:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

هالوی عزیز! تولدت مبارک!

امروز خدا جمبل و جادو کرده 

زشتی و پلیدی ها رو جارو کرده 

خورشید و زمین و آسمان هست هنوز 

امروز ولی یه برگ نو رو کرده 

از طنز و نمک٬ شعر و غزل های خودش 

تا خرخره در قالب «هالو» کرده 

چشمان عسل٬ لبان قلوه٬ دل پاک 

در خلقت تو شاعر پر مو کرده! 

اینها همه گفتم که بدانی «ماهی »

یک «مبارکه تولدت» برات سروده با اینکه شاعر نیست تا بگه خیلی دوستت داره و همیشه به یادته!!  

۰ 

 

دهههه!!! به قول استاد : 

چرا این مصرعش بالا بلنده؟!! 

.  

هالو جان! تولدت مبارک! 

استاد بزرگوار جناب آقای سید محمد رضا عالی پیام!  

با سلام و احترام٬
بدینوسیله مراتب تبریکات مال شده ی خود را خدمت شما و باعث و بانی این امر خیر تبریک گفته٬ امیدواریم سالیان سال به حیات خود در حیاط خود ادامه داده و از دست شاگردان خود - که بنده هم خودم را به صورت قاچاقی قاطی ماجرا می کنم- حرص بخورید! 

و اما... 

از آنجایی که همواره در دیار ما از زمین به آسمان می بارد٬ بنده از طرف شما این هدیه را تقدیم خودتان و دوستدارانتان و سایر بینندگان و شنوندگان گرامی می نمایم!
باشد که خاطره ی آن روز تاریخی در مقابل دانشگاه اصفهان در خاطرتان زنده گردد! 

شعری بسیار کوتاه و پرمعنا با صدای استاد:
آنکس که بداند... 

با آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی و شادمانی.. 

شاگرد کوچک شما 

ماهی خانوم!  

.  

دوستتون داریم ایییییییییین هوااااااااااااااا: 

به قول خودتون:
 

کامنت؟؟ 

 

پست پایینی! 

 

 

زت عالی زیات!