:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

بازی - عکس!

سلام به تمامی نوگلان و غنچه های باغ زندگی!
امیدوارم تپل و مپل و سرحال باشین. 

فاطمه خانوم بعد از هزارو پانصد و بیست و هفت سال ظهور کردند و مرا به یک یا بلکه هم دو بازی اینوایت فرموده اند! 

میریم که داشته با شیم: 

بازی اول: اگه بهت بگن 24 ساعت دیگه میمیری چیکار میکنی؟ 

 

جواب من: 

 

وا میستم رو به قبله می گم: 

خدایا به جان خودم شوخی کردم! شما جدی نگیریا! 

بخشش از بزرگانه! 

خوشبختانه نیازی نیست مثل تازه وارد راه بیفتم دنبال بیمه و اینا! 

دلم برای مامانم خیلی تنگ میشه 

 

بازی دوم:  

   درس مورد علاقه: 

تابلوئه خب! زبان دیگه! 

*  ورزش مورد علاقه: 

والیبال- پیاده روی 

*  دوستان وبلاگ نویسی که دوستشون دارم(7تا) 

همشون! وا؟! 

*     دوستان غیر وبلاگی که دوستشون دارم(7تا) 

پدیده-نگار-زهره-سعیده-زهرا-آذر-مریم 

   *  رشته تحصیلی مورد علاقه: 

خدابیامرزه رفتگانتونو یه نون و زبانی بود باهم خوردیم! تموم شد! 

 *   خواننده های مورد علاقه: 

معین- امید-گاهی سروش-جمشید-احسان خواجه امیری هم گاهی 

  بیوگرافی: 

سن: ۲۳ باقی قضایا هم بماند! 

متولد:21/10/1364

 

درمورد یکی از دوستای وبلاگیم: 

محبت و حوصله ای که آرش عزیز به خرج داد تا من ماهی خانوم رو راه اندازی کنم هیچوقت فراموشم نمیشه! 

دوست دارم در آینده چکاره بشم؟!
به نام خدا! دکتر!

   *   خواهر یا برادر داری؟ 

مگه خودت خواهر برادر نداری؟! 

*  دو تا ویژگی شخصیتی: 

مهربونم در حد حماقت! همه رو دوست دارم! 

  *  چه حیوان خانگی رو دوست دارید؟ 

بگو کدومشونو دوست نداری! 

   *  برای زیبایی اتاقتون از چی استفاده می کنید؟ 

 

عروسک و جوجم! 

   *  دوست داشتی اسمت چی باشه؟ 

بچه که بودم ریحانه! اما لان همین ماهی رو با دنیا عوض نمی کنم! 

   *   دوست داشتی پسر باشی یا دختر: 

حالا مثلا دوست داشتم پسر باشم یا دختر! فرقی هم به حال خلقتم می کرد؟! 

   *   حالتون خوبه؟ 

سلام میرسونم! 

  *   اگه حجاب آزاد بود تو ایران آیا اگه دختر هستید دوست داشتید با حجاب باشید یا بی حجاب؟ 

الو؟! قطع و وصل میشه! 

   *   کسانی که واسه هر دو بازی دعوتشون می کنم: 

هرکدوم از دوستانم که مایلن. بازی اول به نظرم جالبتره! 

    *  آخرین باری که از ته دل خندیدی کی بود و واسه چی؟ 

بگو آخرین باری که از ته دل نخندیدی کی بوده! 

   *  آخرین باری که از ته دل گریه گردی کی بود و واسه چی؟ 

پرواز مامان بزرگ 

  *  دوتا سوال که باید اضافه کنم: 

-داداشت خوبه؟! 

-برا داداشت زن نگرفتی؟! 

 

 

This is the end of the game!

 

اینم دوتا عکس! تقدیم با عشق: 

 

 

سمت راست سجاد و سمت چپ ستاره ی سهیل! 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
پ.نون دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

چه جوجه‌های بامزه‌ای داری! هرسه‌تاشون :)

حاضرم رو دماغم شرط ببندم اگه شرط بازی اول محقق بشه این کارو نمی‌کنی!! ;)

فدای شمااااااا!

یعنی فکر می کنی اگه بفهمم قراره بمیرم پاچه خاری خدا رو نمیکنم؟!
دماغتو باختی جیییییگر!

inموریx دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

خوش بحالتون...وقت دارین باری میکنین....(:
شاد باشین...

ای بابا!
دوستا دعوت می کنن دیگه!:)
تو هم شاد باشی دوست گلم

بابایی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنونم.
این پیغامتون یه کمی آخرش خشونت داشت... بابا ملایم تر
این نی نی ها چقدر نازن... چی کار میکنی باهاشون...همون جوری لهشون میکنی نه...

سلاااااااااام
وای من فقط نینی له می کنم و می خورم!
شغل جدیدمه!
سام فسقلی خاله خوبه؟!
بازم لهش کنین!:دی

بهارین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
خوب واسه خودت اینورا می چرخی...این روزا من اصلا دست و دل ندارم واسه گشت زدن تو اینترنت....
بازی های جالبی هستن...لااقل ما یه سری اطلاعات از ماهی به دست اوردیم!!!
نی نی ها هم خدا حفظشون کنه
موفق باشی...

سلام جیگر
منم که چند روز نبودم بابا!
تو که تا فیها خالدون منو کشیدی بیرون!
دیگه چی می خواستی بدونی؟!
ممنونم
شاد باشی

شوریده سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام یا ماهی((طرز سلام ماست))

شبا که مامان خوابه
دو تا کوتوله بیدارن

با گریه های بسیار
غم به دلش میذارن

یا وقتی چیز می کنند!!!:))
گلاب به روت می بارن

هر وقت که اروم هستن
عشق به دلا می کارن

وقتی که بچه هستن
به عشقشون هلاکن

کاشکی منم دوباره
.......................:((( ((شرمنده..قافیه تنگ امد...شاعر به جفنگ امد))

خوب اینم از عرض اندام ما برای این دو نو گل سر رسیده:)))

موفق باشید و خندان

شوریده:))

سلاااااااااااام
خییییییییییلی قشنگ بووووووووود!
مرسیییییییی!!!
شاد باشی

گمشده سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خیلی بازیگوش شدیاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جواب سوال یک من اینه
تموم دوستهامو دعوت می کنم می گم بذارین همه تونو با هم ببینم بعد همینطور که دارم می بینمشون می میرم .
به سوالات دیگه جواب داده نمی شود . اصرار نکنید حتی شمااااااااااااااااااااا

سلاااااااااااام
ما چاکریییییییییییییم
منکه می دونم اگه اصرار کنم بهم میگی!:دی
جیگرتو!

dr.mAhdi چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ

Hello,
I do check your page as always.

Take care babe.

بله! مرسی!
تو بالاخره دکتر نشدی؟!

فاطمه چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیز دلم خبر ندادی که اپ کردی :-( .. جواب هات جالب بودن
مرسی که دعوتم رو قبول کردی نازنینم سوالایی که اضافه کردی خیلی باحال بودن راستی به سوالاتی که من اضافه کردم هم باید جواب میدادی ها!!! مدل بازی اینه کم کم سوالات زیاد میشن مثلا نفر بعدی باید به سوالای تو هم جواب بده و 2 تا سوال اضافه کنه .
من که داداشم مجرده خیلی هم خوبه :-)


دلم برات تنگ شده خیلییییییییییییییییییی

سلام عزیز دلم
قابل شمارو نداشت جیگرم!
بهت نگفتم که غافلگیر شی!
اون داداش مجردتووووووووووووو!!!:دی
دل منم براش...یعنی چیز! برات تنگ شده!:دی

مهدی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://zimaazma.blogfa.com

بچه ها دوقلواند؟!

با اجازه بزرگترا بله!

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام چه ماهی خوبی
1- اگه 24 ساعت دیگه بمیرم میرم حلوای خودمو درست میکنم که مراسم عابرومندانه برگزار بشه

مهدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://gentleman.blogsky.com

نظر قبلی هم من بودما! دارم فکر میکنم خب منم به بعضی این سوالا جواب میدم :D
2- زبان واقعاً موافقم
3-هنوز ساخته نشده این ورزش
سن 23 سال! 23 ساله ماهی هستی "؟؟؟؟!

موفق باشی
باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد