:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

می سوزانم پس هستم!

سلام بر همه!

خوبین شما؟!

امیدوارم سالم و سرحال باشین.

اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید به رسم همیشه دیگه!
ملال و بلال و آره و اینا!
.

.

.

همچنان با دوقلوها (به قول آرش جولز و جولی) سرگرمیم تا احتمالا جمعه که برمیگردن تهران.

وای روز به روز بزرگتر می شن و خواستنی تر. 

حرکاتشون خیلی جالبه.

به قول خانومی شاید اینجوری بفهمیم مامان و باباها چه زحمتی برامون کشیدن.

.

.

.

دیروز نوبت دندونپزشکی داشتیم برای معاینه. واقعا وحشت داشتم!
یعنی من هزارو پونصد و نود و سه بار مردم و زنده شدم تا از مطب اومدیم بیرون.

اول مامان رفت بعد خواهری بعدم من.

تا منشی مامانمو صدا زد من به سکسکه افتادم از ترس!

خواهری که تا تونست بهم خندید.

می گفت دکتر مامانو صدا زده تو چرا می پری بالا؟!

خلاصه که سرانجام و نهایتا و فاینالی بهم گفتن دندونام مشکلی نداره!

بسی بسیار مشعوف گردیدیم کما فی السابق!

.

.

.

حالا از دندونپزشکی که اومدیم بیرون، رفتیم فروشگاه یه کمی خرید و اینا. بعدش من گاری خرید به دست! رفتم توی صف صندوق ایستادم. یه زوج جوانی هم توی صف کناری برای صندوق شماره ی بعدی منتظر ایستاده بودن و داشتن به صورت زیرزیرکی باهم حرف می زدن. از اونجایی که هر انسان سالمی اینجور وقتها گوشاش تیز میشه و نفسش حبس! منم دقیقا همین اتفاق برام افتاد!

توجه شمارو به این گفتگو جلب می کنم:

آقا- بیا شرط ببندیم

خانوم- آخه من مطمئنم

آقا- باشه اگه مطمئنی شرط ببندیم

خانوم- باشه من می گم قیمتش بالای 60هزار تومنه

آقا- منم میگم حدود 40هزارتومنه

خانوم-حالا شرط سر چی؟

آقا- اگه من بردم...ام م م ... شب یه دل سییییییر ******!!!!

خانوم- اهه! زرنگی!

من- !!

به جان خودم اگه یه ذره تحریفش کرده باشم!

.

.

.

سزای این فالگوش واستادنمو هم خیلی زود دیدم!

وقتی برگشتیم خونه، مامان خیلی سریع دست به کار غذا شد و منم خیلی سریع رفتم سراغ کتابم!

یه کم که گذشت، مامانم صدام زد که برم کمکش.

منم مشغول کمک شدم و اومدم یه قابلمه جابه جا کنم نگو قابلمه رو تازه مامان از روی شعله ی گاز گذاشته بود روی اپن و من هر پنج تا انگشت دست چپم رو چسبوندم به قابلمه و همانند بادکنکی که نخ دورشو باز کنن و شروع کنه به خالی شدن، عین موشک تو خونه می دوئیدم و می خوردم به در و دیوار و جیغ ویغ می کردم!

بدین ترتیب کلیه ی انگشتان دست چپم در راه خدمت به خلق برشته شد!

.

.

.

کامنت ها رو تائیدی کردم.

فکر کنم اینجوری بهتر باشه.

شایدم باز مثل قدیما نظرم عوض شه.

.

.

.

فکر کنم همین دیگه! 

********* 

اینم چند تا مارک معروف پس از بحران اقتصادی!!  

یاهو

 

 

.  

اپل

 

.  

سیتی گروپ

 

.  

ال-جی

 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون با شین تا به زودی...

نظرات 34 + ارسال نظر
داستان‌گو سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://dastangooo.blogsky.com

مامان قشنگتون تو آکواریوم زنده‌گی می‌کنن؟/ در بلاگ‌تون گشتیم یه‌گم و بسی فیض بردیم/ مطالب ۱۸پلاس می‌نویسید آدکم چشم و گوش‌ش باز می‌شود/.

مامان قشنگم علاوه بر آکواریوم تو قلب من زندگی می کنن!
تا باشد از این فیوضات!
شاد باشید

شاذه سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

آخی دستت... :((

از دندونپزشکی بدم میاد :~

آه بچه ها... نه تا خودت پیدا نکنی نمی فهمی!

طفلکی من!:(
منم همینطور!

خدا حفظشون کنه الهی.
بوس بوس

محسن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام

بهتری؟
اگه سوختگی زیاده برو دکتر ببینه یه وقتی عفونت نکنه.

مردم ماشالا دیگه حیارو خوردن آبرو رو قی کردن!
کدوم آدم عاقلی توی صف فروشگاه از چاردیواری خصوصیش حرف میزنه؟!!

به نظرم خوب کردی برای کامنتات تایید گذاشتی
تو پست قبلی یه کامنتی بود که خیلی بی شرمانه بود...
هرچند این نظر منه و نظر تو شرطه.

منم آرزوی سلامتی دارم...
شاد هم که میدونم تو هستی!

راستی منم عاشق اون شکلکی هستم که چند وقتیه آخر پستات میذاری
یادم رفته بود که بگم! خیلی گوگولییییییییییییییه!

دوقلوهارو ببوس

خدانگهدارت...

سلام
بهترم
تو خوبی؟
نه بابا به اون حد نیست سوختگیم.
حداقل از ظرف شستن به طور موقتی نجاتم داده!:دی

خیلی از دوستان گاهی می خوان چیزی رو یا پیامی رو به طور خصوصی بدن که با مشکل مواجهن. برای همین تائید گذاشتم.

ا! جدی؟! خب پس از این به بعد این شکلک رو به تو تقدیم می کنم!
آرش که لیاقت نداره که!

دوقلوها هم می بوسنت!

شاد باشی رفیق
حسابی مراقب خودت باش

خدانگهدارت مهربون...

شیرین سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://tanhaeehayam.blosky.com

ممنونم که به من سرزدید

خواهش می کنم.
منم ممنونم که اومدین.
شاد باشید

اجادسا سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانو امان از آدمای........
ناراحت نشو منظورم کنجکاو بود تازگیا اسمش بد در رفته
انشاا... زود دستت خوب میشه ولی بین خودمون باشه این جوری دیگه تا مدتی ظرف نمی شوری منم یه بار اون وقتایی که دانشجو بودم این طوری شد و وقتی خوب شدم بچه ها عوض یه هفته ظرف نشستنم یه هفته اضافه کاری بهم دادن
شاد و خرم و سبز باشی عزیزم
مرسی از آپ قشنگت

سلام دوست گلم
من فضول نیستمااااااا!!!:دی
آخی اضافه کاری! نه من زیر بارش نخواهم رفت!
ممنون که سر زدی
شاد باشی

inموریx سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

(:

:دی

آقای مهندس سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام ماهی جون
یه سوال ذهن منو به خودش مشغول کرده است .. و آن هم این است که چرا فقط شما باید حرفای خصوصی دیگران رو بشنوی و من اصلا نمی شنوم؟؟
بعدشم چرا اینقده خوشحال شدی از این حرفا؟بعد بگو تو دروغ میگی!!! بعدشم لطفا حرفای زن و شوهری ما رو تایید نکن ! که اون آقاهه بیاد اعتراض کنه!! من اینارو واسه تو میذارم نه خلق الله... بیا ما هم یه شرط بندی بکنیم!!!
اینو تایید نکنی ها
شاد زی

سلام مهندس جان!
فقط میتونم بهت بگم کور خوندی!:دی
بذار همه بهمن تو چه موجود پلید و بی حیایی هستی!
چشمت کور!

شاد باشید!:دی

گمشده سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی
سلام سوزان خانم
وقتی اینکاره نیستی گوش وانستااااااااااااااااا . نتیجه اش این می شه که حواست دو روز پرت می شه و نمی دونی چکار می کنی ؟ جاسوسی یه استعداد خاص می خواد که با پلیسی فرق داررررررررررررره
افتاااااااااااااااااااااااااااد
نظرت عوض نشد ؟

جووووووووووووووووووووووووووووون!
سلااااااااااااااااااااااااام!
خوبم
خوبی؟
سوزان خانوم!!=))))))))
به خدا من نمیخواستم گوش وایسم خودشون بلند حرف می زدن و فروشگاه رو با اتاق خواب عوضی گرفته بودن!
عوض نشد!

شاد باشی!:دی

سید محمد رضا عالی پیام سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

سلام

سلام به روی ماهتون
دو چشمون سیاهتون!:دی

سید محمد رضا عالی پیام سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ

یه سلام دادم از تاییدی بودنش مطمئن شم.
عکس احمدی نژادو برای پست آینده تدارک دیدم با ادرس وبلاگت. مسلما عده ای میان اینجا و عکس نیست. بیشتر مد نظرم بود بیان و مطالب زیرشو بخونن. اگه صلاح میدونی با اضافه کردن تعداد مطالب هر پست کاری کن تو صفحه اول بمونه.

کارت درسته.

سید محمد رضا عالی پیام سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

حالا کامنت منو پاک کن و دوباره به حالت اولش در ار. هر وقت دیدی برات کامنت xxx گذاشتم بدون واجب العرضم. تاییدیش کن. چرا امکان انتخاب خصوصی یا عمومی فرستادن نداره.
در رابطه با این موضوع احمدی نجاد هم برام خصوصی بگذار. شب خوبی داشته باشی.

سید محمد رضا عالی پیام چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

هنوز عکسو و مطلبشو که نذاشتی تو صفحه اول!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اطاعت امر شد استاد!!

shila چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

salam doste khobam
omidvaram kheli zod hale dastay ghashanget khob beshe!!!
shad bashi

سلام خانومی
ممنونم که سر زدی
خوشحالم کردی
دستم خوب شد
بیشتر حالت مظلوم نمایی داشت:دی

شاد باشی

سایه روشن چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ http://sepidart.persianblog.ir/

سلام به ماهی خانومی
به خدا ماهی/ خانومی

این لوگوهات بعد از بحران اقتصادی خیلی توپ بود.
کلی حال کردم.

سلام از بنده
ما کوچیک شماییم

قابل شمارو نداشت
ممنون که سر زدید.
شاد باشید.

ستاره سهیل!! چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

د دووو نئت دئ ععععد

وای خاله فدات شه عشق منننننننننننن!!!

پ.ن:
ستاره توی بغلم پای کامپیوتر بود تا بخش نظراتم رو باز کردم شروع کرد به زدن روی صفحه کلید و نتیجه ش شد این!!

می خورمتتتتتتتتتت عشق من!!!
بووووووووووووووووووس!

شاد باشید!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام ماهی کوچولو...
منم دندون عقلم و تو دندونپزشکی عمل کردم...دو بار...برای بار اول خیلی ترسیدم اما بار دوم نه!!!
دیگه هم فالگوش نایست!!!کار بدیه ماهی کوچولو!!
بهارین جون!!!

سلام خانومی
خوبی گلم؟
اتفاقا به منم گفت تابستون برم تا دندونای عقلم رو بکشه بیرون!
عمرا برم!
مثه .... میترسم!
چشم فالگوش نمی ایستم!
تو چرا تو بخش اسم ها اسمتو نمی نویسی؟
جیگرتو خام خام بخورم!

جیغ چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

دیگه افتخار نمی دید به ما ماهی خانوم
سری نمی زند...سایه تون سنگین شده....

سلام عزیزم
نمیدونستم آپ کردی.
خوبی گلم؟
حتما سر میزنم.
شاد باشی عزیزم

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام خواهر!

من تقریبا اصلا وب گردی نمی کنم ولی اومدم سراغت تا ببینم این ماهی خانوم که برام نظر گذاشته کیه. اومدم و خوشحالم اومدم. بلاگت برام حکم یه فرصت شیرین استراحت رو داشت. از بس تو چیزهایی غرق شدم که لبخند زدن از خوندن مطالب دیگران، برام پیش نیومده بود..
می خوام بگم نوشته هات هم شیرینه و خواندنی و هم در عین حال یه چیزهایی رعایت شده که گاهی فدای جذاب نوشتن می شه

سلام رفیق!

خوشحالم که دیدم اومدین. من اتفاقی توی لیست وبلاگهای به روز شده دیدمتون.
خوشحالم که با نوشته های من لبخندی به لبتون اومده.
امیدوارم همیشه سالم و خندون باشین.

اون رعایت کردن ها هم خب شاید بهتر باشه دیگه!
شاد باشید.

مهدی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.
ممنون که سر زدی, خوشحالن کردی.
راستش این روزا سرم شلوغه و واسه همین وقت نمیکنم آپ کنم.ولی شما به بزرگی خودت ببخش.
انشالله در آینده ی نزدیک می آپیم.
آقا ,اینجا چرا از این شکلکا نداره؟شیطونه میگه برم یه چیزی به این "Blogsky" بگم هااااا!
بازم بهت سر میزنم.
خوش باشی...مهدی

سلام آقا مهدی
خوبم شما خوبین؟
ایشالا که به خیر و خوشی سرت گرم باشه.

بعضی از دوستام دارن شکلک اما به من نمیگن چطوری باید بذارم!:(

خوشحال میشم
شاد باشی

حمید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://omidxl.blogfa.com

سلام
عالیه ماهی خانوم.........

سلام دوست جون
ممنونم
لطف دارین.
شاد باشید

حمید چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ب.ظ http://hamidj.blogfa.com

نون خشک دمپایی پاره پلاستیک زباله می خریم
نون خشکییییییییییییییییییییییییییییییه
بعد از بحران اقتصادی میخوام بزنم تو کارهایی که کهنه نمیشه پول توشه
مجمع دیوانگانمو ول کردم زدم تو بیزنس
نون خشکییییییییییییییییییییییییییییه
فقط یه شوخی بود موفق باشید
منتظر جواب شما به سئوالات وبم هستم
لطفا کامل و حتما قبلش روش فک کنید
ممنون میشم
شاد و سلامت باشی مثل همیشه
فال گوشی عم خوب نیس حتی اینجوریش

آقا به جا نون خشک جوجه رنگی هم میدین؟!:دی

فکر خوبیه! شاید منم از آکواریوم زدم بیرون رفتم تو همین کارا!

برای همین تا الان کامنت نذاشتم که حسابی روش فکر کنم.

حتما خدمت می رسم

من ذاتا فضولم! مثل سایر انسانها!

شاد باشی رفیق!

نوشا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

خدا رو شکر مه دندونات سالمه .... دندون پزشکی خیلی بده

خوب دختر حالا فالگوشت میاستی لاقل کاری به زوجین جوان نداشته باش

انگشتات چطوره ؟

آره واقعا خدارو شکر!
اصلا تحمل دندونپزشکی ندارم.
به من چه خب؟! زوج جوان خودشون اومدن اونجا! منکه سر جام وایساده بودم! وا؟!

انگشتام همون روز خوب شد!
بیشتر حالت نمادین و مظلوم نمایی برای ظرف نشستن داشت!:دی
بوس بوس

مهدی جهاندیده پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.mehdijahandideh.blogfa.com

نگاهی به مزاحمت های خیابانی و نقض حریم اجتماعی زنان

بله چشم!

پسر شاهزاده جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

خواندیم...خوب بود

دستت درد نکنه جوون!

بی تو شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.bitoiyat.persianblog.ir

سلام ای ماهی خشکی و دریا
از تو وبلاگ هالو فهمیده همشهریم
بیا طرفای ما

سلام ای بی تو!
چشم!
ممنون سر زدی

دوست پاییزی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟ جوجو ها خوبن...میبینی چقدر آدم رو سرگرم میکنن؟؟؟
من ۳ ماه ایران بودم اصلا نتونستم بیام نت..همش سرگرم خواهر زاده ام و نگار بودم..داداشمم کمرشو عمل کرد دیگه سرگرم مریض داری و مهمون داری هم بودم.. یه سفر ۲ روزه هم رفتم مشهد جات خالی خیلی خوش گذشت..
خیلی دلم میخواد دوستای وبلاگیمو ببینم ولی هر بار میام ایران زمان مثل برق میگذره و من به هیچ کاری نمیرسم..انشالله دفعه بعد بتونم خدمت برسم...
ممنون از لطفت
جوجو ها رو از طرف من ببوس

سلاااااااااااااااااااااااااااام
خوبی خانومی؟! چه عجب از اینورا؟! وبلاگ گم کردی؟!!
من که پیش خودم کلی باهات قهر بودم. اما خب حالا که اومدی آشتی!
آره واقعا کوچولوها که هدیه های معصوم خداوند هستند اونقدر آدم رو سرگرم می کنن که متوجه گذشت زمان نمیشی. خدا حفظشون کنه.
ایشالا که حال برادرت هم زودی خوب خوب بشه و خیال تو هم راحت بشه.
مامان و بابا خوبن؟ کلی دلتنگشونم.
زیارتت هم قبول و از راه دور می بوسمت گلم.
ایشالا هروقت موقعیتت ایران جور بود همدیگه رو ببینیم.
مواظب خودت باش
ممنونم که اومدی
می بوسمت از راه دور گل مهربون
شاد باشی

امیرحسین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.parvaz-saaz.blogfa.com/

سلام٬وبلاگ خیلی جالبی داری.امیدوارم در راهت موفق باشی.
به منم سر بزن خوشحال میشم و اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم اطلاع بده تا لینکت کنم.منتظر حضور ارزشمندت هستم.
تا بعد...

یه کوچولو و آقاییش شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

وااای الهی ماهی جون..سوختن خیلی بده..
امیدوارم زود خوب شی
من آپم

مریم یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://cassper.blogsky.com/

سلام. حالتون خوبه؟
من دفعه اولی که به پیشنهاد یکی از دوستای وبلاگیم میام اینجا. تو هم مثل من مینویسی.
خوشحال میشم یه سری بیای اون طرفا

منتظزم

سلام عزیزم
ممنونم که اومدی
از آرش هم ممنونم که مارو باهم آشنا کرد
خدمت رسیدم
شاد باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

:-*

محمد مهدی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://pesarenooh.persianblog.ir/

سلام...

خیلی ممنون که سر زدید...

من قبلا هم به وبلاگ شما امده بودم... و خواننده ی مطالب شما بودم... اما کامنت نمی گذاشتم.... باز هم خواهم آمد .... این بار با کامنت

سلاااااام
خیلی خیلی خوش اومدین
من همیشه منتظر حضور و نظرات دوستان ارزشمندی چون شما هستم.
شاد و موفق تر باشید!

کارو یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.karoads.com

با سلام به شما دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری می خواستم به عنوان یک کارشناس نظر و پیشنهاد شما را در مورد وب سایت خود بدانم. در صورت تمایل وب سایت من را لینک کنید با تشکر مرجع نیازمندیهای کارو www.karoads.com

سلام
من آیا کجام شبیه یه کارشناس در امور تبلیغاته؟!

ستاره سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام ماهی خانم اومدم جشن آتیش رو تبریک بگم گلم
وقتی از رو آتیش میپری مراقب باش و واسه منم دعا کن
قربانت ستاره

سلام عزیزم
من تمام روز رو تا شب سرکار بودم نه آتیشی دیدم نه ترقه ای و نه پریدم!
التماس دعا داریم آبجی

ستاره پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ق.ظ http://dokhtaraneariaei.blogfa.com/

سلام
هی خواهر دل درد گرفتیم اینقد تو این هوای سرد اومدیم تو تنگ تو و رفتیم و درد دل کردیم
آخرشم نیومدی تو آسمون وبلاگ من حد اقل بیا یه عیدی دانلود کن یه کم بخند واسمون دلمون واشه

سلام خانومی
اوا خواهر چه معنی داره بدون یاالله بیای تو تنگ مردم؟!
نمیگی یهو توی یه شرایطی باشم که نباید سرزده بیای؟!!!:دی
چشم امروز آپ می کنم جیگرم
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد