:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

اشتغال بانوان !!!

 
اشتغال بانوان !!!
 
سلام به همه ی دوستای گلم که دلم تند تند براتون یه ریزه میشه! امیدوارم همتون شاد و سالم باشین.
خب کجا بودیم؟
آهان جایی نبودیم همین الان اومدیم!
خب... دوربین من کدوومه؟! اوووهووووم!‌
با عرض سلام به همه و بقیه‌!
همان‌طور که می‌دانید این روز‌ها همه‌جا صحبت از اشتغال بانوان در اجتماع است و چنین موضوعی نقل همه مجالس است (البته همکاران اشاره می‌کنند چرا خالی می‌بندم. این روز‌ها هیچ‌جا راجع به این مسئله صحبت نشده!)

خیلی خب‌!‌ حالا چرا می‌‌زنین. خودمون این مسئله رو بحث روزش می‌کنیم‌!
 همان‌طوری که می‌دانید اشتغال بانوان در اجتماع به سه دسته نا‌مساوی تقسیم‌بندی می‌شود‌!
دسته اول‌، دسته دوم و از همه مهم‌تر دسته سوم!‌

دسته اول شغل‌هایی هستند که خانم‌ها به خوبی  و بهتر از آقایان از عهده آن بر‌می‌آیند مثل زبونم لال گلاب به روتون خانه‌داری و نگهداری و تربیت فرزندان و آشپزی و ... (دور از جون ما و شما البته‌!)whew!

دسته دوم شغل‌هایی هستند که به طور مشترک هم آقایان وخانم‌ها از عهده آن بر‌می‌آیند؛ که البته بنا به دلایلی نا‌معلوم و ناشناخته‌! معمولا در این شغل‌ها خانم‌ها به آقایان ترجیح داده می‌شوند.drooling

دسته سوم هم شغل‌هایی هستند که عمرنات پتاسیم‌‌! خانم‌ها از پس آن بر‌نمی‌آیند؛ مثل قصاب و راننده کامیون! و ... (به دلیل نیاز مبرمی که این دسته مشاغل به سبیل دارند!devil)

البته راننده تاکسی از این مسئله مستثنی است و خانم‌های زیادی در اجتماع هستند که به این شغل شریف مشغولند که از جمله آن‌ها دنیا خانم می‌باشد! بزرگی در این زمینه می‌گوید: "‌وایسا دنیا‌! وایسا دنیا‌! من می‌خوام پیاده شم"! (فک کنم منظورش از بزرگ رضا صادقی باشه!‌)cool
 
البته فعالیت خانم‌ها فقط در همین سه جبهه خلاصه نمی‌شود. بلکه محل اصلی عرض اندام و به عبارت صحیح‌تر پوز‌زنی این قشر آسیب‌پذیر و مظلوم‌! از آقایان، عرصه علم و دانش و کنکور و دانشگاه و از این‌جور حرف‌ها است. به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده نه چندان دور نسل پسر‌های تحصیل کرده منقرض گردد !!!nerd
 
ده سال بعد...
.
.
.
.
 
پسر در مراسم خواستگاری‌: من بیکارم، سواد هم ندارم، هیچی‌ام ندارم ولی در عوض عاشق دخترتونم(‌خانم دکتر و می‌گه‌!) و به هر قیمتی که شده می‌خواهم با‌هاش ازدواج کنم. هر سنگی هم که بندازین جلوی پام اونو بر می‌دارم!‌
بووووووومب!‌
(به دلیل دلخراش بودن ما وقع!‌ از نشان دادن این صحنه معذوریم‌!)
پسر: بابا جون گفتم سنگ رو بندازین جلو پام نه رو سرم!
 
 
پنج سال بعد از ده سال بعد...
.
.
.
.
گزارشگر: چیه آقا پسر چقدر خوشحالی؟ میبینم که هووورا می‌کشی!‌

آقا پسر: آخه نتایج کنکور اعلام شده و من در بین همه‌ی پسر‌ها رتبه اول رو کسب کردم!

گزارشگر: جدی‌! آفرین‌! تبریک می‌گم. حالا رتبه‌تون چند شده؟

آقا پسر: پنجاه و سه هزار‌! فقط حیف که برا انتخاب رشته غیر مجاز شدم‌! at wits' end - New!
 

راستی تا یادم نرفته‌! عرصه ورزش را هم نباید فراموش کرد. خانم‌ها ماشاالله در این عرصه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. (البته کلا همیشه خانم‌ها حرف واسه گفتن زیاد دارند‌!)on the phone - New!

در همین راستا در خدمت یکی از بانوان ورزشکار و موفق اجتماع در رشته تیر‌اندازی هستیم.

- سلام خانم! ضمن عرض تبریک به خاطر کسب مقام قهرمانی در رشته تیراندازی. شما به عنوان یک زن  ورزشکار موفق چه پیامی برای هم سن و سالای خودتون دارین‌!

 - بله‌! با عرض سلام‌، من پیام خاصی ندارم فقط همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و این مدال رو تقدیم می‌کنم به پدر و مادر عزیزم. بقیه تیر‌هام رو هم تقدیم می‌کنم به خواهر شو‌هرم‌! d'oh
 

شاید یکی دیگر از مسایلی که باعث افزایش اشتغال بانوان در اجتماع شده است مسئله سربازی آقایون باشه و این که خانم‌ها با چنین مشکلی روبه‌رو نیستند. البته با کمی تفکر این مشکل نیز قابل حل می‌باشد‌. به طور مثال بنده در همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و برای حل این مشکل از مسئولین محترم و علی‌الخصوص دکتر جاسبی!  تقاضا می‌نمایم دوران خدمت سربازی را رایگان اعلام کنند‌! تا جوانان این مرز و بوم راحت‌تر بتوانند این دوران مقدس را سپری کنند !!
 
بله می‌فرمودیم...
 
هم چنین تحقیقات دانشمندان نشان داده است که با زیاد شدن فعالیت زن در اجتماع آمار مرگ و میر مردها به شدت افزایش خواهد یافت. skullچرا که مردان بیشتر حسادت میکنندو بیشترسکته خواهند کرد! (دور از جون جمع حاضر) ضمن این که همین دانشمندان بیکار در زمینه اشتغال زنان در اجتماع تحقیقات وسیع دیگری نیز انجام داده‌اند. منتهی هنوز به نتیجه‌ای دست نیافته‌اند‌!
 
 
نیازمندی‌های ... (ضمیمه رایگان)‌!
 
به یک منشی مسلط به زرنگار و فوتوشاپ نیازمندیم. (ترجیحا خانم‌، ترجیحا با قد متوسط و چشم‌های عسلی!!)angel

به یک ترجیحا" خانم نیازمندیم!

به یک سوپر مارکت، جهت استخدام یک منشی خانم نیازمندیم!‌raised eyebrow

خانمی هستم زیبا، جذاب، پولدار و موقر و حسابی خانوم! البته من دنبال همسر نمی‌گردم‌! فقط آگهی دادم دلتون بسوزه!

آب انگور با طعم سیب رسید!

به یک دوست ایرانسل‌دار نیازمندیم! ترجیحا جنس مخالف! ترجیحا طرح قرمز فعال!call me - New!
 
شوخی ها رو جدی نگیرید٬ حتی جدی ها رو هم زیاد جدی نگیرید!
دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...
                  
نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

اول



اسم نمیذارم دعوا نشه




ای جان!
واسه همین بهت میگن پدیده دیگه!

padid دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ

bebinin man che dokhtare khanoomiam
esm nemizaram ke dava nashe
ghabele tavajohe baziiiia
arash jan fek nakoni ba shomaamaaaaa! na

آره عزیزم
تو ماهی! (منظورم خودم نبودم منظورم ماه بودن بود! سه تا درخت بید که دوتاش بید بید یکیش بید نبید...!!!)

آریایی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.ariae-tanha.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی با حاله
موفق باشی
بازم پیش ما بیا
بای

سلام دوست گلم
بله دیگه ما اینیم!
حتما!
شاد باشی

مانی سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوبی ماهی خانوم عزیز.
بهت پیشنهاد می دم بری تو یکی از این مجلات گل اقا مانند بنویسی .
جدی می گم یه چیزی توش در میا ی ها
از من گفتن بود
بدرود

درود مانی جان
شما خوب باشی ماهم خوبیم
همین دیگه!قدر منو هیششششکی میمیدونه!
روش فکر میکنم!
شاد باشی دوست گلم

دوست پاییزی سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام
ماهی جان من خودت متوجه میشی چی میگی؟؟
نه جون من...یه دور مرور کن...نه خدایی چی دستگیرت شد؟؟
(دییییییییی)
چقدر حال میده دختر مردم رو اذیت کنی...(اون ادمک شیطون)

علیک سلام
یکی به این خانوم بگه من هرچی دلم بخواد میگم!
تو اگه خیلی درست و حسابی حرف میزنی وفای به عهد بیاموز...
با اون فامیلتون!!!
ضمنا بهش بگین شاد باشه!

زیاد ابن ثابت سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام ماهی
جالب بود یه کم خندیدم
اینا شوخیه ولی بعضیاش داره جدی میشه!
بگذریم...

من دیدم هیشکی اسم نمیذاره گفتم منم اسم مستعار بزنم.

ارادت!
شاد باشی

زکککککی!
همین یه تو اینجا درست و حسابی حرف میزدی که به سلامتی تو هم شدی عین خود ما!!!
اما محسن جون اسم خودت از این زیاد ابن کم خیلی قشنگ تره!
شاد باشی دوست گلم!
ضمنا سلام به روی ماهت!

یک آدم اینجوری سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام!

بله خانومیا کلی کار انجام می دن!

باحال بود

می دوستمت...

قربانت یک آدم اینجوری!

سلااااااام خانوم گل!
فدای تو
زنده باشی جوون!
بوس بوس

شاذه سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
دستت درست :))))
خیلی بامزه بود مرسی
بووووووووووووووووووووس

سلام گلم
چاکریم!
فدای تو!
شاد باشی خانومی...

علی سلطانی مجد سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

بد نبود

عالی بود ٬می دونم!

علی اکبر چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
قرار بود از دوران نامزدی بگی تو پست جدیدت ولی از دوران نامردی گفتی...
اشکال نداره..
جالب و خندار بود...
البته توی موضوع حسادت دیگه نباید شوخی میکردی ..چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
تیر به خواهر شوهر
رتبات اول کنکور
خواستگاری
و ....
موفق باشی

سلام دوست عزیزم
بله که قراره! حتما هم میگم!
اما بذار واسه وقتی که پیش اومد!=))
اونجوری بیشتر کیف میده!
من تقریبا با همه چیز شوخی میکنم!
شاد باشی دوست عزیز

احمد-رایت الحب سکارا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلامممممممممم ماهی
ممنون از اینکه سر زدی
من برنامه واسه اپ ندارم ولی به خاطر شما سعی میکنم بیشتر اپ کنم
البته اپ هر چی بیشتر بهتر ههههههههههه


این پست هم خوب بود خانوم و اشتغال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی
(رایت الحب سکارا)

iraj پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.irpack-love.blogfa.com

salam khobin webloge besyar jalebi darin ye kalam 20e 20in mamnoneton misham be manam sari bezanin nazareton rajee be link kardan chiye

سلام دوست گلم
وبلاگ تو هم خیلی زیبا بود
ممنون که اومدی
شاد باشی
لینک هم عالیه!

شقایق پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ http://shaghayegh-majnoon.blogfa.com

سلااااااااامم ماهی جونم!! وبت خیلی باحاله!! اولین باره اومدم!! بازم میام!!
بهم سر بزن!

سلااااااااام به به چه دوست شنگولی!
قابل شمارو نداره !
حتما عزیزم!
شاد باشی گلم

الناز پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیا منتظرتم آپ توپی شده............

سلام
اومدم!

احمد-رایت الحب سکارا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی
خوبی؟
ماشالله از ولانتین بعد ازدواج و بعدش اشتغال یه چیز دیگه کم مونده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اون هم بچه دار شدن هست از اون هم یه پستی بنویس

سلام دوست عزیزم
خب دیگه! اینم مشکلات امروزیه!
چون از بچه مچه خوشم نمیاد بحث رو عوض میکنم!!
شاد باشی

پسرک غمگین جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

خوبی؟؟

وبلاگت خیلی شاد و قشنگه. امیدوارم تو هم همیشه شاد باشی.

متنتت در مورد خانوما جالبه...

یه سری به من بزنی خوشحال می شم. منتظرم.

می خوام نظرتو بدونم و این که بهم بگی می تونم لینکت کنم یا نه؟

بای خانمی گل..

سلام
خوبم!
تو هم شاد باشی پسر گلم!
خدمت رسیدیم.
خوشحال میشم لینک کنی
منم در اولین فرصت جبران میکنم
شاد باشی دوست گلم..

دخترک زیبا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://eshgh-18.blogfa.com

باشه حتما ماهی خانوم گل

دستت درد نکنه!

آریایی جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.ariae-tanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبی؟
وبلاگ آریایی تنها آپ شد
منتظر حضور گرم شما هستم
تا دیر نشده بیا
بای
[گل][گل][گل][گل][گل]

سلام دوست عزیزم
خدمت رسیدم
ممنون که خبرم کردی
شاد باشی

آرش جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

ضمن عرض سلام و ادب احترام خدمت تمامی اصفهانی های عزیز مخصوصا اونهایی که اینقدر فروتن و افتاده هستن که اسمشونو نمی ذارن.خوشحالم میبینم هنوز زنده هستی و گهگاهی که پسر بازی زیر دلت می زنه به وب لاگ ماهی خانومم سر می زنی.فتاحی جووون یه کم این دوستتو نصیحت کن اینقدر پسرها رو پر نده آخه این شریعتی بیچاره چه مشکلی داشت تازه میگن اسمشم قشنگ بوده.

البته شغلهای زیادی برای خانومها وجود داره که در اینجا از بیان کردنش معذورم.

باز من در اینجارو باز گذاشتم این رفیقمون اومد تو!
ببین عزیزم دیگه همه فهمیدن تو اهل کجایی! پس بیا و این بازی رو تموم کن تا بیشتر از این رسوا نشدی!
تو مرام اکیپ ما پسربازی جایی نداره! اینو خودتم خوب می دونی.
ضمنا! ماهی خانوم همه ی پسرا رو پر میده تا اونی بیاد که خودش دلش میخواد. یعنی باید به دلش بشینه تا نگهش داره که تاحالا هم پیش نیومده! شریعتی هم جفت خودشو پیدا میکنه!غصه نخور براش!
ببین این چندمین مرتبه بود که یکی واسه من اومد جلو و تو و پدیده گیر دادین که این همونه!!
آخه مگه جای شمارو تنگ کردم؟!:(
بی تربیتا!
شاد باشی دوست گلم..

نیما شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ

سلام دوست خوبم
بدو سراغ میلت ......
خوش باشی

سلام گلم
دویدم!

هدا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامممم
خوبی؟!!!‌...
مرسی عزیزممممم :X
...
جالب بود هااا :)))) ... !!!


قربووونت برمم عزیزممم
بازم خبرم کن
فدات شمم


روزات برفی

سهلام عزیز دلم
خوبی جیگرم؟ چه عجب از اینورا؟
قابل شمارو نداشت خانومی

چشم حتما
شاد باشی گلکم
بوس بوس

دوست پاییزی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
چی شاکی شدی؟؟ اون وقتی که بهت گفتم ناز کردی فکر الانتم میکردی..وقتی گفتم بیا معرفیت کنم جا زدی! یاد الان هم میبودی..
تازه اش هم مطمئن نیستم که حتمی شده یا نه!! :))
بعدشم عکسای سپهر جونم رو گذاشتم اگه دوست داشتی بیا ببین اگه پسندیدی به پاش بشین!! =))

سلام خانومی
خی من ناز کردن عادتمه تو که نباید زرت اون بنده خدارو شوهر میدادی که!
سپهرم دیدم خیلی نازو کوشولو بود..
شاد باش یگلم
بوس

بهارین شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام بر ماهی گلی
چطوری گل من گلی؟
چه آپ بامزه ای بود من که غش کردم!
البته از خنده عزیزم!
تو شغلش و برا من پیدا کن...فرقی هم نمی کنه که مردونه باشه یا زنونه...چون اصولا من خودم همه مردا رو با یه انگشت جمع می کنم می ذارم تو جیبم!!!(اوه از خودم ترسیدم! چون در این صورت باید ظاهر خوف ناکی داشته باشم!)به هر حال مهم نیست

سلام عزیزم
خوفم تو خوفی؟
ایشالا همیشه از خنده غش کنی!
اوه اوه عزیزم ببخشید شب بود سیبیلاتو ندیدم!!!
ماکه ترسیدیم!
یه ترتیبی بده دیگه نیای اینجا من میترسم!!
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

بهارین شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

راستی بیا به دیدن این حقیر که آپ کرده...

د؟!
از کی تاحالا حقیر شدی؟!!!
تو که تاحالا آدم خفه میکردی؟!!
اومدم گلم!

شوریده شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

بله البته خانوم ها هم کم کم دارن راننده اتوبوس میشن :))

حساب کنید یه زن راننده کامیون میگه قربونت مرامت:)))))

یا اینکه میگه به سیبیلم قسم:))) (این یکی دیگه خیلی باحاله)

خیلی با حال نوشته بودی

موفق باشید....شوریده

سلام شوریده جان
آره خواهرم یه بار با یه اتوبوس رفت تهران که راننده ش زن بود!
راننده کامیون هم باید جالب باشه!
ولی سیبیل...؟؟؟!!! چی بگم والا؟!
قابل نداشت گلم
شاد باشی

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ

مثل همیشه عالی.مثل همیشه خنده دار...همیشه موفق باشی.منم آپم

حتما میام گلم
شاد باشی خانومی

هرگز نخواهس فهمید که اینو کی نوشته دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند امشب

که خود در میان غزل ها بمیرد

گروهی برآنند کاین مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد

شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش وا کن

که می خواهد این قوی زیبا بمیرد

هرکی هستی اونقدر منو میشناختی که احساسم رو نسبت به این شعر میدونستی...
ضمنا...فکر کنم شناختمت..اگه خودتی لطفا دیگه هرگز نیا اینجا...لطفا!

آریایی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.ariae-tanha.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
خوبی؟[قلب]
آپت خیلی خیلی با حاله
ممنون که همیشه به من سر میزنی
آریایی تنها آپ شد
امید وارم هر چه زود تر بیای
و با نظرت منو از تنهایی در بیاری
منتظرتم
زود بیا
بیا[گل]

سلام
حتما!

شروین سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
دیدم نمیای سر بزنی گفتم خبرت کنم
اخه خودم این شعرمو خیلی دوس دارم بدو بیا.نظر یادت نره ها !!!!
موفق باشی دوست من
منتظرم

سلاااااااااااام
اووووووووووووومدم!

شوریده سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

با شعر سیب به روز شدم

منتظر حضور سیز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

سلام
حتما میام!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد