هم متقابلا منفی گذاشت)
پدیده با ذوق گفت : آخییییییییییش! از من که درس پرسید دیگه راحت شدم!!!
دانشجوی نمونه ی خاور میانه!

جیگر منههههههههههههههههههه!

آرش جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام و چطوریو خوبیو از اینجور حرفها
پدیده خانم زحمت نکشین بنده همیشه اول خدایی هستم چه کامنت بذارم چه نذارم پس در نتیجه اااااااااااوووووووووووول
------------------------------------------------------------------------
خانوم ماهی خانم شما دست هر چی دهاتی از پشت بستین دیگه یعنی آخه اینقدر
آی کیوت پایین که این حرفو به یارو زدی واقعا تو سمبل آبرو ریزی هستی
------------------------------------------------------------------------
می گم خوبه حالا این کلاستون مختلط نیست و الا شرط میبندم جمعیت اون دانشگاه و به طور کل اصفهان تا الان چند برابر شده بود چون با این آی کیو که شما دارین استاد باید به شما عملی یاد بده تا بفهمید و شما هم که جزء ملت همیشه در صحنه هستین حتما داوطلب میشدین.راستی اگه توو این درس مشکلی داشتی حتما با من تماس بگیر خوشحال میشم راهنماییت کنم.

علیکم السلام
پدیده عزیز دلمه مواظب باش هااااااا~~
-------------------------
همه که مثل شما از بدو تولد علامه نبودن!
-------------------------------
بی ادب!! از خوبیات بگو!

پینه دوز جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام عموجون
خوبی؟ کلی از سربسرای توکلاستون خندیدم
راستی حرف گوش کردم بدو بیا.

سلام عموووووووووووووو
خوبی عموی خوب و مهربونم؟!
خیلی خوش اومدی
ممنونم که آپ کردین خیلی خوشحال شدم.
بازم تشریف بیارین
اهالی منزل رو ببوسین از طرف من!
شاد باشید

هنام جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.honammahan.blogfa.com

سلام ماهی خانم
از اینکه از وبلاگم دیدن کردید ممنونم .
متن هایی که می گذارید واقعاْ قشنگ وزیبا است .
آرزومند آرزوهایتان. هنام

سلام هنام عزیزم
وظیفه بود گل من
قابل شما دوستای ناز منو نداره
ممنون از آرزوی نازت
شاد باشی خانومی

*سراب* جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جونم
اینقدر خنده ام گرفت در مورد اون مرده که پشت گوشی بود!!!!
...
یه وجه اشتراک...کلاس تنظیم جمعیت ما هم ۴ تا ۶ بود!!!!دو ترم قبل...موقعی که ترم ۳ بودم!

سلام گل نازم
والا من که انقدر احساس خجالت میکردم که چند ساعت بعد خنده ام دراومد!
.....
وای دختر با چند پاس کردی این کوفتی رو؟!
شاد باشی ناناز گلم

محسن جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام ماهک جون.
به نظر من مارمولکم برات کمه.
عزیز جون یخورده کمتر این استادارو اذیت کن.میدونم البته سخته ( خودمم این کرمو داشتمو دارم)
اما لااقل سر کلاسای به اون مهمی! یخورده رعایت کنین وگرنه مملکت از فشار جمعیت منفجر میشه هااااا. از من گفتن.
بای.

اااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخررررررررررررررررررررررررررررررر!

سلام آقا محسن
ممنون از اظهار لطفتون
والا تعداد جمعیت مطمئنا به من و دوستای من مربوط نمیشه
شاد باشید

[ بدون نام ] شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ

کسی که همچین چیزا رو گفته
خوب
بایدم همچین چیزایی هم بشنوه

شاید حق داره

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود(ازهردست بدی ازهمون دست میگیری)

همین

اینهمه دنیا رو جدی گرفتی چی شد؟!
من که شخصا میخوام تا آخر عمرم به ریش دنیا بخندم تا اون منو ریشخند نکنه! میخوام حتی وقتی دارم میرم تو جهنم هم بخندم
پس یا زیاد جدی نگیر یا دیگه اینجا نیا چون به نظر صاحب این وبلاگ
**دنیا یه شوخی بزرگه**
شاد باش و....بخند!
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
ارجاعت میدم به متن ((اگر عمر دوباره داشتم)) توی وبلاگ آرش خان
بخون و فکر کن...

دوست پاییزی شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام ماهی جونم
من که مردم از خنده...ببین اون یارو که پشت خط بوده و تو بهش گفتی که شما زنده اید چقدر خندیده:))
خیلی با حال بود..
ماهی جون تو چقدر شیطونیااااا خوش به حال اطرافیانت :)
حسودیم شد بهشون
همیشه شاد باشی عزیزم

سلااااااااااااااااام دوست جون پاییزی من!
خوبی گلم؟
شرط میبندم تا آخر عمرش این حرف منو یادش نره!
نه والا آش دهن سوزی هم نیستم
فقط آره... همه رو زیاد میخندونم چون دیدن لبخندی که من آفریدم روی لب دیگران برام خیلی عزیزه.
اگه راست میگی پاشو از ولایت غربت خارجستون بیا تا باهم به دنیا بخندیم...
تو هم همیشه شاد باشی نوگل باغ زندگی!!
بوس بوس

غزال۱۳ شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام خدای من چقدر بامزه.خیلی جالب بود.واقعا راست میگی؟ کجایی؟بیا عکس سانچوی گلم رو ببین

سلام غزالم
خوبی خانوم گل؟
آره به خدا! من کم پیش میاد دروغ بگم!
وای الهی که من این سانچو رو بخورمش!
میخوااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!
باید بدیش به من!
شاد باشی

عروسک خانوم شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام بی معرفت خانوم دی:
خوبی خانوم بی معرفت؟ دی:
اینهمه اپ کردی نباید یه خبر میدادی؟
من بالاخره اپ کردم دی:
شاد باشی

باباااااااا زنده!
باباااااااا آپ!
باباااااااا ایول
سلام گم
دلم یه ریزه شده برات
اومدم خانومی

شوریده شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

خط ایرانسل جدید مبارک

وبلاگ جدید من اپ شده

موفق باشید...شوریده

سلام
سلامت باشید
ممنون
اومدم!

علی سلطانی مجد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب باشید
مرسی که به من سر زدید و خلاصه کلی تعارف و از این حرفها
بعد از بالاییها بریم سراغ این پایینی ها
اولا سیم کارت نو مبارک دوما خب این ایرانچل همینطوره سوما مگه شما م... ندا...ید
چهارم چه خبرا

ببخشید که دیر شد من گرفتار زن و بچه های نداشتم هستم خوبه ندارم اگه داشتم چی میشد.

بعدشم سلام ما رو به استاد برسونید
خب مواظب خودتون باشید ماهی خانم که از اب بیرون نیایید
موفق باشید

سلام منم امیدوارم شما خوب باشید
ممنون از تبریک
ایرانسل فقط یه کن دروغگوئه وگرنه خیلی هم بد نیست!
دیر که اشکالی نداره فقط منتظرتون بودیم دیگه!
سلام شمارو به استادای مرد میرسونم که اآداب رعایت شه!
من مواظبم شما هم باشید
شاد شاد باشید دوست عزیز

z یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

بی نمک بود.البته کلاس تنظیم تقریبآ هیچ جا جدی گرفته نمی شه.

نظرتون با همه فرق داشت ممنون!
بله دقیقا!
شاد باشید

محمد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام عزیز
اول از لطفت ممنون
و دوما خیلی جالب بود پس آقاهه زنده و سر حال بود
خانومی سیم کارت جدید مبارک وقت کردی یه پیام خشگل برا ما بفرست
بای
راستی من آپم و منتظر
بای بای

elyad یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

شاید آفتاب روزی ..

مهرش را نثارمان کند.

ان شا الله

عروسک خانوم یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام عسل
خوبی خانوم گل؟
خیلی باحال به یارو گفتی دی: دی:
استادتونم که کچل کردین دی: دی:
شاد باشی عزیزم

سلام عروسکم
ممنونم تو خوبی گله؟
قابل شمارو نداره
حالا فکر کن من و تو باهم همکلاس بودیم....
یعنی خود فاجعه برای جامعه ی علمی کشور!!
تو هم شاد و خندون باش خانوم گلم

غزال۱۳ دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام به همه نمی گم ماهی جونم ها ولی چون دوست دارم میگم.بچه ام .سانچو جونمو می گم پارسال تابستون زیر پای پسر داییم موند و مرد.خدایی داشتم می مردم.دیگه هم حیوون نگرفتم که جای سانی همیشه خالی باشه.اگه بخوای یه همه ازش عکس دارم اگه بخوای می فرستم برات.شبا بغل من می خوابید مثه یه بچه واقعی.باید سنجاب بگیری ببینی چی می گم.مثه سگ مراقبه خودت و وسائلت می شه. مثه گربه ملوس.مثه خرگوش با هوش.مثه عقاب تیز بین.خدا بیامرزدش واقعا ناز بود

سلام گلم
الهی بمیرم...
الهی پسر داییت!!
آره عکساشو برام میل کن اگه وقت داری
خیلی حیف شد حیوونکی
منم وقتی یه همستر توی دستای خودم جون داد و مرد از مریضی تا چند وقت حال درستی نداشتم...
به هر حال آدم با این دم و دستگاهش میمیره اینا که حیوونکیا کوچولوئن!
شاد باشی خانومی
اما من جای تو بودم یه سنجاب دیگه میخریدم
بوس بوس

غزال۱۳ دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

با زودتر بیا آپم زودتر بیا.بوس بوس .در اولین فرصت می فرستم برات.ماهی خوشگلم.نه خدا یکی عشق یکی سانی هم یکی

اومدم
باشه!

یک آدم اینجوری دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
پس آقاهه زنده بود!! من که مردم انقدر که خندیدم!

کلاسم که خوب بهم می ریزی!

من که دانشگا نمی رم ...
اما یه تنه کلاس همه ی معلما رو در عوض بهم می ریزم!

خوب چیکار کنم معلم ریاضی ۹ و ضر ب در ۸ می کنه جواب ۶۳ می شه؟!
یا معلم شیمی می گه هید روژن بد پای تخته می نویسه اچ ای!

خیلی باحال بود ولی!

فربانت یک آدم اینجوری!

سلام
والا شانس خانومش!
به هم ریختن کلاس که انجام وظیفه ست
اما تو خوب بخون شیطونیارو بذار واسه دانشگاه!
معلما که تو دنیای خودشونن
فدای تو
شاد باشی خانومی

شایان دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.bichareganeroozegar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری
بهت تبریک میگم
ایول ازت خوشم اومد فکر میکردم فقط من زیادی مسخره بازی در میارم
ولی یکی پیدا شد رومو کم کرد
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی
بای

سلام
خوبم
سلامت باشی
ممنونم
بازم ممنون
مسخره بازی چیه؟!من فقط بیش فعالم!!
چشم حتما
تو هم باز بیا از اینطرفا
شاد باشی

elyad سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام ماه روی من،

ممنونم به خاطر لطفت !!

قالب جدید که نیست، همون قالب تیک تاکه که به این روز متلاشی اش کردم !!

حالا کجاش رو دیدی؟

شاد باشی .. DE LOS RIOS

سلام دوست مهربون
به هر حال قالب معرکه ای شده آقای جراح!
شما هم شاد باشید دوست عزیز

*سراب* سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جونی
اگر بخوام بگم که ضایع است...با شونزده و نیم پاس شدم...سوالاش افتضاح بود...راستش و بگم سوالاش تست بود و خارج از جزوه ای که گفته بود برامون سوال داد...استادمون یه جوری بود...اخلاقش و می گم...
راستی گلکم بیا آپ کردم با مطلبی با اسم سراب!
شاد باشی

سلام سراب
چرا کوچولو شدی پس؟!
بازم نظرات باز نمیشه برام
اما اومدم خوندم
محض اطلاعت
من فقط فریدون مشیری رو شاعر میدونم!
شاد باشی سراب خانوم کوچولو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

با من بخند ، خنده اگر هم مدام نیست

غم را بدون لطف تو حسن‌الختام نیست

در بستری که عشق به عرفان رسیده است

من را ببوس ، بوسه به قرآن حرام نیست

هر چند شور معجزه در ما رسوخ کرد

اما بدون حادثه دنیا به کام نیست

با احترام رد شده‌ام از کنارتان

جرات برای گفتن حتی سلام نیست

حتی اگر تمام جهان یک غزل شود

قادر به انتقال کمی از پیام نیست

وقتی غزل به جرات گفتن نمی‌رسد

دیگر میان فاجعه جای کلام نیست

اما قبول کن که در این شهر لعنتی

چیزی بجز تو قابل هیچ احترام نیست

چی بگم جز تشکر؟

mr fear سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://worldfear.mihanblog.com

سلام وب خوبی داری به من هم سری بزن . باشه ؟
تبادل لینک می کنی ؟

سلام
ممنون
حتما

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://sfandiary.blogsky.com

من المان به دنیا اومدم
الان هم به دلیل اینکه هیج دلیلی برای موندن ندارم به دنبال بورس هستم تا برای همیشه برم
و
اینجا بمونه برای کسانی که دل دیگران را میشکنند
ممکن از بلاگم واضحتر متوجه شوید

شاد باشید وموفق

وای چه جالب
بابا خارجیییییییییی!
خب میگم نمیشه نری؟! به خاطر تونایی که دل هیچ کسی رو نمیشکنند...
حیفه شماهاست که از اینجا میرید.
به هر حال هرجای دنیا که هستی شاد باشی دوست هنرمند و غمگینم.

غزال۱۳ چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.gnf.blogsky.com

سلام ماهی خوردنی.محض اطلاع نترس من گیاه خوارم.ولی تو رو یه روزی می خورم .من با یه متن تقریبا قدیمی خودم آپیدم بدو بیا

سلام عزیزم
بخور نوش جونت اتفاقا خیلی خوشمزه م خیالت راحت!
اومدم گلم
بوس بوس

A..$@$...M پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
*******************
کاشکی
کاشکی
کاشکی
کاشکی
کاشکی
کاشکی
کاشکی
یه روز دیگه مثل روز خوب خدا که طلوع کرد دوباره طلوع کنه تا ستاره زمینیش دیده شه
منتظر اون روزم این دفعه تنها دیده شه بدون واسطه<<<<<<<<<*****
دلتنگیم حسابی در دلتنگی

سلام
اینکه ناراحتی نداره! ایشالا میبینیش ... بی واسطه!
شاد باش و دلتنگ نباش

محمد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ http://delle.blogsky.com


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام_____***___
_***____::::من آپم::::____ _____***___
_*** _____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_______***____
___***__________________***_____
____***____منتظرم!__ ____***______
______***____________***________
________***__بای___***__________
__________***____***____________
____________*****______________
_____________***_____
http://delle.blogsky.com

سلام
اومدم!

شاذه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام ماهی جون
این پست ایرانسل و کلاس یونی خیلی بامزه بود :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد