:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

لبخند خدا

از بچگی عاشق دونستن فرهنگهای مردم کشورهای مختلف دنیا بودم و البته یادگیری زبونشون! همین شد که برای ادامه تحصیل در دانشگاه، زبان انگلیسی رو انتخاب کردم که از سالهای قبل از مدرسه هم با کمک برادرم آموختنش رو شروع کرده بودم. الآن در حد قابل قبولی انگلیسی و در حد کمتری آلمانی و فرانسه رو یادگرفتم. برای همین تصمیم گرفتم گاهی از جمله های جالب این چشم زاغ های مو بور توی وبلاگم براتون بذارم البته با ترجمه هاش!

اینها رو از کتابی به اسم  God’s Smile   ( لبخند خدا ) انتخاب کردم و امیدوارم شما هم مثل من دوست داشته باشین.

اینم اولین هدیه  :

 

Prayer is the best free gift to give anyone. There is no cost but a lot of rewards

دعا بهترین هدیه ی رایگانی است که می توان به همه داد؛ بهایی برایش نمی پردازی اما بهره ی فراوان می بری!

قدر دانی:

همین جا از زحمات بی دریغ دوست قدیمی و بسیار خوبم آرش، که برای وبلاگ من خیلی زحمت کشید تشکرات ویژه و فراوان می کنم.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
زبان....همیشه از آموختنش عاجز بودم...
آره دعا اگر از ته دل باشه شاید خدا قبولش کنه...
آره درسته هدیه خدایی رایگانه انسانها به همدیگره..
................دیوار !.........................

آرش جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
عجب استعدادی شما دارینا بهت تبریک می گم
امیدوارم از این هدیه رایگانی که گفتی توو سفر مشهدت منو بی نصیب نذاری
سفرت خوش
سوغاتی یادت نره

سارا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام ماهی خانوم گل!
آفرین به شیرین زبونی و ترجمه ی روانت. راستی کار ترجمه هم قبول می کنی؟
فدات. وبلاگتم مبارک

شیرین جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

ممنونم که سرزدی بازم از این کارا بکنید

کیمیای اصفهان شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام همشهری!
بابا ایول مترجم. خوب می نویسیااااااااا
بازم منتظرم
ممنون

A..$@$...M شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبین
تبریک میگم وبلاگتونو
این پست هم قشنگ بود
خوشحال میشم یه سری بزنین به من
خدا کنه وبلاگتون ادامه پیدا کنه
راستی.. از همین الان ورودتونو به شهرمون خوش امد میگم
ارزوی روزهای خوبی وخوشی دز مشهد براتون می کنم
امیدوارم اگه اومدین بازار رضا سری به مغازه ما بزنین
خوشحال میشم
فعلا

aflatoon دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام ماهی جون.
داستان قشنگی بود.مرسی! بازم بذار.
اون فرشته هم بالای صفحه وبلاگت خیلی قشنگه.
میگم راستی یه سری مطلب هم از افکارودرد دلای خودت بذار ( اونایی که گفتنیه )
یه سوالم داشتم باشه بعد.
فعلا بای. راستی قلمتم شیرینه. حالا بیشتر بنویس تا کاملا بررسی کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد