:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

می خوام برم از اینجا!!

سلام سلام صدتا سلام!
حال شما که خوبه همیشه!
منم خوبم! چه خبرا؟ مدرسه ای ها امتحاناشون خوب شد؟

امیدوارم که در همه ی امتحانات زندگی موفق باشید و پیروز.

خب خانوما آقایون ما داریم میریم! یعنی من دارم میرم! دارم میرم تهران برای پرستاری از مامان دوقلوهای آینده! کلی هم چیز میز براشون خریدم! وای وای که تو این سیسمونی فروشی ها من و خواهرم چیکااااااار که نمیکنیم! انقده واسه همه چیز ذوق می کنیم!آخه ما خیلی نی نی ندیده هستیم!

آخرین نی نی فامیل بنده هستم که ۲۳ سال سنمه!!

خلاصه که فردا صبح عازم تهرانم و نمیدونم کی برمیگردم. سعی می کنم از اونجا آپ بکنم اگه شد و اینکه بهتون سر بزنم. همه ی سعیم رو می کنم و مطمئن باشید حتما با گوشیم به وبتون سر میزنم حتی اگه نشه کامنت بذارم.

منو فراموش نکنینااااااااا!!! وگرنه باهاتون قهر میکنم! برای سلامتی خواهرم دعا کنید که محتاج دعاهای همه تون هستیم...

اینم چند راهکار واسه جلب توجه بیشتر!!

- به خواستگاری دختر استادی  که 3 بار شما را از درسش انداخته  بروید !

- خودتان یواشکی چرخ ماشین دختر خانوم مورد علاقه تان را پنچر کنید و خودتان هم ، فردین وار ، برایش لاستیک را تعویض نمایید !

 

- در میهمانی ، به بچه های فامیل بگویید ، هرکی بتونه انگوشتشو ببره توی پریز برق ، جایزه داره !

 

- جلو اداره پلیس اقدام به فروش CDهای غیر مجاز نمایید !

 

- فلش مموری خودرا پر از انواع ویروس های خفن کنید و بدهید به دوستانتان و بگویید سانسورهای فیلم یانگوم توشه !

- وسط بازی پرسپولیس و استقلال ، الکی زنگ بزنید به بچه محلاتون و بگویید که همسایه بغلی داره آش می ده ! 

- نصف شب صدایتان را تغییر دهید و به مادرتان زنگ بزنید و بگویید من هستی هستم و سراغ پدرتان را بگیرید !

 

- جوراب را روی کفش بپوشید !

 

- یک قاشق مرگ موش خودتان بخورید و یک قاشق هم به موش خانگیتان بدهید و بعد منتظر شوید که ببینید کدام یکیتان زودتر می میرید !

 

- در داخل استخر بدون آب شیرجه بزنید که خیس نشوید !

 

- با گرمکن ورزشی بروید خواستگاری تا بفهمند که شما ورزشکارید !

 

- ماشین همسایتان را بدزید و اگر شما را گرفتند ، بگویید : الیاس بهم گفت که اگر ندزدی ، باباتو با تریلی زیر می گیرم !

 

- برای افراد دارای اختلالات روحی - روانی ، توصیه هایی برای سادیسمی شدن را بخوانید !

 

- وسط تابستان کفش صندل را با جوراب کاموایی بپوشید !

 

- به همسرتان در روز تولدش کفن هدیه بدهید !

 

- روز دامادیتان موهایتان را با شماره چهار بزنید !

 

- پولهایی که در خیابان , مردم جلوی فقیر ریختند را جمع کنید و داخل صندوق صدقات بریزید !

 

- دو روز قبل از امتحان جزوه همکلاسیتان را بگیرید و دو روز بعد از امتحان به او پس دهید !

 

- زنگ در خانه خودتان را بزنید و فرار کنید !

 

- ژله را با نی بخورید !

 

- در هوای گرم تابستان , عسل و خربزه و زعفران را با هم مخلوط کنید و میل بفرمایید !

 

- در روز بازی استقلال و پرسپولیس، لباس سر تا پا قرمز بپوشید و بروید درست در وسط طرفداران استقلال بنشینید و تا می توانید به آبی ها با صدای بلند بد و بیراه بگویید !

 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی...

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
کدصفحه خانگی بدون اجازه+داتکام رای شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.33Ir.Com



سلام

اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.java.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******

پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

تازه‌وارد یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

راهکارهایی برای رسیدن به آرامش ابدی!!

هاهاهاهااااااااااااااا!!!

آقای مهندس یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

سلام ماهی خانوم
شما نی نی فامیلتون هستین!!!!!! چقده فامیلتون با حاله.
آها..
مطلبت با حال بود کلی خندیدم.
حتما دعا هم میکنیم.

به سلام مهندس خودمون!
بله دیگه چه میشه کرد؟!!
ممنون از دعا و نظر لطفت
شاد باشی

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست خوبم
بعد از مدت ها با درد دل به روزم.
خوشحال میشم بیای پیشم.
با آرزوی بهترینـــــــــــــــهابهـــــــــــــــار

شوریده یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام

تازه وارد راست میگه بااین کارا به ارامش ابدی می رسیم:))))

موفق باشید......شوریده

سلام
شما تاحالا از تازه وارد دروغ شنیدین؟؟!!
شاد باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام

امروز یکشنبه نهم تیر ۱۳۸۷ ساعت ۷ بعدازظهر

الان دیگه احتمالا رسیدی تهران
اگرچه پرستاری از یه زن باردار به هرحال سختیهایی داره ولی امیدوارم بهت خوش بگذره...

انشالله دوقلوهای خواهرت صحیح و سالم و سر وقت به دنیا بیان ( دوقلوها معمولا یه کم عجله میکنن! دکترا میگن)

در مورد دعاکردن هم که میدونی من همیشه دعاگو هستم...



از اظهار لطفت تو کامنت قبلی خیلی ممنونم...



راستی یه چیز بی ربط هم بگم:

من روز چهارشنبه ۱۲ تیر میرم عروسی پسرعموم+دخترخالم+پسرخالم!!!
البته منظورم این نیست که ۲تا داماد داریما!! نه!

داماد که هم پسرعمومه و هم پسرخالمه
عروس هم که دخترخالمه
خود عروس و داماد هم که با هم پسرخاله دخترخاله هستن.

ایت عروسی یه بدی داره و اون اینکه من توی عمرم برای اولین بار و علیرغم میل باطنیم کت و شلوار میپوشم! ( کلا از تیپ رسمی خوشم نمیاد )
تازه کلی از جیب رفت...

البته اینا ارتباطی به اینجا نداشت ولی همین جوری گفتم دیگه...

خدا نگهدارت

ضمنا به اسم فندق هم فکر کن!


سلام دوست خوبم
ممنونم از کامنت و آرزوهای خوبت
امیدوارم عروسی خوب بوده باشه
فعلا اسم رو بی خیال شدم!
شاد باشی

زهرا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

خوش اومدی خانومی!!
من هم دلم دو قلو می خواد !!ولی من که خواهر ندارم بیاد پیشم!!
خوشبحال خواهری!
خدا پشت و پناه همتون!!

ممنونم گلم
وای نگو دوقلو خییییییلی سخته!
تازه اونم وقتی که یه خواهر خوب مثل من نداشته باشی!
عزیز دلمی خانومی
شاد باشی گلکم

نوشا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام ...
الان با این پیشنهاداتت مطمئنی دوسمون داری؟
آخی داری خاله میشی؟
ایشالا خواهرت راحت بارشو بذاره زمین ...
شیرینی یادت نره ...
راستی تا کی میمونی تهران؟

سلام خانوم گل
بعله که دوستون میدارم!
ممنونم از دعای خیرت جیگرم
هرکی بیاد دیدن بهش شیرینی هم میدیم!
هستم فعلا!
جیگرتو!

padid سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

delemoon tangide barat
bia zoodi
salame maro be kharejiha ham beersooon
akharesham nagofti chetori visaye tehran gerefti, khodaeesh shakhe ghoolo shekasti, be ma esfania visa nemidan be in rahatia

منم!
میام ایشالا!
راستش پدیده جون شماها چون تهههههههران آشنا ندارییین؟خب؟....
ضمنا نمیمیری یه زنگ بزنی اصفهانی!
شاد باشی عزیزم
دوسسسستتو ببوس از طرف من!!:دی

مانی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام ماهی خانوم
خوشم میاد هر وقت اومدم اینجا با لبی پر از خنده بر گشتم
مرسی

سلام مانی جان
امیدوارم همیشه بخندی و شاد باشی
و ممنونم از لطفت
خوش باشی

آرش جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

با سلام و درود فراوان خدمت ماهی خانوم
ماهی خانوم خوشحالم الان توی شهر ما هستی امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره.راستی اسم این نی نی ها هنوز مشخص نشده؟؟؟
ایشالله خودت یه روز مامان بشی.

پدیده خانوم مگه من مردم که شما رو اینجا راه نمیدم شما لب تر بکن 3سوت میاریمت اینجا.البته اگه خانومم اجازه بده

سلام درود خدمت شما و عمه ی محترمتون!
بله اینجا و خونه ی خواهرم همیشه خوش میگذره
اسماشون که از اول مشخص بود اما به این سادگیا میمیگم!
ایشالا تو هم مامان بشی عزیزم!!

ای جیگر خودت و اون خانوم خوشگلت!!
فدا
شاد باشی گلم

مهدی number 2 جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام ماهی خانوم عزیز
خوبی عزیز؟
ان شاالله خدا بهت قوت بده با بتونی به نحو احسنت از خواهرت توی این شرایط حساس پرستاری کنی.
من هم برات دعا می کنم. می دونم کار سختیه ولی هر چقدر هم سخت باشه از معرفت و محبت تو بر می آید.
پروردگارا! این چنین خواهران را برای خانواده شان حفظ فرما و به آنان طول عمر عطا فرما.

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!
کلی سورپرایز شدم!!!
ممنونم از اینهمه لطفت منم اگه کاری کردم چیزی جز انجام وظیفه برای خواهر نبوده...
امیدوارم خداوند به شما و خانواده ی محترمتون هم طول عمر با عزت عنایت کنه
شاد باشید دوست گلم
(ضمنا شما خود نامبر وان هستید!!)

تازه‌وارد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام! من برگشتم! بهم سر می‌زنی؟

سلاااااااااااااااااااااااام!
خبر از این بهتر؟!!
نه بهت سر نمیزنم!!!
حرفا میزنیاااااااااااااااا!!!

شوریده یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

بیا شعر من رو بخون اگر وقت کردی و نظرت رو هم بذاری خوشحال میشم

موفق باشید....شوریده

سلام
چشم حتما
شاد باشی

یه کوچولو و اقاییش یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..خاله شدنت مبارک..عکس از این خوشمل ها یادت نره

سلام
ممنونم خانومم
چشم عکسم میذارم به شرطی که به دنیا بیان!!
شاد باشی گلم

dr.mAhdi دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ق.ظ

Hi ... You know, I checked here alot to get more news from you, but it seems your network abilities in isfahan is much better than tehran... Keep in touch.

سلام
ممنونم که میاین
تهران یه مقداری گرفتاری ها بیشتره و البته فرصت غنیمته برای اینکه بیشتر در جوار خواهر و شوهرخواهر گلم باشم
شاد باشی

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

vaaaaaaaaaaay kheili khafan bood =))))))))))))))))))))))))))))))
jigareto esgheeeeeeeeeee


ma ham upidim az bikari !

roozat barfi

سلام هدی فسقلی
خوبی گلم؟€
در اورچلین فرصت میام پیشت
فداااااااااااااااااااا
بووووووووووووس

شروین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
خوبی شما؟
من بد نیستم
ممنون
بعد از مدتها بالاخره آپم
میای که؟
در مورد نوشته ام نظر بده
نیای بگی آپم
یا یادت نره بیای ها
منتظرتم
من که خبرت می کنم تا بالاخره از رو بری و بیای خبرم کنی
در مورد آپت باید بگم
خیلی راهکار های جیگری ای ارائه میدی و من یکی خیلی دقیق نکته برداری می کنم

سلام به دخمل شاعرم
خوبی خانومی؟
قول میدم در اولین فرصت بیام
قربانت عزیزم
بوس بوس

آقای مهندس جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام
نیستی؟

سلام
هستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد