:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

هردمبیل!

 

سلام خدمت همگی. خوب و خوش و سلامت و شنگولین؟!! امیدوارم باشین و بمونین! آقا اولین امتحانو دادیم رفت! چه مصیبتی بود! یعنی واقعا حیف این دو هفته که گذاشتم رو این درس و حسابی خوندم! الهی که بترکی دکتر توکلی! نمیدونم چی بهت میدن که انقدر این سوالای کوفتیتو سخت می گیری!آخه مرد مومن کتاب به این عظمت و وسعت و حجم! صاف ورمی داری از بی اهمیت ترین و ریز ترین نکات سوال جای خالی

 می دی؟!! فکر کردی با بچه طرفی؟! الهی خدا بهت سخت بگیره! الهی بری توی چرخ گوشت راه راه بیای بیرون! الهی چشمای کورت بینا شه تا قیافه ی اسفبار دانشجوهاتو ببینی سر این امتحانای آشغالیت(این یکی نفرین نبود)! الهی منو از این درس نندازی این ترم آخریه(جون بچه هات رحم کن!)!

بله! فرازی بود از درد دل های ماهی خانوم پس از

امتحان لعنتی فلان فلان شده ی لنگوئج تستینگ!

 

خب چه خبرا بوده؟ مارو نمیبینین خوشتون هست؟!! شماها در چه حال هستین؟

بچه مدرسه ای ها چه می کنن با امتحانا؟ ایشالا همه ی امتحانا توپ توپ برگزار شده و به اتمام برسد.

راستش غرض از مزاحمت اینکه این ضعیفه، دوست پاییزی ما، من رو به یه بازی دعوت کرده! خانومی تشکر از اینویتیشن!

انجام می دیم!

 

10 تا چیزی که دوست دارم:

 

1- خوشحالی همه ی آدما

2- خندیدن و خندوندن

3- صدای معین

4- عروسک

5- کتاب

6- چلو کباب

7- شیرینی خامه ای

8- پیتزا

9- انواع و اقسام جانوران به جز حشرات

10- شما ها رو!

 

10 تا چیزی که دوست ندارم:

 

1- دروغ

2- خیانت

3- بی اعتمادی

4- سوپ

5- قدرنشناسی

6- گشنه موندن!

7- بی خوابی

8- سو تفاهم

9- درک نشدن

10- وابستگی

 

بله! خوب بود؟ دیگه هرچی در اعماق ذهنمون بود کشیدین بیرون! ولی خداییش توجه کردین که اول جونورا رو دوست دارم بعد شماهارو؟!!! (مزاح فرمودیم)!

 

میگمااااا! من بازم عذر می خوام از اینکه ممکنه تا انتهای هفته ی آینده که امتحان دارم نتونم مرتب بهتون سر بزنم! وای که دانشگاه تموم شد!!

جوجه بزرگ شده داره شبیه گنجشک میشه بعد همش توی اتاق پرواز می کنه

 البته خیلی ضعیفه واسه این کار! مثلا یه ارتفاع نیم متری رو که چند متر

 می پره همونجا خوابش میبره قربونش برم! دیگه چون دخترم داره بزرگ

 می شه عکسشو نمی ذارم که دو روز دیگه خواست شوهر کنه

نگن عکسش توی نت پخش بوده!! وای برای امتحانام دعا کنین!

 این پدیده ی ورپریده همش داره بیست میشه!!اونوقت من نمی دونم

 اصلا پاس می شم یا نه! به این می گن نبرد نابرابر!

راستی آدم چندتا دندون عقل در میاره؟!!!

 

ضمنا خانومها آقایان!

شماره ی ایرانسل اعتباری شما را خریداریم!

به شرط آنکه 0936 و با کد4یا5 باشه!(09364..... یا 09365.....)
اگه کسی داره و لازم نداره به آدرس من شماره و قیمت پیشنهادی رو ایمیل کنه تا رسیدگی شود!

هرچه سریعتر بهتر!

 

با یه داستان کوتاه از حضور انور و منیر و منور و نورانی همگی

 مرخص می شویم!

 

خجالت

 

از همان روز اولی که به کلاس رفتم و دانشجوها پیش پایم بلند شدند،

 همین که نگاهم به او افتاد ازش بدم آمد؛ همین طور بی دلیل

 دشمنش شدم. البته بی دلیل که نبود، دلیلش را فقط خودم

 می دانستم و به هیچکس هم نگفتم-جرات نداشتم بگویم- اما

 حقیقت این بود که با دیدن «بانی» که پیدا بود دختر یک خانواده

 فقیر است، دوران سخت کودکی خودم که مانند او فرزند یک خانواده

 فقیر بودم یادم می آمد.آن روزها را با کمک بعضی ها هرطور که بود گذراندم

 و درسم را ادامه دادم تا امروز که استاد دانشگاه بودم، اما چون

 دوست داشتم گذشته ام را فراموش کنم، هرچیزی که آن ایام را

 تداعی می کرد از سر راه کنار میزدم. درست مثل «بانی» که بالاخره

 یک بهانه از او گرفتم... و چقدر خجالت کشیدم. آن روز مادر پیر «بانی»

 به دانشگاه آمده بود تا بلکه رضایت مرا برای برگرداندن دخترش

 به دانشگاه بگیرد....آری خجالت کشیدم چون مادر «بانی»

 همان فراش دوران دبستانم بود که هرروز ظهر چون می دانست من

 با شکم گرسنه به مدرسه می آیم، از غذای ظهر خودش

 شکمم را سیر می کرد... چقدر خجالت کشیدم...

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.hosneroozafzoon.blogsky.com

سلام .
ماهی خانوم مامانتون شما را درست صدا می زنه مثل اینکه خیلی ماهیند .

سلام دوست عزیز!
بله خب در واقع خیلی ماهم!!!
شاد باشید!

غریبه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

سلــــــــــــــــام !!

اما من نتونستم اول بشم !! حالا چی کار کنم ؟؟؟؟!!! (اندکی گریه به همراه غم بادمولک اینا!)

یا حق

سلااااااااااااام!
چه عجب یاد ما کردی؟!!
اشکالی نداره! تو خودت قند و نباتی!!:دی
شاد باشی

sepideh پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

نوشا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام ماهی خانوم جونم
چه امتحانات زود شروع شده ؟!!!
من از سوم استارت میزنم ...
ایشالا همشو خوب بدی اینم نیوفتی

سلام جیگر طلا
به قول یکی از دوستام میگه دانشگاه اصفهان با مدارس ابتدایی امتحاناش شروع میشه با بچه های ابتدایی هم تعطیل میشن!!
ایشالا که استارت خوبی داشته باشی
فدات
بوس

تازه‌وارد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

سوپ بیچاره چه گناهی کرده رفته تو لیست سیاه؟ همه رو پستشون کن بیان اینجا خدمتشون می‌رسیم!! :)

خرسند از حضورتون!
از سوپ م ت ن ف ر م!
فکر کن یه عالمه چیز میز بریزن تو آب بدن بهت بخوری!!!
شاد باشی

فرزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

هان؟!
هان !!

اوهوم!

دوست پاییزی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام علیکم
تو یه اتیش پاره ای هستی که تا نمره ات رو نگیری دست از سر استاد بر نمیداری..من تو رو میشناسم..
انشالله که امتحانا رو خوب میدی..
انقدر هم این استادهای زخمت کش رو نفرین نکن..
ضعیفه هم خودتی! من خیلی هم قوی هستم..باید بازو هامو نشونت بدم بگرخی!!
بازی رو هم که نصفه انجام دادی..قسمت سختش رو انجام ندادی..قبول نیست!!
راستی چرا شماره دست دوم میخوای بخری؟؟ خب اینجوری که همش باید جواب تلفنهای نفر قبلی رو بدی...
داستانت هم خوب بود..عبرت انگیزناک بود!
قربونت
بای

علیک سلام خواهرم!
استادا سرشون زیادی دم دسته!!
عزیزم منو هنوز خدا هم نمیشناسه!تو چه ادعایی داری آخه؟!!
اوه او ببخشید حاج آقا شب بود سیبیلاتونو ندیدم!
آخه تقریبا همه ی بچه ها اینو بازی کرده بودن!
شماره ی دست دوم هم اصلا ایناش مهم نیست!
مهم اینه که من یه شماره با این خصوصیات می خوام!
فدات که اومدی عزیز دلم
به خانواده ی گلت سلام برسون هرچند دیگه تحویل نمی گیرن
شاد باشی عزیزم

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام

دندون عقل معمولا ۴تا درمیاد ۲تا بالا و ۲تا پائین
البته ممکنه که فقط ۲تای بالا یا ۲تای پائین دربیاد.

به ندرت پیش میاد که دندون عقل اذیت کنه
فقط باید بری پیش دندون پزشک که راهنمائیت کنه که به موقع اونارو بکشی تا به دندونای دیگت آسیبی نزنه.

اصلا نگران نباش...

سلام
شمارتو نمی فروشی؟!!!:دی

سعید شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://jashne-deltangi.blogfa.com

سلام دوست خوبم...
خسته نباشی
واقعا وبلاگ قشنگی داری
اینو جدی میگم
خوشحال میشم به منم سری بزنی و نظرتو بگی
منتظرتم
موفق باشی







××× در تب وتاب رفتنم ... به فکر راهی شدنم ×××

سلام دوست عزیز
خوش اومدی و ممنون از لطفت
خدمت رسیدیم...
معین برنامه رو بیشترش کنید لطفا!
شاد باشید!

سعید شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://jashne-deltangi.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدید
اظ اظهار نظرتون ممنونم
بازم اگه حال کردی بیا
موفق باشی






***
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید
معشوق همینجاست بیایید بیایید
معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار
در بادیه سرگشته شما در چه هوایید؟

سلام
منم ممنونم
چشم حتما میام!
ولی بعد از امتحانا!
شاد باشی

احمد - رایت الحب سکارا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی خوبی
جالب بود
دیگه با سختی سوالات بساز یا تغلبی کنی!!!!!!!!!(راه حل خوب)
من اپم بدو بیا منظرم
فعلا بای

سلاااااااااام
تو هم مثل ستاره سهیل هر دو میلیون سال یه بار میای هاااااا!
شاد باشی

آرش یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم.
خوشحالم که نمی خوای صمصیمی ترین دوستت یعنی پدیده (...لطیفه )رو در ترم ۹ تنها بذاری و از همین حالا صعودت به ترم ۹ رو از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می کنم.بیچاره اون دسته دانشجوهایی که در یک روز ۲تا امتحان دارند از صمیم قلب برای این گروه هم آرزوی موفقیت می کنم(کور شه چشمه حسودااااااااش)


معلومه همه اصفهانیهااا معین رو دوست ندارم البته من اصفهانی نیستم ولی اصفهانی هارو دوست دارم مخصوصا معین.ها ها ها ها ها
میشه ۱۰تا چیزی که ازش خیلی می ترسی هم نام ببری مخصوصا مورد اول رو توضیح بدی..........

من پیشاپیش عنوان پست بعدی تو همین جا اعلام می کنم
به قول شما خارجی هااااا:
coming soon
عروس هلندی

سلام آرش جان
به کور چشم دشمنان اسلام این ترم همشو با بیست پاس می کنم!!
البته این دلیل نمیشه که دوستم رو در ترم نه تنها بذارم! نه!
ما همیشه باهمیم!
حتی به خاطر سلف هم که شده میرم دانشگاه!!

عزیزم اگه اون دسته از عزیزان درس می خوندن و
روش تدریسشونو با چهارونیم پاس نمیکردن وضعشون این نبود!
ضمنا گاهی فکر می کنم می بینم.....!!:دی
صدا فقط صدای شیشه ای معین...
درمورد اون موضوع هم من تقریبا با همه حرف زدم می تونی ازشون بپرسی!!:دی

ممنون از اعلام پیشاپیشت اما موضوع اصلی تفلد عقشولیم بود!
شاد باشی

آرش یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

راستی خیلی قشنگ نوشتی.
منم آپم بدو بدو بیا
منتظر حضور ارغوانی رنگت هستم

سلام دوست عزیز
مامانم گفته تو وب غریبه ها نرو!!
شاد باشید!!:دی

وحید اعظمی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.golpayegannews.blogfa.com

خبرگزاری گلپایگانgolpayegannews

زیبا مینویسید خسته نباشید اسمان زندگیتان پرستاره باد
وحید اعظمی (سردبیر ومدیراجرایی نشریه)هفته نامه
WWW.GOLPAYEGANNEWS.BLOGFA.COM خبرگزاری گلپایگان(گلپایگان نیوز)

WWW.GOLPAYEGANNEW.PARSBOARD.COM انجمن گفتگو گلپایگان نیوز(تالارگفتمان)

ایمیل من azami_javan60@yahoo.com
اگه دوست داشتی تارنگارم را در پیوندات قرار بده و خبرم کن تا منم تو پیوندام قرارت بدهم از لطفت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد