:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

من آمده ام!

سلام به همه ی دوستان گلم.

سیستم ردیف شد!

خوبین شما؟

تابستان خود را چگونه می گذرانید؟

امیدوارم کاملا خوب و قبراق و سرحال باشین.

من هم سرانجام و بالاخره و فاینالی برگشتم سر خونه زندگیم و الانم که در خدمت شمام.

اول از همه بگم که خیلی خوشحالم از بازگشت دوست عزیزم تازه وارد که مدتی ما رو از نوشته های جالبش محروم کرد و حالا با یه خونه زندگی جدید برگشته!

البته یه اسم جالب هم برای خودش گذاشته:

پ.نون!!!

اما من ترجیح میدم همون تازه وارد صداشون کنم!!

دوم از همه تولد دوست گلم آرش عزیزم رو با کلی تاخیر اینجا بهش تبریک

 می گم. با اینکه روز تولدش یعنی ۴ مرداد٬ اولین نفری بودم که

مراتب تبریکاتم رو به حضورشون تقدیم کردم! اما دلم می خواست یه جشنم اینجا براش بگیرم که خب افتاد توی شلوغ پلوغی های زندگیم و نشد!

شرمنده آرش جان!

کلی اتفاقات جالب و خاطره انگیز افتاده که نمیدونم از کجا شروع کنم به تعریف!

تا تهران بودم با کمک خواهرم و همسرش اتاق نی نی ها رو چیدیم که اگه شد چندتا عکس براتون می ذارم حالشو ببرین!

اسماشونم که از همون اول مشخص بود اما بهتون نمی گم تا دلتون بسووووووزه!

سری اولی که برگشتم٬ عمه اینا از مشهد اومده بودن که من البته به نصفه روز آخرش رسیدم! اما بازم کلی خوش گذشت.

جاتون خالی مامان شام درست کرد و رفتیم کنار زاینده رود...

وقتی هم که خانوادگی رفتیم تهران٬ واسه اتاق نی نی ها موکت نی نی گولویانه گرفتیم و نصبش کردیم! خیلی ملوس شد!

امروزم با پدیده و نگار رفتیم بیرون تولد بازی!

آخه تولد نگار ۱۷ تیرماه بود که به علت عدم حضور سبز من! برگزار نشد و هزینه هاش صرف امور خیریه گردید!!

جاتون خالی نگار بینوا ۶تا همبرگر خرید واسه خودمون سه تا!!!

(کسی میدونه چرا من وزن کم نمیکنم؟!!)

بعدشم که کادوها رو دادیم بهش و کمی هرهر و کرکر (کمی؟!!)

 و بعدم که منزل!

در سفر دومی که با خانواده به تهران داشتم، جوجه ی نازمم همراهمون بود.

اول به خاطر گرما و حرکات ماشین شاکی و بود و جیغ و داد می کرد اما یه کم بعد که کولر تونست ماشین رو خنک کنه شروع کرد به آواز خوندن و انگار نه انگار! تهران هم شوهر خواهرم کلی باهاش بازی کرد و موفق شد کاری بکنه که جوجه م بشینه روی دستمون و دیگه نترسه. الانم که دارم اینا رو تایپ می کنم داره به چندین ملودی مختلف آواز می خونه که هرکدوم به تنهایی کلی زیباست!

چندین مدل آوازشو با گوشیم رکورد کردم. اگه شد براتون می ذارم.

تا از خونه میرم بیرون کلی دلم براش تنگ میشه.

خیلی وقتم هست که دیگه توی قفس نمیذارمش و واسه خودش تو اتاق آزاده.

فقط واسه آب و غذا میره توی سبد پیک نیک که تجهیزاتش رو به اونجا منتقل کردم و یه آپارتمان مشتی براش ردیف کردم که داره حالشو می بره!

خیلی دوسش دااااااااااااارم!

خلاصه که زندگی همچنان داره رو به جلو میره و ماهم مثل همیشه باید دنبالش بدوئیم که جا نمونیم.

تصمیم گرفتم از سه تا کتابی که واسه ی پایان نامه ترجمه کردم، یکیش رو در چند قسمت اینجا براتون بذارم.

فکر کنم براتون جالب باشه.

« 10 راه برای ساخت رابطه ی قوی با همسر »

مقاله ی جالبی بود. و البته به درد بخور!

ایشالا از دفعه ی بعدی این 10 راه رو به مرور توی وبم می ذارم.

فکر کنم این وراجیم تونست جبران کم حرفی این مدت رو بکنه!

از همه ی دوستای گلم که جویای احوال من و خواهرم بودن ممنونم.

من بهترم و تقریبا میتونم بدون کمک راه برم.

خواهرخوبمم که محتاج دعاهای شماست...

خدمت همگی خواهم رسید.قول می دهم!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...


نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://shirazpatogh.blogsky.com

کسب درآمد از وبلاگ:


برگزاری جشنواره دیوانه وار ، خدمتی دیگر به وبمسترهای حرفه ای


آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟

شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها(عضو گیری نمودن) و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ ثایتی(10 ریال) از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.

بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 4650000 ریال معادل چهارصد و شصت و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین بربر خواهد شد.

ضمنا برای هر کلیکی که از طرف سایت شما انجام شود تا ۶۰۰ ریال دریافت می کنید.

توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.

حالشو ندارم بخونم!

مهدی مقدر چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://zimaazma.blogsky.com

سلام.
وبلاگ بسیار جالبی دارید. امیدوارم همیشه همینطور پرشورو نشاط و سلامت و موفق باشید. اگر به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر و پیشنهاد و انتقاداتتون رو برام بنونیسید خیلی خوشحال میشم. در ضمن شما رو لینک میکنم. افتخاری هست که شما هم من رو در لیست لینک خودتون قرار بدید. خداحافظ

سلام
به به!

پ.نون چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://babune.blogsky.com

این جوجه همونه که می‌خواستی یه اسم خیلی به‌خصوص براش بذاری؟ قیافه‌ش مث موزیسینا بود؟ زبونم لال منظورت گنجیشکه که نیست!

این نظرو همه دارن! هیشکی منو دوس نداره!‌ همه تازه‌وارد جون خودشونو می‌خوان :( خوب می‌شین!

شما هیچ راه دسترسی به گربه ندارین؟ تویتی رو گربهه نگیره! مادربزرگ!! :)

آره خودشه!
فعلا همون جوجه صداش میکنم!
گنگشککم که به دامان طبیعت بازگشت!
بله هم ما همه همون تازه وارد جونمونو میخوایم نه پانوشت رو!!!:دی
نه از لحاظ گربه در امنیتیم!
شاد باشی

احمد - رایت الحب سکارا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی

خیلی پست های جالب و باحال هستن
هر وقت این 10 رابطه گذاشتی توی وبلاگت خبرم کن
من هم مدتی نت نبودم و بازم دارم میرم

بای بای تا 12 شهریور

سلام احمد!
مرسی از نظر لطفت
حتما خبرت میکنم
موفق باشی

حسن پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

سلام آبجی
خوبی؟
ممنونم از اینکه بهم سر زدین
خدا بد نده آبجی! برا اتفاقی که براتون افتاده متاسفم امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب بشه
ببخشید که نتونستم زودتر بیام بخاطر اینکه مسئولیت کاریم سنگین تر شده وقتام همش یا توی جلسه هستم یا سرم شلوغه...
بازم بهم سر بزن آبجی

سلام برادر
منم خوبم
انجام وظیفه بود
بد نبینی پسرم!!
مشکلی نیست
امیدوارم به همه ی کارات به موقع برسی
شاد باشی

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.قسمت چهاردهم خاطرات کدر آپ شد.منتظر نظرت هستم دوست من

چقدر اسمتون آشناس!!
سلام!

آرش پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم گل
ممنونم که بازم منو شرمنده اخلاق ورزشکاریت کردی و تولدمو تبریک گفتی
من نمیدونم چرا هر چی آدم خوب و گله توی ماه تیر و مرداد بدنیا اومده.
از همین جا تولد نگار خانومم تبریک میگم (میدونم بعضی وقتها فکر میکنی..)
توام وقت کردی یه کم بخور.بیچاره آخرش میترکی تو

ببخشید شما این ده راهی که میگید رو خودتون امتحان کردین!!!!!!!!!!

امیدوارم گوگولی مگولیهای آبجیتم هر چی زودتر صحیح و سالم بدنیا بیاد

سلام آرش جان
من شرمنده که نتوستم جبران خوبی هات رو بکنم
واقعا باز داری فکریم می کنی هاااااا!!
من خیلی چااااقم:((

نخیر من این ده راه رو ا متحان نکردم اما کسانی را که این ده را امتحان کرده اند دوست می دارم!!

ایشالا با نینی در راه شما!
شاد باشی

دوست پاییزی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟؟ میگم کاش من ایران بودم میشد تو رو ببینم :(
وای نمیدونی خاله شدن چه کیفی داره..منم برا اولین بار بود که خواهر زاده ام رو میدیدم... نمیدونی که چه حالی داد.. الان دلم واسش یه ذره شده :((
از اون روزی که اومدم همش دلم تنگه :(
خوش به حالت که هر وقت بخوای میتونی بری پیششون..

سلااااااام دخمل گل بابا
خوبی عزیزم؟
فکر کردی دیدن من به این سادگیاس؟!!
وای که دیگه دارم لحظه شماری می نم واسه تولد و دیدن نی نی ها!
تو هم پاشو بیا دیگه!
اگه درسخون بودی تاحالا یه دکتر مهندسی چیزی شده بودی!!
عزیز دلمی
شاد باشی گلم

آدم برفى یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

سلام خانمى
خوبى ؟؟؟
به روزم با خواست + گارى
روزات یاسمنى

شما؟!!
سلام به روی ماهتون!

نوشا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام ماااااااااااهی جونم
دلم برات تنگولیده بود بی وفا ...
ایشالا خاله یه نی نی صحیح و سالم میشی

خوش به حال جوجه ات

سلام نوشا جون جونیم
خوبی گلم؟
منم تنگولیده بودم!
خاله ی دوتا نینی میشم! دلت بسوووووووزه!
جوجه ی من خیلی نازه!
فدااااااااا
بوس بوس

بابایی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام.... ممنونم شمالطف دارین...
به سلامتی... من همیشه برای همه دوستای عزیزی که پیغام میذارن هم جواب می دم و هم به وبلاگشون سر می زنم که اونجا هم کپی کنم جوابمو... مطالبشون رو هم میخونم و پیغام می ذارم... برای شما هم همیشه جواب دادم...
در مورد لوسترش که من تو پاساژ بوستان پونک یه فروشگاه دیدم که خودشون لوسترهای بچه گونه چوبی میسازن... لوسترپو هم داشت...
اما پرده اش خیلی زیاده... به راحتی می تونین پیدا کنین..
انشالاکه سلامت به دنیا میان و دل خانواده رو حسابی شاد می کنن...
موفق باشید.

سلام
خیلی خیلی ممنونم
دست گلتون درد نکنه
کاش آدرس پرده هم می دادین!
آخه گشتیم نبود...
به هر حال بازم ممنون
مامانی و سام رو از طرف من ماچ کنین!
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد