:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

روز دانشجو + مرگ های عجیب تاریخ!

سلام به همه ی دوستای گل و نازنینم

امیدوارم همگی سالم و شاد باشین.

یه خبر عالی دارم براتون و اونم اینکه الهام به طرز معجزه آسایی برگشت و الآن هم خونه ی خودشونه! البته تا سه ماه باید با ویلچر حرکت کنه و سرشم پر از دوا و پانسمانه ولی باور نکردنی حالش خوبه! خدارو شکر و از همه تون که جویای حالش بودین و براش دعا کردین ممنونم. امیدوارم همیشه شاد باشین و هرگز پاتونو توی بیمارستان نذارین...

اینم اس ام اس پدیده خانوم :

دست آویز بیگانه! ناآگاه فریب خورده! ای مخل امنیت جامعه! شرور! جاسوس! اوباش! دانشجو! روزت مبارک!!!

بله به این ترتیب منم روز دانشجو رو به همه ی دوستای گلم که دانشجو هستن یا بعدا میخوان بشن یا قبلا بودن تبریک میگم!!

*******************************************************

عجیب ترین مرگ های تاریخ

امروزه انسان با توجه به پیشرفت تکنولوژی توانسته پاسخ بسیاری از سوالات خود را به دست آورد. اما یکی از مواردی که هنوز در پرده ابهام قرار دارد و سوالات بسیاری را در اذهان پیر و جوان و در واقع همه انسان ها به وجود می آورد پدیده «مرگ» است. حتما شما هم این ضرب المثل قدیمی و معروف را شنیده اید که «مرگ شتری است که در خانه همه می خوابد.» در این مطلب اصلا قرار نیست مرگ را از منظر فلسفی و یا عرفانی مورد بررسی قرار دهیم بلکه قرار است عجیب ترین و شگفت آورترین مرگ ها را که در طول تاریخ برای افراد مختلف رخ داده بیان کنیم:

آرنولد بنت: داستان نویس انگلیسی(1867،1931) وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت!

آگاتوکلس
خودکامه سراکیوز( 361، 289 ق.م)
در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

آلن پینکرتون
موسس آژانس کارآگاهی آمریکا( 1819، 1884)
هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از این زخم درگذشت.

آیزادورا دانکن
رقاص آمریکایی( 1878، 1927)
هنگامی که در اتومبیل بود، شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد.

اسکندر کبیرپادشاه مقدونی
( 356 ،323 ق.م)
به دنبال دو روز میگساری و عیاشی در اثر تب درگذشت.

الکساندرپادشاه یونان
( 893،1 1920)
یک میمون خانگی گازش گرفت و در اثر عفونت خون در گذشت.

تامس آت وی
نمایشنامه نویس انگلیسی( 1652، 1685) مرد فقیری بود. به دنبال روزها گرسنگی سرانجام یک گیته به دست آورد و با آن یک دست پیچ گوشت خرید و از شدت ولع همان لقمه دهان پرکن اول گلو گیرش شد و خفه اش کرد!


تامس می
مورخ انگلیسی( 595،1 1650) بر اثر بلعیدن غذای زیادی، خفه شد.


جان وینسون
ماجرا جوی بریتانیا( 1557، 1629) وی در 72 سالگی از اسب به زمین افتاد و میخی وارونه بر زمین افتاده بود، در سرش فرو رفت.


جروم ناپلئون بناپارت
آخرین بناپارت آمریکایی( 1878، 1945) در سنترال پارک نیویورک، پایش به زنجیر سگ زنش گرفت و افتاد و در اثر زخم های حاصله در گذشت.

جورج دوک کلارنس انگلیسی( 1449،1478)
به دستور برادرش ریچارد سوم در خمره شراب خفه شد.

جیمز داگلاس ارل مورتون(1525،1581)
بوسیله دستگاهی شبیه گیوتین که خودش آن را به اسکاتلندیان معرفی کرده بود، سر بریده شد.

رودولفونی یرو ژنرال مکزیکی( 1880، 1917)
اسبش در شن روان گرفتار شد و سنگینی طلاهایی که به همراه داشت باعث فرو رفتن به درون ماسه شد.
زئوکسیس نقاش یونان( قرن پنجم ق.م)
به تصویری که از یک ساحره پیر کشیده بود آنقدر خندید که یکی از رگ هایش پاره شد و مرد!

ژراردونرالن ویسنده فرانسوی( 1808 ،1855)
با بند پیشبند، خودرا از تیر چراغ برق خیابان حلق آویز کرد.

فرانسیس بیکن(1561،1626)
براثر گرفتاری در یک سرمای ناگهانی گرفتار شد و درگذشت.
فالک فیتز وارن چهارم بارون انگلیسی( 1230، 1264
) در بازگشت از یک جنگل، اسبش در باتلاق افتاد و فالک که زره پوشیده بود، در درون زره اش خفه شد.

کلادیوس اول امپراتور روم( 54 ب م. 10 ق.م)
با یک پر آغشته به سم خفه شد.

کنت اریک مگنوس آندرئاس هرس ستنبورگ(1860، 1895)
این انگلیسی در اثر خشم ناشی از مستی، با سیخ بخاری به دوستش حمله کرد، اما خودش توی بخاری افتاد و سوخت.

گریگوری یفیموویچ راسپوتین(1871،1916)
وزنه ای به بدنش بستند و در رود نوا غرقش کردند.

لایونل جانسن شاعر انگلیسی( 1867 ،1902)
از روی چهارپایه پشت بار به زمین افتاد و در اثر زخمهای حاصله در گذشت.

لنگی کالیرکلکسیونر آمریکایی( 1886،1947)
در خانه خود و در تله ای مهلک درگذشت. تله را برای دستگیری دزدان کار گذاشته بود.

مارکوس لیسینیوس کراسوس سیاستمدار رومی( 115، 53 ق.م
) این رهبر بدنام رمی به دست سربازان پارتی با ریختن طلای مذاب در حلقش درگذشت.

هنری اول پادشاه انگلیسی( 1068،1135)
در اثر افراط در خوردن مارماهی دچار ناراحتی روده شد و مرد.
یوسف اشماعیلوکشتی گیر ترک بر اثر سنگینی طلاهایی که به کمرش بسته بود در دریا غرق شد. چون نتوانست به راحتی شنا کند.

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا بعد...

نظرات 29 + ارسال نظر
شوریده جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

بعد از یه مدت بالاخره اومدید:)

موفق باشید.....شوریده

سلام
منتظرتون بودم خیلی وقته!
ممنونم که اومدید
شاد باشید

محسن شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

دوم!!

عزیزمی!

مرتضی (حرفهای جوانی) شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

باسلام وتشکرازآمدنت. گفته بودی چطوری آشناشدیم .من سال قبل شش تاوبلاگ ذاشتم . که مال پرشین بلاگ بود. یک روز به وبلاگم سرزدم ومتوجه شدم که این شرکت هک شده.وتمام وبلاگهام رفت. من کسانی که به من سرمی زدن یادداشت میکردم درآن زمان شخصی به نام ماهی خانم به من سرزده بود ............

منم سلام و تشکر از حضورتون
خب ظاهرا اشتباهی پیش اومده من اون ماهی خانوم شما نیستم چون من قبلا فقط توی وبلاگ خواهرم کامنت میذاشتم که وبلاگش رو حذف کرد. تازه اونم نه با اسم ماهی که اسم خودم!
اما به هر حال از آشناییتون خیلی خوشحالم
امیدوارم بازم بیاین
شاد باشید

نارسیس شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی گلی خودم
خوبی؟
نه به خدا بی معرفت نشدم....اولا می خواستم بیام و به همه خبر بدم ولی دیروز اینترنتم قاطی کرد و سرعتش اومد پایین منم فقط به دو سه نفری رسیدم خبر بدم...در مورد بازی وبلاگیه...یادمه یه بار به یک بازی وبلاگی دعوتت کردم تو وبلاگ سراب ولی خب خواستم دوستای دیگه رو هم دعوت کنم که دیگه تکراری نباشن
امیدوارم ببخشی...یادم می مونه دفعه بعدی حتما دعوتت کنم.
در ضمن خوشحالم که حال الهام خوبه...خبر خوبی بود...ایشالا همیشه خوش خبر باشی گلکم
برم این مرگ های مرموز و بخونم ببینم چی می گن.

سلام گلم
بابا شوخی کردم چرا اینهمه توضیح دادی؟!
البته امیدوارم کم پیدا شدنت فقط به دلیل درس خوندنت باشه!
الهام هم با دعاهای شما دوستان پیشمون موند...
ممنونم گلم
شاد باشی

شوریده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ممنون که به من سر زدید

وبلاگ من به روز شده است........حتما بیاید هااااااا.....منتظرم

موفق باشید....شوریده

سلام
اومدم!

پسر شاهزاده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

ماهی بانو خشن شدی! از مرگ و میر میگی! بابا از زندگی بگو! از شوهر...!!!

واییییییییی خدایا!
باز تو اومدی اینجا شوهر شوهر کردی بی حیا!

آرش یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ق.ظ http://athletic-club.blogsky.com

سلام
خوبین؟

Buena Suerte

سلام
بله!

محسن یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام ماهی جان.
جالب بود.
بعضیاش خیلی عجیب و غریب بود و البته خیلی مرگای بدی بوده همشون.
مرگ خوب هم نعمتیه والا انشالا که نصیب کافر هم نشه.
مخلصییمااااا
قربانت.شاد باشی همیشه.
التماس دعا هم داریم.

سلام محسن جان
امیدوارم خوشت اومده باشه از مردن این بینواها!
من سنجاب می خواااااااااااااام!
شاد باشی دوست گلم.

شوریده یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

نه دیگه فعلا طنز نمی نویسم

اپ کردم بدو بیا:)

موفق باشید....شوریده

سلام
حیف شد!
اومدم
شاد باشی

مهسا یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام ماهی خانوم آتیش پاره
چطوری؟
منو نمیبینی خوشی؟
بابا سورپرایز کردی اومدی !!! اونم اولین کامنت! بابا داغون شدم!
راستش بعضی وقتا سر م یزنم به وبلاگت.و لی یه جورایی جوش انگار برام غریب شده ...چون از دوستات میگی و من نمی شناسم ....:دی
در هر صورت خوشحال شدم خانومی .راستی مرافب خودتون باشین ..داره شولوغ پولوغ می شه ...زیر دستو پا نمونید. :دی
فعلا.

سلام خانومی
خوش که هستم اما نه با ندیدن تو!
خب اگه زحمت بکشی و هر سال یه بار به اینجا سر بزنی غریبه نیست دیگه برات!
ممنونم که اومدی خوشحالم کردی
شاد باشی

دوست پاییزی دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحالم که الهام خانوم خوب شده و به خونه برگشته..انشالله به زودی سلامتی کاملش رو به دست بیاره..
ماهی جون مردن اینایی که نوشته بودی٬ عوض عجیب بودن خنده دار بودن..
آخه این چه وضع مردنه؟؟ آبروریزی کردن با این مردنشون =))

سلاااااااااام خانوم کم پیدا!
حال شما؟ خانوادگی ستاره ی سهیل شدین!
با مامان و بابات که رسما و شرعا قهرم!
با تو هم بنا به دلایلی فعلا نمیشه قهر کرد!!!(نیشخند موذیانه)
بیچاره ها خب مردن دیگه!
عوض فاتحه خوندنته؟!!
شاد باشی گلم
بوس بوس

آفتاب ایرانی دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری
خوشحال می شم افتخار بدهید و به وبلاگ من هم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافقی وبلاگ من و با نام آفتاب ایرانی لینک کرده بعد خبرم کن تا من هم لطف شما رو جبران کرده و شما رو جز دوستان خودم در وبلاگم قرار دهم
با تشکر موفق باشی

سلام دوست عزیز
خیلی خوش اومدی
سر زدم و لینک هم کردم
موید باشید
ممنون از ابراز لطفتون
شاد باشید

زریر دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com

سلام
اینجا آخر خوبی هاست و شاید تمامی دنیا.
ممنون که مهربانی را می آموزی و شادی را.
شاد باشین ماهی خانم ماه.

سلام
وای ممنونم
لطف کردین یه دنیا
شما هم شاد باشید

غزال۱۳ دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
خوبی؟
مزه نمی ده خبرتون نکنم
گفتم میام و خبرتون می کنم
شما ها هر دوشنبه بیاید
منم خبرتون می کنم
من از این متنی که آقا سروش برام فرستاده بود خوشم اومد گفتم بد نیست شما ها هم بخونیدش
با تشکر از آقا سروش

یادت باشه مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

خیلی مفهوم قشنگی داره من 100 بار بیشتر خوندمش از اون موقعی که برام فرستادند.
منتظرتونم
آپم
با دلیل تعویض وبلاگم
و شعری به خواسته ی عمو طاهری عزیزم
و یه سوال از شما
منتظر نظرتون و
جواب سوالم هستم
زودی بیاین

خدایی پستت حرف نداشت خوشگله

سلام
اومدم
جواب دادم به سوالت توی نظرات خودت
ممنونم که خبرم کردی
شاد باشی

مانی دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوبی سمیه جان
عزیز ممنون که بهم سر زدی ولازمه که یه تشکر ویژه ازت کنم که منو لینک کردی.ولی چرا شب نوشته های ذهن مانی؟همون شب نوشته های یک ذهن بیمار بیشتر بهم می خوره.
منم شما دوست عزیز رو لینک دادم.
بدرود

سلام مانی جان
سمیه خودتی!
منم ممنون. چون به نظرم تو اصلا بیمار نیستی!
ممنون از لینک
شاد باشی

کیارش- از سرزمین پنج خورشید دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://5sunland.persianblog.ir

درود بر بانوی دریا
از اینکه از سرزمین پنج خورشید را قابل دانستید از شما سپاسگزارم.
الهام خانم را من نمی شناسم ولی چون انسانی با الهامی به زندگی بازگشته من هم خوشحالم.
در مورد نحوه ی این همه مرگ زیر یک خبر زندگی ...؟!!
نمرود را هم می توانی به این گورستان آباد اضافه کنید. در مورد راسپوتین این نکته هم جالب است که ۳۲ قرص سیانور به خورد او دادند ولی نمرد!!!
دانشجویان جنبش هر جامعه ای هستند.قدر این روزها را بدانید.
بدرود

سلام کیارش عزیز
منم ممنونم
الهام دختردایی منه...
کدوم جنبش؟ ما معمولی ترین نیازهامونم نمیتونیم به زبون بیاریم...
شاد باشید

خودکار کم رنگ(شعر) دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ http://khodkarekamrang.blogsky.com

از حضور و خبر رسانی شما بسیار سپاس گزار هستم.
خودکار کم رنگ خواستار موفقیت شما است.
خودکار کم رنگ

منم ممنونم
شاد باشید

آرش دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ http://photo7.blogsky.com

سلام
مرسی عزیزم از اینکه منت نهادی و سری هم به ما زدید
از امروز شما هم جز دوستان من هستید.
بدرود...

سلام
من هم از حضورت ممنونم
شاد باشید

مانی سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
عزیز شرمنده
دیشب ساعت 4 صبح بود که واستون نظر گذاشتم .حتما به این خاطر بوده گفتم سمیه!!!!
موفق باشی.
راستی من چون خاطرات روزانه ام رو می نویسم هر روز اپم.
ممنون از حضورت
بدرود

سلام
دشمن فرضیت شرمنده بابا این چه حرفیه؟!
پیش میاد دیگه!
ممنونم که اومدی
شاد باشی

نیما سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
چطورین؟ خوش میگذره که ای اوباش و ارذل!!!!!(شوخی کردم!!!)
خدا رحمتشون کنه.
خوش باشی

زهرا سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
چیزایی که می نویسی کلآ بی مزه ست. سرگرمی دیگه...

سلام
من جای تو بودم یه وبلاگ بی مزه رو اینجوری دنبال نمیکردم!

نارسیس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی گل گلی خودم
خوبی؟
می گما تو چرا قالب نظراتت و عوض نمی کنی؟
آخه نه به این قالبت می آد نه اینکه اندازه قالب درست باز می شه....یعنی یه کادر کوچیکتر از اندازه قالب باز می شه باعث می شه که نوار اسکرول بار پایینش فعال بشه....اینجوری یه خورده زحمته
یه قالبی که وبلاگت بیاد بذار...مثل همین قالب نظرات خودم...می تونی رنگاش و هم بر اساس رنگ قالبت تنظیم کنی ...البته اگر دوست داشتی
یه پیشنهاد بود
شاد باشی ماهی گلی

سلام خانومم
خوبی گلم؟ چشم عزیزم در دست طراحیه یه قالب متناسب با وبلاگ و به زودی همه ی دکوراسیونش عوض میشه
ممنونم از نظر و پیشنهادت
شاد باشی گلم

نیلوفر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

وقتی میخواهی برایت پیش خدا دعا کنم نمیگویم هیچوقت آسمان دلت ابری نشو
آخر دلی که ابری نشود آسمانش قشنگ و تروتازه نمیشود
اما دعا میکنم گاهی اوقات و به اندازه بارانی شوی
بارانی بهاری که رعد و برق های وحشتناک آنرا دلهره آور نکند
بارانی که بتوان زیر نم نم آن بدون چتر با دوست خلوت کرد.

مرسی که بهم سر زدی

زیبابود
ممنون

شوریده سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

منتظر اپ بعدی شما هستم......خیلی این مطلب قشنگ بود

باز هم ز اینا بذار....ممنون میشم

وبلاگ من به روز شده.....همینطور وبلاگطنزی که داشتم

موفق باشید.....شوریده

سلام
چشم٬
حتما میام
ممنونم که خبرم کردی شوریده ی عزیز
شاد باشی

علی اکبر سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ممنون ازت که اومدی پیشم و بازهم ممنون که لینکم کردی.
شما هم لینک شدید
خیلی خوشحال شدم که الهام خانوم حالشون خوب شده خدارو شکر .
عجب مرگهای عجیبی جالب بود.
موفق باشی

زهرا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام
چون لینک وبلاگت رو سایت آقای مجد هست سرمی زنم.یه مروری می کنم.بیشتر کامنتا رو می خونم. این چه حرفیه که می گی ؟مگه قراره همه ازت تعریف بدن.

مانی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوبی ماهی خانوم
ممنون از پیشنهادت.ولی عزیز دوست دارم هر روز زندگیم ثبت شه.
این کارو قبلا کردم (نه تو وبلاگ) 7 سال پیش.
نمی دونی چه حالی میده وقتی الان اونا رو می خونم.

بدرود

آیدا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ماهی خانوم ...
چطوری؟
چه اس ام اس دردناکی بود ... :(

نارسیس چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام مهای گلی خودم
به روز کردم
مهمه!
سر بزن
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد