:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

آخه چرا؟!

سلام به همه ی شما دوستان عزیزم

امیدوارم خوب و خوش باشید.

راستش خیلی وقت بود که می خواستم یه چیزی بگم اما نمی گفتم!

یعنی همش می گفتم ایشالا درست میشه! اما بدبختانه نشد!

من توی وبم خیلی اوقات با جنسیت های خانومها و آقایون شوخی کردم. و واقعا هم شوخی کردم. یعنی اصلا قصد زیر سوال بردن یک جنسیت یا گروه خاصی رو نداشته و ندارم. اما بعضی مسائل هست که واقعا هست! هیچکس هم نمیتونه منکرش بشه.

راستشو بخواین چند وقت پیش می خواستم یه مطلبی بنویسم و بدم دست یکی از دوستان وبلاگ نویس مذکر تا منتشرش کنه که کسی منو متهم به ایجاد دو دستگی و این چرندیات نکنه. اما خب با اتفاقی که یکی دو روز پیش موقع برگشتن از محل کار به خونه افتاد، دیگه خودمو مجبور کردم که بنویسم!

داستان از این قراره که نمیدونم بعضی از آقایون چه مرضی دارن که تا سر حد مرگ خانوما رو از خودشون بیزار کنن و جز چندش، هیچ حسی رو نمیتونن منتقل کنن؟ حتما تاحالا حدس زدین چی می خوام بگم؟! 

 

 

ساعت 9 صبح یکی از دوستانم لطف می کنه و منو به محل کارم میرسونه. ساعت چهار بعد از ظهر، خسته و کوفته از یک روز پر کار و مشغله و سر و کله زدن با یک مشت آدم زبون نفهم(منظورم زبون فارسی نفهم بود- یعنی خارجی ها!)  میام که مثل همیشه با اتوبوس برم خونه، احساس می کنم تحملشو ندارم و ممکنه سر درد بیاد سراغم. منتظر تاکسی میشم. کمی بعد یه تاکسی میاد که صندلی عقبش کاملا خالیه. با خیال راحت سوار میشم و خودمو می کشم تا پشت سر راننده بشینم. یه کمی بعد یه آقایی می خواد سوار بشه. با عکس العملی سریع کیفمو میذارم کنارم. یه آقای دیگه هم می خواد سوار شه. در نتیجه آقا اولی با فراغ بال می خواد بیاد روی پای من بشینه که با کیفم فشارش میدم اونطرف.سعی می کنه خودشو جمع و جور کنه. یعنی حداقل وانمود می کنه! شایدم مال اینه که میبینه من اصلا شوخی ندارم باهاش. کمی آروم میشینه تا نوبت پول در آوردن از جیبش میشه. خدا وکیلی چه اصراریه که برخی آقایون حتما باید پول خردی که می خوان به راننده تاکسی بدن رو بذارن توی جیب پشت شلوارشون؟! وقتی میبینم می خواد وارد راند جدیدی از بازی کثیفش بشه، خودمو کاملا آماده می کنم. تا دستش میره واسه مثلا پشت شلوارش، منم کیفمو بصورت عمودی می ذارم کنار خودم! مردک شاخ درمیاره از این کار من! اما از رو نمیره! من هم! تا میاد ادامه بده کفش تابستونیمو به آرومی از پام در میارم و جوری که روی کفش به سمت خودمو و کف خاکیش به سمت اون، میذارمش کنار دستم! مردک مجددا شاخ در میاره و در حالیکه همه جونش خاکی شده، به حالت اعتراض می گه:«خانوم چرا اینجوری می کنی؟ خاکیم کردی!». منم با خونسردی جواب دادم:«قسمتهایی که خاکی شده جاهایی هستن که زیادی فعالیت داشتن!» راننده می زنه روی ترمز و یقه ی یارو رو می گیره تا پیادش کنه. به من میگه چرا زودتر اعتراض نکردی؟ گفتم :«فکر کردم آدم میشه ولی نشد!». از تاکسی که پیاده میشم سرم در حال انفجاره! 

 

 

وقتی هنوز دانشجو بودم، یه روز که خیلی دیرم شده بود، سوار تاکسی شدم. بلافاصله بعد از من یه سرباز با صورت آفتاب سوخته سوار شد. از همون اول صدای نفس نفس زدنش داشت حالمو بهم میزد. یه جوری به من نگاه می کرد انگار یه شیرینی خامه ای بزرگ دیده! مدام دستشو می برد کنار بدنش جایی که طرف من بود. نزدیکای دانشگاه که پول رو به راننده دادم و گفتم دانشگاه پیاده میشم، انگار احساس کرد فرصتش رو به اتمامه. اینم دستشو کرد توی جیب پشت شلوارش که یعنی می خوام پول در بیارم! اما پول در آوردنش داشت حدود پنج دقیقه طول کشیدو وقتی احساس کردم دستش داره می خوره به بدنم، داد زدم :«صاف می تمرگی یا حالتو بگیرم؟!» با قیافه ی حق به جانبی نگاهم کرد و تا اومد حرفی بزنه راننده جلوی در دانشگاه نگه داشت. اومدم پیاده شم که دوباره دستش زیادی کار کرد و اینجا بود که چندین مرتبه با کیفم کوبیدم توی صورتش و به افسر نگهبان جلوی دانشگاه اشاره کردم بیاد اینجا. در حالیکه داد میزدم گفتم:«این مرتیکه منو با خواهر و مادرش عوضی گرفته، عوضی!» افسر هم سرباز رو پیاده کرد و چند بار خوابوند توی گوشش. واقعا دلم خنک شد! بعد هم کشون کشون بردش سمت ماشین گشت. 

 

 

من همه ی اون روز رو به این موضوع فکر می کردم که چرا؟!!.... 

 

 

آقایان! چرا بعضی از همجنس های شما تا این حد شان خودشون و دیگران رو میارن پائین؟ جایگاه «ناموس» در کجای فرهنگ لغات این انسان نماهاست؟بچه های اینا قراره چه موجوداتی بشن؟ یعنی آدمیزاد ممکنه به جایی برسه که اونقدر پست باشه که بخواد کسی رو لمس بکنه که حتی ازش این اجازه رو هم نداره؟! واقعا قیافه ی خسته و مانتو و مقنعه ی کاملا معمولی ، چه حسی رو در این موجودات کثیف بیدار می کنه که باعث آزار و اذیت میشن؟

واقعا متاسفم از اینکه یه همچین پستی گذاشتم. از همگی شما عذر می خوام. بذارین به حساب درد دل کسی که به هیچ جا نمیتونه اعتراض کنه. به خدا بعضی وقتا فکر می کنم بفروشم برم خارج! 

 

ببخشید پر حرفی کردم! 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، کسی رو اذیت نکنین! تا به زودی...

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com

مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://zimaazma.blogfa.com

شما خودتو خیلی ناراحت نکن....
ببخشیداااا..... به نظر من باید از همون بارهای اول که منیدیدی اینجوری میکنه با صدای بلند میگفتی آقای راننده من پیاده میشم و یا اینکه میگفتی آقای راننده نگه دارین من میخوام بیام جلو بیشینم و بعد با راننده سر صحبت باز میشد و اینجور آدمهایی که تازه رسیدن به آدم زودتر توسط جناب راننده توجیه میشد......... واقعا همچین آدمها یا بهتر بگم همچین جونورهایی آبروی هر چی مذکر هست رو میبرن... لازم به ذکر هست که از این جور جونورها توی جنس مذکذ هم کم پیدا نمیشههههه .......
موفق و امن باشی

منکه خیلی ناراحتم!
کاملا حق با توئه! ما دخترای ایرانی فکر می کنیم اگر به حرکت زشت یا متجاوزانه ای اعتراض کنیم مایه ی شرمساری ماست در حالیکه اینطور نیست.
اینجور جانوران فقط آبروی خودشونو می برن.
شاد باشی دوست گلم!

شوریده جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خاک بر سر ان سر باز!

ابروی ما مردان را برد

امیدوارم این صحنه ها برای کسی پیش نیاید

موفق باشید........شوریده

سلام
واقعا مایه تاسفه
آبروی خودش رو برد دوست گلم.
اینها که مرد نیستند...
شاد باشی رفیق

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

آقایون و خانوما.نباید یک طرفه به قاضی رفت.شاید اون بنده خدا داشته پول در میورده.این خانوم زیادی حساسیت نشون داده.بیاید منطقی باشیم.وقتی کسی فکر بد و بر خورد بد نداشته باشه؛طرف مقابل هم درست برخورد می کنه.ماهی خانوم ببخشید اما اگر من جای اون مرد بودم (و البته قصد بدی هم نداشتم که اصولا من خوره نیستم)آنچنان حفظ آبرویی می کردم که شما از خجالت سرخ شی که چرا نسبت به شخصیت من بی احترامی کردی......بماند
دوست دارم این نظر رو پاک نکنی...اینم نظر منه...نه فحش داره نه بد و بیراه..ببینم تو چقدر دموکراتی...
"اینجا گوش های مردم شعار پرستن...به هم میگن پیدا نمی کنی تو هار تر از من"
ان شالله روزی بیاد که ما ایرانی ها ندیده و نشناخته نخوایم خر خره همدیگه رو پاره کنیم...

دوست عزیز !
اگه اون آقا واقعا نجابت داره باید این احتمال رو بده که توی تاکسی یه خانوم میشینه کنارش و این کار باعث آزارش میشه! ضمنا مگه من فقط همین دوبار سوار تاکسی شدم؟! فکر می کنی اونقدر نفهمم که منظور طرفم رو نمی فهمم؟! فکر می کنی منی که تازه دارم بعد از ۷-۸ ساعت کار مداوم برمی گردم خونه٬ اونقدر فکر و ذهنم آزاده که بشینم رفتارهای هنجار یا نا به هنجار بغل دستیمو سوء تعبیر کنم؟!
نه دوست من! خودتم خوب می دونی که داری اشتباه می کنی!
ای کاش شما به جای اون آقا بودی و حفظ آبرو می کردی تا من از خجالت بمیرم!

بهارین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

الحق حرف دل من و زدی ماهی جونم...
از دست این ادمای آشغال حالم به هم می خوره...
برای منم بارها پیش اومده که خودم تنها باشم و دو تا مرد اونطرفتر رو صندلی باشن...یکی دو مورد هم اینجوری که گفتی برام پیش اومده...ولی من خودم و به سر حد جنون به در تاکسی چسبوندم که به من نخورن...خیلی خیلی مرض دارن این مردا...
مرده شور همه اشون و ببرن!!

واقعا!
الهی همشون بمیرن!
هر کسی که به هر نحوی مزاحم دیگران میشه!چه مرد چه زن.
یک مشت عقده ای آشغال!

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

خودتو ناراحت نکن....
take it easy....

والا منم جای تو بودم اینو می گفتم جیگر!
دلم کلی برات تنگولیده هااااااا!
شاد باشی یه دنیا.

inموریx جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

متاسفم که چنین اتفاقاتی میفته...من موندم که با یه دست به بدن خوردن یا نهایتا چندین بار دست خود رو به بهانه های مختلف به کسی زدن چه حسی رو تو آدم بوجود میاره یا چه خسی تو آدم فروکش میکنه.....
ولی این قضیه فقط مال خانمها نیست...من خودم اصولا تو تاکسی که میشینم کنار خانمها مشکل دارم و اکثرا سعی میکنم جلو بشینم...چون یکسری از خانمها از فرصت سوء استفاده میکنن و خودشونو ولو میکنن و آدم مجبوره که نصف بدنشو بندازه بیرون تاکسی....
تازه امون از خانمهایی که خودشونو خیلی تحویل میگیرن و ننشسته به شعور آدم توهین میکنن و یه جوری رفتار میکنن که انگار آدم ندید بدید هستش و ایشون کاترین زتا جونز هستن....

راستش این سوال برای منم پیش اومد و یه دفعه که خیلی عصبانی بودم از پسرخالم پرسیدم. بهم جواب داد اینجور آدمها اونقدر عقده های روانی دارن که حتی با لمس لباس یک زن هم از لحاظ ذهنی تا حدودی ارضا می شن! والا نوبره به خدا!

در مورد اینکه بعضی از خانومها هم رفتارهای زننده ای دارن هیچ شکی نیست. اصلا شاید این ناهنجاری بازتاب ظواهر زشت و دریده ی بعضی از هم جنس های خود ما باشه.

اما خب به هر حال تاحالا خانومی مزاحم من نشده!:دی
ممنونم از نظرت دوست گلم
شاد باشی

padid جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

عجب ، دلمونو به درد آوردی خانم
یه سری مردا واقعا نفهمن اما در عوضش یه سری هم بسسیار با شخصیت، انقد شده من سوار تاکسی شدم یه مرد کنارم بوده و انقدر با شخصیت رفتار کرده که من خجالت زده شدم......

همه اینرو گفتیی، اما من بت پیشنهاد می‌کنم راه منو پیش بگیری،میدونی‌ که !!! تا یه تاکسی خالی‌ میاد من عین این اتیوپیأیها میپپپرم دسته در جلو رو میچسبم، منظورم صندلی بغل رانندس، و کل راهو با خیال راحت میشینمو دارو درختو خیابونارو نگاه می‌کنم.

اگرم بشینم عقب و یه اقا پیشم بشینه و خیییلی زیادی اور اکتیو باشه من نه چیزی بش میگم نه کاری صورت میدم، تنها کاری که می‌کنم به آقای راننده میگم: ایشون مسکه میخوان پیاده بشن !!!


چی شد فارسی نوشتی؟!!:دی

مهدی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.
بدون اینکه بخوام از روی تعصب حرف شما رو تایید یا رد بکنم باید بگم خود من بعنوان جنس مذکر با حرف شما موافقم.
من خیلی به رعایت اخلاق اهمیت میدم. و حتی بعضی وقتا که اتفاقی توی تاکسی کنار یه خانوم میشینم سعی میکنم خودمو جمع و جور کنم .
حتی خود من هم بعضی وقتا که اینجور حرکتا رو میبینم چندشم میشه.
خیال نکنید که من صرفا واسه خوشایند شما دارم ایتا رو میگم.بلکه من اعتقاد دارم هر انسانی باید به حریم دیگران احترام بذاره و انجام همچین کاری یعنی نادیده گرفتن حریم دیگران.
و واقعا نمیدونم درباره این آدما چی میشه گفت.یه دلیلش میتونه عقده های درونی این افراد باشه.
واقعا نمیدونم چی بگم...
بازهم بهت سر میزنم.
موفق باشی...مهدی

سلام دوست عزیزم

اتفاقا من همیشه اینجور وقتا از خودم می پرسم چی میشد این آقا هم مثل دوستای من با شخصیت و باوقار می بود؟!
من هم با حرف شما کاملا موافقم. رعایت موازین اخلاقی مخصوص یک جنس یا یک جای مشخص نیست. وظیفه ی همه هست که خب گاهی فراموش می کنن.
به هر حال ممنونم از نظر پر محتوات.
امیدوارم این رفتارها ریشه کن بشه هرچند بعید به نظر می رسه.
شاد با شی و موفق

نوشا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

وای نگو این آدما حالتو بهم میزنن ...حالا بعضی وقتا یکی پیشت نشسته شاید باهات برخوردم داشته باش ولی خودش حواسش هست ولی بعضیا زیادی وول میخورن

آره بعضیا به قول تو حتی اگه به آدم بخورن هم احساس می کنی خودشون ناراحتن از این اتفاق. همه که دریده نیستن که!
والا!

شوریده شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ان مرد که چشم به ناموس دیگران نمود - - ن ن - ن ن - - ن - ن - ن -
باید که کور کرد و به مشتی دهان او درید


ای داد از این هوی و هوس های اهرمن
بهر تورسیتی روم سوی منهتن!!!!

نمی دونم این چه ارتباطی با بقیه داشت

به رزوم ....و منتظر حضور سبز شما

موفق باشید......شوریده

سلام
این شعرات منو کشته!
شاد باشی

سارا خانوم جون شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ

وااااااااااااااای خانومی سخن از دل ما می گویی!:(
فکر کنم این تنها مشکلیه که برای همه خانوما پیش میاد!
یا حتی آقایون!
عجبببببببب!

والا!

گمشده شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من فکر می کنم تو این جور قضایا که تو جامعه زیاد شدن ۸۳ درصد خانمها مقصرند . البته منظور من تو نبودیاااااااااااااااااااااااااااااااااا . به نظر من زنها تو جامعه ایران هم دیگه حسابی بی خیالی شون اعصاب خرد کن شده . تا زمانی که یه خانم از این که یه نفر بهش تیکه می ندازه قند تو دلش آب می شه حالا اگر هم به روی خودش نیاره .... یا وقتی دنبال این می گرده که یه چیزی از یه مرد گیر بیاره و دو ساعت بهش بخنده ... وقتی دختر سوار ماشین یه ناشناس می شه تا به خیال خودش با پسر تو ماشین بگرده و خیلی چیزهای دیگه که سانسور می کنیم .................. باید این جور رفتارها رو تحمل کنید . متاسفانه زنای جامعه ما فکر می کنند زنان غرب همه دارند با شل کردن اخلاق زندگی می کنند . حالا من اگه خدانکرده خانم بودم و درموقعیت تو بودم همون اول کفشو در آورده بودم و کوبونده بودم تو سر پسرررررررررررررررره

سلااااااااااااااااااااااااااااام!
۸۳ درصد زیاد نبود؟!! ببین وقتی یک عده زن هرزه هر غلطی دلشون می خواد می کنن٬ بقیه خانوما هم باید چوب رفتارای اونارو بخورن؟! درصد منطق کلامت اندکی کم بود!
منم از اون روز در همون لحظه ی اول لنگه کفشو می رم برا یارو!
شاد باشی دوست گمشده ی من!

صدف یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://booyebaroon110.blogfa.com

از فواید دعا کردن برای دیگران اینست که وقتی در حق مسلمانی دعایی می کنید,

در همان لحظه دو فرشته همان دعا را در حق خودتان می کنند و آمین می گویند.

×××

سلام دوست عزیز.

وبلاگم رو با طرح یک ختم جمعی قرآن کریم برای شفای یک فرشته’ زمینی آپ کردم.

خوشحال میشم اگر ما را در این امر خدا پسندانه یاری بفرمایید.

والا راستش من فقط ماه رمضونا قرآن می خونم!
خداوند همه ی بیماران رو شفا بده
من مریضم اول از همه!

لیمو دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ

میدونی ماهی خانم جون پای درد دل اقایون بشینی اونام دلشون از بعضی از دخترا خونه جنس بد تو هر دو طرف هست
میفهمم چی میگی برای منم مقع دانشجویی زیاد پیش اومده چون معمولا باید مدت طولانی تو ماشین مینشستم گاهی اوقات اینقد اعصابم خورد میشد از این برخوردا که با سر درد از ماشین پیاده میشدم نمیدونم چرا هیچ وقتم با صدای بلند اعتراض نمیکردم
به این جور ادم ها میگن بیمار دنبال دلیلم نباش اینا مریضن

آره عزیزم مگه من می گم آقایون فقط مشکل دارن؟!
باید با صدای بلند اعتراض می کردی دخترم!
آره همشون عقده های روانی دارن که البته هرکدوم هم دلیل دارن.
بیخیال!
شاد باشی عزیزم

فاطمه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیز دلم خوبی؟ ببخش دیر اومدم سرم خیلی شلوغ بود
دلم برات یه ذره شده ..

من هم قبلا وقتی ایران بودم از این اتفاقات برام میفتاد اما
الان که میام مسافرت ایران تاکسی که سوار میشم
جلو میشینم تا مشکلی برام به وجود نیاد ..
تو عراق همه تاکسی ها دربستی هستن نفری نیستن
اما مثل ایران تاکسی دربستی گرون نیست قیمتش مناسبه

سلام خانومی
چه عجب
ایشالا که خیر بوده

خوش به حالتون! بازم به عراقیا! اینجا که...
ای بابا
شما خوبی؟!
شاد باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد