:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

چگونه ازدواج موفق بکنیم!!!

 

چگونه ازدواج موفق بکنیم!!!

 سلام فرزندان من !

 از اون جایی که حقیر  این روز ها علاقه خاصی به مبحث  ازدواج پیدا نموده ام liar، لذا صلاح را بر این دانستم این بار هم  از ازدواج برایتان واگویه کنم!!  البته این دفعه قصد دارم  از یک ازدواج موفق برایتان بگویم !!angel

 موتور ! تاکسی موتور ! داخل شهر

موتور آقا ! موتور !

 آقا موتور چیه بیا برو اون ور ببینم ! این جا سر چهار راس مگه! زن و بچه مردم اینا رو می خونن!

 ببخشید! خب کجا بودیم؟

 بله ! داشتم می گفتم . ابتدا  برای یک ازدواج موفق سعی کنید همیشه از تجربه بزرگتر ها استفاده کنید.

 مثل همین صحنه :

 پسر: بابا ! تو کجا به مامان شماره دادی؟ نکنه تو چت با هم آشنا شدین؟

بابا: پسره ی پر روووووی ####### !! وایسا ببینم به تو چه من چه جوری عاشق ننه ات شدم!!

  همیشه سعی کنید قبل از ازدواج شناخت کافی را بدست آورید .اصلا هم از ایجاد آشنایی نترسین و  همیشه سعی کنید برای شروع  آشنایی دنبال یک بهانه خوب باشین. خجالت نکشین ، برین جلو و با شهامت حرفتون رو بزنید.

 پسر:سلام خانم ! ببخشید می شه با من از دواج کنید!

بووووووووووووووومب!!

 کات آقا ! کات !

 پسره ی اسکل من گفتم ایجاد آشنایی! نگفتم زرت بری بگی ازدواج که!!

دوباره می گیریم!

صدا، دوربین ، حرکت!

 همیشه سعی کنید قبل از ازدواج شناخت کافی را بدست آورید. اصلا هم از ایجاد آشنایی نترسید و  همیشه سعی کنید برای شروع  آشنایی دنبال یک بهانه خوب باشین. خجالت نکشین ، برین جلو و با شهامت حرفتون رو بزنید.

 پسر: سلام خانم محترم! امروز هوا چقدر خوبه! نه؟ شما چقدر چهرتون آشناس!  ببخشین من شما رو قبلا جایی ندیدم؟ می شه بیشتر باهاتون آشنا بشم؟

دختر: من دختر عمو تم منگل!!!!!!

 بله  می فرمودیم!

  خب البته  اگه  برای به سر و ساموون رسیدن عجله دارین و حوصله آشنایی و ازین سوسول بازی ها رو ندارین . گروه مشاورین ما ازدواج فامیلی رو به شما پیشنهاد می کنند.

 دختر: من فقط اهل ازدواج فامیلی هستم.

پسر:اگه زن من بشی خب می شیم فامیل ، اونوقت ازدواجمون هم فامیلیه!

 همان طور که می دانید ازدواج کم الکی نیست ( خیلی الکی است!!) پس خواهشا شرط و شروط الکی نذارین!

 دختر: اگه می خوایی زنت بشم باید قول بدی یه کاری کنی رونالدینیو از بارسلون بره چلسی! خوزه مورینیو هم باید مربی تیم ملی بارسلون بشه!

 راستی تا یادم نرفته بگم زندگی خیلی مشکلات داره! (نه بابا!) هیچ وقت به خاطر تخلیه ناشی از فشار زندگی سر همسر عزیزتون داد نکشید. این جور مواقع بهترین راه حل قدم زدن(!!) هستش!!

خب فعلا تا این جا رو داشته باشین تا بعد ها  اگه فرصت شد  از دوران شیرین نامزدی براتون بگم.
در پایان نتیجه اخلاقی که تا این جای ماجرا می شه گرفت اینه که اگه ازدواج کردین  آشغالاتون رو  راس ساعت 9 بذارین دم در!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 32 + ارسال نظر
بهارین سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلااااااااااااام
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
هووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلااااااااااااااامممممممم
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننن
مگه تو اول شی این آرش و پدیده ی من به هم نپرن!

بهارین سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

ماهی جونم
خیلی بامزه بود ...کلی خندیدم عزیزم!!!
به هر حال من اخرش نفهمیدم کدوم راه کار بهتره....هر کدوم و گفتی همون و عملی می کنم...راستی اگر بعد از ماه محرم خبر عروسی من و شنیدی تعجب نکنی ها؟!!
بدون که یکی از راه کارهای موثرت و استفاده کردم....

قابل نداشت بهارینم!
باشه اصلا هرکی از من پیروی کنه بهشتش تضمینیه!
ازدواج که بماند!!
اما به عقیده ی من واست زوده الان
برو بگیر بخواب بزرگ که شدی خودم واست شوهر پیدا مکینم!!
شاد باشی دوست گلم

ایکاروس سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://eakaros.persianblog.ir

درود خواهر خندان
احساس نو فرخنده.
بدرود

درود بر شما ایکاروس عزیزم
خیلی خوشحالم کردین اومدین
شاد باشید

علی سلطانی مجد چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام استفاده کردیم ماشالله به این همه تجربه ما را از سایر تجربیات خو د بهره من سازید موفق و پایدار و سربلند و همه چیزای خوب باشید

سلام
ببخشید کدوم تجربه؟!!!!!
شما که دیگه خودتون آخر این حرفایین! تازه من اگه شوخی میکنم شما که جدی دستتون تو کاره!
شما هم همه ی اون چیزای خوب باشید
و البته شاد!

علی اکبر چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام مادر جان
قرار شد راهکار نشون بدی آنقدر خندیدیم که یادمون رفت آشغالهارو بیرون بگذاریم.
پس من برم ۴-۵ سال دیگه بیام مطلب رو بخونم...
جالب بود
موفق باشی

سلام پسرم!
حالا فعلا این مقدمه بود راهکارها رو هم میاریم هفته ی دیگه!
میبینم که همگی منتظر اینگونه مطالب بودین!
خدا به داد برسه!!!
شاد باشی دوست عزیزم

زهرا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://sookootez.blogsky.com

شما حتما خودت حسابی تجربه دارین دیگه!!

من از جلبک هم بی تجربه ترم به خدا!
اما تاحالا فهمیدم که همه میخوان گولم بزنن!
شاد باشید

شوریده چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام ماهی خانم گل:)

بابا شما هم که دست کمی از طنز نویسان ندارید:)

خوب حالا رض کن ماله خودم بود نکنه می خوای مثل همون موشه ما رو.....:(

خوب اینا هم یه جورایی راه و روش برای زن پیدا کردن هستش دیگه:))

ممنون که به من سر زدی

موفق باشید.......شوریده

سلام بر شوریده ی غمگین!
والا من بیشتر کش میرم تا مغزم تراوش کنه!
اگه مال خودت بود هر آرزویی میکردم جز موشه!!:دی
شاد باشی دوست گلم

محمد چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
خوبی ماهی خانم
بابا تو دیگه کی هستی دست الیاسو از پشت بستی (البته شوخی بود )
ولی با حال بود هر چند من نمی پسندم !!!! به امید دیار
بعدشم منم اپم بیا و یه سری به متا هم بزین
به امیددیدار

سلااااااااااااام
آقای کم پیدا!
حال شما؟!
خوبی ردیفی میزونی؟ خوشحالم که خندیدی!
حتما میام
شاد باشید

شوریده چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://ghah-ghahe.blogfa.com

........#................سلام.............#
.......###...............................###
.....######....**......**....######
....########....*...*....########
....#########....**...#########
.....#########...@...#########
......#########..@..#########
........#########@#########
..........########@########
........#########@#########
......#########..@..#########
....#########....@...#########
....########...............########
....######.............................####
...####...................................# ###
. به وبلاگ من سر بزن اپ کردم مرسی عزیز

www.faghat-khodam.blogsky.com

خوشگله!

آریایی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.ariae-tanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ با حالی داری
به ما هم سر بزن
ممنون میشم
موفق باشی
بای با تبادل لینک موافقم
بای

سلام بر شما دوست عزیز
ممنون
چشم
تبادل لینک هم در اولین فرصت
شاد باشید

behshad ( Booter ) yahoo 8 پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

ba salam be dost man pedat nist kojaei nmiay be man sar bezani? ta link shodi az taraf man
nmiay sar bezani va nazar bedi? man up hastam va montazer didanet moafagh bashi
behshad bye

سلام دوست عزیز
والاتا شما نیای منم نمیام!
تبادل لینک هم که ممنون ولی اگه ناراحتت میکنه برش دار من مشکلی ندارم!
شاد باشید

شوریده پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://ghah-ghahe.blogfa.com

سلام

چشم دیگه گریه نمی کنم:)

به این وبلاگ من سر بزن شاید نظرت در باره من عوض شد:))

موفق باشید....شوریده

سلام
چشمت بی بلا
آفرین که میخندی
حتما میام
شاد باشی

مانی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

در.د
خوبی ماهی خانومی.
مطلبت مثل همیه قشنگ بود عزیز.
مواظب خودت باش
بدرود

درود بر مانی عزیز
ممنونم تو چطوری؟
زندگی روی روال افتاده؟
امیدوارم اینطور باشه
تو هم مواظب خودت باش دوست گلم
شاد باشی

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام!

آپم

بدو بدو بیا!

منتظرتم!
بدویی ها!

قربانت یک آدم اینجوری!

سلام
چه عجب!
اومدم!

دوست پاییزی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟
خوش میگذره؟؟
بی وفا شدی..
چی شده هنوز ازدواج نکردی خودتو واسه ما میگیری؟؟!!
=)
اومدم بگم دلمون تنگ شده..

سلام به روی ماه نشستت!
من بد نیستم تو خوبی؟
آره راس میگی من بی وفام هی میداد اونجا داد و بیداد میکنم هیشکی بهم محل نمیذاره!
ازدواج؟؟؟!!! اختیار دارین یه نفر قول عموش رو بهم داده!!!
حالا اون بدقوله من چیکار کنم؟!!!
منم دلتنگتونم خانومی
مامان و مخصوصا بابا رو ببوس!!:دی
شاد باشی خانوم گل

احمد-رایت الحب سکارا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی
خوبی
چقدر حرف از ازدواج میکنی؟
میخوای ازدواج کنی به سلامت؟
راستی وبلاگ خاک خورده خودم رو بعد از ۳ قرن اپ کردم یه سری بزن

سلام احمد جان
نه عزیزم من فقط حرف میزنم!
عمل و اینا نداریم!
مبارکه آپ کردی
ممنونم
شاد باشی

ساقی جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ http://iyyahoo.blogfa.com

سلام

ایاهو آپ شد [گل]

سنت ابتلا’ و آزمون



سخنان اهل بیت درباره عطسه کردن



فال عطسه روز های هفته
[نیشخند]

[گل]

سلام
ممنون
اومدم!

ایکاروس جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ق.ظ http://eakaros.persianblog.ir

درود خواهر دریا های دور
آیا از عشق فروغ فرخزاد چیزی خوانده اید؟ نامه های او به پرویز شاهپور سراسر مهر است و هنر. با ایکاروس آنها را مروری نمایید.
بدرود که دیرگاه است و ؛ خواب در چشم ترم می شکند- ایکاروس

درود بر شما ایکاروس عزیزم
حتما میام و مثل همیشه لذت میبرم
شاد باشید

یه کوچولو و آقاییش جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

ایول خندیدم...تولد مامانم نمیایی پیشم؟منتظرتم

کچل شه هرکی نیاد!
مبارک باشه
همیشه بخندی خانوم کوچولو

نیما جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
کلی خندیدم... خیلی باحال بود..
راستی!!!!!
خانم محترم! امروز هوا چقدر خوبه! نه؟؟؟ !!!!!!
خوش باشی

سلام نیما جون
امممم ... خب...
آخه...
هان؟!...
آهان...
والا.... چی بگم؟!!...
اممم
خب...
حالا که اینطور میگین...
البته من قصد نداشتماااااا...
ولی...
با اجازه ی بزرگترا....
بله!!!! هوا خوبه!!!
شاد باشی دوست گلم!!

بهارین جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی گلی
من خوابم نمی آد...تو شرا من و می خوایی بفرستی دنبال نخود سیاه؟...نکنه می خوایی بهتریناش و واسه خودت نگه داری و هر چی پس مونده است واسه من بذاری؟هان؟
آره بابا مگه مغز خر خوردم که خودم و به این زودی اسیر کنم....زنده باد آزادی...!!!
می گم بدو بیا به دیدنم که اگر نیایی...این تهدیدم و جدی بگیر لطفا...
پس منتظرتم...
بووووس
بووووس

سلام بهارینم
خب خوابت نمیاد برو بازی کن فقط برو!!
نه عزیزم اینا اول و آخر سر و ته یه کرباسن!
ضمنا اگه موردی واسه اسارت اومد خر نشیاااااااا!
بفرستش اینجا!!
شمارمو که داری؟!!!
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

دخترک زیبا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://eshgh-18.blogfa.com

__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____توجه توجه _ ______#
#__________#_______.......... ______#
_#_________#________آپ کردم_________#
_##________#_____________________###
___##____##________-----------____#__##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________##########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##____________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ جا نمونی ___#_#
___##__#________#___#________#__#___________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
_______########_............................. _#######

بله چه خوشمله!
حتما میام!!

سامان شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ http://linkdoni.ir

Salam
Baraye afzayesh amare khod dar system ma ozv shaved
Rayegan
www.linkdoni.ir

سلام
چشم حتما!

محسن شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام ماهی!
مطلب جالبی بود مثل بیشتر وقتا که پستای خوبی میذاری.

به نظر من این چیزارو نمیشه براش فرمولی درآورد یعنی خیلی قاعده مشخصی نداره
به عقیده من باید خودش اتفاق بیفته و بعد از اونه که حالا میشه مثلا از تجربیات دیگران استفاده کرد که البته اونم باز نسبیه.

بازم دستت درد نکنه

خیلی ارادت دارم.

در پناه خدا باشی.

سلام دوست گلم
ممنونم که خوشت اومده
شاد باشی

همونی که عموش رو به تو قول داده بود! شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
ماهیییییییییی دارم از خنده میترکم.....
عموم بود...
همونی که قولش رو داده بودم....
زن گرفت.....
=))
دیگه خیلی دیر شد
مرغ از قفس پرید!!

راستی اسم ننوشتم که بد نشه ...
نیای اسمم رو بگی =))

برات دنبال یه شوهر خوب میگردم..don't worry

چرا با من این کارو کردین؟!!!:((((((
دیگه نمیتونم رو قولت حساب کنم...
هرچی بین من و بابات و خودت بود تموم شد!!=))
شاد باشی عزیزم

آرش شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

از قدیم گفتن چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه.
تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟؟؟؟؟
فوق تخصص در زمینه ازدواج گرفتی؟؟؟
من فکر کردم تخصصت یه چیزه دیگست......
بیچاره شریعتی و شریعتی هاااااااااااااا

واقعا هوا خوبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه عزیزم من صرفا لالایی بلدم!!!
بیچاره آذران گل گلی!!
هوا واسه تو یکی توووووووپه!

گیلاس یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

با اون شروط ازدواج خیلی حال کردم
جالب بود
قربونت

نا قابل خانومی!
شاد باشی گلم

نیما یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام ماهی جون.......
خوبی؟
واقعا میتونم باور کنم !!!چه خبر خوبی !! دارم از خوشحالی بال در میارم......
بالاخره موفق شدم.....!!!!!!!
حالا کی مزاحم شم ؟ !!
خوش باشی

وای سلام نیما جون!
الآن که خوب خوبم!!
بله عزیزم باور کن! تو میتونی!
شما مراحمین
با خانواده تماس بگیرین خدمتتون میگن کی تشریف بیارین!
آخ جوووووووون!
شاد باشی دوست گلم

نیما دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام ماهی جون
وای خدا چه قدر من خوشبختم ......!!!!!
چه طوری شو نگفتی....؟!!!!!!
من........دارم......!!!!!
آپ شدم.
خوش باشی

سلام نیما جون!
تازه هنوز طعم خوشبختی رو نچشیدی!
چی چطوری عزیزم؟!!
امیدوارم توی جای خالی هرچیزی منظورت بوده باشه جز دبلیو سی!!
منم اومدم
شاد باشی دوست گلم!

آریایی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.ariae-tanha.blogfa.com

سلام
خوبی؟
آریایی آپ شد
منتظر حضور گرمت هستم
زود بیا بای[گل][بدرود]

نیما جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام ماهی
یه سر به ایمیلت بزن.............

زدیم!

دخترک زیبا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://eshgh-18.blogfa.com

ماهی خانوم میدونستی که خیلی باحالی
.
.
.
.
.
میدونم که داری میگی اره میدونستم [لبخند]

خب اینو خیلیا بهم گفتن!
اما اینکه تو گفتی یه جور دیگه چسبید!!
شاد باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد