:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

جشن میلادت مبارک ماهی خانم

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک




*****از طرف دوستانت*****


 . 

 

ادامه نوشت! توسط ماهی خانوم: 

سلام به همه ی شما دوستان نازنینم 

بازم آرش عزیز در یک اقدام غافلگیرانه منو شوکه کرد! 

اصلاْ فکرشم نمیکردم تولدم یادش مونده باشه. 

وقتی اینو بهش گفتم٬ اینو برام نوشت:

  motmaen bash yadam nemire  

  

az 1hafteh pish axo matlabesho hazer kardeh boodam 

 

خب من باید چی بگم الان؟
تازه بهم میگه حق نداری ازم تشکر کنی!! 

شما باشین چی کار می کنین؟!! 

خلاصه که دست آرش عزیزمون درد نکنه و همه ی شمایی که خیلی دوستتون دارم و یکسال و نیمه که همه ی شادیها و غم هام رو باهاتون تقسیم کردم... 

امیدوارم دوست خوبی برای همه تون بوده باشم. 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 17 + ارسال نظر
آرش جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک بانوی مهربانی

آرش جان تا همیشه مدیون مهربونیاتم.
الهی خدا به اندازه ی دلت بهت شادی بده.
یه دنیا ممنونم.

ماهی خانوم شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

وای آرش جان ممنونم
نمیدونم چی بگم...
ایشالا همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه..

محسن شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

تولدت مبارک...

همیشه تنت سالم باشه
همیشه فکرت راحت باشه
همیشه لبت خندون باشه
همیشه دلت شاد باشه

با اینکه ۲۱ دی بدنیا اومدی ولی نمرت بیسته!

ممنونم دوست گلم

تو هم همینطور
تو هم همینطور
تو هم همینطور
تو هم همینطور
!!!!:دی

شاد باشی

ناهید یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

خدا بده از این دوستا !
تولدت مبارک خانومی !
این آرش خان خیلی دوستت داره ها !

به سلاااااااااام ناهید خانومی
خوش اومدی
آرش همه رو دوست داره کلا!
تو محل پتروس صداش می زنیم!!:دی
شاد باشی عزیزم

فاطمه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلااااام عزیییییزم

تولدت مباااااااااااااااااارک

دیروز میخواستم بیام اما وقت نشد ... یعنی من هم یادم بود

روز تولد تو یه روز خوب و پاکه

خودت هم خوب می دونی دلم برات هلاکه

تولد تو هر سال برام میلاد نوره

دلم از تو عزیزم فکر نکنی که دوره

هزار تا بیت و مصرع نقل تولدت شه

یه رز سرخ شادی غنچه رو لبت شه


دوستت دارم

بوووووووووووس

سلام خانومییییییییییییییییی
تو هر وقت بیای منو خوشحال می کنی عزیزم
واقعا ممنونم از شعر زیبات
امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشی
بوس بوس

آسمان یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://abimesleman.blogfa.com

سلام ماهی خانوم گل
خوشحالم از آشناییبا شما
تولدت مبارک دختر خانم گل
راستی همه جوره ماهی ماهی خانم

سلااااااااااااااام آسمونی آبی عزیزم
خوش اومدی گلم
ممنونم
اما از تو ماه تر نیستم خداوکیلی...
تو محشری
بی تعارف می گم
فدات گلم
بوس بوس

حمید یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ http://tweetymylove.blogfa.com

سلام
نظر شما رو درمورد وبلاگ آسمان آبی خوندم
خوشحال میشم نظر شمارو راجع به مطالب وبلاگ خودم به طور مبسوط دریافت کنم
شما با خوندن و ارائه نظرات خودبه خود عضو مجمع دیوانگان می شید
میخوام از دوستان علاقه مندی که به همنوع خودشون احترام میذارن و در غم و شادی اونا شریکن دعوت کنم تا به همراه خانم ملقب به آسمان آبی در محل کارم (مجتمع توریستی ) ساعاتی رو مهمان ما باشند
منتظر نظرات شما هستم
بزرگترین آرزوی من شادی انسانهاس
شاد و البته (شیطون ) باشید

سلام
خدمت رسیدیم
منم امیدوارم همیشه همه شاد و سرحال باشن.
از جمله شما
در پناه حق

گمشده یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
بیا شمعها رو فوت کن
انشاالله تو تولد ۱۲۰ سالگیت بیام و بگم مادر بزرگ تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک
ولی جدا مبارک
الان من باید چی بگم ...........
سنتوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
امیدوارم صفحه های زندگی اینقدر زیبا نوشته شده باشه که همیشه مشتاق به خوندن دوباره اش باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسیییییییییییییییییییییییییییی
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همون سنتور خوبه!
مرده و حرفش!
منم امیدورام
شاد باشی دوست گلم
و بازم ممنونم
لطف کردی

مانی یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

happy birthday
hope you best enjoy of life

مرسی عزیزم
خوشحال شدم اومدی
شاد باشی

نیما دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
تولدت مباررررررررررررررررررررک... امیدوارم که ۱۴۰ سال با عزت و شرافت زندگی کنی....
آرزو میکنم که همیشه خوبیها قسمتت باشه..... و همین طور یه شوهر خوب و خوشتیپ و شوخ طبع مثل خودت... چون لیاقتش رو داری.
من شدیدا از اینکه دیر کردم عذر میخوام....آخه در یه سفر کاری بودم.
خوش باشی

سلام عزیزم
چه عجببببببببب!!!
ممنونم
منم برات بهترینها رو آرزو دارم
لطفا دعای بخش شوهر رو بیشتر کنید!
خیلی ممنونم!
شما هروقت بیاین سرافراز کردین
شاد باشی

سحر دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.biainjaaaa.blogfa.com

سلام ماهی خانوم تولدت مبارک ( با یکم تاخیر ) البته من همین الان که وبتو دیدم فهمیدم
دست آرش هم درد نکنه
خوش به حالت چقد به فکرته
وبت هم خیلی قشنگه اگه به منم سر بزنی سر فرازم میکنی

سلام دوست جون
خوش اومدی
ممنونم گلم
آرش به فکر همه ی آدما هست خیلی مهربونه
خدمت رسیدیم خانومی
شاد باشی

علی اکبر دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منم به نوبه خودم تولد یک سالگی وبلاگ ماهی نامه رو به شما تبریک عرض میکنم...امیدوارم که همیشه مثل حالا موفق باشید...
راستی ماه این تولد با اولین ماه کاری وبلاگ( ارشیوتون) همخونی نداره..موضوع چیه؟
موفق و پیروز باشید

سلام
تولد وبلاگمو؟!!

بی زحمت یه بار دیگه این چهار - پنج سطر رو بخون!
شاید دستگیرت شد چی به چیه!
شاد باشی یه دنیا.

شاذه دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

تولدت خیلی مبارک ماهی جونم :*

وای ممنونم گلم
خیلی خوشحالم کردی
نی نی ها رو ببوس
شاد باشی

شروین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://-------------------------------

سلام
دارم وبلاگم رو حذف می کنم
گفتم خبر بدم نگی نامردم
ایمیلم رو که داری الان هم می ذارم
خواستی میل بزن
راستی تولدت مبارک عزیزم
ghazalfarivar@yahoo.com

سلام
باز چی شده؟!

حمید سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ

به قول ماهی خانم
سلام رفیق
ممنونم انقد نظراتتون رو مبسوط نوشتید ؟
میخوام نظر شما و دیگر دوستان شما رو در مورد مجمع بدونم برای اظهار نظر باید
افق کور و نقطه صفر رو که در وبلاگ دیگمه بخونید (www.hamidj.blogfa.com)
امیدوارم بتونم کسانی رو که علاقه مند به فعالیت در قالب این مجمع دعوت کنم تا هر چند وقت یکبار دور هم
همفکری کنن و مجمع رو اون جوری که باید حمایت کنن
امیدوارم این مجمع رو به دوستانتون معرفی کنید تا از همفکری این عزیزان هم استفاده کنیم
منتظر پیشنهادات شما و دیگر دوستان هستم
شما خانم خوشبخت و شادی به نظر می رسید امیدوارم با ارائه نظرات و پیشنهاداتتون دیگران رو در خوشبختی خودتون
سهیم کنید
هفته اینده نوشته هام در مورد خوشبختی رو منتشر می کنم علاقه مند بودید میتونید بخونیدش تا
متوجه بشید چرا شما خوشبختید
Have nice time خانم خارجی
امیدوارم از لحن نوشته هام ناراحت نشید
لطفا اگه ممکنه idخودتون رو برام بفرستید
ممنون

سلام رفیق!
قابل شما رو نداشت!
اون دو تا متن رو خوندم و نظرمو نوشتم.
من از لحن نوشته های شما بسیار راضی هستم
امیدوارم خدا هم ازت راضی باشه جوون!
آی دی رو هم گذاشتم براتون
شاد باشید.

شهریار کوچولو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

درود
میدونم دیر ولی تولدت مبارک.
من جای تو بودم ازش تشکر میکردم البته نه به خاطر کارش
بلکه به خاطر احساس قشنگش.

دلت شاد
لبت خندون

inموریx جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ

(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد