:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

مقایسه ی سه دهه ای!

 

سلام دوستای گلم.من زنده موندم!!! از 40 درجه تب و لرز و خلاصه یه مریضی سگی که نمیدونم یهو از کجا به جونم افتاد! الان خیلی بهترم و بالاخره اومدم یه آپ بزنم.

اینم یکی دیگه از ایمیل های سایت مارشال که به نظرم جالب اومد.امیدوارم خوشتون بیاد و منتظر خوندن نظرات شما هستم.

***

این مقایسه توهین به دخترو پسر این دهه ها نیست صرفا مقایسه ای طنزآمیز و خاطر نشان کردن وضعیتی است که روشنفکران به آن عوارض دوره گذار و دینداران به آن نشانه های آخرالزمانی می گویند و در کل بهره ای از حقیقت دارد.انکار این مقایسه شاید خودیک  نشانه ی آخرالزمانی باشد.

 

دختر دهه 60  :باید با آبرو باشم

دختر دهه 70   :باید تحصیلکرده باشم

دختر دهه 80   :باید پولدار باشم

 

پسر دهه 60 :دارم میرم جبهه

پسر دهه 70 :دارم میرم دختر بازی

پسر دهه 80 :دارم میرم بیمارستان سم زدایی

 

 دختر دهه 60 : مرد باید با اخلاق باشه

دختر دهه 70 :مرد باید تحصیلکرده باشه

دختر دهه 80 :مرد باید پولدار باشه

 

پسر دهه 60 :در سن 25 سالگی سیگاری میشد

پسر دهه 70 :در 20 سالگی سیگاری می شد

پسر دهه 80 :قبل از سن بلوغ سیگاری می شود.

 

دختردهه 60 : 30 ساله شدم و احساس ترشیدگی می کنم

دختردهه 70 : 25 ساله شدم و احساس ترشیدگی می کنم

دختردهه 80 : 20 ساله شدم و احساس ترشیدگی می کنم

 

پسر دهه 60 : دارم  میرم باشگاه ... دارم میرم زیر زمین بنوشم !!!

پسر دهه 70:دارم میرم مهمونی ... دارم میرم قلیون بکشم !!!

پسر دهه 80 :دارم میرم دبی ... دارم میرم توهم بزنم !!!

 

 دختر دهه 60 : دوست پسر یکی اونهم یه عشق پاک

دختر دهه 70 :دوست پسر یکی یا دوتا . چند تا هم زاپاس برای روز مبادا

دختر دهه 80 : دوست پسر بین یک نفر تا یک هنگ یا  تیپ در رده سنی بین 20 تا 60 سال مجرد تا صاحب عیال و چند سر عائله. بالاخره تو این همه آدم یکی پیدا میشه بخواد لباس عروس واسم بخره.

 

 پسر دهه 60 :داریوش گوش می داد

پسر دهه 70 :ابی گوش می داد

پسر دهه 80 :مقلدین درجه 3و 4 داریوش و ابی را (که خواب عکس انداختن با داریوش را می بینند) را گوش می دهد .

 

 دختر دهه 60 :دختر بدون بکارت باید بره بمیره

دختر دهه 70:اشتباه بزرگی کردم خاک تو سرم

دختر دهه 80 : دختر باکره یعنی امل و بی فرهنگ. باید بره بمیره.

 

 پسر دهه 60 :شریعتی می خواند

پسر دهه 70 :شاملو می خواند

پسر دهه 80 :هری پاتر می خواند.

 

دختر دهه 60 :به خاطر حفظ آبرو همه کار می کنم

دختر دهه 70 :به خاطر دوست پسرم همه کار می کنم

دختر دهه 80 : به خاطر پول همه کار می کنم.

 

 پسر دهه 60 :خانواده و پدر مادرم عزیزترین چیز است

پسر دهه 70 :دوست دخترم  عزیز ترین چیزاست

پسر دهه 80 :مواد محرک و توهم زا و ماشینم عزیز ترین چیزند.

 

 دختر دهه 60 :شوهر منجی نیست شوهر کردن سنت خدا و رسم زندگی ست.

دختر دهه 70 :شوهر شوهره شوهر... بالشت سره شوهر...

دختر دهه 80 :من یک افسرده ی روانی پر از غصه ام و شوهر منجی من است و دیگر هیچ راه نجاتی نیست.

 

 پسر دهه 60 :در هر صورت باید زن بگیرم

پسر دهه 70 :باید پولداربشم و زن بگیرم

پسر دهه 80 :باید قاطی کنم و زن بگیرم.

 

دختر دهه 60 : زن روز و اعتمادی می خواند

دختر دهه 70 :فهیمه رحیمی و مهدی سهیلی می خواند

دختر دهه 80:بیشتر در اینترنت دنبال فیلتر شکن جدید و پروکسی است.

 

پسر دهه 60 :مرگ بر اثر جنگ با عراق

پسر دهه 70 :مرگ بر اثر تصادف با موتور و ماشین

پسر دهه 80 :مرگ بر اثر اور دز و سنکوپ بر اثر استعمال هرویین و ایدز و سوانح رانندگی

 

دختر دهه 60:سیگار کشیدن دختر یک کابوس است دختری که سیگار می کشد خراب است.

دختر دهه 70 :گهگاهی کنار پنجره یا واسه افه تو پارتی یا کافی شاپ  یه دو نخ می کشم.

دختر دهه 80 :پیش به سوی آسم، سرطان حنجره ،ریه،نای

 

  جوان دهه 60 :جنگ زده بود

جوان دهه 70 :غرب زده بود

جوان دهه 80 :پوچ است.

 

 دختر دهه 60 :از خدا می ترسم

دختر دهه 70 : از بی عشقی می ترسم

دختر دهه 80 :از بی پولی می ترسم.

 

 جوان دهه 60 :خواب صلح و آرامش می دید

جوان دهه 70 :خواب بد بد می دید

جوان دهه 80 :فقط کابوس می بیند.

 

 پدر برای پسر دهه 60 :در حکم یک پدر مقدس بود حرمتش کاملا حفظ می شد

پدر برای پسر دهه 70: در حکم یکی از اعضای خانواده بود باید به او حال داد.

پدر برای پسر دهه 80 : مزاحم!!

 

 

دختر دهه 60 : اول نجابت خود را به رخ می کشید

دختر دهه 70 : اول مدرک تحصیلی خود را به رخ می کشید

دختر دهه 80 : اول مارک و مدل اتومبیل و ریخت و قیافه خود را به رخ می کشد.

 

  داماد دهه 60 :فقط پدر مادرم ،زن و بچه ،و کارم

داماد دهه 70 :فقط زن و بچه و عشق و حالم و کارم

داماد دهه 80 :فقط عشق و حالم و کارم.

 

  عروس دهه 60 :بایدمثل مادرم سوخت و ساخت این ذات زندگی ست بدبختی و خوشبختی با هم.طلاق پاک کردن صورت مسئله ست و مسئله میزان بردباری صبر و توان مدیریت منه.باید سعی کنم مثل دو رود در کنار هم باشیم. باید مدیریت کنم  این هنر زندگیه.

عروس دهه 70 :نباید سوخت وساخت اما باید زندگی کرد و همینطور در وقت لزوم مقابله به مثل.طلاق پایان تلخیه اما خب مجبورم بهم سخت بگذره ول می کنم میرم.  این هنر زندگیه.

عروس دهه 80 :مثل دو کوه برابر هم.عوضی بره مهرمو می ذارم اجرا یه راست می رم با یکی دیگه.خوش بگذرون و سختی نکش.این هنر زندگیه.

 

مرد دهه 60:خدا  خانواده  ثروت

مرد دهه 70 :خانواده  ثروت   خیانت به همسر

مرد دهه 80:ثروت، خیانت به همسر ،مصرف پروزاک و انواع دیگر قرص اعصاب .

 

عروس دهه 60:تقسیم وظایف رمز موفقیت و آسایشه. من طی یک سند قانونی همسر این مرد هستم نه دوست او .وظیفه من خانه داریه وظیفه مرد کار و تامین زندگی هر کس غیر از این به گوشم بخونه شیطانه.

عروس دهه 70 :تقسیم وظایف چیزیه که باید دوباره معنی و تعریف بشه.دلیل نداره من همیشه غذا درست کنم من کلاس گیتار دارم کلاس آواز دارم  . فقط سه یا چهار روز در هفته ممکنه از خونم بوی غذا بیاد.اما خب می دونم که غذا پختن کار منه نه مرد.

عروس دهه 80 :تقسیم وظایف یه حرف احمقانه و سنتیه هر کس به فراخور حالش هر کار که از دستش بر اومد انجام میده هر کاری که می کنم از لطف منه نه وظیفه من پس من هر کاری تو خونه می کنم لطف می کنم. تعهد و وظیفه اعصابمو بهم می ریزه.

 

پسر دهه 60:خدایا جنگو تموم کن

پسر دهه 70 :خدایا یه خونه خالی برسون

پسر دهه 80 :خدایا برسون یه دومثقال شیره و یه دو سورت شیشه

 

  دختر دهه 60 :طلاق بعد از 10 سال آنهم یک در 1000

دختر دهه 70 :طلاق بعد از 5 سال آنهم یک در 100

دختر دهه 80 :طلاق بعد از 6 ماه الی یک سال آنهم یک در5

 

 پسر دهه 60 :پیکان 54 و مسافر کشی

پسر دهه 70 :پراید و دختر بازی

پسر دهه 80 :پژو و تصادف منجر به فوت

 

 دختر دهه 60:امامزاده معصوم ودیگر  امامزاده ها  را شفیع می کرد دعا و نذر می کرد وبالاخره  حاجت دل خود را می گرفت

دختر دهه 70 :پیش رمال و دعا نویس می رفت و حاجت خود را طلب می کرد.

دختر دهه 80 :در شرکت های خصوصی به هر نحو که شده رفع حاجت می کند.

 

جوان دهه 60 :خدایا آبروی مرا حفظ کن

جوان دهه 70 :خدایا پول منو زیاد کن

جوان دهه 80 :کارت سوخت داری داداش؟!

 

خب نظرتون چیه؟خیلی تلخه بعضی جاهاش مگه نه؟

منتظر دیدن نظراتتون هستم دوستای گلم.

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، تا بعد...

نظرات 24 + ارسال نظر
شاذه جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
مرسی که خبرم کردی. جالب بود. ولی آره بعضی جاهاش خیلی تلخ بود. ای کاش حقیقت چیزی دور از این بود :(

سلام گل خانوم
انجام وظیفه بود
قابل شمارو نداشت
بله موافقم...
واقعا ما داریم کجا میریم؟!
ممنونم که اومدی با همه ی گرفتاریهات
برام خیلی عزیزی
شاد باشی

دوست پاییزی جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام
جالب بود!
ولی درکش سخت بود!
خدا به داد دهه ۹۰ ی ها برسه..
شاد باشی عزیزم

سلام گل دخمل
بله جالب بود و تکان دهنده
واقعا!
تو هم شاد باشی عزیز دلم
بوس بوس

سارا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام ماهی خانوم ........
خوبی؟؟
خیلی جالب و خواندنی بود ........ و عین حقیقت .......
فکر کنم با این وضع چیزی واسه دهه ی ۹۰ نمونه ........... احتمالآ تا به دنیا میان عقیم میشن .........
ممنون از حضور گرمت خانومی.........
بازم بیا خوشحالم میکنی .........
**موفق باشی**
.
.
.

میزی برای کار
کاری برای تخت
تختی برای خواب
خوابی برای جان
جانی برای مرگ
مرگی برای یاد
یادی برای سنگ
این بود زندگی؟
" زنده یاد حسین پناهی"

سلاااام سارا خانوم ستاره ی سهیل!
چی شده حال دادی به ما خانومی؟
من که خوبم از احوالپرسیای شما!
تو چطوری؟!
بله ناراحت کنندست
ظاهرا کاریشم نمیشه کرد
ممنون که اومدی
شاد باشی

مهسا و شایان جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.everlastinglove-shm.blogfa.com

خیلی باحال بود.
راستی از نظر قشنگی هم که برای ما دادی ممنون

ناقابل
خواهش میکنم

نارسیس جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی جونم
خیلی جالب بود
دهه به دهه داره بدتر می شه...
آخی
خدا به داد بچه هامون برسه...
نسل اینده معلوم نیست چی به سرشون می آد...

سلام عزیز دلم
آره واقعا موافقم باهات
جدیا! یعنی از این بدتر چیه؟ قراره چی بشه؟!...
شاد باشی گلکم

یه کوچولو جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون از حضورت در وبلاگم..امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی..با تبادل لینک موافقی ماهی خانومی؟

سلام عروس خانوم
من همون اولی که با وبلاگت آشنا شدم لینکت کردم حاج خانوم!
شما دو تا هم شاد باشید و خوشبخت...
بوس بوس

محمد شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://delle.blogsky.com


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

محسن شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام ماهی جان.
شکر خدا که بهتری.
هر وقت به این مریضی های سگی مبتلا شدی ـ که امیدوارم دیگه هیچ وقت نشی ـ چاره دردت فقط پنی سیلینه! مخصوصا اگه از نوع امپولش باشه!(لبخند مرموز مدل کاندولیزا رایس!)

این مطلبی که گذاشتی تو وبلاگ مقایسه جالب و بامزه ای بود.
به نظرم بیشترش تلخ بود.
چون نه مثل دهه شصتی ها بودن درسته نه مثل دهه هفتاد و هشتاد.
البته نه اینکه همش غلط باشه هاا نه ولی خوب ما ایرانی ها معمولا اهل افراط و تفریطیم و تعادل نداریم خیلی.
گرچه به نظرم اعمال و عقاید مثل دهه شصتی ها داشتن در کل معقول تره( البته من با بعضیاش اصلا موافق نیستم و به شدت مخالفم).

باقیشو دیگه درز میگیرم.
فقط موندم اینجور پیش بره بیست سال دیگه چه خبره.
خدا اخرو عاقبت همه مونو ختم به خیر کنه.
قربانت. تو هم شاد شاد شاد باشی.

ماااااااااااااااااااچ

سلام محسن جان
ممنون
میدونی که از آمپول میترسم و کاریشم نمیشه کرد!
اینها هم حالا شاید با اغراق ولی عین حقیقتیه که همه داریم ازش فرار میکنیم...
ممنونم که اومدی
تو هم شاد باشی!

.: دنیای لی لی :. شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

جالب بود

چه خوب!

محسن یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

عجیبه پدیده خانوم هنوز کامنت نذاشته!!!

منم که تا پدیده کامنت نذاره آپ نمیکنم!
(بار آخرت باشه با رفیقای من خوش و بش می کنی هااااااا!)

رضا پسر عموی امیر یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
امیدوارم زیارتتون قبول باشه
من سلام شما رو به امیر رسوندم تا گفتم ماهی خانوم اومده مشهد
گریه کرد جدی می گم
هر چه ازش پرسیدم چرا گریه می کنی هیچی به من نگفت کاش سالم می بودم
وبهم گفت ازتو ن تشکر کنم و معذرت خواهی

والا من که نفهمیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میشه شما توضیح بدین ؟/ قضیه چی بوده/

خوش باشین

سلام
قبول حق
ممنون که لطف کردین و سلام منو به آقای امیر رسوندید
والا منم چیز زیادی نفهمیدم!!
اما بازم آرزو می کنم زودی خوب بشه
شاد باشید

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

ُسلام ماهی قرمز خودم...
دلم برات تنگ شده بود...مقایست خیلی جالب بود.
چند وقتی حال خوبی نداشتم.اما الان اومدمو با حرفای دلم به روزم .
میدونم مثل همیشه تنهام نمیذاری.
دوست دارم تا همیشه.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــار

سلاااااااام بهارم
خوبی گل من؟ کجایی دختر؟ منم دلتنگت بودم
چندبارم اومدم دیدم خبریت نیست آپ نکردی
حتما در اولین فرصت میام
شاد باشی خانومی
یه دنیا خوشحال شدم دیدمت
بوس بوس

آرش یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

درود بر شما ماهی خانم
امیدوارم بهبودی کامل حاصل شده باشه
به احتمال زیاد این سرما خوردگیت نتیجه سفر به مشهد و هوای سرد اون چند روزه
دختر دهه ۸۰ میره صیغه یه آدم ۳۰ سال یزرگتر از خودش میشه تازه واسش کادوی تولدم می گیره.

.............پس خیلی امل و بی فرهنگی did you get it?

سلام آVش جان
ای بهترم اما کامل نه!
مشهد هوا خیلی عالی بود همه ی لباس گرم ها بی استفاده موندن
بالاخره پیش اومد دیگه..
بله کاملا قبول دارم
تازه پسر دهه ۸۰ هم با خانومی که ۳۰ سال از خودش بزرگتره ازدواج میکنه... اینها همه واقعیاتی هستند که روشونو میپوشونیم.
چه میشه کرد؟من امل و بی فرهنگ! این دوستانی که با من موافق بودن چی؟!
شاد باشی و ممنونم که میای

پینه دوز دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام عموجون
خدا نکنه مریض بشی.مواظب خودت باش
البته این مقایسه هم جالب هم درد اور بود .خب البته که خیلیها هم هستن که
توی دهه ۸۰در بدر بدنبال انجام رسالتشون هستن مثل خودت اره مثل خودت !
چرا با تعجب نگاه میکنی!؟

جوان دهه ۶۰:من کیم؟
مرد دهه ۷۰: خدایا من کیم وکجا هستم؟
پیر مرد دهه ۸۰:خدایا من کیم وکجا هستم وکجا میرم؟

راستی دوستام کجایند؟



دلت شاد عزیزم

سلام عموی نازنین خودم
حالتون خوبه؟ خانواده ی محترم خوبن؟
دیگه مریض شدم دیگه عمو جونم! اما حالا خیلی بهترم.
راستی من نفهمیدم که چه کار مثبتی دارم انجام میدم که شما اینطوری گفتین... اما سعی میکنم آلوده ی روزمرگی ها هم نشم و سعی کردم که از بد بهتر باشم!
پیرمرد اون دوست پاییزیه! شما تازه اول راهین!
آخییییییی! دلتون برای دوستاتون تنگ شده؟!
نازی نازی!
ممنونم عموی گلم که اومدین
خیلی دوستتون دارم
مواظب خودتون و خانواده ی نازنینتون باشین
شاد باشید

شوریده دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

والعا زیبا بود و کمی هم غلو شده بود البته در مورد پسران.....

خیلی قشنگ بود

موفق باشید...شوریده(من اپ کردم و منتظر حضور سبز شما)

مرا به روز قیامت غمی که هست ین است
که روی مردم دنیا دوباره باید دید

سلام
دختر و پسر نداره٬ عادت خوبی نیست که زود تمایز جنسی رو پیش میکشیم. حواستون باشه فرستنده ی این ایمیل برای من یه پسر بوده و منم که یه دخترم بدون سانسور فرستادم
پس بهتره جنبه هامونو ببریم بالا
ممنونم که اومدی
شاد باشی
حتما خدمت میرسم

مهدی۰۰۰دفتر عشق دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور گرمت هستم
شاد باشی
*******************
فصل حقیقی عشق لحظه ای است که
دریابیم که تنها ماییم که عاشقیم
و کس دیگری چون ما عاشق نبوده است
و هیچکس دیگر نیز چون ما عاشق نخواهد بود

غزال۱۳ دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام عزیزم.باز که منو یادت رفت؟؟؟
من با حرفات ۱۰۰ در ۱۰۰ موافقم تازه اعتقادم اینه که اوضا بد تر از این حرفاست
یه چند روزه عوض شدم
تازه داارم چشمامو باز می کنم
راستی من اپیدم

سلام گلم
آخه مگه میشه دخمل گلی مثل تورو یادم بره؟! اما عزیزم بخش نظرات بعضی وبلاگا برام باز نمیشه حتی وبلاگ خودم!
شرمندتم یه دنیا
بله خانومی اوضا خیلی خیطه!
در اولین فرصت خدمت میرسم
ممنونم که اومدی
شاد باشی عزیزکم

افسانه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
من یه سوال ازتون دارم
تو نظرات وبلاگ دلتنگی(امیر) نوشته بودی : کامنت هامو از تو گوشی میخوندم تو مسجد گوهر شاد. من سوالم اینه چطوری از تو گوشی میشه کامنت خوند؟ خیلی فضولم نه؟ آخه میخوام منم بلد باشم!

از کی تا حالا؟!
از وقتی ایرانسل خریدم!!!

سلام دوست عزیزم
خوش اومدی.با خط ایرانسل اگه گوشیت امکاناتشو داشته باشه میتونی با خود گوشی به اینترنت وصل شی و روزهای ۵شنبه و جمعه هم رایگانه. اگرم سی دی گوشیت دم دستت باشه میتونی وصلش کنی به کامپیوترت و از این طریق با خطت به اینترنت متصل میشی
بقیه اطلاعاتم پولیه!!!
شاد باشی خانوم گل

padid دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

Ez khobiaad BooGoo! ---> tarjome mikonam---> az khoobiat begoo


badi ke goftan nadare







mitooni up koni :D

رضاهکر سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.ilam-help.blogfa.com

سلام !
اگه مایلی با من کار کنی یه نظر تو وبلاگم بده تا برات اکانت درست کنم بفرستم !

هپلی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام همسایه

من منتظر بعد هستم

اگه آپ کردی حتما خبرم کن

یاحق

راستی حضوره سبزت هم به جمع وبلاگ نویسان تبریک میگم

تبعیدی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ب.ظ http://tabeedi.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور و نظرت
خوش باشی

امید دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام خسته نباشید برات ارزوی میکنم همیشه سلامت باشی و همیشه وبت بیننده داشته باشه مطلب مقایسه سه دهه ای فوق الاده و بی نظیر بود خلاصه من که کلی حال کردم

ریحان پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://narengi.blogsky.com

سلام بر ماهی عزیز
چه طوری هم دهه ای

ممنون خبرم کردی

تولدت مبارک
باور کن کلی سرچ کردم تا یه تصویر خشگل پیدا کنم واسه تبریک تولد اما
گشتم نبود ....
ولی چشاتو ببند
بستی
تقلب نکنیاااااااااااا
حالا تصور کن
۱۰۰۰ تا رز نباتی
۳۰۰ تا رز سفید (چون تو بیشتر از اینکه ماهی قرمز باشی به نظرم سفیدی شبیه ماهی تو فیلم بادبادک سفید )
۶۴ تا رز مخملی قرمز تیره
۲۱ تا زنبق نیلی و بنفش
تو یه گلدون فیروزه ای

همه اینا باشه برای هدیه تولدت
دقایقی خوش برات ارزو دارم
شادی وشادکامی

خواستم یه شعرم هدیم باشه اما میلت نبود
.......


از کامنت دونی کاشف به عمل اومد مشهد بودی شایدم هستی
آی من چقدر..............

مراقب خودت باش
راستی من با این متن باید از نسل سوخته بودن خرسند باشم یا گریان ؟
منم از این کیکه میخوام ..............

یا حق



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد