:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

درمصرف آب صرفه جویی کنیم!

این روزا هرجا که میریم و هر روزنامه ایی که میخونیم و هر برنامه ی تلوزیونی رو که میبینیم بهمون میگن که آقا در مصرف آب صرفه جویی کنید.اقا اب نخور..آقا حموم نرو..و و و.. منم در همین راستا چند روش جهت صرفه جویی در مصرف آب رو پیشنهاد میکنم. پس شما هم بخونید و عمل کنید  ...
 

  از این به بعد ماهی یه بار میرید حموم اونم فقط  در حد یه دوش گرفتن ساده. اصلا چه لزومی داره که هرروز برید حموم ؟ آب رو که از سر راه نیاوردید که الکی بخواید با این کارا حرومش کنید. خوب حالا واسه اینکه شما کمتر برید حموم من چندتا نکته رو بهتون میگم که باید از انجام دادنشون بپرهیزید. از این به بعد هرکاری که عرق شما رو در بیاره کنار میذارید. ورزش کردن رو میذارید کنار، سعی کنید که خیلی هیجان زده نشید، نرقصید، چیزای سنگین ور ندارید، کارای خونه رو انجام ندید و,,,خوب تا همین جا کافیه باقیش با خودتون اصلا به من چه؟!

 

نتیجه گیری اخلاقی : افسردگی شدید جامعه رو فرا میگیره

 

 

2) از این به بعد هر ۲۴ ساعت فقط یه نصف لیوان آب میخورید. اینجوری گلاب به روتون دسشویی رفتنتونم کمتر میشه و در حقیقت با یه تیر دو نشون زدید ! بابا خدا آب دهان رو واسه یه همچین روزایی آفریده دیگه ! هروقت تشنه تون شد آب دهنتونو قورت بدید و هزار بار خدا رو به خاطر این نعمتش شکر کنید. مسواک زدن اکیدا ممنوع (حتی شما دوست عزیز)

 

نتیجه گیری اخلاقی : بیشتر به خدا نزدیک میشیم

 

 

3)  از این به بعد کسی حق رفتن به دسشویی خونشو نداره ، پس کوچه رو واسه چی درست کردن ؟ واسه همچین مواقعی که اگه گلاب به روتون کسی کار واجبی داشت بره یه گوشه بشینه و... اون سنگ و کلوخ های کوچه بالاخره باید یه روزی ازشون استفاده کرد. واسه جامعه ی مگسیت(مگس) هم خوبه آ !

 

نتیجه گیری اخلاقی: کثافت جامعه رو در برمیگیره

 

نتیجه گیری مهم: در این مواقع(مواقعی که به کوچه میرید) حتما یکی از فامیلای درجه اولتونو با خودتون ببرید ! واسه اینکه اون نگهبانی بده تا کسی دزدکی شما رو نگاه نکنه، بعدشم احتمال داره که فیلم حریم خصوصیتون پخش بشه. نگید نگفتی.

 

نتیجه گیری مودبانه: اگه روش سه رو یه کم غیر مودبانه نوشتم شما به روی خودتون نیارید و به خوندنتون ادامه بدید. موقع خوندن سوت هم بزنی بد نیست

 

 

 

5) از این به بعد یه سری کارای بیهوده رو کنار بذارید. مثل شستن میوه و سبزیجات، شستن لباس، شستن ظرف، شستن دست و صورت و... شما میتونید از لباسا و ظرفای یکبار مصرف استفاده کنید. میوه و سبزی هم خیلی مهم نیست که شسته بشن یا نه، آب مهم تره تا سلامتی مون.
 
نتیجه گیری بهداشتی: دوباره وبا تو کشور شایع میشه
 

 نتیجه گیری منطقی: میوه و سبزی نخورید به نفعتونه. از خیر خوردن میوه و سبزی بگذرید

 
 

خوب این آخرین روشه. این روش ربطی به صرفه جویی در مصرف آب نداره ولی میتونه آب کشور رو به مقدار چشم گیری افزایش بده. میرید یه وضوی درست حسابی میگرید بعدش میرید یه دو رکعت نماز بارون میخونید. انقد خدا رو التماس میکنید که بالاخره بارون بباره. اگه این کار رو بکنید من خودم بهتون قول میدم که سیل هم بیاد چه برسه به بارون ! فقط خواهشا با جون و دل نمازه رو بخونید

 
 نتیجه گیری اخلاقی:  ایضا به خدا بیشتر نزدیک میشیم و رابطه مون با خدا بهتر میشه! 
 
******************* 
از همه ی دوستان عزیزم که توی پست قبلی بنده رو بی کله٬ کله شق٬ دیوانه ی نترس و غیره خطاب کرده بودن ممنونم! راست میگین به خدا! 
طفلی بچه خوش تیپ داره آب خنک می خوره!
فکر کنم اندازه ی فیل شده از بس آب خورده! 
شرمنده که دیر میام ٬خواهرم و جوجه هاش اینجان. 
دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی... 
اس ام اس: 
طبق گزارشات٬ در نیویورک کاپشن محمود جون توسط آنجلینا جولی از پشت پاره شد!
نظرات 18 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

به کوری چشم بعضیهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

احسنننننننننننننت!

پ.نون سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

نظر من اینه که تا نفس داریم مثل آدم آب بریزیم وقتی هم که آب تموم شد همه با هم کوچ می‌کنیم به مالزی یا استرالیا یا کانادا!!!

والا نظرات شما همیشه برای من حجت بوده مگر آنکه چه بشود!
می رویییییییییم!
استرالیا پلیز!

حسین سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://mitra.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی دارید مخصوصا بنر بالای وبلاگتون
با آرزوی موفقیت

سلام
شما هم بیان زیبایی دارید!
شاد باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

اس ام اس:


شعار جدید نماز جمعه:

زلیخا حیا کن / یوزارسیفو رها کن!

تکراری بید!

آرش چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

______♥___♥______________♥___♥_______
_________♥__________________♥_________
____♥♥♥_____♥♥♥________♥♥♥_____♥♥♥___
__♥_____♥_♥_____♥____♥_____♥_♥_____♥__
__♥______♥______♥____♥______♥______♥__
___♥____love____♥______♥____hugs__♥___
_____♥_______♥__________♥_______♥_____
_______♥___♥______________♥___♥_______
_________♥__________________♥_________
$$$$$__♥___$$$$$_______♥♥♥_____♥♥♥___
$$$$$__♥___$$$$$_____♥_____♥_♥_____♥__
$$$$$__♥___$$$$$_____♥______♥______♥__
$$$$$$$$$$$$$$$$$_____♥______♥_____♥__
$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥____kiss__♥___
$$$$$__♥___$$$$$________♥_______♥_____
$$$$$__♥___$$$$$__________♥___♥_______
$$$$$__♥___$$$$$____________♥_________
_______________$$$$$__♥___$$$$$_______
_______________$$$$$__♥___$$$$$_______
_______________$$$$$__♥___$$$$$_______
_______________$$$$$__♥___$$$$$_______
________________$$$$$_♥__$$$$$________
__________________$$$$♥$$$$$__________
_____________________$$$$$____________
____________________________$$$$$$$$$$
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________________$$$$$$___♥______$$$
______________________$$$$$$$___♥______
____♥♥♥_____♥♥♥______$$$$$$$___♥______
__♥_____♥_♥_____♥__.___$$$$$$___♥__$$$$$$
__♥______♥______♥_______$$$$$___♥____$$$$
___♥____hugs___♥_________$$$$___♥____$$$
_____♥_______♥____________$$$$$$$$$$$$$
_______♥___♥_________________$$$$$$$$$
_________♥_____________________________
____♥♥♥_____♥♥♥________♥♥♥_____♥♥♥___
__♥_____♥_♥_____♥____♥_____♥_♥_____♥__
__♥______♥______♥____♥______♥______♥__
___♥____love____♥______♥___kiss_ _♥___
_____♥_______♥__________♥_______♥_____
_______♥___♥______________♥___♥_______
_________♥__________________♥_________
____♥♥♥_____♥♥♥________♥♥♥_____♥♥♥___
__♥_____♥_♥_____♥____♥_____♥_♥_____♥__
__♥______♥______♥____♥______♥______♥__
___♥___Queen___♥______♥___Angel's_♥___
_____♥_______♥__________♥_______♥_____
_______♥___♥______________♥___♥_______

inموریx چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

من تازگیها دارم تلاش میکنم جای آب از انرژی هسته ای استفاده کنم....جواب هم میده...یکم سخت هست ولی شدنیه (:

یعنی وقتی می ری دستشویی با انرژی هسته ای خودتو ...؟!:دی

sepideh چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام ....

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

باز مرا چه می‌شود؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر کلامی و پیامی هستم از دل تنگتون ....

گمشده چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ماهی یه بار یا ماهی یه بار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو روش سوم سنتور زدم به جای سوت اما اون موقع که ما ریاضی می خوندیم بعد ۳ عدد ۴ بود حالا که ریاضی پیشرفته اومده فکر کنم بعد سه پنج می آد . حالا شاید هم به علت مسائل اخلاقی سانسور شد . خدا عالمه به هر حال . اس ام است کشت ما رو .............

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
در ماه یکبار!٬:دی
اس ام اس ما رو هم کشته برادر!
شاد باشی رفیق!

نوشا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

ای نامرد میای صدات در نمیاد .... اینم جز همون جنبه های پلیسیتی آره ؟!

میبینم که خیلی خوش خوشانته جوجه ها اونجان ... خووووووووش بگذره بهت جناب سرهنگ سرگرد نگهبان خاله جون ماهی :دی

می خواستم ببینم کی دلت برام تنگ میشه و میای!
یه کمی سرماخوردم زیاد رو به راه نیستم
خوش که میگذره واقعا!
اونم با این دوتا جوجه ی نازنین.
شاد باشی خانومی

احمد - رایت الحب سکارا جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام همگی
خیلی جالب بود نوشته هاتون
بچه ها میدونید اگه این ماهی پلیس میشه چی میشه ؟
اولین کارش هر کی اینجا بیاد و نظر نده زندان

سلام!
دقییییییییییییقا!
شاد باشی!:دی

گمشده جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی ماهی خانم جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!
خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبم!

کامیاب جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://kamyabtanha2.mihanblog.com/

[گل]به نام یگانه کاتب کتیبه عشق...[گل]
سلام زیبا بو.د در پناه حق باشید بای
یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست
من از چشمان خود آموختم رسم محبت را
روی قبرم بنویسید کبوتر شد و رفت
زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت
چه تفاوت که چه خورده است غم دل یا سم
آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت
روز میلاد ، همان روز که عاشق شده بود
مرگ با لحظه ی میلاد برابر شد و رفت
او کسی بود که از غرق شدن می ترسید
عاقبت روی تن ابر شناور شد و رفت
هر غروب از دل خورشید گذر خواهد کرد
عاشقی ساده که یک روز کبوتر شد و رفت
می دونم دست تو نیست رفتن و پر زدنت آخه اگه با تو بود من بودم همسفرت

می دونی رفتن تو توی تقدیر منه گریه های بی صدا سهم فردای منه
می دونی مال منه همه ی جدایی ها همه ی غم های دنیا همه ی تنهایی ها
می دونی اشکای من مث بارون می بارن آخه تو که نباشی دیگه مانع ندارن

آقای مهندس شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
بازم اومدم.....
مساله ( masaalaton )حاج خانوم...
میگم اگه یه نفر متاهل بود و خواست شب جمعه.......اونوقت این آقا یا خانم باید چکار کند؟
باتشکر

سلام
خوش اومدی
فرد متاهل چشمش کور به جای غسل تیمم نموده و به جای آب از کلوخ استفاده می نماید!
باشد که عبرت گیرید!

احسان یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

چند نکته ای که برای صرفه جویی در مصرف آب جواب داده (نکات مخصوص دست شویی)

۱. برای دستشویی به جای آب از آب معدنی و یا حتی از رانی٬ شانی و مانی و ... می تونید استفاده کنید
نتیجه گیری بهداشتی: این جوری فاضلاب هامون با کلاس تره!

۲. مواد مایع استخراج شده رو برای استفاده دوباره در شیشه جمع کنیم.
نکته بهداشتی: مواظب باشیم شیشه تمیز باشه!

۳. در موقع دستشویی سعی کنید لباس ها و ظرف هاتون رو هم بشورید!
نتیجه گیری مهم: با این کار با یه تیر (یه آفتابه آب) سه نشون (شستن لباس ها٬ ظرفها٬ و ...!) رو زدینه.

با تشکر
وزیر آب - بخش فاضلاب
امضاء

گفتی کدوم احسان؟؟؟؟!!

ضمنا قبولی شما رو در آزمون ورودی وبلاگ ماهی خانوم تبریک می گم.
امیدوارم همکاری خوبی در چرند گفتن بایکدیگر داشته باشیم.
شاد باشید!:دی

فاطمه یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیز دلم خوبی؟ ببخش دیر اومدم کمی سرم شلوغ بود ..

اپت جالب بود .. این محمود کیه؟

الان برق نیست بعدا باز میام .. فعلا بای

سلاااااااااام خانوم
حالت خوبه؟
منم خوبم شکرخدا
محمود عزیزم عشق سابقمه که خیلی هم همدیگه رو دوست داشتیم اما اون نامرد به محض اینکه کاپشن خرید و به یه پست و مقامی رسید منو با خاطراتش تهنای تهنا گذاشت و رفت... !!!:دی
گرفتی منو؟!
آره آبجی!

گمشده دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای جوووووووووووووونم!
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
من مشغول بچه خواهر داری هستم!
تو کجا رفتی ناغافل؟!

لیمو سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://limokocholooo.blogfa.com

شما زیاد نشین فک نکن به مسائل مهم دولتی و کشوری عزیزم
اینهمه آدم هست برای حل مشکلا کشور عزیزمون شما چرا شما برو آب
آب رو استفاده کن بگو غلطشونم کردن میگن کم ابیه
خدا رو شکر در گیلان عزیز چیزی که زیاد داریم ما آبه
پستت قبلت خیلی معرکه بود
ماهی خانم بهت افتخار میکنم
هیپیپ هوراااااااااااااااا هیپیپ هروااااااااااااا هیپیپ هوراااااااااااااااا
میگم خدا اون روز و نیاره یکی میلیونی سرت کلاه بزاره دیگه بره اون دنیام میری دنبالش پولت رو از حلقومش میکشی بیرون
سرهنگ سرتیپ سردار رئس کل قوای سه گانه ماهی خانم

آقا قربونت برم چقده حال دادی به ما!
جبران کنیم لیمو خانوم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

دلم می خواد یه سری یاد داشتای قبلیمو که ور داشته بودم دوباره بزارم.. ناراحت نشین اگه تکراریه..راستش من میام می خونم همه رو ولی کامنت گزاشتن برام سخت شده.چون همش حین خوندن دارم یه کاری می کنم.. مثلا مسواک می زنم یا غذا می خورم.دلیل مهم ترش اینه که فونت فارسی ندارم. الانم که دارم تایپ می کنم باورت نمی شه که هر حرقو چهل دفعه امتحان می کنم.. دلم نمی خواد بگم خسته شدم.اینجا تنها خونه ایه که دارم و نمی خوام بهش گند بزنم..از تو ام که هنوز منو یادت نرفته تشکر می کنم.. برات دعا می کنم هیچ وقت بی کس نشی که هر کی هر کاری خواست باهات بکنه و تو نتونی کاری کنی.. هیج وقت تنها نشیو..ولش کن. نمی فهمی چی می گم..ول کن

باشه
من ول می کنم
اما ای کاش تو هم ول می کردی هرچیز بی فایده ای رو
شایدم فایده داره و ما بی خبریم؟!
به هر حال آرزوی من آرامش توئه
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد