:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

آگهی می کنیم٬پس هستیم!

سلام به همه ی شما نوگلان تازه شکفته به باغ زندگی!

خوب هستید که؟

 طاعاتتون قبول باشه ان شاالله.

توجه کردین که ما چقدر در امر آگهی بازرگانی پیشرفت کردیم؟

قبلا یه نفر میومد مزایای کالای مورد نظر رو مثل یه انشا می خوند و می رفت اما حالا با ساخت کلیپ ها و انیمیشن های متنوع و جالب سعی در جلب توجه مردم دارن و خب بعضیهاشونم واقعا موفق عمل می کنن.

مثلا ساخت و استفاده یه آهنگ به خصوص برای تمام تبلیغات کالاشون یا استفاده از بچه های نازنازی و یا بکارگیری پیچیدگیهای زبان فارسی یا صنایع ادبی مثل ایهام و اینا.

من چند سالی میشه که زیاد حوصله ی تلویزیون رو ندارم اما تازگیا برای دیدن بعضی از آگهی ها شاید دو ساعت بشینم پای تلویزیون!

البته کار بعضی از این تیزر سازان هم بقدری ضایع و پر سوتیه که اگه نمیشستن اینهمه هزینه کنن و تبلیغ بسازن خیلی بهتر بود.

در زیر به برخی از این نمونه ها اشاره می فرماییم!

**********************

چند تا کبوتر نشستن پشت یه پنجره که یه نفر یه مقدار برنج ریخته اونجا.

کبوتر طوقی به بقیه می گه:« برنج دونه بلند محسنه! نفری چندتا دونه هم که بخورین سیر میشین. من دارم میشمرم پنج تا بیشتر نخورینا!»

یکی به بقیه هشدار می ده که:«بچه ها فیلم برداریه!»

دوتاشون پشتشونو می کنن به تصویر و می گن بیخیال فیلمبرداری برنج رو بچسب!

آخر کار هم همون طوقیه پس کله ی یکیشونو نوک می زنه که :«بگو ببینم چندتا دونه خوردی؟هان هان؟!»

خب با توجه به علاقه ی من به حیوانات، حتما می تونین حدس بزنین چه احساسی به این آگهی دارم! تا پنجره هه رو می بینم جیغ می زنم:«محسن اومد!»

*********************

یه نینی رو نشوندن سر میز روی صندلی غذا و این نینی ناز و خوشگل داره با قاشق تپ تپ می زنه توی ظرف غذاش و همه رو می پاشه به باباش که داره با احساس از نقشه هایی که برای آینده ی پسرش کشیده میگه!

به محض اینکه باباهه می گه:«برات حساب پس انداز مسکن جوانان باز کردم» نینی خوشگل ما یه دستمال از کنار بشقابش بر می داره و سر و صورت باباش رو که پر غذا کرده تمیز می کنه!

واقعا هنرمندانه ساختنش! چون منم تصمیم گرفتم برای پسرم-همون عروس هلندیم- برم یه دونه از این حسابها باز کنم!

***************************

قبلا یه تبلیغ برای بیمه بود که خیلی خوشم میومد. لاکپشته با احتیاط و به آرومی از جاده در حال عبور بود، یه ماشین با سرعت از دور میومد و تا میرسید به لاکپشته، می زد روی ترمز اما بهش خیلی یواش بر خورد می کرد. همه فکر می کردیم لاکپشت بدبخت ترکیده اما توی یه شات بسته از این حیوون بینوا،می دیدیم که سرشو به آرومی از لاکش در میاره!

عاشق این آگهی بودم!

*************************

توی تبلیغ الکی خوشانه ی «روغن لادن»، بعد از اینکه همگی خوش و خرم و خوشبخت(!) غذاشونو خوردن،

تا اسم خرید میاد یکی از آقایون روی کاناپه وانمود می کنه که خوابش میاد!
خب همه ی ما میدونیم که «چرت زدن» مساویه با «خوابیدن» هرچند کوتاه مدت!

دوست این آقا برمیگرده بهش میگه:

« با لادن که چرت نمیزنن!»

=

«با لادن که نمی خوابن!»

حالا اینکه چه دلیلی داره که این دوتا آقا در مورد خوابیدن یا نخوابیدن با «لادن» جلوی هفتاد میلیون آدم بحث کنن، جای بسی تامل است!

شاید تقلید کورکورانه ای باشه از اون آگهی معروف و موفق «پودر رختشویی دریا» که اون خانوم و آقای مسن می گفتن :« ما آخر هفته ها می ریم کنار دریا»!

********************

دیگه خداییش خیلی دارم گیر می دم به این صدا و سیما!

بگذریم!

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به اتفاق مامان و خواهرم رفتیم منزل همسایه برای مراسم احیا.

یه خانومی بود همش تا یه ذره فرصت پیش میومد برای همه ی مرده ها و زنده ها و مریضا و سالما می گفت که صلوات بفرستیم.

وسط دعای جوشن کبیر که یه وقفه ی کوتاهی برای پذیرایی پیش اومد، دوباره این خانوم صلواتیه شروع کرد!

گفت:« برای اینکه همه ی اموات و در گذشتگان و ارواح پدران و مادرانمون.....»

--بیان جلوی چشممون صلوات!

اینو که من گفتم کل مجلس از حالت قبلی خارج شد و خنده ی جماعت رفت بالا!

چی کار کنم خب؟! نمیتونم! نمیتونم مثل انسان دوساعت یه جا بشینم و سر و سنگین پاشم برم پی زندگیم!

همینم که هستم!

پریشب هم (شب بیست و سوم ماه)، مامان به هممون گفت که خوندن سه تا سوره ی «عنکبوت، روم و دخان» خیلی ثواب داره حتما بخونینش.

وقتی خوندم داداشمو صدا زدم و پرسیدم:«داری چی کار می کنی؟»

جواب داد:« دارم سوره ی  اسپایدر رو می خونم!» 

لازم به ذکر است برادر من ۲۹ سالشه و رشته ی تحصیلیشم مثل من بوده!

************************

راستی۱:

از اینکه مدام لازم نیست بهتون یادآوری کنم که شوخی هامو جدی نگیرین(پست قبلی) خیلی ازتون ممنونم!

لطفا اگه کسی جایی وقتی از حرفی که من زدم ناراحت میشه حتما بهم بگه تا عذرخواهی کنم!

راستی۲:

امسال این اولین مهری هستش که من هیچ جا رو ندارم که برم! نه مدرسه نه دانشگاه! از این بابت بسیار غمگین بوده و به عزیزن مدرسه ای یا دانشگاهی توصیه می فرمایم که قدر این روزها و ساعتها را بدانند! 

راستی۳:

ماه رمضان رو به اتمامه٬ اگه دستی بر دعا رفت٬ ما رو فراموش نکنید.

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی

نظرات 35 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

هووووووووووووووووووووررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا
بازم این آقا آرش که اول میشه
بترکه چشم حسود
ما ایینیم دیگه

فتبارک الله!

iranikan پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://iranikan.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

جیغ پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام
فکر کنم اولی باشم، اگه بودم هم ملالی نیست
واست دعا می کنم چون انسان خوش قلبی هستم(D:)

با نظرت راجع به بعضی آگهی ها موافقم و اون یکی بچه هه که وقتی باباش میگه واست حساب باز کرده نتیجه می گیریم که بچه های این دوره زمونه از بزم تولد پولکی تشریف دارن و مفتکی هیچ کاری رو انجام نمی دن

سلام جیغمولی
خوبی گلم؟
ممنون از اینکه خوش قلبی و برام دعا می کنی!:دی

آها از اون لحاظ!
خب راست می گی حق با توئه!
من همینجا این آگهی رو محکوم می کنم!
شاد باشی عزیزم

جیغ پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

مث اینکه نبودم...... زهی خیال باطل

تو خودت قند و نباتی!
اولی رو می خوای چیکار؟!

امید پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://iko.ir

جای شما در میان اعضای حرفه ای سایت حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

solOo پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام ماهی خانم...وبلاگتون حرف نداره...اینجا آدم غم و غصه هاش یادش میره...موفق باشین!

سلام دوست عزیز
ممنونم از اظهار لطفتون
شاد و موید باشید

فاطمه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیزم نماز روزه هات قبول .. من هم از بعضی از این آگهی بازرگانی ها خوشم میاد .. اما کسی که آگهی بازرگانیای شبکه های عربی رو ببینه ایا به دلش نمیشینه .. اما اون نینی خیلی نازه که صورت باباش رو تمیز میکنه خیلیییییییییی نازه..

تبلیغ بیمه رو ندیدم .. من فقط ماه رمضان برنامه های ایران رو میبینم امسال هم که سریال ها بد شدن ..

تو شب های قدر برا من هم دعا کردی؟داداشت هم مثل تو شیطون و با مزه اس ..
انشاالله که همیشه شاد و خوش باشین



سلااااااااااااااااام به فاطمه خانوم!
فامیل بر باد رفته ی ما!
احوال شما چطوره؟
شبکه های عربی رو بشین فقط رقصاشونو ببین!:دی
اتفاقا تنها ماهی که اصلا نباید دورو بر تلویزیون ایران بپلکی همین ماه رمضانه!
گلم تو باید برای من دعا کنی که هم دلت پاکه هم چسبیدی به صاحبان کرامات!
بله ما کلا خانوادگی طبع طنزمون غلیظه!:دی
به خانواده سلام برسون و همه رو ببوس! توجه که کردی؟! همه رو!:دی
شاد باشی خانوم خوشگله

سارا خانوم جون پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام ماهی جان
خوبی خانومی؟
من تبلیغ مای بیبی رو دوست دارم.
آخرش که بچه هه یه جیغ عجیب میزنه!
موفق باشی

کیمیا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام تنبل خانوم!
یه هفتس میام سر میزنم خبری نیست!
خوبی؟
دست از سر تی وی ورنمیداری؟!
تو توی احیا هم دست از شیطنت بر نمی داری بچه؟
بیچاره مامانت!
قربانت!

soLO پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام...اینم یه انار خوشمزه--> http://www.natureartists.com/art/resized/267_Fly_By_Fruitie_Pomegranate_8_x_10_Mar._2006.jpg

راستی با اجازتون شمارو لینک کردم
محتاجیم به دعا...

سلام!
من از این انارا میمیخوام!:( از اون انارا که میشه دونش کرد و بهش نمک زد و روحمونو باهاش جلا داد می خوام!

خیلی عکس نازی بود!
ممنونم
شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام

میگم که چه کنیم دیگه اسم ما ترکونده !
برنج دونه بلند محسن...
تازه یه تبلیغ دیگه هم بود که میگفت : لوبیا پلو با محسن سبزی پلو با محسن....... کته کبابی شام حسابی برنج خوب با محسن.... برنج برنج محسن!!
وقتی این پستت رو خوندم از شدت کیفور شدن دچار حالت شبه خلسه شدم!

اون تبلیغ بیمه رو منم خیلییی دوس داشتم مخصوصا که موسیقی قشنگی هم داشت. وقتی تو سینما توی کادر بزرگ این تبلیغ رو میدیدم کیف میکردم.

از تبلیغ حساب پس انداز مسکن جوانان خیلی بدم میاد. لوسه.

در مورد لادن هم نظرم ممتنع هستش! البته پرواضح هستش که منظورم روغن لادنه نهه خود لادن!

همیشه شاد باشی

در پناه حق

کلا این پستت خیلی چسبید...


سلام محسن جان!
اسم تو همینجو.ری هم خیلی نازه
یادته که می گفتم مامانم چی می گفت درمورد اسمت؟!...

یادمه پارسال دکتر تغذیه برای تست کم خونی بهم گفت یه لیست دقیق از اینکه هر روز چی می خورو براش تهیه کنم.
منم یه شب که مشغول تدویت این لیست بودم نوشتم:
ساعت ۹ شب: لوبیا پلو (البته بدون محسن!)

دکتره کلی خندیده بود و ازم تشکر کرد که حتی ایشونم جدی نمی گیرم!
یادش بخیر...

وای اون تبلیغ بیمه شاهکار بود..
نه حالا بفرما درمورد خود لادنم نظر بده؟! جان من تعارف نکنیاااااا!!

خوشحالم که از این پست خوشت اومده دوست گلم
شاد با شی

و حسابی التماس دعا.

آقای مهندس پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام خانم ماهی خانم
اما شما فقط با کلمات بازی کردین و جوابمو ندادین ها ....پست قبلو میگم...
منتظرم.... میخوام یه جواب درستو حسابی بدی....!!! هر چند که بعید میدونم جوابی داشته باشی....
بازم ممنون از الطاف واسعه جنابعالی

سلام آقای مهندس آقا!
ببخشید من دیگه واقعا نمیدونستم چطور باید پاسخ به شمایی بدم که میاین اینجا و از «روابط» خودتون با «حیوانات» حرف می زنین.
والا به نظر من آدم هر غلطی هم که می کنه نیازی نیست توی جوامع اینترنتی مطرح کنه.
شما می تونین از سایت ها و فروم هایی که بیشتر بدردتون می خوره و مباحثشون با معیارهای شما (منظورم مشترک یا احتمالا مزدوج شدن با حیواناته) استفاده کنین.

امیدوارم هرچه سریعتر هدایت بشید و دست از این کارا بردارید.
هرچند شاید الان دیگه خیلی دیره و شما تبدیل به کلکسیون مرض شدین!

شاد باشی!:دی

بهارین پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی!
منم عاشق این تبلیغ هایی هستم که گفتی...تازه یه دونه رو نگفتی...ما کوچولوهای شیطون(مای بیبی مای بیبی دوست داریم مای بیبی ما با تو چه قدر خوشحالیم)
اینم که برگرفته شده از یک آهنگ غربیه
خب دیگه تکمیل شد به سلامتی.
...
راستی من اگر تو یک مجلسی بشینم که غریب باشن از این دیوار صدا در می آد از منم صدا می شنوی......خیلی جدی می شینم راستش و بخوایی یه جورایی می شه گفت تریپ خجالت! دارم!

سلام خانومی
من راستش زیاد از تبلیغ های انیمیشن خوشم نمیاد.

البته منم خیلی خجالتی هستم!:دی
فقط گاهی احساس صمیمیت می کنم دیگهههه!
اینم اقتضای سنمه اشکالی نداره زیاد!
تریپ خجالتتو بخورم جیگر!:دی

شاد باشی گلم

پ.نون پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام. در مورد تلویزیون طبق معمول شرمنده. به هیچ عنوان تماشا نمی‌کنم. به نظرم عمرم بیشتر قیمت داره.

مخصوصا اگه تبلیغاتش جدیدا بی‌ناموسی هم شده باشه که دیگه هیچ!

راستی با اون صلواته جد و آبادتونو دیدین؟ مؤثر بود؟ برم تو کارش یانه؟؟ :)

سلام تازه وارد جان
در مورد تلویزیون شما یکی از بهترین موجوداتی هستین که من دیدم!
هر کی نبینه براش بهتره!

واه واه این تبلیغ لادن رو می گی؟؟! ایفتیضاح!:دی

اگه شما هم دوساعت روی پا بنشینید و مدام صلوات بفرستید و دعا بخونید و با خواهرتون هر از گاهی بخندید٬ احتمال قوی پدر پدربزرگتون میاد جلوی چشمتون!
امتحانش مجانیه!

شاد باشی دوست گلم

padid جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

salam khaharam, chetori??? nemidoonam didi ya na ama too yeki az in shabakehaye arab, nemidoonam mbc ya rotana, ye tablighe coca cola hast kheiiiiili nazeeeee, harki coca mikhore koli khonakesh mishe o milarze , bad ye kaskoee ham neshoon mide ke milarze tamaaame parash mirize lokht mishe!!!!!! voooooooy vooooooooooy, delam ghash mire mibinamesh

baaale, hamin

سلام جیگرم
خوبی خانومی؟
نه ندیدم این تبلیغی که می گی رو.
خب می تمرگی همین شبکه های اجنبی رو می بینی که تو باغ نبودی ساعتا تغییر کردی رفتی دانشگاه اسکل شدی دیگه!

حالا واقعا کاسکوئه پرش ریخت؟!!!:(
شوخی با حیوانات رو اصلا دوست ندارم!
مثل حرکات شنیع اون داوود حیوون آزارتونو!:دی

خره دلم برات تنگ شده یه زنگی بزن محل کارم فردا!

جیگرتو
شاد باشی گلم

فاطمه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیزم ختم قران شروع شد جزء سی ام رو بخون و به امام حسن مجتبی هدیه کن .. جزء بیست نهم رو هم میخواستم بهت بدم اما الان یکی میخواد شرکت کنه دادم به اون ..

up کردم

دعام کنی هااا

فدات بای

سلام خانومی
چشم حتما می خونم و بهت خبر می دم.
بهت سر زدم جیگر
شاد باشی گلم

زهرا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

وای از این تبلیغات بانک ها و خدمات اینترنتی شون..من که حالم ازشون به هم می خوره ...ولی عاشق همون تبلیغ هستم که نی نی صورت باباش روتمییز می کنه...عین واقعیت...بچه ها زمانی باباهاشون رو دوست دارن که تامینشون کنن!!(شوخی کردم!!)

آره منم یه جورایی خوشم نمیاد اصلا!
مخصوصا بعضیاش خیلی بی ربطن.
اما نی نی هه نازه! تپل و سفیده!
شاد باشی خانومی

اینموریکس جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...این جملت واسه ترغیب مردم به صلوات فرستادن خیلی جالب بود...کلی خندیدم...امیدوارم همیشه شاد باشین...

سلام!
چه کنیم دیگه!
ما اینیم!
خدا منو آفریده که مایه ی شادی و عبرت باشم.
باشد که متذکر شوید!:دی
شاد باشی

گمشده جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حالا یه چیزی بگم حال کنی .
یه روز تو زمان دانشجویی چند سال پیش بود تو سالن تلویزیون نشسته بودیم داشت بازی جام باشگاههای اروپا رو پخش می کرد و تو مرحله حساسی بود که سالن پر بود . فکر کنم اون موقع هم از این سرشماریهایی که هرسال برگزار می شه و معلوم نیست واسه جی بود بین دونیمه داشت آگهی پخش می کرد اینطوری زنگ خونه صدا می آد آقاهه می ره در و باز می کنه و تا درو باز می کنه می بینه یه خانمه دم در ایستاده . خانمه هم تا چشمش می افته به خانمه می گه طرح خانه به خانه ............... خودت فکر کن دیگه تو اون سالن چی می شه ...
حالا خوبه که داداشت نگفت دارم سوره ماه مردادخان رو می خونم

این سلاااااااااااااااااامای تو منو کشته!
تازه شانس آوردین وسط فوتبال براتون پوشک بچه تبلیغ نکردن!
اینجوری حسابی از جا در می رفتین!

اگه اذیتم کنی دعا می کنم بچه ت مثل من یا داداشم بشه هاااااا!
شاد باشی دوست گلم!

گمشده جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

خانمه هم تا چشمش می افته به آقاهه - صحیح است .

خب بله قاعدتا!

آرش شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم نماز روزه های شما هم مورد قبول درگاه حق.
این دیدن تبلیغات تلویزیونی از عوارض فارغ التحصیلی و دوران بیکاری هستش.
درباره اون تبلیغ جلف هم من که اصلا روم نمیشه نگاه کنم آخه یعنی چی با لادن که چرت نمی زنن این خیلی حرکت زشت و قبیحی هستش و ما ملت مسلمان این تبلیغ رو شدیدا محکوم می کنیم.

من فقط تبلیغ مای بی بی رو میبینم که بسیار هم آموزنده هستش

من جایی ناراحت نشدم که بخوای معذرت خواهی کنی حالا بدم نیست همین جوری الکی برای اینکه نشاطی هم بره یه معذرت خواهی بکنی نمیمیری که!!!!!!!!!!!!!

خوشحالم که درست تموم شده و مثل بعضیها 9 ترم نشدی و خیالت راحته.

دست آخر هم از این پدید خانوم(دست آویز بیگانه) استدعا می کنیم که تبلیغ این شبکه های مستهجن بیگانه رو اینجا نکنن.

من الله توفیق
سید آرش طویل زاده
1385/7/5
بسیج منطقه شرق تهران.

سلام آرش جون طاعات و عبادات نداشته ی شماهم قبول میشن ایشالا!

تا چشم شما کور من مشغول کار هستم!تازه اگه من دخترم و تفریحی میرم سرکار٬ تو که یه مرد گنده شدی واسه خودت باید حیا کنی که ۲۴ ساعته پای کامپیوتری!
همون تبلیغ مای بیبی هم به دردت می خوره عزیزم! از مامانت شنیدم هنوزم بعد ۷-۲۶ سال شبا جاتو خیس می کنی عزیزم! اما خیالت راحت باشه من به کسی نمیگم!:دی

اون بعضی ها هم که گفتی دارن ترم ۸ رو پاس می کنن نه ترم ۹!
نیست خودت ۲۴ ساعته آویزون همین شبکه ها نیستی پسر گلم؟!

خب دیگه فکر کنم به اندازه ی کافی ترکوندمت!:دی

شاد باشی دوست گلم!!

مریم شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
خیلی با مزه نوشتی. خیلی خبو بود.
راستی من موفق شدم چهار روز مرخصی بگیرم. از تو هم به خاطر زحماتی که برای خواهرت کشیدی تا نی نی هاش سالم بدنیا بیان تشکر می کنم. التماس دعا

سلام عزیزم
مبارکهههههههههههه!!! الهی رئیست بمیره که انقده با اعصاب تو بای می کنه!
منم برای خواهرم انجام وظیفه کردم.
ایشالا دوسال دیگه که منم خواستم دوقلو بزام اون میاد کمک من!:دی

به قول آرش دخترم دخترای قدیم! الان که نه حجبی نه حیایی!:دی

شاد باشی خانومی

RADAR MAN شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
ببخشید که من اینجا اومدم برای پدیده خانم کامنت بگذارم چون نمیدونم که اصلا وبلاگ داره یا نه
میتونی برای فارسی نوشتن به سایت http://www.behnevis.com مراجعه کنی!؟
این متن توسط بهنویس نوشته شده است

سلام
اختیار دارین
نه پدیده خودش وبلاگ نداره اما وبلاگ نویسهارو بسیار دوست می داره!
ایشون دوست صمیمی و رفیق فابریک بنده هستن!
هرکاری باهاشون دارین همینجا میاد میبینه.
از راهنماییتونم بسیار ممنون
شاد باشید

بهارین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام بر ماهی کبابی گلمون..
یه وقتی دعوام نکنی ها؟
این لینک و بذار تو وبلاگت...تا بهت بگم چکار می کنم...واسه روز مبادا ساختمش...راستش اگر لازم شد که از بهارین کوچ کنم حتما علتش و می گم...فعلا تو لینکش کن...

سلام خانومی گل من
نه عزیزم براچی دعوات کنم؟
من به جینگولک بازیای تو عادت دارم خوشگله!
اما این لینک که همون لینکه!!
لینک جدیدت کوش؟!
منتظرم
جیگرتو!

علی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
مدتیه وبلاگتون رو می خونم
می خواستم ببینم می تونم بیشتر باهاتون آشنا بشم؟
منتظرم.

سلام!
والا من حرفی ندارم اما مامانم اینا دختر به غریبه نمیدن!!!

گمشده یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من سلام عادی کردنم نمی آد .
سنیوریتا حالا بذار طرح خانه به خانه باشه . پوشک بچه هم قبوله .

سلااااااااااااااااااااااام!
منم این مدل سلاک کردنت رو خیلی دوست دارم!
حالا چه پوشک چه موشک!
فرقی نداره زیاد!:دی
آهنگ ما چی شد؟!

لیمو یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://limolocholooo.blogfa.com

میبینیم که جلسه نقد و بررسی اگهی های بازرگانی راه انداختی خانم حالا قسمت دوم هم داره یا تموم شده
منم عاشق اون تبلیغه کبوتریه برنج محسنم خیلی باحاله تا این سروع میشه خواهرم داد میزنه هیییییییییییییییییییییییییس اینو نگاه کنین خیلی باحاله
شمام عروس هلندی داری این خواهر ما هم یکی داره ماله ما زرد بعدش لپاش نارنجیه ماله شما چه شکلیه خیلی پرنده با مزه ای هستش
منم مثله خودت امسال اولین سالیه که اول مهر نرفتم مدرسه یا دانشگاه کلیم خوش به حالم بود اصلانم دلم تنگ نشده

نه همین یه قسمت بود خواهر!
شاید اگه تبالیغ(!!) جدید بیاد بازم برم تو کارشون!
الهی فداش شم پسر منم صورتش زرده لپاش سرخه!
به زودی عکساشو دوباره می ذارم
نه من خیلی دلتنگ شدم.
حیفه آخه!
شاد باشی گلم

احمد - رایت الحب سکار یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ق.ظ

سلام
بازم کنفرانس بین الملل ماهی خانوم
پیشاپیش عید رو تبریک میگم
موفق باشی

سلام
چیکار کنیم دیگه!
منم تبریک میگم
شاد باشی

جیغ یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام
هم اومدم عیدو بهت تبریک بگم و هم دعوتت کنم باغ وحشمونو ببینی و متوجه بشی که من چقدر جان فدا هستم.

سلام خانومی
عید شما هم مبارک
دیدمشووووووووووووووووون!
خیلی باحال بودن!
شاد باشی گلم

مهدی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه
و نماز روزه ات قبول
جالب بود . از این پستت خوشم اومد.من هم از اون تبلیغ بیمه خوشم می اومد.مخصوصا از خود لاک پشته.باحال بود.
آقا چرا اینجا از این شکلکا نداره؟بابا اینجوری نمیشه که!
.
.
.
بازهم ممنون بابت این نوشته های زیبا
باز هم بهت سر میزنم..
موفق باشی...مهدی

سلام دوست گلم
امیدوارم شما هم خوب و خوش باشین
طاعات شماهم مقبول حق
ووی آره لاکپشته خیلی نازه!

آقا من خودمم از این وضعیت بی شکلکی ناراضی ام!
هرچی هم به این بی وجدانای شکلک دار التماس می کنم هیچیشو به من نمیدن!

منم ممنون بابت لطفت
شاد باشی دوست عزیزم

باران یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://b-a-r-a-n.blogfa.com

می بینی حواس پرتی من و؟
ببین ادرس جدیدم و برات می ذارم تو قسمت بالا...اسم و آدرس وبلاگم و بی زحمت عوضش کن...مرسی هزارتا...
علت نقل مکانم و تو پست قبلی وبلاگ جدیدم نوشتم...
قربونت بهارین سابق!!!

گیجمنگولی دیگه!
دستت درد نکنه!
شاد باشی

آقای مهندس دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام خانم ماهی خانوم
البته انتظار همچین جواب خارج از اصول اخلاقی رو از شما داشتم...
باز هم مثل همیشه برای فرار از پاسخ به این سوال اساسی به بیراهه رفتی ....البته مطمئنم که پاسخ قانع کننده ای هم نداشتی ...به هر حال برات آرزوی موفقیت دارم.
ادب رو حال کردی ، یه کم یاد بگیر !!!!
راستی شنیدم خوردی زمین ...!!! خدا بد نده ، طوریت نشد که ..؟
خوش باشی

سلام مهندس بعد از این!
ترم ۱۷ مبارکت باشه عزیزم!
تو خییییییییییلی با ادبی خییییییییییلی!
آره همچین خوردم زمین که تو رو از خواب پروندم!
به طرز فجیعی نشون دادی همیشه تو فکر منی اونم چه فکرااااااایی!!
شاد باشی دوست عزیز!

جیغ جون سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

تولد، تولد؛ تولد..کلی لی لی کلی لی لی کلی لی لی
تولدم مبارک، بیا کیک بخور

آمدیم!
مبارک باشه!

کترین سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.ROZEASHEGH.blogsky.com/

سلام
ماهی خانم
من یه دوست قدمیم که اون موقعی که رنگ وبتون صورتی بود
می یومدم و
مثل همیشه کمی شاد بر میگشتم
یکسال و نیم پیش
الانم اومدم و دیدم
باز مثل همیشه شاد و با طراوت مونده غیر از رنگ صورتی که تغییر کرده
که نشون میده ماهی خانم از چشمه راهی دریا شده وپخته و آزموده تر

سلااااااااااااااااااام
خوبی دوست عزیزم؟
کلی ذوق کردم کامنتتو دیدم
خیلی خوشحالم کردی
شاد باشی عزیزم

عروس مرده سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://like-a-tree.blogsky.com

سلام ماهی خانوم. شاید من و یادت نیاد شاید هم بیاد. بالاخره من همون عروس مرده گور به گور شده قبلی ام . رفته م تو یه گور دیگه. دیدی نتونستی آدمم کنی؟ دیدی هنوز خل و چلم؟
خوبی؟

سلاااااااااااااااااام
خوبی خانومی؟!
مگه میشه تو رو یادم بره دیوونه؟!
مبارکه مبارکه!
کلی ذوقیدم دیدمت!
بازم بیا!
جیگرتووووووووووووو!!
اشکالی نداره منم هنوز خل و چلم!
تو خوبی؟
شاد باشی خانومم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد