:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

صبح تغییر...

سلام

دیروز میرحسین موسوی را دیدم!

در دانشگاه!
گفته بودند ساعت 10 می آید اما من و چندهزار نفر دیگر از ساعت 9 صبح رفته بودیم.

سالن از جمعیت منفجر بود و هنوز عده ی بسیار بسیار زیادی در محوطه بودند و نمیتوانستند  داخل شوند.

ساعت ده و نیم، آقای مهندس میر حسین موسوی و خانم دکتر زهرا رهنورد با حضورخود در سالن باعث شدند که جمعیت یک صدا فریاد شوق سر دهد و دانشگاه را به لرزه دربیاورد. 

*

من، ما، همه، پوستر در دست، با مچ بندهای سبز و پرچم های سبز و امیدهای سبز، یکصدا آزادی و رهایی از تحقیر را فریاد می زدیم. 

تحقیری که حاصل دولـت مـهـرورز بود و به قول یکی از نمایندگان دانشگاه، تنها ارمغانی که برای ملت داشت، مفهوم واژگون واژه ها بود! بند و اسارت به جای آزادی، رعب و وحشت به جای امنیت، گداصفت شدن انسان ها به جای پرورش عزت نفس، تورم و گرانی چند صد درصد به جای تعدیل قیمتها، و از دست دادن فرصت های طلایی اقتصادی با ایراد این شاهکار که :«من ایران رو با نفت بشکه ای پنج دلار هم می تونم اداره کنم»!!!


تحقیری که زن ها و دختر ها به جرم زن بودنشون باید تحمل می کردند و جرات دم زدن نداشتند. به قول خانم رهنورد، تصویب لایحه ی خفت بار تعدد زوجات بدون اجازه ی همسر، به قول نماینده ی دختران دانشگاه اصفهان، افتخار به این امر که تنها هنر زن،در خانه نشستن و زاییدن و ماندن در آشپزخانه است و رئیس دولت «مهرورز» با خنده ای مضحک، مباهات می کند که زنان خانه نشین شوند تا اقتصاد مملکت به دلیل مرخصی های زایمان بر زمین نماند!

در مملکتی که دوسوم روزهای اداری اش به علت تولد فلانی و شهادت فلانی تعطیل است، تنها سی روز مرخصی زایمان اقتصاد را می خواباند؟! 

 این اقتصاد همان بهتر که

کپه ی مرگش را بگذارد و بخوابد! 

* 


در کدام حکومت عده ای کنار خیابان می ایستادند و ناموس مردم را «دید» می زدند و سپس به آنها می گفتند که چرا باسن یا سینه ی شما اینگونه است؟؟!

کجای اسلام این را نوشته؟

کجای قرآن آمده است؟

این چه امنیتی است؟

من منکر ظاهر ناپسند برخی از زنان دختران نیستم که خود من که یک دخترم شرم دارم به آنان نگاه کنم، اما چرا تر و خشک باهم؟ چرا هیچکس به این فکر نیفتاد که برای دختران با ملایمت و در فضایی کاملا دوستانه توضیح دهد که آرایش خیابان باید متفاوت از مهمانی ها باشد؟

نگویید تذکر که به شما خواهم خندید!

ایراد تذکر با اخذ تعهد زمین تا آسمان تفاوت دارد!

سهمیه بندی جنسیتی دانشگاه ها از دیگر شاهکار این نخبه ی قرن بود!

کجای این دنیا علم و دانش به جنسیت افراد بستگی دارد؟!

چقدر از بودن زن در اجتماع می ترسند! چقدر وحشت دارند که زن به حقوق خود واقف گردد!

میر حسین موسوی در تمام جلسات همسر خود را نیز به همراه دارد. 

میرحسین سه فرزند دختر دارد.

من به میر حسین رای می دهم.

کسی که سه دختر دارد، می فهمد که دختران چه می خواهند.

پدر سه تا دختر، حتما از خود خواهد پرسید:«حقیقتا لباس ما معضله»؟؟؟

من به میرحسین رای می دهم.

من به تغییر نیاز دارم... 

* 

پی نوشت 1:

امروز هرکجا که تبلیغ انتخاباتی آقای موسوی را می دیدم، درست در همان نزدیکی ها تبلیغی از حاکم فعلی هم بود، با عبارتی که نوشته بود:«صبحی دیگر در راه است» و من بی طرفانه داشتم حساب می کردم که چند روز از این چهار سال واقعا «صبح» بوده است... 

*

پی نوشت 2 :

در تمام این«تبلیغات در کنار هم» ، یک نکته ای بدجور جلب توجه می کرد و آن این بود که فرد یا افرادی به هر نحوی که شده پوستر ها یا پلاکاردهای تبلیغات آقای موسوی را تخریب کرده بودند.

این بود تفاوت طرفداران رئیس جمهور فعلی و (ان شاالله) رئیس جمهور آینده! 

*

پی نوشت 3 :

وبلاگم تا حالا اینهمه حرف جدی یهو باهم ندیده بود!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 78 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام عزیزم/میدونی که دوستت دارم اندازه همه مرواریدای ته دریا ها و اقیانوسها بیشتر/تازه چشمای تیز بینت که به جمال موسوی هم روشن شده و کلی سوژه ردیف هم کردی/خاطرخواهتیم زیاد/فدات بشم الهی /چه خوشگلی تو 'ماهی'آخه کی اندازه ستاره ماهی خانوم رو دوست داره که داری ازم گله می کنی/من از دست اون دوتا عجوبه جنوس ذکور شاکی شدم(الان میان خودم با شهاب سنگ سنگشون می کنم) /تو که خانوم گلی قربونت برم/خوشم نمیاد بهت کسی چیزی بگه خوب

سلام عزیییییییییییییییییز دل ماهی!
خوبی جیگرم؟
منم دوستت دارم خانومی
آره جات خالی بود دکتر و مهندس رو میدیدی و حالشو می بردی.
من گله نکردم جیگر طلا مزاح فرمودم مثل همیشه!
می دونم که شما جماعت با مزاح های من زنده اید!:دی
همین غیرتت منو کشته!:دی
شاد باشی عزیز دلم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سایه روشن دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://sepidart.persianblog.ir/

سلام/ خوب به میر حسین رای بده/ کی جلوتو گرفته
ما هم به هالو رای میدیم!!!!!!!!!!
دولتش خوب دولتیه به خدا.

سلام
میر حسین هم سلام رسوند و گفت به هالو رای میده!
میگن دولتش خوب دولتیه!:دی
ضعیفه سالاریه انگاری!!

vitamin دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

salam...salam MAHI KHANIIME aziz...azizbe khatere in ke man kheyli baghtr ke ba bloge ziba va porbaretoon Ashena v ba Ejazeye sarvare bozorgvar az mtalebeesh lezzzzzztt mibaram
bali chin zatan Agame daroo garayi hastam o bishtar tanhayi ro tarjih midam va az tarafi ensane fogolade Azad Andishi ham hastam vase hamin natoonestam in hesse shomaro nesbat be Agaye moosavi nadide begiram o sookot konam
man kheili kam harf mizanam o nazar midam
ama in ye estesnas...chon man Agaye mohandes moosaviro az nazdik va kheili Ali mishnasam...
be hadafetoon 9 HADAFEMOON ) iman dashte bashim ke sahar nazdik Ast....
age mael boodin khodamo basatoon moarefi khaham kard
khoshalam ke mahi ha too darya Azadan...va khoonashoon daryaye bikaran v ABIYeee...Akhe darya khameye moshkelato too khodesh hal mikonhe ta MAHIHA azad bashand o Azad biandishan
bebakhshinsaretoonoo dard abvordan...ba Arezooye residane hameye mahihaye tongha (KHODAM)be daryaye bikarane Azadi)

سلام ویتامین ناشناس!
اولا خدا خیرت بده که ورداشتی فینگیلیش نوشتی و خواهر مادر چشمان شهلایمان را راهی ولنتاین کردی!
دوم اینکه خوشحال میشم خودتون رو معرفی کنید
سوم ممنون از نظری که گذاشتید
و در نهایت به امید ایرانی بهتر تر!
شاد باشید

ستاره دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

(صبح تغییر...
تا کنون نظری توسط کاربران نوشته نشده است)
این یعنی چی من مطمئنم یک نامه عشقولانه در کردم/چرا کامنتدونیت خالی میبنده/همش حباب پس میده/گفته باشم/نکنه رییس جمهور شدی زدی تو خط سانسور علیه السلام

تا حاج خانومت نظرات رو تایید نکنه و از فیلتر نگذرونه این جا همین پیام رو می بینی!
افتاد؟!

سعید دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

دوست خوبم ماهی عزیز متاسفانه ملت ما همیشه چوب سادگیشون رو می خورند سال 76 با انتخاب آقای خاتمی همه خوشحال بودند ازادی اصلاحات آخرش چی شد؟ خواهر من ما نباید دلخوش به این حرفها باشیم به نظر من تغییری در وضع معیشت ملت ما بوجود نخواهد آمد چه با میر حسین و چه با هر کس دیگر بهتره شما هم بنشینید تا آقایان خودشان ببرند و بدوزند چون انتخاب من و شما هیچ تاثیری بر اوضاع مملکت ما نخواهد داشت فقط یه جورایی سر کاریم به امید ایجاد رفراندوم با نظارت سازمان ملل در کشور آریایی ایران
و تحقق آزادی بر بلندای ایران زمین. ایرانی دوستت دارم.

سلام یادت رفت!:دی

از سال ۷۶ تا پایان دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی٬ صرفنظر از قدرتهایی که قابل توجیه نیستند٬ من کاملا به یاد دارم که عزت نفس هیچ انسانی لگدمال نشد.
مردم لقمه ها را از دهان یکدیگر مانند گرگ گرسنه بیرون نمیکشیدند.
کسی در گوشه ی خیابان اندام ناموس مردم را ورانداز نمیکرد و اظهار نظر نمی نمود.
در زمان خاتمی٬ به دانشجو و جامعه ی دانشگاهی بها داده می شد و رییس جمهور در جمع معترض دانشجوها فریاد نمیکشید که «آدم باشید»!
خاتمی اگر هیچ کاری هم برای ایران نکرده باشد٬ با گفتگوهای تمدن هایش باعث شد ایران شناخته شود٬ باعث شد هیچکس احساس ذلت نکند.
حق با توست دوست خوبم
وضع ایران قرار نیست با تغییر رییس جمهور ناگهان از این رو به آن رو گردد٬ اما می توان امید به تغییر داشت.
اگر من و تو بنشینیم تا آقایان خودشان ببرند و بدوزند٬ تبدیل به بره هایی خواهیم شد که فقط به فکر خوراک و زنده ماندنشان هستند.
ما باید همه باهم حرکت کنیم
تغییر بدون حرکت امکان پذیر نیست.

شاد باشید

سید محمد رضا عالی پیام(هالو) دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

کار از جدی بودن گذشته... ما ماهی خانوم رو این قدر عصبانی ندیده بودیم. شدی قیصر ماهی

مرحوم مصدق میگفت: ملت ما به مشق دموکراسی نیاز دارد. سال هاست که داریم مشق مینویسیم. معلوم نیست موقع امتحان کی است.

من کوپن دارم
تو کوپن داری
او برنج دارد
ماهی خانوم... حالا یه خورده بخند. جون من...

چاکر استاد هم هستیم دربست!
مرحوم مصدق بلا نسبت جمع حرف حساب زدن!
کوپن ها رو خوب اومدی سید!

ما با دیدن اسم شما چه بخواهیم و چه نخواهیم نیشمان تا بناگوشمان چند بار رفت و برگشت دارد!

استاد خیلی لطف کردید تشریف آوردید

شاد باشید

Dr.Ahmadreza دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ق.ظ

گویند کسان بهشت با حور خوش
من می‌گویم که آب انگور خوش است
این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار
کآواز دهل شنیدن از دور خوش است
_خیام_
__________________________
گویند کسان : حسین ! در "میر" خوش است !
من میگویم "نظر" بریم دیر ، خوش است !
گویند بریم اسنک "دیشلم " بخوریم
من میگویم که "ماهی" با سیر خوش است !
گو "محمود" آقا ! کاپشنی از "جیر" بپوش
کان لحظه تو را تخلص ، "انجیر" خوش است !
_______________________
قابل توجه دوستان غیر اصفهانی :
میر و نظر از خیابانهای خوش آب و هوا و با برکت اصفهان است که وقتی "میر" میری عده ای "نظر"ت رو جلب میکنن و عده ای خودت رو !!

اصلاحیه:
میر و نظر از آن دست خیابانهایی هستند که آدمیزاد رفتنش با خودش است و برگشتنش با برخی نقاط خودش!:دی

Dr.Ahmadreza دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ق.ظ

درضمن من بیماریهام "برونی" هستن و فقط ماهی آزاری دارم !!!!

کاملا مشهوده!
به قول دوستی می گفت اگه قرص هات از بالا جواب ندادن از پایین ترتیبشو بد ه شاید افاقه کرد!!:دی

من دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ق.ظ

چزغالیدیم از دوریت

پودر شدیم از ندیدنت!

دامون دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ق.ظ http://damoonfender.pib.ir/

سلام یه سر به این وبلاگ بزن و نظرتو بده.

سلام
این دعوت بود یا تهدید؟؟!!!

ستاره دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

:-*

[ بدون نام ] دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

؟؟!

SolO دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ http://solowritting.blogsky.com

سلام عزیزم،،،من هم با حرفات موافقم ،،،
خوشحال می شم بهم سر بزنی...
مواظب خودت باش
موفق باشی

وای سلام گلم
خوبی تو؟
کم پیدایی؟
خیلی خوشحالم کردی که اومدی
حتما میام پیشت عزیزم
شاد باشی

آتیش پاره دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

من فقط منتظرم محمود دوباره انتخاب شه! خودم به شخصه شلوارو سایر لباسای اونایی که بهش رای دادنو برعکس میکنم میکشم رو سرشون! یه تجهیزات! مصنوعیم میخرم ج*ر وا ج*رشون میکنم! حالا هرکی مردشه بره به محمود جونم رای بده!

رو کمک منم میتونی حساب کنی عزیزم!

vitamin سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام ماهی خانوم...
من بابت کامنت قبلی واقعا ازتون عذز می خوام.الان که می خونمش می فهمم چفدر اذیت شده اون چشهای شهلاییتون. شرمندم
اگه بدونین الان ؛ این وقت شب دارم از کجا میام و با وجود اینهمه خستگی اونقدر انرژی دارم که میتونم انرژی هسته ای رو حق مسلم خودم بکنم...تعجب میکنین...
من همین الان از دیدار جناب آقای میرحسین موسوی برگشتم...جاتون خالی اونقدر جیغ و داد کردم که آخر سر میکروفن و دادن دستم که بیا سوال بپرس...منم یه نفس عمیق کشیدم و حال دختر خانوماشو پرسیدم (شوخی بود)/
ولی جدی یه سوالی کردم که خودمم کف کردم.مربوط به حرفاشون بود.اما جوابی که دادن قانع کننده نبود منم چون دوستشون دارم زیاد کشش ندادم (البته لازم به توضیحه که میکروفونو ازم گرفته بودن)
خلاصه بعدش هم یه سر رفتیم«شاه گلی» و کلی در مورد آینده و سیاست و تغییر وضیت و از این حرفا صحبت کردیم الان هم که اینجام...

سلام رفیق
نه بابا عیبی نداره من مزاح فرمودم!
چشمت روشن که میر حسین عزیز رو دیدی
آره وجدانا خانومش خیلی بهتر از خودش حرف میزنه
خسته نباشی
چرا تا اینقدر دیروقت؟؟!!
ممنون که اومدی
شاد باشی

vitamin سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ

و یه خواهش...خواهش که نه راهنمایی ...
شما که چند ساله بلاگ دارین کمکم کنین تا منم دل نوشته هام و به ثبت برسونم...
قول میدم یه شعرم واسه ««ماهی»» بسازم...
بازم ممنون.

اگر سوالی هست من با کمال میل در خدمتم
حتی بدون شعر!
شاد باشید

هادی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.as-pick.blogfa.com

سلام
بابا اینقدر سیا۳۰ نشین -
رای دادن آزاده به هرکی میخواهین رای بدین
اما اگه بگین که ما به کی رای میدیم میشه تبلیغات
و مسئولیت داره ها

سلام
سیاسی بازی نیست حرف دله
چشم!
نمیگم که به میرحسین رای میدم!
خوبه؟!

شاد باشی

محسن سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.rahgozar62.blogfa.com

سلام

کاندیدای اصلح: محسن رضایی

من به محسن رضایی رای میدهم.
من به تغییر نیاز دارم...

( محسن رضایی هم ۳تا دختر داره - فکر کنم ۲تا هم پسر داره )

خدافظ!

سلام

خب ببین البته من می گم میرحسین ولی...

ببینم راجع به پسراش میتونی اطلاعات بیشتری بدی؟!
تا قبل انتخابات این کارو بکن شاید نظر من عوض شد.
اصلا گور بابای تغییر!

پسرای رضایی رو بچسب!:دی

به سلامت!

اجادسا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی جونم منم جزخولی

خوبی منم مثل تو به میر حسین موسوی رای میدم دیروزم یه صحنه دیدم که الان واسط تعریف میکنم
داشتم از جلوی بیت رههبری رد میشدم یه پسره یه پیرهن تنش بود که عکس میر حسین روش بود و دست بند و حد بند سبز داشت خیلی خوشم اومد ازش واقعا شیک بود
یه ذره گذشت رفتم پیشش با هم کلی صحبت کردیم من نظرم فتم اون نظرش و گفت یه دست بند هم ازش گرفتم وقتی حرفامون به اتمام رسید خداحافظی کردم و رفتم هنوز چند قدمی نرفته بودم که دیدم صدای داد و بی داد میاد برگشتم دیدم ۴ بسیجی دارن به قصد جون می زننش
رهگزرایی که رد میشدن صحنه رو دیدن و به کمک پسره رفتن البته منم رفتم جات خالی من بهشون دست نزدم ولی مردم یه فس بسیجیارو زدن بدم زدنا دلم واسه پسره سوخت دماقش شکسته بود ولی با اون حال هد بند سبزشو هی می چرخوند داد می زد آزادی ( می دونی یاد چی افتادم تو فیلم امام علی بعد اینکه به مالک اشتر سم دادن در حالی که جون داد نامه امام علی رو به سمت اسمون گرفت همنطوری شده بود )
این هم دم از آزادی بابا ایوهناس انتخاباته به خدا انتخاباته

احتمالا من پسر رو چشم زدن وگرنه ایران که آزادی فریاد می زنه

ببخشید انقدر حرف زدم دلم گرفته بود از دسته.....
می خواستم داد بزنم
ممنون از آپت عزیزم

سلام جزغولی خاله ماهی!
خوبی گلم؟

عجب حکایتی بوده...

مواظب خودت باش
حالا خوبه مچ بند های ما خانوما زیر آستین مانتوهامونه وگرنه احتمالا فاطی کماندو ها از خجالتمون در میومدن!!:دی

داد بزن نذار چیزی تو دلت بمونه
شاد باشی

گلابتون سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

تو دانشگاه ماهم سخرانی میر حین بود ... من تو شرایطی نبودم که برم .... حالا ناراحتم من لینکیدم
تازشم تو خصوصیت کو که من رمز بدم ؟؟؟؟

سلامت کو ضعیفه؟؟!!:دی
من خودم خصوصیتم جیگر!:دی
جیگرتو!

گلابتون سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

هااااااااا خوبه حداقل تاییدیه

بله پس چی؟!
فکر کردی من کم الکی ام؟!

سعید سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

خدمت خانم ماهی سلام فرمودید زمان آقای خاتمی عزت نفس داشتید کوی داشنگاه 18 تیر 78 را چه می گوئید قتلهای زنجیره ایی 77 را چه می فرمائید آیا اون آزادی که شما خانمها به دنبالش بودید تحقق پیدا کرد؟ آیا شده آقای خاتمی که 20 میلیون طرفدار پشتشون بودند بیاد و به مردم بگه من نمی تونم ایا 2 خرداد 78 امثال شماها نمی گفتید آقای خاتمی فلان می کنه بهمان می کنه اگه تو شهر شما خانمها را ورنداز نمی کردند تشریف می بردید چند تا شهر دیگه می دیدید گرگ صفتانی چگونه این عمل قبیح و بدتر از اون رو انجام می دادند خواهر من ماهی عزیز همیشه ملت ما در طول قرنها قبل هم همین طور بوده چون احساسی هستند همیشه به خاطر هیجانات بسیار نمی توانند عملکرد اصلی و درست را انجام بدهند . ضمن اینکه بنده اهانتی به ملت شریف ایران در مورد اصطلاحی که فرمودید ندارم چون شان ملت ما خیلی زیادتر از این حرفهاست برای همین است که میگم برای اینکه عزت ایرانی بیشتر از این لگد مال نشه میگم نباید رای داد. در هر صورت ماهی عزیز شما چه رای بدهید و چه رای ندهید اون کسیکه باید انتخاب بشه انتخاب شده اگر هم جناب موسوی انتخاب شد یکسال بعد حتما" خدمت می رسم و عملکرد ایشان را به اتفاق بررسی می کنیم. حق نگهدارتان

سلام رفیق

من همه ی اینا رو قبول دارم

اما واقعا هم من هم تو و هم بقیه ی ملت نیاز به تغییر دارن

شاید حتی خود رئیس جمهور فعلی!

یعنی رفتی تا یکسال دیگه؟!!

پس حداقل مواظب خودت باش!!:))

شاد باشی و ممنون از حضورت

آسمان سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://abimesleman.blogfa.com

سلام ماهی جونم چه خوب شد اومدی یه مدت گمت کرده بود اما حالا لینکت می کنم تا دیگه سر نخوری

راستی منم با میر حسینم
خیلی دلم می خواد که اون انتخاب بشه
چون متفاوته
امیدوارم اون اتفاقی برای کشور بیفته که به نفع همس
به یه عده خاص

سلام سلام خانوم خانوما
خوبی گلم؟
دیدم تو که اونقدر بی معرفتی که تا من نیام نمیای!
واسه همینم خودم پا شدم اومدم احوالپرسی!
ضمنا خاصیت ماهی سر خوردنه!

من هم امیدوارم یه روزی ایران٬ ایران بشه.
شاد باشی گلم
بوس بوس

حسن سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

گفتند درباره ی تو عاشقانه ننویسیم حیف است، کم است،

برای تو آری ، اما برای من؟

عاشقانه هایم تنها برای توست،

برای تو کم است از تو سرودن، برای من اما همه چیز است.

ای تنها بهانه ی ماندن! ای تنها رابط میان ما و آسمان! نیامدی این جمعه هم پدر،

نیامدی صاحبم، امامم، آقای من، مولا ...

نیامدی...

سلام!
چه عجب!
فکر کردم بی خیال وبلاگ نویسی شدی!
ممنون که اومدی
شاد باشی

مرتضی مردانیان سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://dreams.blogfa.com

سلام خانوم
اولا یه سوال : شما مگه با ستاره کارد و پنیر نبودی؟؟؟؟
چی شد که الان به هم نون قرض میدید؟؟؟
دوما: خدا کنه آقای موسوی رای بیاره تا تغییر را احساس کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی تو رو خدا اگه خدا خواست و موسوی رای آورد وضعیت الان یادتان نره و وضعیت ۴ سله دیگه رو با الان بدون حب و بغض مقایسه کنید! البته امیدوارم که بهتر بشه! من طرفدار فقط حقیقتم ولا غیر! برای همین می گم که الان که هر کمبودی هست می بندیم به گرده ی دولت آن زمان به خاطر کمبود ها دلایل واهی نیاوریم و باز هم برویم سراغ دولت!
می دونی یکی از اصلاح طلبای سه پیچ که به دلایل امنیتی اسمشو نمیارم چی گفته ؟‌ قبل از اینکه خاتمی بیاد تو رقابت این دوره و انصراف بده گفته که : خاتمی بیا که مردم ایران مردمی فراموش کار اند!! به خدا اگه دروغ بگم!!!
و امیدوارم هر چه که خدا می خواد همون بشه!
باز هم تکرار می کنم من طرفدار حقیقت هستم فقط و فقط!
و این رو بدانید که در هر دولتی بی شک ناملایماتی هست! حتی در دولت موسوی البته اگر شد!
و با ۴ سال که هیچی با ۱۲ سالشم بعید می دونم اقتصاد ضعیف و وابسته به نفت ما بتونه واقعا قوی بشه! اما برای یک بیمار سرطانی عمل کردن لازمه (اگرچه عمل درد داره و این در تمام موارد صادقه) نه اینکه هی بهش مسکن قوی بخورونیم تا تورم ما کاذب بیاد پایین ! در صورتی که از درون اقتصادی ضعیف داریم! دلیلش هم واضحه! یکیش جنگ ۸ ساله! و دیگه اینکه بابا بی خیال !!! چیزی که به ما نمی رسه ! پس بهتره بریم سر درس و مشقمون!

سلام آقا!
نخیر من و ستاره دوتا رفیق جون جونی هستیم
به کور چشم دشمنان اسلام و مسلمین!
دوم: منم امیدوارم!
.
.
.
.
.
همون برو بشین سر درس و مشقت!:دی
شاد باشی

اجادسا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام خوبی ماهی خاله
خاله ای که هم سن خواهر زادشه
اومدم بگم که وبلاگ ماهی سیاه کوچولو به روز شد ممنون میشم اگه لطف کنید و یه سر بزنید
این پست و فهیمه جان زحمتشو کشیده
منتظر نظرات زیباتون هستیم
موفق و سبز باشید

سلام جزغولی جون
پیش میاد دیگه!
دست همتون درد نکنه
اومدم سر زدم و کامنتم گذاشتم
شاد باشی گلم

vitamin چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

دوباره سلام ماهی خانوم...
ویتامین رفت و تو blogsky ثبت نام کرد...ایمیلشم تایید کرد...
حالا وارد سیستم که شده ازش نام وبلاگ و عنوان وبلاگ و توضیحات میخوان...
نام وبلاگ که مشخصه . عنوان و توضیحات یعنی چی ؟ مثالا تو بلاگ خودتون کجاس؟؟؟کوش؟؟؟
در ضمن ببخشین که بهتون زحمت میدم.ایشالا جبران کنم.قول میدم اگه به هدفم برسم یه دریا واستون اجاره کنم.

سلام
مبارکه
نام وبلاگ همونه که توی ستاره بالای وبلاگم می بینی : :.★مــاهـی خـانـوم★:.
عنوان: مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

اختیار داری دوست گلم
منم از یه دوست خوب همه ی اینارو یاد گرفتم
بالاخره هر کسی از یه جایی شروع می کنه دیگه!

بازم سوالی بود در خدمتم

شاد باشی

احمدرضا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

خدائی صفحه نظراتتم با حاله !
آقای مردنیان هم طرفدار "حقیقت احمدی نژاد و محمود حقیقتی نژاده "
: دی !
راستی یکی از پسرای رضائی در اروپا داخل کاواره هاست !
نمیدونستی ؟
اون یکی هم زن داره !
آخییییییییییی!
پرید !!!
:دی !

=))

خوشم میاد من در زمینه ی کنکور حال تورو می گیرم تو در زمینه ی امر خیر حال منو!

جبران می کنیم!

شاد باشی رفیق

نادر چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام ماهی عزیز اینا رو ولش جواب منو ندادی؟

اگه یه بار دیگه مزاحم بشی از طریق آی پی حالتو می گیرم ها
جوابتم برو از مامانت بگیر

پژمان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ http://footballirani88.blogfa.com

سلام ماهی عزیز با تبادل لینک موافقی.

سلام
ان شاالله!

انصاف چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.ensaf165.blogfa.com

دوست من دانی که دوست کیست و دوستی کدامست؟

دانی که در ذات تو قلبی را به ودیعه نهاده اند که در درونش به جز گل دوستی نباید کاشت؟ هرگز فکر کرده ای که چرا در باغ جز گل زیبای عشق و محبت نشاید که گیاهی بروید؟ هرگز اندیشیده ای که چرا دوست داری که دوستی یا دوستانی داشته باشی تا هم محبت کنی و هم محبت بینی ؟

بیا با هم بیندیشیم که این ودیعه خدایی این محبت جاودانی را که خداوند به ما هدیه
کرده است در مجرای صحیح بیندازیم تا پیوندهای فنا ناپذیر دوستی را پدیدار آوریم و جاودانگی عشق خدایی را به نظاره بنشینیم.چون پذیرفتی که محبت از هدایای خداست پس باید که نشانه های ان را نیز از زبان خدا بشنوی و دوست را از زبان او بازشناسی که فرزندان آدم هر آنچه در این باب بگویند جز از دید خود باز نگفته اند پس بیا تا رخت سوی دیار دیگر برکشیم و کلام خدا باز جوئیم و باز گوئیم و باز شنویم.

منتظرتم به من سر بزن در پناه ایزد یکتا

سلام
ممنون
شاد باشید

کلاغ راست مغز چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://kalaghfa.blogfa.com

سلام ماهی خانوم
چه خوب
یه ماهی سبز بیشتر از ماهی قرمز قشنگه
خوندم چی بگیم که خیلی پررو هستن
قسمت دوم پستمو که فهمیدی ؟
سبز باشی
سبز باشیم
ایران زندگی خویش را پس می گیرد

سلام آقای نریمان
چه عالی!
منم سبزم! سبز تر از قرمز!
به امید سرسبزی همیشگی ایرن.
ممنون از حضورتون
شاد باشید

احمدرضا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

من اصلا در زمینه ی کنکور حالی ندارم که بگیری عزیز جان !!!

آخی!
می فهمم
و واقعا بهترین ها رو برات آرزو می کنم.
شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ http://helal.blogsky.com/

سلام
موج احساساتت دریا وجودت را قشنگتر می کنه
ولی نذار دیگران سوارش بشن.توی طوفانی که دیگران موج درست می کنن موج سواری یه ریسک خیلی خطرناکه !
مواظب دلت باش

سلام
کامنتهای شما هم درست مثل دستنوشته هاتون زیباست
و پر معنی
چشم!
ممنون از حضورتون
شاد باشید

پسر شاهزاده پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

پیگیری میشود... !!!

با تشکر!
ستاد مبارزه با کله های قرمه سبزی نژاد!

inموریx پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

یا حسین میر حسین

یک یا حسین
تا میرحسین...

مستانه پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.7584.blogfa.com

سلام
خوبی؟
در قسمت پیوند های وبم در وب "بهترین وبلاگ دنیا" اولین مطلبش که در مورد هارپ هست را توصیه می کنم که بخونی چون در ایران خیلی ها در مورد هارپ نمی دانند و خیلی جالب هست.

سلام
خوبم خوبی خانومی؟
چشم گلم زدم باز شه بخونم!
ممنون
جیگرمنی بچه!
بوس بوس

ستاره پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

آپیده کردم/یه ننگ دارم خالیه/ماهی براش عالیه/ماهی رو من می گیرم/واسه اداهاش می میرم/

ستاره ی مو طلایی
امید تیم مایی!!:دی

مستانه پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.7584.blogfa.com

بچه!
قدیما یادم بود احترام بزرگتر ها را نگه می داشتن.

مامان!
من کدوم بزرگتر رو نگه نداشتم؟!!:دی

علی (ذهن آشفته ) جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.velwohi.blogfa.com

من هم به میرحسین رای می دم

"ما راست قامتان" به چپ رای می دهیم !

احسنت بر شما
و ممنون از حضورتون
شاد باشید

محمد امینی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ http://harir.blogsky.com

سلام به امید موفقیت کسانی که خواستار تغییر شرایط فعلی هستن
وبلاگتون رو لینک کردم

سلام
ان شاالله
ممنون
شاد باشید

مستانه جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.7584.blogfa.com

:))

فاطمه جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عسلم

سیاسی شدی هاااا

خوندم اما هیچی نگم بهتر تر بید

سلام گلم
سیاسی بودیم رو نمیکردیم!
آقا فرمودن آزادی بیانه!
:دی

ستاره جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

ببین بیا برو به این آدرس یارو رو فتیله پیچ کن کار خودته/بی اجازه وبلاگ که زده/داره...
از من گفتن بود
http://president-looti.persianblog.ir/

انجام شد!

بهارین جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی جون
تو این پست حسابی ترکوندی ها...
ولی نظر من اینه که آب از پس آب گندیده تر می آد!!!
شعار گفتن همه بلدن...وقی با قوانین دست و پاگیر مواجه می شن همه جا می زنن و سعی می کنن با شرایط خو بگیرن و دم هم نزنن.
تغییر خوبه ولی تا حدی که جامعه رو به پیشرفت بره نه خرابکاری بشه....خاتمی هم با آزادی اومد...چه گندی به مملکت زد...چه قدر فساد تو جامعه زیاد شد...احمدی نژاد هم زیادی جو و خفه کرد( قضیه دو سال پیش که بد حجاب ها رو می گرفتن و کتک کاری زن های بد حجاب و...)
در واقع کسی که تو کارش متعادل رفتار نکنه به مملکت گند می زنه...
الان میر حسین هم تونسته با ادامه راه خاتمی نظر اکثر ایراد و جلب کنه...ولی به نظرم اینم چه جور بی تعادلی هست که ایران و به فنا می کشونه.
من از دل و جرات احمدی نژاد خوشم می آد ولی نحوه مدیریتش چنگی به دل نمی زنه...
در کل نظرم اینه که هیچ کدوم از کاندیداها صلاحیت رای آوردن ندارن...
من گیر کردم این وسط که به چه کسی رای بدم!!!!

به میرحسین!

سیاوش شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
قبل از اینکه میرحسین کاندیدا بشه
یه روز صبح که رفتم فرهنگستان هنر دیدمش. اونداشت میرفت تو. با هم یه تیکه رو رفتیم
فقطیه سلام و خسته نباشد
اونم سلام و شما هم خسته نباشین

اگه می دونستم میخواد کاندیدا بشه حتما بهش می گفتم که

اینجا یا مردم رو باید راضی کنی یا آقازاده ها رو.در هر دوصورت هم فقط ضرر می کنی

اما خدابه همرات. ما پشتتیم


شب بخیر

سلام
خوش به حالتون که همون سلام و علیکم باهاش داشتید!
ما که اونقدر ازش دور بودیم که نشد باهاش حرف بزنیم.
جمله ی زیبایی گفتی
خدا واقعا به همراهش
ممنون از حضورتون
شاد باشید

سیاوش شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

دیدنش مهم نیست

مهم اینه که تنهاش نذاریم

یه چیزی میگم ازم ناراحت نشو

اما من 4 سال پیش برای احمدی نژاد همه کار کردم و حتی بعدش هم توی دستگاهش بودم (نه به عنوان مسئول بلکه اون ستاد رو فعال نگه داشتیم)

اما الان فقط منم که می دونم چرا نباید بهش رای داد
امسال چند برابر اون کارارو برای میرحسین می کنم تا رای بیاره و مطمئنم که می کنه

شب بخیر

الان که شب نیست!!

منم امیدورام ۴ سال دیگه پشیمون نشیم از این کارهایی که الان داریم می کنیم.
اما به قول شما گاهی بعضی اتفاق ها اجتناب ناپذیره!

ممنون که نظرتون رو می نویسید.

مانا و سبز باشید

نوژن شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ http://nojan20.blogfa.com

سلام خاله ماهی جونم خاله خیلی سیاسی شدیااااااااااااااااااااا بهم سر نمی زنی اصلا" به یادم نیستی دارم گریه می کنمااااااااااا تو نظراتم جات خیلی خالیه تا پیغام نذاری آپ نمی کنم در ضمن به بابام گفتم منو ببر پیش ماهی خانوم می دونی چیکار کرد؟ من رو یه راست برد کنار ساحل دریا گفت بفرما اینجا هم ماهی هست با کی می خوای حرف بزنی بعدش زدم زیر گریه اون وقت میگی با بابام بیام

منتظرتماااااااااااااا خاله ماهی خیلی دوستت دارم.

سلام نوژنیییییییییییی خاله!
خوبی جیگرم؟
عزیزم نگفته بودی آپ کردی وگرنه من که همیشه میام قربونت برم.
خودمونیم بابات هم موجود باحالیه ها!
به مامانت نگی از بابات تعریف کردم!
بزرگتر که بشی می فهمی چرا!!!:دی
حتما میام خاله جون
فدای تو
گریه نکنی ها
دوستت دارم
بوس بوس

یه خواهر شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ

خواهر، خیلی عرذ موخام، مو مث تو سوات و کمالات نداروم. خوش بحالت که تونسی ایی سید اولاد پیغمرا با عیالش توی دامشگاه نصم جهان ببینی و تبرک بشی. وختی تو تا باون النگوی زمرد و بیرق سبز که رنگ دلخواه جد بزرگوارش بوده مجسن موکونوم چه حالی بمو دس میته! خواهر، بنازوم به او نجابتد که دوس نداری به ناموس مردمو دید بزنن. ایی کار قباحت داره. چه حق دارن مث بلا نسمت سگ تا زن می بیین لح لح بزن. بنازم به غیرتد که از لباس پوشیدن بعضی دخترا خجالت میکشی. حکمن اینا فارتی بازی موکنن که ایی جوری میان بیرون اگه نه بایس فولیس امنیت اشتماعی واز داشتشان بو کنه. خواهر، مرحبا به شجاعتد که با کتاب کوفتی توی صورت اون مرتیکه حیز. خواهر، ای سید بزرگوار نه فقط سه تا دختر داره. بلکوم زنوم داره. خیلی خوب گفتی. آدم که خیلی زن داشته باشه دلیل بر این میشه که از زن خوشش میایه و طرفدار زنا س. الهی که خدا قوتش بده! خواهر، بحق ... گره از بختت واشه و از صدقه سر تو ...

=)))))))))))))))))

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا مردم از خندههههههههههههه =)))))))))

بی بی جون خودتی؟؟؟!! جون ماهی خودتی؟؟ بابا تو دیگه کی هستی به مولا!!
یعنی صدای قهقه های من تا شیش تا محل اونورتر رفته!

این خواهر خواهر گفتنت منو دیوونه کرده!!۱:))))))))))))))))))
واااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااا یکی بیاد منو جمع کنه!

* راستی کی گفته «حساس ترین عضو بدن» میشه صورت؟!! بیارش اینجا تا خودم توجیهش کنم!:دی

آقا دمت گرم خیلی حال داد این کامنتت

درمورد دعای آخر کامنت.... بدجوری «آمین»!!!:دی

ترکیدیم!

شاد باشی

Ahmadrez.k شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ

0 o
[]=!_[]__
/\ @@\\_

Falajetim refigh
......
Migan webe in HEYRAT AGHA ro didi ?

صاف و صوف شی ایشالا!

آره دیدم!

خواستگار سابقمه! مردانیان! جواب رد دادم بهش حیرون شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد