:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

اگر همسرتان رئیس شما شود!!(+دوتا تولد)

 

سلام به همه ی دوستای گلم. امیدوارم شاد و سرحال باشین.

غرض از مراحمت(!!) اینکه تولد این ضعیفه ی عزیزمون

 بهارین خانومه همگی بگین مبارک!

 مبارکه مبارک!

 بهارینم امیدوارم 500 ساله بشی!

 

ضمنا 22 اردیبهشت تولد **خواهر گلم**

هم برای همیشه مبارک باشه که بدون اون خیلی تنهام...

برای همتون مخصوصا

 این دو نوگل تازه شکفته!!

 دنیا دنیا لبخند و شادی و سلامتی آرزو دارم

 

*****

تا حالا پیش خودتان تصور کرده اید که اگر روزی زن شما ، در محل کارتان ، رئیس شما بشود ، چه عواقبی خواهد داشت ؟

 

 

اگر مایلید تا گوشه ای از عواقب شوم این وضعیت را دریابید ، این مطلب را تا آخر ، به دقت مطالعه کنید !

 

 

اگر یکروز ، چند ساعت دیر به محل کارتان برسید ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : این چه موقع اومدن به سر کاره ؟ می دونی ساعت چنده ؟ چرا اینقدر دیر اومدی ؟ چیکار می کردی ؟ کجا بودی ؟ با کی بودی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

اگر یکروز از ارباب رجوع ، زیر میزی یا همان رشوه ، دریافت کنید ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : این چه کاری بود که تو کردی ؟ چرا این کار رو کردی ؟ مگه حقوق خودت برات کافی نبود ؟ مگه خرج و مخارجت در ماه چقدره ؟ چرا خرجت اینقدر رفته بالا ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

اگر یکروز ، تقاضای چند روز مرخصی نمایید ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : چرا تقاضای مرخصی کردی ؟ دیگه اتفاقی برات افتاده ؟ جایی می خوای بری ؟ کجا می خوای بری ؟  چرا می خوای بری ؟  با کی می خوای بری ؟  نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

اگر یکروز در پرونده هایی که زیر دست شماست ، اشتباهی رخ دهد ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : چرا این اشتباه رو مرتکب شدی ؟ چرا توی کارت دقت نکردی ؟ چرا چند وقته که بی دقت شدی ؟ چرا اینقدر حواست پرته ؟ انگار که فکر و ذکرت یه جای دیگست ؟ حواست کجاست ؟ هوش و حواست پیش کیه ؟ به کی داشتی فکر می کردی ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

اگر یکروز ، بعنوان کارمند نمونه اداره معرفی شوید ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : از صمیم قلب بهت تبریک می گم . تو بعنوان کارمند نمونه شناخته شدی . حالا بگو ببینم ، چی شد که یکدفعه اینقدر عوض شدی ؟ چی باعث شده که اینقدر خوب کار کنی ؟ انگیزت برای خوب کار کردن چی بوده ؟ مشوقت کی بوده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟!

 دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

اگر یکروز بخواهید از کارتان استعفا دهید ...

 

واکنش همسر/رئیس شما : چرا می خوای استعفا بدی ؟ مگه اتفاقی افتاده ؟ پس مخارج زندگی رو چطوری می خوای تامین کنی ؟ مگه شغل بهتری پیدا کردی ؟ چه شغلی ؟ کی برات پیدا کرده ؟ نکنه یه زن دیگه گرفتی ؟! خائن ! این چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه تو اداره بذاری !

 

 

امیدوارم که با خواندن این مطلب ، به عمق فاجعه پی برده باشید ! پس به شما توصیه می شود که یا زوجه ای که رئیس باشد اختیار نکنید ، یا نگذارید که خانومتان رئیس شما بشود ، و یا اگر هم یک زمانی خدایی نا کرده ، روم به دیوار ، خانوم شما رئیستان شد ، سریعا و بدون هیچگونه معطلی ، از محل اداره متواری شوید و به دنبال یک شغل دیگر بروید !

 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 24 + ارسال نظر
padid شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

AVAL









:دی!

حنا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.manam-hana.blogfa.com

خیلی جالب میشه. چه کیفی می کنه خانومه.
ماهی خانوم من لینکتون کردم و به جمع دوستان خوبم اضافه شدید.

سلام گلم
آره خداییش حال می ده!
من هم و شما هم!
شاد باشید دوست گلم

آرش خان شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اول(یاد بگیرند فارسی بنویسند)

:دی ۲!

padid شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

yad begirid vaghti yeki 2 saat pish oomade AVAL zade shoma nayayn oon paeen khodnamaee konid

د؟ اذیت نکن بچه مو!

آرش خان شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

یاد بگیرید تربیت و شعور داشته باشید که از همه چی بهتره.در ضمن ۱۰ دقیقه دیرتر از شما رسیدم اینکه چرا دیرتر کامنت گذاشتن حتما باید در جریان باشید.اگه نیاز هستش توضیح بدم؟؟؟؟

به هم دیگه احترام بذارید کودکان من!
نیاز نیستش!

نوشا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

اینا رو مینویسی میگن بی جنبه ایم :دی
منم از آشناییت خوش حالم

بذار بگن!
حسود هرگز نیاسود!
فدااااااااا

تازه وارد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام.
لطفا یکی بیاد اینجا به من فحش بده شاید خیلی خوش بگذره بهم و به بقیه کسایی که اینجا کامنت می‌ذارن!
می‌خواستم یه چی بنویسم یادم رفت!
خدا صبرت بده ماهی خانومی. خوب باشی.

سلام از بنده ست!
من معذرت می خوام بنده عذر می خوام من شرمنده ام من اشتباه کردم شما ببخشید بچه هستن نمیدونن باید به هم احترام بذارن تا بهشون خوش بگذره شما عفو بفرمایید قربان
من قول می دم تکرار نشه:(
شاد باشی گلم

بهارین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

وایی دختر تو نگفتی من از اینهمه محبت غش مرگ بشم!!!
مرسییییییییییییییییییییییییییییی هوارتا!!!
من الان وقت ندارم پستت و بخونم...نوبت می رسه به فردا....
بووووس
بای
..فردا منتظرم باش

ای جان!
من که کاری نکردم عزیزم!
فقط اگه یادت باشه گفته بودم یه روز سورپریزت می کنم!
الوعده وفا!
شاد باشی عزیزم

مهرناز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://cappuccino.coo.ir

من عاشق ماهی ام.
اون هم از نوع Gold Fish !

منم عاشق هرچی مهرنازه!
منتها متاسفانه این لینک باز نشد برام.
لطفا مجددا لینکتون رو بذارید!
ممنون میشم!
شاد باشید

تازه وارد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

فرستادم. لطفا چک کن.
موفق باشی.

کامبیز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

اگه یه روز کار ارباب رجوع رو انجام بدی و بعدش عطسه کنی!(چه بی ربط)
واکنش همسر/رئیس شما: چرا سرفه کردی؟! نکنه یه زن دیگه گرفتی؟!!(این دیگه خیلی بی رحمیه) خائن ! چوب دستی من کجاست ؟! دیگه حق نداری پاتو نه توی خونه و نه توی اداره بذاری!
اون اگه بخواد گیر بده٬ گیر می ده. فرقی نمی کنه عطسه کنی یا سرفه.
اگه من بودم همون اول می رفتم یه زن دیگه می گرفتم که لااقل به کتک خوردناش بیرزه beyarzeh .
تولد اون دو تا گل نوشکفته رو هم بهشون تبریک می گم.

همینه که هست!
برید یه زن دیگه بگیرید!!!
منم تولد شما رو بهتون تبریک میگم!!
(حالا هروقت که هست من نمیدونم!)
شاد باشی دوست گلم

بهارین یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی خوشکله
چه طوری؟
خیلی قشنگ بود این متن...خیلی خوشم اومد...بیچاره مردی که زنش بشه رئیسش...
فعلا ماهی جونم!

سلام عزیزم
خوبم تو خوبی؟
قابل شمارو نداشت خانومی
خودت قشنگی
شاد باشی عزیزم

زهرا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

تصور کردن نمی خواد!! خانوم ها همیشه رئیس هستن!! مگه نه؟؟

بله بله صد البته!:دی

تازه وارد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام. چه کردی؟ ایمیلتو نگاه کردی؟
گزارش بده ببینم موفق بودی یا نه ؟

سلام به روی ماهتون!
موفق شدیم!
و مبسوطانه خدمتتان عارض گشتیم!
هپی گردید!

شوریده دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

والا این چیزا بیشتر تو رویای خانوماست تا واقعیت:))

ممنون که اومدید و سر زدید

موفق باشید......شوریده

سلام
باشه!
منم ممنونم
شاد باشی

مانی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام
مثل همیشه کلی خندیدم
حقیقت همینه زنا همیشه شکاکن!
موفق باشی

سلام گلم
همیشه بخندای عزیزم
خانومها همیشه باهوشترن و آقایون چپ برن دستگیر شدن!
شاد باشی عزیزم

محسن سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام ماهی جان

خدا نکشه تورو کلی خندیدم........................
خیلی با مزه بود.

حالا اینکه چون طنز بود اغراق شده بود ولی خوب کلا زنها موجودات حساسی هستند و به نظرم این یکی از دلایل دوست داشتنی بودن زنهاست ( البته از نظر من و البته همون طور که از اسمم پیداست من مرد هستم! )

ولی به نظرم اگه واقعا تو دنیای واقعی همچین چیزی اتفاق بیفته باید همون کاری رو انجام داد که کابیزخان گفتن یعنی گرفتن یه زن دیگه!




منم تولد خواهرت و بهارین خانوم رو هم به تو و هم به خودشون تبریک میگم
انشالله هر چقدر که عمر میکنن ( طول عمر دست خداست ) با برکت با عزت با سلامتی و دل خوش باشه. ( چه شود! )

راستی یه صحبتی هم با خانوم زهرا داشتم : به نظرم تو این دنیا به اون غلظتی که خرفش زده میشه رییسی وجود نداره.
من اینجوری میبینم دنیا رو .

خوب دیگه من باز زیاد حرف زدم.

بای بای!

سلام محسن جان
الهی قربونت برم که همیشه خوش بین و مهربونی
و سریع جبهه نمی گیری! بسیار خوشمان می آید!
شما هم بفرمایید یه زن دیگه بگیرید!
منم تولد شما رو بهتون تبریک می گم البته حالا نه هااااااا! به وقتش که بعدا باشه!
شاد باشی دوست گلم

شوریده سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام(اخر!:)) )

این هم به افتخار اقا ارش:

جهان در دست ما مردان ولی زنها بلای جان
بگویم شرح این واقع به دوست خود به ارش خان

برفتم من به یک سازمان برای کار شخصی ام
نشستند گرد یک میزی سه زن بر جای ما مردان!!!

پس از احوال هم گفتند خبر داری جدید یا نه؟!
که کلثوم خواستگار دارد ولی بیچاره شد مژگان!!

بدیدم جای پرونده بساط سبزی و غیبت
کلاف یا سوزنی بر نخ و یا حرفی ز این یا ان

یکی گفت کرده ام من قطع ز ریشه پای مادر شو
هرش را اورم اینجا منم الاف در این سازمان

خلاصه هی بگفتند و نه انگار یک کسی اینجاست
((الا یا ایها الساقی))برس بر داد ما مردان

طلا اگشتر و نقره خیار و گوجه و پارچه!!
ز بورس و بانک و سهم عدل همه در بحث این نسوان

یکی تحلیل ز اوضاع عراق و خاور دور کرد
یکی تحلیل نفت خام و یک سو گشته بحث نان

خلاصه بعد یک ساعت که کفگیر بر ته دیگ خورد
فلک را سقف بشکافتند ولی کارم نشد اسان

بگفتند وقت کاریشان کنون اتمام و پایان شد
نباشد جای حیرانی که زن باشد رییس ان

تو ای شوریده اکنون رو به سازمانی که مرد باشد
نباشد نظم و ترتیبی *******به جان دوستم ارش خان!:))

شعر برای طنز بود و بدون هیچ منظوری!:))))

موفق باشید.......شوریده

سلام!
:دی ۳!
جالب بود و توهمی!
شاد باشید!

سلام همسایه های2 سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.به من هم سر بزن و نظر یادت نره دوست من

سلام و به چشم!
در اکثر وقت میام!!

زریر چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

ناراحت نشید ولی تو ولایت ما (پایتخت فرهنگی ایران،شیراز) از این خبرا نیست.
هنوز زنها تا مرحله ی منشی گری اونم به شرط آرایش غلیظ و حقوق دوساعت آبدارچی اداره، به مقام دیگه ای نرسیدن.
پس من یکی که خیالم راحته
بابا شوخی کردم ناراحت نشین.
راستی منم خوشحالم که دوباره شادی.
و تولد اون دوتا گل نو شکفته(به قول شما،من زیارتشون نکردم)رو هم تبریک میگم.
آرزومند همیشه شاد بودنتونم آبجی مهربون و شادم.

سلام زریر جان
حالا ولایت شما مونده که به گلوبالیزیشن بپیونده!(=جهانی بشه!)
ایشالا چند سال دیگه که شما هم ولایتتون همرنگ جماعت شد خواهید دید و در آن هنگام است که خواهید گفت خداوند ماهی خانوم را بیامرزاد که چنین گفت و چنان کرد!
شاد باشی داداشی

بهارین چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

عکس عکس عکس!!!
آپ عکس های تخت جمشید!!!
بازم عکس هست ولی باشه برای سری های بعدی!

تازه وارد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

شیطون

تازه وارد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

check mail plz

نوشا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

ای ماهیه تنبل تو نمی خوای این پستو عوض کنی‌؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد