:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

همه ی فرزندان من!

 

سلام به همه ی شما دوستای گل و دوست داشتنی خودخودم!

امیدوارم همگی سلامت و شاداب باشین .

از اینکه برای الهام-دخترداییم- آرزوی سلامتی کرده بودین بسیار ممنونم و با خوشحالی بهتون خبر میدم که بهبودی نسبی حاصل شده ولی هنوز توی آی سی یو نگهش داشتن.

بازم برای همه ی مریضا دعا کنیم...

********************************

در کمال حیرت و گرد شدن چشم و چار و دهان و غیره! در روز پنج شنبه نمیدونم چندم آذر همین امسال که بشه پنج شنبه ی هفته ی پیش، توی اتاق مشغول بازی با گوشی بدبختم بودم که سروصدای آبجی خانوم و آقا داداش بلند شده بود. می شنیدم که در مورد یه چیزی حرف میزدن و غش غش می خندیدن! منم که دیدم حقم داره ضایع میشه مثل اسب یورتمه رفتم و کاغذی که توی دستشون بود رو قاپیدم!(خواهر نمونه!!) اگه گفتین چی بود؟!!! یه برگ روزنامه ی نیازمندیها یا نیازمندیهای روزنامه!

انگشت آبجی نشونه رفت روی این آگهی که در نوع خودش شاهکار به حساب میومد! درجا دادم دوست جون براتون اسکن کنه!

 

بدون شرح!!! (نیازمندیهای نسل فردا – پنجشنبه 8/9/1386)

agahi

 

 

خب! امروز تصمیم گرفتم عکس این دوتا بچه های گلمو براتون بذارم تا ببینین چقدر نازن! من دوتا پنبه دارم که البته این اسمو مامانم بهشون داده! (همستر!!)
این یکی حنا خانومه!

 

hana

 

توی این عکس براش یه رشته ماکارونی گرفتم تا نوش جونش کنه:

 

hana2

این دوتاهم دوقلوهای سابقم هستن که الآن از سرنوشتشون خبری ندارم!! ما دادیمشون برای ازدواج!!!

 

2gholoo

اینم پسر گلمه که از تهران اومده! در شکل زیر،اندازش با یه تخم مرغ مقایسه شده :

 

pesari

 

اینم کاسکو ی پدیده، طوطی وراج و وحشی که من عاشقشم! با اینکه چندین دفعه تاحالا آماج نوک زدن ها و گازگرفتنهای وحشیانش شدم،(به قول نگار بهش میگه جوجه ی جانی!!) اما بازم مثل بچه های خودم دوستش دارم:

 

kasko

در غور و تفحص و گشت و گذار در کیف سرکارخانم پدیده، به صحنه ی جالبی رسیدم که بد نیست شما هم ببینید: (شایان ذکر است که این شیئ، متعلق به سلف غذاخوری دانشگاه بوده و اینکه توی کیف ایشون چیکار میکرده یه سوال بزرگه-هرکی به دوست نازنین من بگه کلاغ باهاش برخورد حقوقی میکنم!!)

 

kif

خب، اینم از پست عکسباران ما!

پ.ن:امروز که کلاسمون تموم شد و توی دانشگاه منتظر اتوبوس بودیم٬ هوا بس ناجوانمردانه یخ بود! پدیده هم درحالیکه میلرزید مارو به هم نزدیک کرد و گفت:«بیاین دورهم جمع شیم مثل پنگوئن ها تا سردمون نشه!!»

دوستتون دارم،مواظب خودتون باشین، التماس دعا...

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 31 + ارسال نظر
padid یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

aval
aval
joon! baz aval shodam

جیگر منی تو!

کیارش- از سرزمین پنج خورشید یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://5sunland.persianblog.ir

با سلام
در مورد آگهی استخدام که درخواست کننده خانمها را به اسامی شایسته ی منش خود نسبت داده است. من فقط می خواستم بگویم چه رذالتی نوع بشر را گرفته که بجای دیدن خانمها در قالب مادر و همسر آنان را منتسب به لودگی می نمایند.
و جای تاسف بیشتر که چرا برخی خانمها این اجازه را می دهند تا شایستگان زندگی به چشم هرزگی دیده شوند.
آقایان کلاه از سر بردارید

سلام
بله البته همونطور که غزالم گفت اسم یه برنامه ست ولی میشد یه جور دیگه ای نوشت که این اشتباه پیش نیاد.
به نظر منم دلشون میخواسته با یه تیر دو نشون بزنن...
ممنونم که اومدید
شاد باشید

محمد یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
جالب بودن
دست گلتم درد نکنه که خبرمون کردی
به امید دیدار

سلام محمد جان
دست شما هم درد نکنه که اومدید
شاد باشی

ایکاروس یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://EAKAROS.persianblog.ir

پری خانم درود
من هم با نظر پنج خورشید موافقم. چرا همه فکر می کنند ( و به خود جرات می دهند) حق دست درازی به خانمها را دارند. وقاحت در وجود چنین فردی چنان با دریدگی پیوند دارد که شک نکنید این یک آگهی کاری نیست. بلکه ....

سلام بر ایکاروس عزیز
منم با نظر شما موافقم
حالا اینجا باز توی آگهی یه اشاره ای شده
بقیه شرکتها که...
چی کار باید کرد؟!
ممنونم که اومدید
شاد باشید
مرسی که به من میگی پری کلی خوشحالم!

نگار یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام جیگرم اخ که چه حالی میکنم با این پستای تو(اوخخخخخخ) مخصوصا اون قسمتای که راجع به خودمون مینویسی.این چنگال اشنای سلفم که دیگه قصش نگفتنیه.پستت مثل همیشه باحالو شیرین بود البته در اینجا نقش اساسی دوستان باحالت نگارو پدیده و زهره را هم نباید نادیده گرفت

سلام نگارم
میبینم که بالاخره موفق شدی کامنت بذاری!!
من هیچوقت نقش شما سه تارو در منحرف شدنم نادیده نگرفتم!!
من که انقده بچه مثبت و خانوم بودم شماها به این روزم درآوردین!
شاد باشی گلم و خوشحالم که شماهارو دارم...
بوس بوس

مانی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام
چه بچه های خوشکلی داری.خوش به حالت.
take care

سلام
حیف نمیتونم بگم قابلی ندارن!!
شما هم مواظب خودتون باشید
شاد و سرحال باشی

مملی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://mamalimamalof.persianblog.ir/

ای ماهی وا هی مرسی به ما سر زدی
اه یادمون رفت وگیم هفتم وشدیم
چیز میزای جالبی ننشتی
خوشبحالت منم همیشه دوست داشتم کلی جکو جونور داشته باشم
ولی ما رو کعه کسی مشل شما پرنسس ها تحویل نوگیره
درمورد اون اکهی هم هیچ چیزی بعید نبید در ایران
تعجب نوکن
راستی چقدر باید وگم جون ------منم لینک وکن خسیس نباش
جریه وکنمها ده خسیس چی میسه مگه

سلام
منم ممنونم که اومدی
منم کلی جنگیدم تا موفق شدم جک و جونور داشته باشم!
ضمنا منکه همون اولین بار که گفتی لینکت کردم!!
شاد باشی

مهدی۰۰۰دفتر عشق دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

شمع آرزو هایم را با جرقه اشک روشن می کنم و در اقیانوس ژرف خیال
سوار بر زورق اندیشه تا فراسوی دشت آرزوها سفر می کنم
راستی چه خوب بود اگر من هم بالهائی به سپیدی نور و به لطافت پر پروانه داشتم
در این صورت تا آبی آسمان عشق تا سرزمین کبوتران عاشق آنجا که کینه و ریا جواز ورود ندارد چرخ می زدم آنجا که پلاک خانه دلها عشق است

ممنون
قشنگ بود

غزال۱۳ دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام
خوبی؟ ببین مشکل اون آگهی چیه؟ ماهی جونم
نرم افزار هلو
یه سری نرم افزاره مهمه توی بازار
مشکلی نداره اون آگهی
این که شماها چه اشتباهی کردید داره منو از خنده می کشه
اون آگهی هیچ ایرادی نداره
این که شماها اسم اون نرم افزار رو نمی دونستین و چه فکرایی کردین داره منو منفجر می کنه
خدای من
بچه هاتم خیلی نازن
منم دوباره عید یه سانی می خرم
عکس طوطی کوتوله مامانکم با عروس هلندیشم می گیرم میذارم خبرت می کنم
ولی خدایی یه کم دقت کن
خوب تو که کلی ابرو بری کردی
این که خنده دار تر بود
وای من تا یه ماه می خندم
اقا کیارش ناراحت نشو
بخدا یه سری برنامه است این (هلو)
منم اپدیم
مدیونی اگه نیای بگی وقتی اینو خوندی و فهمیدی که چه اشتباه خنده داری کردی نیای بهم بگی چه شکلی شدی و چی کار کردی!
دختر دقت کن
آقا ایکاروس بابا بخدا اشتباه می کنید
اون واقعا یه آگهیه

سلام غزال جونم
بله خانوم نرم افزار هلو رو همه میشناسن
اما فکر نمی کنی کسی که سفارش این آگهی رو داده می خواسته با یه تیر دو نشون بزنه؟
ببین، به نظرت اگه آگهی رو اینجوری مینوشتن چطور بود: منشی خانم مسلط به نرم افزار هلو/ یا منشی خانم ترجیحا مسلط به نرم افزار حسابداری هلو یا مواردی از این قبیل. قبول که شینطنت ناجوری تو متن این آگهی هست چون همه ی این صفت ها برگشته به اون خانومی که مورد نیازه...
دوتا آگهی بالاتر از این نوشته: به تعدادی آقا مسلط به نرم افزار فتوشاپ... خب اگه اونم اینطوری می نوشتن
دیگه این سو تفاهم پیش نمیومد. فکر کن چندین هزار نفر این آگهی رو خوندن و چه فکرای پلیدی که نکردن.
بگذریم...
جونمی جون عکس بچه هاتونو برام بذار که خیلی دلم میخواد ببینمشون
راستی منم یه طوطی سبز داشتم اسمش چمن بود دادمش به یکی از دوستام چون خیلی بداخلاق بود.
منم سنجاب می خواااااااااااااااااام!!!!!
شاد باشی خانومی و همیشه بخندی فسقلی من
ممنون که اومدی
بوس بوس

غزال۱۳ دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

کو پس جوابش ماهی جون؟

ایناهاش

دوست پاییزی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
کلی به همتون خندیدم =))
کلا دیگه اینکه به چی مهم نیست...کلا خندیدم...
این بچه هاتم خیلی باحالن..من نمیدونم چرا اصلا دوست ندارم حیوون نگهداری کنم..هرچی داداشم میخواست همستر بخره نذاشتم..چیکار کنم خب میترسم...از همه حیوونای از مورچه بزرگتر!
به این پدیده جون بگو بیشتر حواسش باشه چی رو کجا باید بزاره =))

راستی خیلی خوشحالم که حال دختر داییت هم رو به بهبودی هست.. امیدوارم که هرچه زودتر خوب خوب بشه و بیاد خونه..
شاد باشی عزیزم

سلام
ممنون که به هممون خندیدی!
من درست برعکس تو!عاشق کلیه ی موجودات زندم به جز مورچه!
تا یه مورچه میبینم نعره میکشم و فرار میکنم انگار اژدهای سه سر دیدم!
پدیده هم احتمالا اونروز گونی محل اختفای اجناس مسروقه شو با خودش نیاورده بوده!
ممنون گلم که با وجود مشغله هات اومدی
راستی لپ لپت (لپ تاپ سابق) چطوره؟!
شاد باشی و موفق در همه ی امور
بی خبر نیای ایران ها
اون میل رو هم بزن اگه دلت میخواد!
عزیزمی
بوس بوس

نارسیس دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی گلی
خوبی؟
الهی چه نازن این پشمالو ها!
راستی من از موش حسابی می ترسم...ولی اینا خیلی با نمک هستن...سفید برفی هستن البته!
در مورد آگهی:هلو ترجیحا شیرین و خوش مزه! اینا رو هم می نوشتن دیگه مردم مشکلی نداشتن و می دونستن که که کی باید دقیقا بره برای معرفی!
من به دوست شما توهین نمی کنم و نمی گم کلاغ!
پست جالب بود
شاد باشی

سلام نارسیسم
من خوبم تو خوبی خانومی؟
موش چیه خانوم؟! اینا بچه های منن! زحمت کشیدم تا به اینجا رسوندمشون!!
آره باید توی آگهی قد و وزن طرفم مینوشتن که
مردم الکی مزاحم(؟!!)شون نشن!
اگه بگی کلاغاااااااا!!با من طرفی (یه ماچ طلبت!)
خوشحالم که خوشت اومد
شاد باشی گل همیشه بهارم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com


صد بار گفته ام به تو عادت نمی کنم
بین تو با گذشته وساطت نمی کنم
تو آرزوی گندة دیروز بوده ای
امروز کوچکی و سماجت نمی کنم
دیگر گذشته اینکه رفیقت شوم ولی...

خیلی دلم برات تنگ شده بود...
ولی...؟!!

niloufar دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

همیشه تو یه ارتفاع بالایی از جو،دیگه ابر وجود نداره.اگه دیدی آسمون دلت ابری بود بدون به اندازه ی کافی اوج نگرفتی

قشنگ بود
ممنون

کترین دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://rozeashegh.blogsky.com

سلام
ماهی خانم خانمی شاد شاد من بی معرفت نبودما به خدا دلم براتون ینی براتون تنگ شده نتونستم بیام ببخشید گلی داغمو تازه کردی خانمی من هم یه همستر کچولوی جونی داشتم سیاه مامانی بود هنوزم دلم می گیره اگه می دونستم که شما هم همستر دارید ...
ماهی جونم منو کشده اون لحن نوشته هاتم خیلی ممنون
برام دعا کن
آه ...
منتظرم خانم گلی مهربون
این عاشق تنها رو تنها نزاری
به روزم

سلام دوست عزیزم
مگه من گفتم شما بی معرفتین؟!! میدونم که این روزا سر همه شلوغه و همه گرفتارن! اینجا هم باید یه زنگ تفریح باشه برای هممون من از هیچکس توقع ندارم بیاد اما از حضور هرکسی اینجا شاد میشم
امیدوارم غماتون کوتاه و شادیهاتون طولانی باشه
شاد شاد باشید

شاذه دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام ماهی جون
خوشحالم که دخترداییت بهتر شده. امیدوارم زود زود کاملاً خوب بشه
چه بچه های بامزه ای! ولی وایییی. من چون بچه ی آدمیزادشو دارم (خدا حفظشون کنه) اصلاً تو تفکرم نمی گنجه که حوصله ی مراقبت از حیوون داشته باشم!

سلام نگارینم
ممنونم
من عاشق این جونورامم دیگه شما که بچه های راس راسکی دارین که معلومه اینارو قبول ندارین!!
خدا بهتون ببخشدشون
الهی که خیرشونو ببینی
نینی رو ماچ مال کن!
ممنونم که با وجود مشغله هات اومدی
شاد باشی

مرتضی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

ماهی جون سلام ما آمدیم .شما چطور

محسن سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام ماهی جان.
شرمنده دیگه این بار دیر شد کامنتم.
خدارو شکر که حال دخترداییت هم رو به بهبودیه.

این آگهیه خیلی جالب بود. میگم اون عزیزی! که این آگهیو داده یا خیلی شوت تشریف داشتن یا اینکه خواسته مثلا با یه تیر ۲ نشون بزنه که به احتمال ۹۹.۹۹۹۹۹٪ همین جور بوده و طرف عمدا آگهی دوپهلو داده.

الااااااااااااااااااااهی این بچه های تو چقد نازن.به مامانشون رفتن دیگه! راستی گل پسرتو خبر نداشتم.
خدا برات نگهشون داره.
این کاسکوی پدیده خانوم هم با حال بود. من کلا با خانواده طوطی ها حال میکنم البته نه به اندازه سنجاب.سنجاب برام یه چیز دیگس.( برای شادی روح سنجاب جوون مرگم یه فاتحه بخون!)
خواب دیگه عرضی نیس ولی انصافا این پستت گذشته از مطالبش یه ویژگی خیلی خوب داشت و اونم اینکه عکس زیاد داشت.
یه چند تا عکس هم از اصفهان بذار.الان ۵ماه و ۴روز میشه که اصفهانو ندیدم.

نبینم غمتو.
ارادت داریماا
قربانت.

سلام محسن جان
خواهش شما دیر و زودش عزیزی
بله از دعاهای شما دوستان حالش خیلی بهتره
من سنجاب می خواااااااااااااااااااااااااااممممممممم!!!
خدا ازت نگذره که همش دل منو آب میکنی با این سنجاب جونم مرگت!!!
چشم حتما به زودی چند تاعکس از اصفهان و دانشگاهمون که پاییزاش خیلی قشنگه میذارم براتون
شاد باشی دوست گلم
در پناه حق...

علی اکبر سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
وبلگ جابی دارین همه مطالبش جالب و خوندنیه مخصوصا اون اگهی روزنامه .
تو این دوروزمونه آدم چه چیزهایی که نمیبینه.
برای دختر داییتون هم دعا میکنم امیدوارم حاشون خوب بشه.
میخوام از فرصت استفاده کنم وبگم که
من تازه وبلاگم رو درست کردم و معتقدم که تبادل لینک میتونه شمار بازدید کنندگان رو هم بالا ببره
میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید منو در جریان بگذارید .
شاید هم تونستیم به هم دیگه کمک کنیم.
ممنون موفق باشی

سلام دوست جدید!
ممنون از تعریف و تعارف!
ممنونم خداروشکر که بهتر شده.
حتما در اولین فرصت همه ی دوستای جدیدمو لینک میکنم
شاد باشید

مرتضی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:42 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام ماهی جون حدودیک سال پیش ازبازدیدوبلاگهامون باهمدیگر کمی آشناشدیم حالا اگردوست داشتی بیشترآشنا میشیم ........

سلام آقا مرتضی
منکه یادم نمیاد شمارو کاشکی توضیح میدادید
شاد باشید

غریبه چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام ماهی خانومی

شرمنده، من الان متوجه موضوع دختر دائیت شدم ؛ امیدوارم که هر چه زودتر حالش خوب بشه و در کمال صحت و سلامت به کانون گرم خانواده برگرده ...

عجبا .. تا حالا تو آگهی ها دیده بودیم که می نویسن : "ترجیحا متاهل !" اما این یکی دیگه ... جدا که آخرش بود !

خودمونیم ، دختر و پسر خیلی نازی داری هاااا ... خدا برات نگه شون داره :)
راستی پسرت به تو رفته یا دخترت (؟!) البته اصولا پسرها به ماماناشون میرن :))

مرسی ماهی جان ؛ عکس هات خیلی عالی بود . میگم بدنیست در جشنواره حیوانات خانگی شرکت کنی .. فکر کنم با این قوم و قبیله ای که تو خونه تون به راه انداختی ، حتما اول بشی (چشمولک !)

یا حق

سلام غریبه آشنا!
دشمنت شرمنده
ممنونم از توجهت الهام خونه ست!
بله آقا منم میگردم آخرشو برات پیدا میکنم دیگه!!
بچه هام جفتشون شبیه خودم هستن!!!!
تازه دارم دست و پا میزنم یه سنجابم بخرم!!
ممنونم که اومدی
شاد باشی

حامد چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ http://khodekhodam.blogsky.com

سلام
ممنونم که سر زدی. عکسها و فرزندان رو هم دیدم.
راستش درگیر کارای انجمن علمی و هفته پژوهش و اینام دیگه...
بازم مرسی فعلا!

سلام
منم ممنون
موفق باشی

یه کوچولو چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..دوست عزیز من..چطوری؟خوبی؟خوش میگذره؟نمیگی من کجام..نیستم؟بیا بیا..که آپ کردم..منتظرتم.عزیزم

سلام عروسک
خوبم
اومدم دیدم پسندیدم!!
شاد باشی

چون قهرم کامنت خالی از خودم در می کن چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

منم بهت محل نمیذارم!

مهدی۰۰۰دفتر عشق پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
عاشقانه تر از همیشه دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور گرمت هستم

شاد باشی


درود بر تمام عاشقانی که راه عشق را پیمودند و عشق را در سینه حبس کردند و حرمت آنرا نگه داشتند... درود بر تمام عاشقانی که عشق را فهمیدند و از عشق به زیباییها رسیدند

padid پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

khob , man oomadam efsha gari konam . oon changali ke mibinid tahe kife mane ghaziei dare ke ghessash na tanha be ghole negar nagoftani nist ke kheiiliam mitalabe begam . doost dari begam ke zaye beshi?? ke majbooremoon kardi berim zarfe 1 bar masraf begirim ( 3 adad ) va berim self va ghazahamoono berizim toosh , gheyme bood nahar , va bad mano zohre tooye rah dar heyne ghadam zadan ghazamoono bokhorim va oon 1 nahare baghi moondaro bebari bedii be baaaaazia ke ghalbeshoon dard mikone o az khoone ghahr kardanva 4ta 4rah ba daneshga fasele daran bokhore????? va oon ghashogh changala ham ke az self gerefte boodim ro negah darim ta dafe bad ke mirim self pas bedim. albate to va zohre ke sho'oore ejtemaitooon dar hade morghe abpaze va ghashogh changala ro gozashtid roo sandalie kelaso yadetoon raft bardarid va dar vaghe gomeshoon kardid, ama man shanbe mesle ye khanoome mohtaram miram ghashogh changalamo pas midam

ya haminja ye mazerat khaahie kaaaamel mesle oonayi ke khodam mikonam mikonii , az oona ke ommmmmidvaramo ina dare toosh , ya ina ro be baghye ham migam ke bedoonan

حالا مثلا که چی؟!
بله داشتم برای دوست جونم غذا میبردم که از خونشون ناهار نمیبره!
اصلا مگه تو فضولی؟!!
دلم میخواد!
وعذرت نمیخوام حتی قول نمیدم که سوتیهای جدیدتو اینجا لو ندم!
ممنونم که اومدی جیگرم
شاد باشی
اممممممممممممممیدورام که...؟!!
(ضمنا جواب کامنت ها رو با اکانت خودت دارم می دم!!!)
های های منکه هیچیم نشد...!!!!

احمد ـ رایت الحب سکارا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی خاومی
خیلی عکسا با حال بودن امیدوارم که خدا اون دوتا بچه ات رو واست سالم نگه داره
راستی از دختر دایت الهام چه خبر
حاالش خوب شد یا نه؟
امیدوام که هر چه زودتر خوب بشه
همیشه موفق باشی
بای تا های مجدد

سلام
حیف نمیتونم بگم قابلی نداره!!!
الهام بهتره ممنون از توجهت
شاد باشی

مرتضی جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام باآموزش مقدماتی کوهنوردی به روزم .آمدی خبرم کن. بالینک ......

سلام
اومدم
چشم!

آرش جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://photo7.blogsky.com

سلام
کوچولوهای باحالی داری
کاش منم می تونستم چند تا شو داشته باشم.
در مورد اون "هلو" هم اشتباه می کنید.
شاید بهتر بود می نوشت نرم افزار حسابداری هلو ...
ولی خب از این برنامه ما زیاد توی بازار هست یکی دوتا هم که نیست .
همه هم فقط هلو رو بلد نیستن....
در هر حال ممنون
امیدوارم سری هم به ما بزنید
برای تبادل لینک هم برام پیغام بگذارید
بدرود....

سلام
خب بخر از این کوچولوها!!!
به جواب غزال مراجعه کنید.

منم ممنون
حتما میام
در اولین فرصت دوستان رو لینک میکنم.

نیما جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام
آب شدم.
سر بزن
خوش باشی

سلام
اومدم!
شاد باشی

علی اکبر جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورتون
منتظر نظرات بعدی شما هستم
موفق باشید.

سلام
منم ممنون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد