:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

نوروز نامه!

 

سلام به همه ی دوستای عزیزم. امیدوارم خوب و خوش و سالم و سرحال باشین.اینم یه مطلب جالب که پیدا کردم و طنزشو زیاد کردم و تقدیم شما می کنم. امیدوارم خوشتون بیاد...

نوروز نامه !!

  چهارشنبه‌سوری: فرصتی بسیار مناسب برای افرادی که زیاد مایل نیستند بهار سال آینده را مشاهده کنند. اتفاقی که در آخرین سه‌شنبه سال می‌افتد، اما معلوم نیست به چه دلیلی به جای سه‌شنبه‌سوری به آن چهارشنبه‌سوری می‌گویند.

  خانه تکانی: تکان خوردن خانه، نوعی زلزله بدون خسارت جانی که البته در برخی موارد همراه با خسارتهای شدید مالی (از جمله تعویض مبلمان، پرده ها، تلویزیون و...) می‌باشد، نام یک نوع ورزش که در آن مردان "کوزت"وار اقدام به شست و شوی شیشه منازل و تمیز کردن خانه می‌کنند.
توضیح بی‌ربط:ای کاش به جای این همه خانه‌تکانی کمی به خانه دلمان تکانی می‌دادیم...

  خرید نوروزی: روزهای کشیدن چک، روزهای حسرت کشیدن پشت ویترین مغازه‌ها، روز" بابا من اینو می‌خوام، بابا من اونو می خوام"، روز درک معنی فاصله طبقاتی توسط تک‌تک سلولهای بدن.

  جلو کشیدن ساعت: سنتی قدیمی که  با توجه به تحقیقات به عمل آمده، کنار گذاشته شد. عملی که از 15 سال پیش با هدف صرفه جویی در مصرف برق انجام می‌گرفت اما امروزه برخی محققان دریافته‌اند که این عمل هیچ تأثیری درکاهش مصرف برق ندارد و مردم کشورمان هم در این 15 سال سر کار بوده‌اند و الکی هی ساعتها را جلو و عقب می کشیدند!

  مسافرت نوروزی: ترفندی برای جیم شدن از دست مهمانان نوروزی. فرصتی طلایی برای مأموران راهنمایی و رانندگی!

  روبوسی: سخت ترین مرحله دید و بازدید که معمولاً بعد از دست دادن انجام می‌گیرد.
یک خواهش بی‌ربط: لطفاً در طول تعطیلات نوروزی از خوردن پیاز و سیر جداً خودداری کنید.

یک غر با ربط: من از این مرحله تا حد مرگ متنفرم و تا حد امکان ازش فرار می کنم، به بهونه ی آلرژی و آره و اینا...

  عیدی: انگیزه اصلی برای رفتن به خانه اقوام. دادنش برخلاف گرفتنش بسیار سخت است. معیاری مناسب برای سنجش این که هر فرد چقدر دوستتان دارد (فامیل وزین ما این مرحله رو کلاً به روی مبارک نمیارن،فقط بابای مهربون من به همه عیدی میده!(

رژیم غذایی: احتمالاً در طول تعطیلات نوروز کلاً بی خیال این مورد شده‌اید، موردی که هم گرفتنش در طول تعطیلات باعث پشیمانی است و هم نگرفتنش! (شخصاً می خواستم ده کیلو کم کنم دو کیلو زیاد شدم!)

سیزده به در: روزی که جماعت از خانه‌شان به مقصد کوه، دشت و بیابان خارج می‌شوند. روزی که به جنگل می رویم و در آنجا آشغال می‌ریزیم، شاخه‌های درختان را می‌شکنیم و طبیعت را از بین می‌بریم.

 شاید به همین علت در تقویم، نام سیزده به در را "روز{به *... دادن!} طبیعت" گذاشته‌اند!*(فنا)

 چهارده فروردین: یکی از روزهای سخت سال. روزی که پس از 20 روز خوردن و خوابیدن مجبوری دوباره صبح زود از خواب بیدارشوی...  

و بالاخره:

روزهای بعد از تعطیلات: زمان پاس کردن چکها(برای کارمندان محترم)، نشستن پای لرز بعد از خوردن آجیل (این روزها علاوه بر خوردن خربزه خوردن خیلی چیزها باعث لرزش پا می‌شود!) روزهای سختی که باید ناخواسته خوردن شیرینی و میوه را ترک کنید. روزهایی که قبض تلفن و موبایل (مخصوصاً SMS آن) منجر به بلند شدن دود از سر شما خواهد  شد..  !!

 

 اینم سه تا عکس بدون شرح در رابطه با اقتدار همسران در سه دوره ی زمانی مختلف! 

 

past

 

present

 

future

 

دوستتون دارم،مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 34 + ارسال نظر
padid سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

AVAL

خب خدارو شکر!

padid سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ

AVAL

هاناااااا؟!

padid سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

AVAL

الهیییییییییییییییی!!
عسسسسسسییییسسسسم!

بهارین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

اهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
زودی اومدم شاید اول بشم...ولی..........
اه

عزیز دلمی جیییییییییییییگرم!
اول و آخر نداری تو!
همیشه عزیزمی
بوسسسسسسسسس

شوریده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

میگم مثل اینکه پدیده خانوم قرص اول اول خوردن؟؟!!!:))))))

عکس اولی هنوز به قوت خودش باقی هست و بقیه عکسا توهم خانوم هاست اندر باب اکستازی:))!!!

اوبوهت رو دارید تو عکس اول!!

خیلی نازه:X:X:X:X

موفق باشید.....شوریده

سلام
بله مشکلی بود؟!!!

راستش در تنها عکسی که مبالغه به چشم می خوره همون عکس اوله!
همش نازه!
شاد باشی

بهارین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:19 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

راستی منم با این روبوسی حسابی مخالفم...آخه چندش آوره...
در مورد رژیم غذایی هم بگم...من از وقتی یادمه همین قدری بودم(لاغر)
هر چه قدر بخورم باز هم فرقی به حالم نداره...(فکر کنم باربی به هیکلم غبطه بخوره!!!!)...عید و غیر عید هم نداره...
ولی این دوست جونت نذاشت من اول بشم...می خوام بیام اصفهان ازش انتقام بگیرم.....!!!!

واه واه واقعا!
حال آدم به هم می خوره!
خوش به حالت که لاغری البته منم اصلا چاق نیستم ولی دلم می خواد همینجوری ده کیلو کم کنم واسه خنده. هرچند همه باهام مخالفن و هیچکس هیچ کمکی نمی کنه بهم!
حتی یکی از دوستمون که فوق تخصص تغذیه هستشازوقتی بهش گفتم می خوام لاغر کنم دیگه باهام حرف نمیزنه!!
تو بیا اصفهان عزیزم٬ واسه انتقام بیا!
می بوسمت خانوم گل
شاد باشی عزیزم

پدیده جون! سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

کار از محکم کاری عیب نمی کنه!
اینم کامنت فارسی!
دیگه؟!!

ها ها هااااااااا!
ایول اینو بد خوب اومدی!
خدا به خیر کنه این دفعه رو!
بوس بوس

تازه‌وارد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

این روبوسی هم برا خانوما مکافاته بعد هر سه‌تا بوس و نصفی باید بدو برن تجدید آرایش کنن ! خوب حقشونه دیگه خوششون نیاد ! می‌گم تو سمایلی روبوسی دختره پسر بدبخت رو خورد ! بگو ولش کنه یه نفسی بکشه بی‌نوا !! پسره هم احمق همینجوری وایساده لاو می‌ترکونه !!
امروز تو مغازه یه آقایی به سرعت از کنار من رد شد من از بوی سیرش شیمیایی شدم داشتم می‌خوردم زمین :(
نیمه دوم فروردین :‌ دهه مبارک تری‌گلیسرید !

این آرایش تازه یه موردشه که کمترین اهمیت رو داره!
همون حس چندش لب و لوچه ی اونهمه آدم...وووووووووییییییی!!
بیاین بحث رو عوض کنیم!!!
اون اسمایلی خیلی باحاله چشمای پسره که میره رو سرش حال میکنم!
از اینکه همه درمورد بوی سیر و اینا تجارب دلخراشی داریم متاسفم!
این نکته ی آخرم واقعا جالب بود!
شاد باشید

زریر چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

تا اینجای کار با افتخار نهم.
راستی منم با عکس اولی حال کردم.
عکس های دوم و سوم هم تا حالا توی جنوب شهر (منظور پایتخت فرهنگی ایران، شیراز میباشد) به هیچ عنوان دیده نشده اند.
بنده هم از خود بیگانگی زورگویی رو عامل بروز چنین عکس هایی می دونم.
راستی آبجی ، چرا اون بالای وبلاگ داری تنها خوری میکنی.
مگه اون ماهی های دیگه چه گناهی کردن؟!!!!!!
و در آخر احتمالا نفر بعدی که می خواد نظر بده باید نفر دهم باشه.

خیلی خوش اومدی برادر
عکسهای دوم و سوم هم توی خیابون قرار نیست ببینی
ایشالا رفتین زیر یه سقف نامرده هرکی اعتراف نکنه!:دی
داداش جون از اونجایی که اون ماهیای دیگه
معلوم نیست مذکرن یا مونث٬ نمیرم اونطرف!!:دی
گناهشونم معلومه دیگهههههه! اینه که من نیستن!
صد درصد همینطوره!
شاد باشی دوست گلم

.•* (¤°•.★ دختر برفی ★.•°¤) *•. چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

ایول آخرشو عشقه ! :))))

روزات برفی دوس جووون گلممم

هاهاهااااااا
بله خانوم جون اینجوریاس!
گلمی عزیزم
بوس بوس

سجاد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://mixa2007.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی به من سر زدی بازم بیا
وقتی این مطلب رو تو وبلاگت دیدم از زن(دختر) گرفتن پشیمون شدم.

سلام!
انجام وظیفه بود!
بهتر که پشیمون شدی!
چرا می خوای دختر مردمو گرفتار کنی!!:دی
شاد باشی

بهارین چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

آپــــــــــــــــــــم!!! ماهی گلی!!

فدای دستت که خبرم کردی!
خدمت رسیدیم عزیزم.

شوریده و علی گوگولی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام

سلام:))))

ما به عنوان نمایندگان مردان در دنیای مجازی عکس اخری را که توهین به
ساحت مقدس مردان روزگار است محکوم می کنیم و هر گونه تبادل لینک و اطلاعات را با این وبلاگ محروم می نماییم:)))))

ای نویسنده وبلاگ قطعنامه ای علیه شما در شورای امنیت سازمان ملل حمایت از مردان به تصویب رسید که طی ان مجبور به عذر خواهی از ساحت مقدس مردان و لغو گذاشتن هر گونه عکس بر علیه انان است!!

در صورت عدم توجه طبق منشور ۷ سازمان ملل مردان با شما بر خورد می شود!!!

ایام به کام و زندگیتان شیرین!!!

موفق باشید.......شوریده و علی گوگولی

سلام سلام
منم به عنوان نماینده ی برحق خانوما٬ عنوان میکنم من به هیچ عنوان از حرف خودم بر نمیگردم و زیاد بخواین گیر بدین و شلوغ بازار راه بندازین ورود آقایون رو به این وبلاگ ممنوع اعلام می کنم!!!:دی
شاد باشید بچه ها

مهسا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سیلام
مثل همیشه شلوغ پلوغ کردی آتیش پاره؟!

چطوری؟

ماهی از این شووووهر ا پیدا کردی منو خبر کن (منظورم آخریه بودا)

:دی

سلاااااااااام خانومی خودم!
بله دیگه من شلوغ پلوغ نکنم کی بکنه؟!!
عزیزم من خواستگار زیاد دارم تو بگو تو چه مایه هایی میخوای من برات میفرستم. چیزی که ریخته شوهر!!!:دی
شاد باشی خانومی
بوس بوس

علی اکبر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی ماهی؟
خیلی جالب بود..مسافرت نوروزی رو خوب اومدی....ولی ضد حالش روزهای بعد از تعطیلات بود که دود مون درآورد...
کاریکاتورهای جالبی رو هم انتخاب کردی...
ممنون
موفق باشی

سلام
ممنونم تو خوبی؟! بله دیگه تنبلی و هزار دردسر...
ممنون از نظر لطفت دوست گلم!!
شادباشی

آرش خان پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

بسمه تعالی
اینجانب آرش خان به نشانه اعتراض و هتک حرمت به شخصیت والا مقام اینجانب که در این وب لاگ صورت پذیرفته است تا اطلاع ثانوی از گذاشتن هر گونه کامنت در این وب لاگ معذور می باشم.
لذا از مسببین این امر خواستارم هر چه سریعتر نسبت به کسب عفو ملوکانه اینجانب اقدام نمایند.در غیر این صورت مجرمین تحت پی گرد قانونی قرار خواهند گرفت.
من الله توفیق
سید آرش خان طویل زاده
۲۹/۱/۱۳۸۷

هوالرزاق!!!
اینجانب ماهی خانوم گل(!!) اعلام میکنم که جان عزیزانتان انقدر مرافعه نداشته باشید! شما به این وبلاگ خواهید آمد کمافی السابق!
و ما را مشعوف خواهید فرمود...

اجرکم عندالله!
ماهی سادات دریا زاده
چند/چند/۸۷

مانی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
ماهی خانومی خوبی؟
در مورد ترجمه فیلم نامه هم خدمت گرام عرض شود چند تا ترجمه اماده دارم اگه خواستی ندا بده .
بدرود

درود به روی ماهت عزیزم
خوبم وقتی میبینم میای اینجا
واااااااااااااااااااااااااااااای فدای دستت احتمالا خراب شم سرت واسه ترجمه فیلمات!
شاد باشی گلم

ستاره تنها پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

به روزم و منتظر نظر شما ............مد................

محسن پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

سللام ماهی جان
همش دقیقا حرفای دلم بود.
جانا سخن از زبان ما میگویی!

این جنگ اول اول تموم نمیشه.
ببینم ماهی خانم حالا این خانم پدیده ۳بار اول شده چی میشد اگه ۱بارش رو میدادن به ما که آرزو به دل نمیرم!
ما که از خیرش گذشتیم....

من با این اسمایل هایی که میذاری خیلی میحالم!
تو قسمت نظرات هم اینارو بذار که وقتی کامنت میذارم بتونم از اونا استفاده کنم.

عرضی نیست.
شاد باش!

سلام محسن جان
جدی میگی؟؟!! اینیم دیگه!

والا ماهم که دلمون می خواد تموم بشه ولی ظاهرا خیلی کور خوندیم!
ایشالا دفعه ی بعدی شما اول بشی تا اینا دعوا نکنن!

اتفاقا منم خیلی دوست دارم اسمایلی داشته باشم تو نظراتم اما بلد نیستم باید چیکار کنم.

شاد باشی دوست گلم

padid پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

commente aghaye arash ro tashih mikonam
سید ارش خان طویله زاده

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآییییییییییییییییی خدااااااااااااا!
مردم از خنده!
خیلی نامردی پدیده چرا بچه ی منو انقدر اذیت میکنی؟
مگه آرشم چیکارت کرده خب؟!
آرش من بچه تههههههههرانه میدونی که؟!!!

مانی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
ماهی خانوم عزیز من یه سوال تو وبلاگم از شما دوست عزیز پرسیده ام.ممنون میشم اگه سوالم رو بی جواب نگذارید. با تشکر

درود مانی گلم
خدمت رسیدم..

نیما جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
خوبین؟در سلامتی کامل به سر میبرین...!!!هو !!!!
خیلی خندیدم ...با حال بود..
مرحله روبوسی که بد نیست..!!!که شما بدت میاد...!!!؟؟؟
خوش باشی

به به آفتاب از کدوم طرف در اومده مهربون شدی؟!!
سلام به روی ماهت
خوشحالم که خندیدی!

من از روبوسی متنفرم عزیز جان!
شاد باشی دوست گلم

نیما جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ق.ظ

من هم مثل همیشه سنگین و با وقار میام واصلا اول و آخر برام مهم نیست..!!!؟؟؟؟
مهم چیزه دیگه ای هست...!!!
خوش باشی

واقعا لذت میبرم وقتی جوونایی مثل شمارو میبینم!
خب عزیزم شما تحصیلکرده ای مهندسی نیگا به اینا نکن یه مشت بچن!

بله مهم تفاهمه!
شاد باشی

شوریده جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

انالله و انا الیه راجعون!!

به دلیل اهانت یکی از دست نشانده های فمینیسم به ساحت مقدس یکی از اقایان محترم!سفیر خود را به سازمان ملل ارسال کنید تا جوابگوی سوالات مربوطه باشد:))



دبیر کل حمایت از حقوق مردان!(انتی فمینیسم)!!:)

موفق باشید......شوریده

کل من علیها فان!

همینه که هست! اون آقاهم که به خودش گرفته باید در انتخاب همسر دقت بیشتری می کرد!! من سفیر مفیر ندارم هرکی حرف داره بیاد همینجا!

ایضا همینه که هست!

شاد باشید!!

مهدی..دفترعشق جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://daftareshghe.blogsöy.com

همچنان لحظه های سرد تنهایی میگذرد اما هنوز باور ندارم که تنهایم!
همچنان عمر میگذرد ولی هنوز باور ندارم که در این دو روز دنیا دو روز آن پر از غم است !
همچنان زندگی ساز خودش را میزند ولی سرنوشت با آن ساز نمی رقصد!
سلام خوبی؟
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
موفق باشی[گل][گل][گل

محمد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://pahnabi.blogsky.com/

سلام. وب بسیار زیبایی دارید. خوشحال می شم که به منم سری بزنید. موفق باشید.

زهرا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ق.ظ http://sookootez.blogsky.com

چه اقتداری!!
عکس های خیلی با نمکی بودن!

ناقابل!

دوست پاییزی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
خیلی باحال بود..
مخصوصا عکسااااااا =))
قربونت

سلام عزیز دلم
خودت باحالی جیگر!
یاد بگیر شوهر اینجوری پیدا کن!!:دی
شاد باشی گلم

شوریده شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

یا هوووووووووووووو!!!!

بر سر در سازمان ملل متحد مردان چنین نوشتند!!:

((بنی ادم اعضای یکدیگرند))
که زنها از این قاعده دورترند!!!

چو مردی بشد زن ذلیل و حقیر
بباید خروشید و غرید چو شیر

تو کز حسّ مردی نداری نشان
زنی, پوستی و روکشت استخوان

ببینید که نسوان به دنبال شوی
که مردان پی کار و میدان و گوی

جوانان مرد و غیور و زرنگ
به وقت تاهل خروشند ز ننگ

الهی به مردان این روزگار
بکن جمع زی ذی اییان بر کنار

به مردان سخت و سبیلان کلفت
به انان که زی ذی نباشندُ مفت

به انان که با یک نگاه می کشند
به یک غرش چشمشان نا خوشند

عجب افتخار و عجب هیبتی
که پشت سر شان چه ها غیبتی

اگر کلّ نسوان به هم جمع شوند
نتانند که یک موی مردان شوند

تو شوریده شاعر چه چیز اخری
ندانم چه چیزی ولی ماهری

خوب دیگه این هم از این شعری که زدیم سر در سازمان ملل خودمون!!

موفق باشید........شوریده

سیبیل کلفت واسه این پسرایی که زیر ابرو بر می دارن؟!!
ابهت و هیبت واسه این پسرهایی که رژلب میزنن؟!!
مزاح فرمودید دیگه بله؟!
من هیچوقت نمی خوام بحث زنونه مردونه اینجا راه بندازم همیشه قصدم شوخی بوده و لبخندی که میاد روی لباتون. اما یک طرفه برداشت و قضاوت کردن هم باعث میشه حق مطلب ادا نشه.
ضمنا هم کاریکاتوریست و هم مسئول سایتی که من اینها رو ازش برداشتم آقا بودن.
پس میشه بی طرف هم خندید.
شما همیشه اولین نفری هستی که به خودت میگیریااااااااا!!
شاد باشید!!

تازه وارد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

معذرت :(

ای بابا اختیار دارین!

تازه وارد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

کامنت آخریت جدی بود؟
اگه برداشتت از مطلب من اینه قصد من این نبود. شاید تو شوخی دوستانه یه کم تند رفتم. ببخشید .

نه باب مزاح فرمودم!
ما گوچیک شماییم عزیز جان
من عاشق شوخی های شمام نفرمایید این فرمایشات رو!
(کلی مودبانه بودااااا)!

مانی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
ماهی جان .می دونی چه تصوری ازت تو ذهنم دارم؟!
یه دختر بسیار ساکت و گوشه نشین و خجالتی که باید به زور به حرفش بیاری .تو زندگیش هیچ دوستی نداره و نمی خوادم که داشته باشه!!!با همه بده و اصلا نمی خواد روی کسی رو ببینه؟!تعجب کردی نه؟خوب بایدم تعجب کنی چون اینا همش واقعیتایین که احمقی مثل من می تونه بهشون پی ببره.
خارج از شوخی واقعا از شخصیتت خوشم میاد.
راستی ممنون از نظرت.
بدرود

درود به روی ماهت دو چشمون سیاهت
حال شما مانی جان؟ والا اگه مامانم این نظرت رو می خوند از صمیم قلب آرزو می کرد کاش این دختر با این توصیفات مال خودش بود!!
اما افسوس که بنده بمبی خنثایی ناپذیرم!
منم از شخصیت فعال و درسخون و پر انرژیت خوشم میاد.
ضمنا تو اگه احمق بودی دنبال مشورت با اهل فن(خودم رو عرض می کنم!) نبودی!
شاد باشی دوست گلم

پسرک غمگین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

خوبی؟

اینم یه توصیف قشنگ بود از عید...

لذت بردم...

ولی در مورد قضیه The Wife شک دارم اینجوری باشه...

تو چی؟

راستی من ۲ تا آپ کردم.

منتظرت هستم آبجی گل من...

بای ماهی خانومی....

سلام پسرک غمگینم
خوشحالم خوشت اومده
شک نکن برادر من همینیه که هست!
خدمت رسیدیم
شاد باشی دوست گلم

یه کوچولو و اقاییش یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام..مثل همیشه...باحال خنده دار و عالی موفق باشی...بیا به وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد