:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

دل می رود زدستم صاحبدلان خدارا...

سلام به همه ی شما دوستان گلم. 

امیدوارم همتون توپ توپ باشین. 

چه خبرا؟ اوضاع روبه راهه؟ 

حالتون خوبه؟
هان؟! 

امیدوارم که همینطور باشه. 

بنده هم خوبم و همچون یک گیاه دارم به زندگی ادامه می دم.  

دیروز یکی از دوستان بسیاااااااااااااار عزیز دلم که 

 از شیراز به اصفهان اومده بود رو دیدم  

 که کلی هم دلم براش تنگ شده بود. 

یه عالمه باهم پیاده روی کردیم و از هر دری گفتیم و شنفتیم. 

بعدشم یک جلد دیوان حافظ برام آورده بود جهت تولدم که خیلی خوشحالم کرد. 

تا آخر شب چسبیده بودم به حافظ عزیز و دوست داشتنی با شعرهای بی نظیرش و حالی بس مضاعف فرمودیم! 

واقعا که چی گفته حافظ! منی که زیاد اهل شعر نیستم خیلی با این شعرها و شاعرها حال می کنم. مخصوصا حافظ و فریدون مشیری و قیصر نازنینم... 

خلاصه که ما نیز حافظ خوان شدیم و همین امروز و فرداست که عاشق شویم و کلهم اجمعین از کف برویم! 

بعدشم که یکی دیگه از دوستای دوران کودکیم رو بعد از یازده سال دیدم و وای که چقدر خوشحال شدیم و کلللللی حرف نگفته داشتیم برای هم. 

واقعا بعضی از خاطرات وقتی زنده میشن روح آدم تازه میشه. 

دیروز وقتی برمیگشتم خونه پر از حس خوب و پر از خاطرات گذشته ها بودم. 

شب هم که خانومی چندتا عکس از دوقلوها برامون فرستاد و یه عالمه ذوق کردیم. وای که چقدر دلم براشون تنگ شده. 

مخصوصا الان که با صدای بلند ذوق می کنن و ما از پشت تلفن براشون چپه مرگ میشیم! 

1- 

خبر طلاق و جدایی بیشتر از خبر مرگ ناراحتم می کنه. 

2- 

.  

دارم به وزن ایده آل نزدیک میشم! 

(اما بدجوری دلم چیپس می خواد)!! 

اعوذ بالله من الچیپس الرجیم! 

.

3- 

 . 

.

 

هر اتفاق تازه ای که برای آدم می افته، الزاما شکل علامت سوالش می کنه! 

4- 

.

تازگیا باهرکسی که تلفنی یا مستقیماً گپ میزنم،انقدر می خنده که تقاضای آنتراکت می ده! نمیدونم چرا؟!! 

5-  

.

آشنایی با آدمهای خوب همیشه حس قشنگی رو بهم میده!

6-  

با اجازه ی دوستان عزیز از جمله آرش و گمشده، من باز سوار تاکسی شدم. 

تاکسی سمند بود و من جلو نشسته بودم.

راننده سی دی آهنگهای قدیمی شادمهر رو گذاشته بود که کلی خاطره انگیز بود برام یاد دوران تحصیلات راهنماییم افتاده بودم و خیلی حال کردم. 

به همین دلیل بقیه ی پولمو نگرفتم و گفتم به شنیدن این آهنگها می ارزید! 

7- 

اینم یه جریان باحال: 


 

 اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر  

 اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر  مربوط می شه به مردی که محل کارش طبقه 103 برج تجارت جهانی بوده، ولی در روز حادثه به جای اینکه سر کارش باشه، خونه دوست دخترش خواب بوده! تلویزیون رو هم ندیده بوده که بدونه چه خبره! خانمش زنگ می زنه. آقا گوشی رو بر می داره. خانمش می پرسه عزیزم حالت خوبه؟ کجایی؟ آقا جواب می ده:بله عزیزم خوبم٬ سر کارم هستم تو دفترم!!!! 

.

.

.

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 22 + ارسال نظر
sina paradox جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.p30dl3.blogsky.com

sar bezan bay gigar

گیگر؟! هوم؟

آیسان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام ماهی خانوم profilet رو خوندم٬وبلاگتم خوندم از طرز نوشتن و همینطور اخلاقت خوشم اومد(این قضاوتیه که از رو نوشته هات کردم)ماجرای طلاق چه باحال بود٬من خاطراتم رو تو وبلاگم مینویسم خوشحال میشم پیشم بیای٬اگه لطف میکنی و منت میذاری سرم و میای به وبلاگم یه لطف دیگه هم بکن و حتما نظر بده٬اگه دوست داشتی وبلاگ منو به دوستات معرفی کن٬من لینکت کردم٬منتظرتم دیر نکنیا٬خدانگهدارت

سلام آیسان عزیز
از اینکه به من لطف داری خیلی ممنونم
منم وبلاگت رو دیدم
بامزه می نویسی
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
شاد باشی

گمشده جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
یه کم بیشتر بگردی الان که رو دور دوست دیدن هستی احتمالا ۴۰ تای دیگه از اونا رو تا آخر ماه ببینی.
بعد من نمی دونم چرا دخترهایی که می ان تو نت همه می رن تو مایه های ۲۰۰ کیلو وزن که مجبور شن رژیم بگیرند . فکر کنم مدت نت بودن با اضافه وزن تو خانمها رابطه مستقیم داره
تاکسی سمند بود حالا ایراد نداره پژو ولی سوار نشو . راستی من اگه سی دی قدیمی شادمهر رو بفرستم چقدر پول می دی که بقیه اشو هم نگیری ....... اگه مبلغ خوب باشه آهنگهایی که تو خونهاشون هم می خوند می فرستم .
خدایی همه این چیزا که گفتی قبول ولی این عکس اون وقت روز اونجا چکار می کردددد

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبم!
آهان شاید!
۲۰۰ کیلو خواهر محترم پدرتون هستند!
شما به زودی عکس منو به عنوان مانکن سال امریکا خواهید دید.
یا یه کم خفیف تر٬ توی شبکه تی وی مودا!
تا اووووووووووووووووووووونجای آدم حسود بسوووووووووووزه!!:دی
تو عزیز م هرچقدر پول لازم داری بهم بگو.
نیازی به سی دی هم نیست !!!
ضمنا بهتره که مشاغل کاذبت رو اینجا فریاد نزنی!
حالا سی دی قاچاق می کنی که قرار نیست همه بفهمن مگه نه؟!!:دی
حال اومدی؟!!
راجع به اون عکس هم بهتره از آقایون بپرسید بنده بی تقصیرم کلا تو این ماجرا!
شاد باشی

نوشا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام ...
جه خوب ... ماهی من اگه یکی از دوستامو بعد از مدتها ببینم حرفی ندارم بهش بزنم چرا ؟!!!!!!!!

زنده باشن دو قلو ها ...


سلام خانومی
خب شاید مال اینه که تو یه دختر افسرده ی منزوی و گوشه گیری!!:دی

عزیزم من کلا خیلی وراجم. نیاز نیست که حتما یه نفرو بعد از چند سال ببینم که حرف بزنم! کلا حرف می زنم!:دی

سلامت باشی خواهر
بوس بوس

یه کوچولو و اقاییش شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

چه جالب..من این عکس رو ندیده بودم..
خوبه مرده رسوا شد!
سری بهم بزن

بله عزیزم مردا فکر می کنن خیلی زرنگن!
خبر ندارن که به شدت موجودات ضایعی هستن!
عزیزمی
اومدم
بوس بوس

iranpix شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com


با سلام و عرض خسته نباشید
دوست عزیز واقعا وبلاگ باحالی داری... فقط زود به زود آپ کن
به منم سر بزن ... منم آپم با مطالب بسیار زیبا
موفق باشی

http://iranpix.blogfa.com

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

اجادسا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم خوبید مرسی از نوشته بازم قشنگت گفتی شادمهر هی یاد جوونیامون افتادم چقدر شادمهر گوش میدادیم خیلی حال مید اد ولی الان شادمهر اصلا حال نمی ده
بیخیال
راستی من آپم یه سر بزن منتظرتم زودی بیا

سلام دوست گلم
آره شادمهر همون قدیما بهتر بود تا الان!
اومدم
شاد باشی

ناهید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

ولی من از چیپس خوشم نمیادا !!!
شمارتو بده با هم حرف بزنیم اگه اینجوریه !
آفرین مهربون بابا بخشنده بابا پول بقیه تاکسی نگیر !


این جریان طلاقه چه توپ بود.مردم از خنده خیلی باحال بووووووووووووووود !

اما من عاشق چیپسم!
تو شماره تو بده! می خوای از دخمل نجیب مردم شماره بگیری که چی؟!
به دخمل مردم فقط میشه شماره داد! نه اینکه گرفت!

چی کار کنیم دیگههههههه!!!

ما نیز بسی بسیار خوشمان آمد!!
شاد باشی خانومی

SolO سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://solowritting.blogsky.com

عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ میکند!!

ای جان!
سلام رفیق!
خوبی؟ کجایی تو؟ دلم کلی برای کامنتات تنگولیده بود
ممنونم که اومدی
شاد باشی

این م و ر ی ک س سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

این ماجرای طلاق...آخر بدشانسی مرده بود....

چشمش کور

آرش سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

ببخشید ممکنه یه کم درباره این آیکون آخری که در پایان هر پست تون میذارید توضیح بدین؟
بی نهایت جالبه.من فکر کنم از شاهکارهای میکلانژه

ببخشید نمیشه!

مهدی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.
خیلی وقت بود نت نبودم.واسه همین خیلی دیر بهت سر میزنم.شرمنده.
اصلا نمیدونم احیانا منو یادت میاد یا نه.آخه قالب وبلاگمم رو عوض کردم.
بعد از یه مدت طولانی , خوندن وبلاگت لذت بخشش بود.
خوش باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چه عجب! وبلاگ گم کردی؟!!!
بابا مگه هرکی لباسشو عوض کنه رفقا باید فراموشش کنن؟!
حرفا می زنیاااااا!!
خییییییییییییلی خوشحال شدم اومدی
ضمنا قالب جدیدت خیلی به محتوای وبلاگت میاد
شاد باشی یه دنیا

شوریده چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام بر تو باد ای زلزله خانم!!:)))

همین جوری از اینجا رد شدیم گفتیم عرض سلامی کنیم:)

شاعرم شاعر شوریده خیلی خفنم
نقل هر مجلس و هر محفل و هر انجمنم

حافظ و سعدی ام و صاحب یک کم هنرم
شعر می خوانم و از جمع زنان بر حذرم!!

من به دنبال یکی قافیه خوب و ترم

شاد باش و لبت خندان
ای ماهی بی وجدان (میگم قافیه گیرم نیومد!!) :(((

ای ماهی مه رویان:)))

موفق باشید............شوریده

به سلام شاعر شیرین سخن ادب پارسی!
تو کجا بودی؟!!
ممنون از شعر بی نهایت وزینت!
خوشحال شدم بعد از مدتها دیدمت
شاد باشی

... چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ

ممنون که همه نظراتمو از توی وبلاگت پاک می کنی







قابل شما رو نداره!
البته من نه کامنتی پاک کردم نه دوستی به اسم ... میشناسم!
ولی خب چون تشکر کردی منم جواب دادم!
آخه من خیلی عقده ای ام!

سایه روشن پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

بله به به!
بسیار ممنونیم از نظرات جزئی و دقیقتون!

گمشده پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااام
آپ بی آپ دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yani ki mitoone bashe یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

khoshgele chera up nemikoni? ye melleto mateli khoded kardey, engar mardoom bikarand eini shooma

shooma ki hasti aya? a chera man nimishnasamedoon?ez kooja oomedey? kooja mikhay beri? inja chi chi mikhasti? hum

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

ip mana toye ghesmate nazarat toye in adresss vared kon bebin alan kojam?? http://www.ip2location.com/default.aspx va bedon salha bad mifahmi be khatere khodet bod ke nabood shodam khahesh mikona hichi dige napors.shad bashi salamat va movafagh.

آسمان شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://abimesleman.blogfa.com

سلام خانم گل خوبی
خیلی جالب بود بخصوص عکس های مجلس
چطور این همه خدمت رو جبران کنیم

سید محمد رضا عالی پیام چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

xxx

سید محمد رضا عالی پیام چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام عزیز
خوبی؟
مسلما بعد از این پست من پای یه عده از بروبچ به وبلاگت باز میشه. خواستم بقیه مطلبو این جا بخونن.

طنز رو خوب میشناسی خوشم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد