:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

چگونه ازدواج موفق بکنیم!!!

 

چگونه ازدواج موفق بکنیم!!!

 سلام فرزندان من !

 از اون جایی که حقیر  این روز ها علاقه خاصی به مبحث  ازدواج پیدا نموده ام liar، لذا صلاح را بر این دانستم این بار هم  از ازدواج برایتان واگویه کنم!!  البته این دفعه قصد دارم  از یک ازدواج موفق برایتان بگویم !!angel

 موتور ! تاکسی موتور ! داخل شهر

موتور آقا ! موتور !

 آقا موتور چیه بیا برو اون ور ببینم ! این جا سر چهار راس مگه! زن و بچه مردم اینا رو می خونن!

 ببخشید! خب کجا بودیم؟

 بله ! داشتم می گفتم . ابتدا  برای یک ازدواج موفق سعی کنید همیشه از تجربه بزرگتر ها استفاده کنید.

 مثل همین صحنه :

 پسر: بابا ! تو کجا به مامان شماره دادی؟ نکنه تو چت با هم آشنا شدین؟

بابا: پسره ی پر روووووی ####### !! وایسا ببینم به تو چه من چه جوری عاشق ننه ات شدم!!

  همیشه سعی کنید قبل از ازدواج شناخت کافی را بدست آورید .اصلا هم از ایجاد آشنایی نترسین و  همیشه سعی کنید برای شروع  آشنایی دنبال یک بهانه خوب باشین. خجالت نکشین ، برین جلو و با شهامت حرفتون رو بزنید.

 پسر:سلام خانم ! ببخشید می شه با من از دواج کنید!

بووووووووووووووومب!!

 کات آقا ! کات !

 پسره ی اسکل من گفتم ایجاد آشنایی! نگفتم زرت بری بگی ازدواج که!!

دوباره می گیریم!

صدا، دوربین ، حرکت!

 همیشه سعی کنید قبل از ازدواج شناخت کافی را بدست آورید. اصلا هم از ایجاد آشنایی نترسید و  همیشه سعی کنید برای شروع  آشنایی دنبال یک بهانه خوب باشین. خجالت نکشین ، برین جلو و با شهامت حرفتون رو بزنید.

 پسر: سلام خانم محترم! امروز هوا چقدر خوبه! نه؟ شما چقدر چهرتون آشناس!  ببخشین من شما رو قبلا جایی ندیدم؟ می شه بیشتر باهاتون آشنا بشم؟

دختر: من دختر عمو تم منگل!!!!!!

 بله  می فرمودیم!

  خب البته  اگه  برای به سر و ساموون رسیدن عجله دارین و حوصله آشنایی و ازین سوسول بازی ها رو ندارین . گروه مشاورین ما ازدواج فامیلی رو به شما پیشنهاد می کنند.

 دختر: من فقط اهل ازدواج فامیلی هستم.

پسر:اگه زن من بشی خب می شیم فامیل ، اونوقت ازدواجمون هم فامیلیه!

 همان طور که می دانید ازدواج کم الکی نیست ( خیلی الکی است!!) پس خواهشا شرط و شروط الکی نذارین!

 دختر: اگه می خوایی زنت بشم باید قول بدی یه کاری کنی رونالدینیو از بارسلون بره چلسی! خوزه مورینیو هم باید مربی تیم ملی بارسلون بشه!

 راستی تا یادم نرفته بگم زندگی خیلی مشکلات داره! (نه بابا!) هیچ وقت به خاطر تخلیه ناشی از فشار زندگی سر همسر عزیزتون داد نکشید. این جور مواقع بهترین راه حل قدم زدن(!!) هستش!!

خب فعلا تا این جا رو داشته باشین تا بعد ها  اگه فرصت شد  از دوران شیرین نامزدی براتون بگم.
در پایان نتیجه اخلاقی که تا این جای ماجرا می شه گرفت اینه که اگه ازدواج کردین  آشغالاتون رو  راس ساعت 9 بذارین دم در!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

ولنتاین را باهم بخوریم!

ولنتاین را باهم بخوریم!

باز هم احتراما سلام عرض میکنم خدمت همه ی دوستان گل و عزیزم. امیدوارم سالم و سرحال باشین.

خب خب میبینم که بازم ولنتاین، این روز جهانی و عشقولانه از راه رسید و عزیزانی که در زندگی خود دارای عقشولانه ای هستند به شدت مشعوفند و حتما تاحالا کلی شکلات قلبی و خرس قطبی و اینا خریدن با روبان سرخ و قلب تیر خورده تقدیم عشقشون کردن!! اونایی هم که مثل من تهنای تهنان و همچنان عزب اقلی گز میکنن موندن تو کار این جماعت!

والا ماکه نفهمیدیم آخرش چی به چیه! اصلا این جناب ولنتاین از کجا پیداش شد که هنوزم که هنوزه هیچ کشور یا ملیتی مسئولیتش رو به عهده نگرفته و در هر جای دنیا یه جوری برگزار میشه!
حالا جالبه که اسم این روز کاملا لاتینه اما نه امریکا و نه اروپا زیر بار پذیرش مسئولیت ابداع این روز نمیرن و از اون جالبتر اینه که توی کشورهای شرقی از جمله ایران و کشورهای عربی، این روز با جدیت هرچه تمام تر برگزار میشه!!

داستان های مختلفی هم درباره ی تاریخچه ی پیدایش ولنتاین نقل شده که احتمالا شماهم چندتاییش رو شنیدین از جمله رایج ترین داستانها همون افسانه ی رومیه که ...

1700سال پیش در روم (اونوقت ها شما هنوز به دنیا نیومده بودین!) حاکمی بنام کلودیوس بوده که فکر میکرده سربازای مجرد از متاهل ها قویتر هستن. واسه همینم ازدواج رو ممنوع میکنه تا سربازاش نتوننن ازدواج کنن و بقول خودش قوی بمونن. هر کسی هم که سرپیچی میکرده کشته میشده. این وسط یک کشیش به نام ولنتاین، برای سربازای رومی خطبه عقد میخونده ! حالا اینکه اون زمانا خطبه هم بوده یا همینجوری الکی پلکی بوده من نمیدونم والا، خلاصه حاکم از این جریان خبردار می‌شه و دستور می‌ده که ولنتاین روبندازن زندان آقا دست بر قضا این جناب ولنتاین عاشق دختر زندانبانش میشه که هرروز میومده اونجا! ولنتاین برای دخترک نامه مینوشته و زیرش مینوشته (از طرف ولنتاین تو)

ولنتاین چند روز بعدش بخاطر قانون شکنی اعدام میشه و چون جرمش هم رسوندن دختر و پسرای عاشق به همدیگه بوده از اون به عنوان شهید راه عشق یاد میکنند و از اون زمان ولنتاین رو بعنوان نماد یک عاشق تمام عیار مطرح کردن و روزشو روز عشق گذاشتن. همین دیگه!!

سمبلهای ولنتاین شامل موارد زیر میباشد:

 شکل یک قلب ساده و یا تیر خورده:

از آنجـایـی کـه قـلب مرکز
احساسات عمیق،اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری
عشق را نشان میدهد. هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد
میشود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز میباشد.

 کیوپید (CUPID) :

کـه به شـکل یک کودک برهنه، فربه و
بالدار ترسیم میگردد. این کودک شیطان با لبخندی موذیانه
تـیـر و کمان نیز با خود حمل میکند. چنانچه یکی از تیرهای

این کودک به قلب فردی اصابت کند وی فورا عاشق میشود
.
کـیوپید در واقع پسر ونوس الهه عشق و زیبایی در افسانه

های روم باستان می بـاشد. معنی لغوی آن "آرزو " است
.
کوپید برخی اوقات آمور(AMOR) نیز نامیده میگردد. همتای

کوپید در افسانه های یونانی اروس
EROS نام دارد.

 کبوتر،قمری و مرغ عشق:

این پرندگان نماد وفاداری، پاکی و معصومیت هستند

گل رز:

گل سرخ شهبانوی گلهاست. نماد جنگ و صلح، عشق و
گذشت

تور:

جنـس دستـمال خانم هـا را در گـذشـته تشـکـیـل
میـداده است. در زمــانهای دیرین رسم برآن بوده که هرگاه
دسـتـمال خـانمـی به زمیــن می افتاد مردی که متوجه آن
میشده بلافاصله آن را از زمین برداشته و به زن میداد

گره های عشق:

از یک سری حلقه های در هم تنیده و بافته
شـده تشکـیـل یـــافته اند. این حلقه ها آغاز و پایانی ندارند و نماد
عشق جاودانی و پایدار است

روبان قرمز:

این رسم به زمانهای قدیم بازمیگردد که شوالیه ها
هنـگـامیکه عـازم جنـگ بودند نوار یا روسری از معشوقه خود دریافت
کرده و آن را به یادگار با خود میبردند


*سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک ولنتاین در سراسر جهان رد و بدل میگردد که 85 درصد آنها توسط زنان خریداری میشود

 *سالیانه 50 میلیون گل رز و میلیونها جعبه شکلات در سالروز ولنتاین هدیه داده میشود که اغلب آنها را مردان خریداری میکنند

* هدایای روز ولنتاین شامل: گل رز و یا دسته گل کوچک، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک

* برای جشن گرفتن این روز به یک کافی شاپ و یا برای صرف شام به یک رستوران دنج بروید.

*رنگهای روز ولنتاین شامل قرمز، سفید و صورتی است

 روز ولنتاین چه میکنند دخترا و پسرا؟

در بیشتر کشورهای دنیا ، دختر و پسرایی که با هم دوست هستن یک بسته شکلات بهم کادو میدن. همونجور که میدونید شیرینیها باعث ایجاد شادی میشن و شاید علت اینکار هم از قدیما این بوده باشه. اما در ایران معمولا چند شاخه گل، یک عروسک خرس کوچولو ، یه قلب (ازین پفکی ها) و یا چیزی شبیه این هم بچه ها برای همدیگه میخرن. سعی کنید کادویی که میخرید یکمی سلیقه هم توش باشه. همیشه پول خرج کردن راه ابراز عشق نیست. یکمی سلیقه میتونه کادوی شما رو برای کسی که دوستش دارید جذاب تر کنه.

و اما پیشنهادات ما برای خرید کادو خطاب به دختر خانم ها:

پسرها معمولا از عروسک خوششون نمیاد. سعی کن پسرونه فکر کنی

-اول به تیپش نگاه کن ، بعد براش کادو بخرقیمت کادو خیلی مهم نیست.

 -سعی کن یه چیزی برای بخش که بتونه استفاده کنه. البته در حالت عالی یک شاخه گل و یک بسته شکلات کافیه ، اما اگه خواستی کادوی دیگه ای براش بخری گفتم که نگی نگفتی

-نوشتن یک نامه تو کاغذ بهمراه چند تا گلبرگ گل سرخ خشک شده یا تازه، میتونه خیلی عشقولانه باشه

 -اولین آهنگی رو که با هم باهاش خاطره دارین میتونی رو نوار یاسی دی بزنی و بهش هدیه بدی.
بچه ها حواستون باشه که شکلاتی که میخرید بیش از 70 درصد کاکائو نداشته باشه.(روی شکلات های خارجی نوشته) شکلات هایی که بیش از 70 درصد کاکائو دارن تلخ و گاهی ترش هستن و برای خوردن با مشـــروبه ! نه چایی. بنابراین همیشه گرون تر بودن دلیل بهتر بودن نیست

و پیشنهادات ما برای خرید کادو خطاب به آقا پسرها:

-اول از همه اینکه یک شاخه گل فراموش نشه لطفا

-از خرید گلهای گلایل و مانند آن که باعث خنده دوست های دوست-دخترتون میشه جدا خودداری کنید. گل سرخ و رز کفایت میکنه

-یک بسته شکلات کوچک ، ترجیحا مغزدار ! آخه من خودم ازینا بیشتر دوست دارم

-یک بسته جوراب صورتی ، یا قرمز میتونه سورپرایز خوبی برای کادوتون باشه

-بسته بندی کادویی که هدیه میدین خیلی مهمه. این نشون میده که شما چقدر برای دوست-دخترتون وقت گذاشتین

-از خرید عرسک های بزرگتر از قد دوست جونتون جدا خود داری کنید!!

نمی گید چه جوری باید اون عروسک رو ببره خونشون ؟ تازه اگه با ماشینتون هم برسونیدش ، ممکنه یوقت بابایی یا مامانی یه سوالی ازش بپرسه که مجبور شه بگه این عروسک رو مریم جون بخاطر تولد پارسالش بهش کادو داد که اونام عمرا باور کنن

-این روزها خرید شمع های خوشگل و رنگی خیلی مد شده. یه دونه شمع هم کنارکادوتون باشه

- کارت تبریک دست ساز !!

این نشون میده که چقدر دوستش دارین و خودتون براش یک کارت تبریک درست کردین. چند تا جمله عاشقانه هم لطفا پشتش ضمیمه شود

-سعی کنید روز ولنتاین یک جای متفاوت با هم قرار بذارید. کافی شاپ دیگه خیلی تکراری شده پارک یا یه جای جنگلی میتونه جای خوبی برای جشن گرفتن روز عشق باشه.

خانومها و آقایون عاشق، فردا خوش بگذره و

 جهت سوتی ندادنتون من الله توفیق!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

 

 

ساعت شنی یا بدآموزی های بد بد؟!

خواهران و برادران عزیز احتراما سلام علیکم! طی گشت و گذارهایمان، به مطلب جالبی برخوردیم درمورد سریال ساعت شنی که عینا در اینجا نقل میفرماییم! باشد که مقبول افتد!

پیام های مردمی در حمایت از هیات های نظارت بر صدا و سیما

در پی واکنش شدید برخی از نمایندگان مجلس به یکی از سریال های تلویزیونی که گویا به جای صله ارحام، اجاره آنها را نمایش می داده است (به خصوص با پولِ پیشِ بالا!) یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی اعلام کرد که بایستی هیاتی مرکب از نمایندگان مجلس و برخی صاحب نظران دیگر تشکیل شود که برنامه های صدا وسیما ابتدا به سمع و نظر ایشان برسد و سپس در صورت تایید پخش شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفته است: «من و بسیاری از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس معتقدیم که یک جریان ضد انقلاب در صدا و سیما رسوخ کرده که هدف این جریان نمایش فیلم های صهیونیستی، فمینیستی و ضد ارزشی است

ایشان که وظیفه مقابله با جریانات ضد فرهنگیِ صهیونیستی (مثل سفر "ونتون" به ایران) را بر عهده دارد افزوده است: «متاسفانه برخی حرکت های خزنده در صدا و سیما دیده می شود و جریان صهیونیستی نیز از این برنامه ها سوء استفاده می کند، بنابراین باید هیات های نظارت برای هر شبکه صدا و سیما راه اندازی شود تا این هیات ها به دقت بر پخش برنامه ها نظارت داشته باشند. رواج ادبیات نامناسب، منافی اخلاق، کلمات رکیک در برنامه های صدا و سیما دیده می شود که این رویه بدآموزی دارد و متاسفانه رسیدگی چندان دقیقی هم بر تخلفات صورت نمی گیرد.»

در پی این اظهارات پیام های تقدیر و تشکر فراوانی از طرق مختلف منجمله فکس، نامه، تلفن، ایمیل، کامنت، مراجعه حضوری، نصب پلاکارد، شعار، شلیک و غیره ... واصل شده که بنا بر صلاحدید ماهی خانوم در اینجا منتشر می شود:

من خیلی خیلی از وکلای دلسوزمان تشکر می کنم. باید جلوی این کارهای بی ناموسی رو از همین الان گرفت. من خیلی نگران دخترم هستم که هی میشینه پای تلویزیون این برنامه ها رو تماشا می کنه. این چند هفته ای هم نگران بودم یه وقت نکنه بدآموزیش کنن بره یه جائیشو اجاره بده. ولی اون میگه ننه من شصت و هشت سالمه! مگه به سنّه مادر؟ خب خود منم هشتاد و یه سالمه ولی این جواد رضویان رو که می بینم خیلی خوشم میاد. ذلیل نشه الهی یه گوله نمکه! نمیشه جای این چرت و پرتا همون چارخونه رو هی دوباره بذارن؟

یک مادر دلسوز از کهریزک

ای ول... زدی تو خال به مرگ داداش... ما دور از جون شما یه چارتایی بزمجه پس انداختیم، خیلی دلنگرون بودیم که مبادا این تیلیفیزیون بی تربیتشون کنه... خصوص اون تخم جن بزرگه که از صب تا شب تو کانون پای تیلیفیزیونه... دِ خب همینا رو تو بازپروری نشون بچه میدن که میاد بیرون دل و روده بچه محلا رو درمیاره دیگه!

soltane_ghab_ madar_ghesar200@ yahoo.kam

 

واقعا خدا ان شالله خیر کثیری به این نماینده های دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و اصولگرا و ساده زیست و فرهنگی بده که روز و شب به فکر معضلات بزرگ جامعه هستند. من به نوبه خودم ضمن تشکر از این عزیز دلسوخته به همه مردم توصیه می کنم حتماً در انتخابات شرکت کنند و به نماینده هایی که دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و اصولگرا و ساده زیست و فرهنگی هستند رای بدهند. ضمنا مراسم پلو قیمه خوری از الان تا بیست و چهارم اسفند هرشب در ستاد انتخاباتی منعقد می گردد.

رئیس ستاد انتخاباتی نماینده دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و غیره با مخلفات

 


ای ولله ای ولله ای ولله.... ای ولله ای ولله ای ولله!... بابا راس میگه خفن... این چرتو پرتا چیه نشون می دین... این سه چهار ساعت دیگه رو هم فوتبال نشون بدین حال کنیم... الان من و بروبکس هم خیلی شاکی هستیم از اینکه پول مردمو اینجوری تو چاه میریزن... بابا لامصبا لیگ برتر کنگو رو پخش مستقیم نمی کنین جاش اینا رو میدین؟... کبریتو بده نوید، بده دیگه لامصب...

یک تماشاچی جوان فوتبال، در حال آتش زدن اتوبوس در میدان آزادی

 بنده مطمئن هستم که این کارها به اشاره برخی از خودفروختگان و به اشاره خارجی ها انجام شده و به زودی اسناد و مدارکی رو که بدست می آوریم رو افشا خواهم کرد.

یک مسوول از حوالی خیابان پاستور

 کاملا درست است... وقتی می شود به راحتی یک سریال خارجی خرید، نیمش را سانسور کرد و آن نیمه دیگرش را با دوبله ارزشی و اسلامی تغییر داد؛ چرا اینقدر به خودتان زحمت می دید آقای ضرغامی؟ شِیم آن یو!

مسوول فروش برنامه های بی بی سی

 اون عقب مجلسی ها دل بدن... امشب می خوام یه چیزی بگم راجب این فحشایی که این عزت ضرغامی تو تلویزیون هی تبلیغشو می کنه... اگه من اینجا این حرفا رو نگم پس کجا بگم؟... این از ابن سعد هم بدتره... این کارا رو میکنن که چوب لا چرخ دولت بذارن...

حاجی ، حوالی بازار

 حق با این نماینده محترم مجلس هست. شما را چه به کار رَحِمِ(RAHEM) اجاره ای؟ شما به کار خود پرداخت، این کارها را به ما سپرد. ما در امورِ باحالکی متخصص بود.

مدیر یک رادیو فارسی زبان از هلند

 من اومدم بگم دمت گرم آقا. من خودم پایه شم که محض رضای خدا و افتخاری، بشم جزو این هیات بازبینی سریال ها. علی الخصوص این سریال پرستاران رو بدین من بازبینی کنم. هر کار کردیم دی وی دیش تو بازار نبود.

عزب زاده، یک جوان جویای کارِ عام المنعه

 واقعا حرف های ایشون حرف دل ما و تمام خانواده های ایرانی بود. من از ایشون نهایت تشکر رو دارم و براشون آرزوی عمر با برکت و عزت آرزو می کنم. ضمنا بهشون بفرمایید هر چی زنگ زدیم موبایلشون جواب نداد. امشب دعوتین خونه اخویشون. بعد از سریال یه راست از مجلس بیان اونجا.

خانم خانه دار و مادر نماینده زاده ها

کامولون درست گفتون... سریال چی بودون... ما هزار گرفتاری داشتون... گشنه بودون... سریال به چی درد خوردون؟... تلویزیون چی بودون؟

از جزیره آدم خواران، بلوک هفت

 این نفوذ جریان های خزنده صهیونیستی رو کاملا درست می فرمایند. بنده خودم یک روز به عزت ضرغامی محل نفوذ این جریان خزنده رو نشون دادم. شاید به قدر نیم متری قطر داشت و صهیونیست خزنده که بماند، حتی مار بوآی و کروکودیل خزنده هم می تونست از اونجا به راحتی بیاد تو سازمان. ولی عزت دستور داد فقط اونجا رو گل بگیرن و من رو هم بیارن اینجا. علی لاریجانی خیلی خوب بود، تا این چیزا رو نشونش می دادیم یه هویی، چراغی چیزی میداد بسازن...

امین آباد، ساختمان آخری، تخت سیمانی، نفر دوم

 از نماینده های عزیزی که به فکر ما هستند بی نهایت سپاسگزارم. باید جلوی این ظلم ها رو گرفت. یعنی چی که من مجبور باشم از این سن و سال اجاره نشینی کنم؟ با این رهن سنگین بدون آب و برق و گاز و تلفن؟ انصاف هم خوب چیزیه ها!

یک جنین در یک رحم اجاره ای

 بسیار طرح خوبیست. سایر نماینده ها با قاطعیت حمایت کنند حال عزت را بگیریم...

م.ر نماینده مجلس

غیر از طنز همه چی تعطیل!

منبع: اینترنت!!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

چگونگی رابطه با جنس مخالف!!

سلام به همه ی دوستای گل و نازنینم.امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید.اینم یه مطلب طنز دیگه که امیدوارم خوشتون بیاد!

اگر یک مرد هستید و دوست دارید عشقتان همیشه ازشما و رابطه تان راضی و خشنود باشد باید در زندگی او چنین آدمی باشید : . . . .

یک دوست

یک همدم

یک عشق

یک پدر

یک برادر

یک رئیس

یک نجار

یک برقکار

یک لوله کش

یک مکانیک

یک دکتر

یک طراح

یک متخصص زنان

یک روانپزشک

یک روانکاو

یک ماساژور

یک شنونده خوب

یک برنامه ریز خوب

یک آدم تمیز

با احساس

ورزشکار

گرم

دلسوز

شجاع

باهوش

بامزه

خلاق

قوی

رقیق القلب

همدرد

پرتحمل

آینده نگر

بلندپرواز

لایق

قابل اعتماد

راستگو

قابل اتکا

و . . . .

و این نکات را هرگز فراموش نکنید :

. . . . . مدام از او تعریف کنید

عاشق خرید کردن باشید

صادق باشید

پول تان از پارو بالا بره و

به دخترهای دیگه هم نگاه نکنید

و در عین حال شما باید :

. . . تمام توجه تان را به او معطوف کنید

و اصلا توقع همین رفتار را از او نداشته باشید

زمان زیادی را به او اختصاص بدهید،

مخصوصا در تنها گذاشتنش به او فضای کافی بدید،

(این یعنی : هیچ وقت نپرسید که کجا میری!!!)

. . . و تاکید می کنم که این سه چیز را هرگز فراموش نکنید: . .

تولدش را

سالگردهای مشترکتان را

و قرار ملاقات هایی که می گذاره

. . . . . . . . . .

و حالا خانم ها چطور می توانند یک مرد را خوشحال کنند؟!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

فقط دست از سرش بردارید و تنهایش بگذارید!!!

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا بعد...

خبرای خوب خوووووب!

سلام سلام صدتا سلام

حالتون چطوره دوستای گلم؟ خوبین؟ سرحالین؟ بچه مدرسه ای ها(مثل من) امتحاناشونو خوب دادن؟

آب و هواها خوبه؟

آقا من خیییییییییلی خوشحالم! درحد الکی خوشی خوشحالم!

اگه گفتین چراااااااااااااا؟؟؟؟

نمیدونین؟!!

بگین دیگه!

آخه من...

من...

دارم برای اولین بار در عمرم....

خاله میشمممممممممم!!!!

بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه دارم مقام خاله ای نائل میشم بالاخره!

بله آقا اینجوریاس!

امروزم روز تولد مامان نینی آینده است. پس فردا هم تولد دایی آینده ی نینیه!

بدین ترتیب تولد خواهر بزرگم و داداش گل گلابم رو بهشون تبریک میگم.

نینی هم احتمالا مهر ماه سال آینده به دنیا بیاد!!!

نمره های امتحانامم گرفتم، زیاد راضی نبودم ولی خب شکرخدا پاس شد رفت!

ببینیم ترم آخر چی میشه!

برای همتون آرزوی سلامتی و شادابی دارم.

ایشالا که هرچه زودتر خاله،عمه،دایی،عمو،زن عمو، شوهر خاله، زن دایی، شوهر عمه و غیره بشید!!!

پ.ن: پدیده به علت یکی یه دونه بودن هرگز خاله نمیشه و قراره بچه ی من بهش بگه خاله که دلش خوش باشه!!!

پ.ن۲: داداش پدیده به علت یکی یه دونه بودن هرگز عمو نمیشه و قراره بچه ی داداش من بهش بگه عمو که عقده ای نشه!  

 نتیجه گیری: دعا کنید هرچه سریعتر من و داداشم بریم خونه ی بخت فقط و فقط و صرفا به خاطر پدیده و داداشش!!!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...