:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

چه خبرا؟!

سلام به همه ی دوستان گرامی. 

حال و احوال خوبه؟
سرحالین؟
امیدوارم همینطور باشه و همگی خوب و خوش و شنگول و منگول باشید!
چه خبرا؟ 

همه چیز رو به راهه؟
اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید ملالی نیست جز دوری شما که آنهم انشاالله به زودی رفع خواهد شد!
 

از روزی که خانومی اینا با جوجه هاشون اومدن حسابی سرگرم حال و حول می باشیم و مدام در حال جوجه بازی می با شیم و بسی بسیار خرسند و مشعوف می باشیم!  

به همین دلیل است که کمتر فرصت آپ داریم و همه ی وقتمان را یا به دنبال عملیات محیرالعقول فارغ التحصیلی مان می باشیم و یا در منزل همانند یک خاله ی نمونه مشغول نینی بازی می باشیم. 

روز جمعه ۲۵ بهمن ماه درست ۶ ماه از روز جمعه ۲۵ مرداد ماه که این دوتا دسته گل به دنیا اومدن می گذشت و به همین دلیل مراسم جشنی با حضور خود نی نی ها٬ پدر٬ مادر هنرمندشون٬پدربزرگ و مادربزرگشون٬ خاله ها و داییشون برگزار شد! 

جاتون خالی حسابی خندیدیم و خوش گذشت. 

خانومی شب قبلش یه کیک خوشمزه و باحال براشون درست کرد که شرح جشن و عکس دوقلوهای شش ماهه و کیک تولدشون رو می تونین توی وبلاگ نانازی خودشون بخونین و ببینین. 

 

 

از ولنتاین و عقشولی بازیاش چه خبر؟ 

خانوما آقایون آمار کادوها رو بدین ماهم یاد بگیریم!
پست قبلی که خاطرتون هست؟!!! 

دل می رود و آره و اینا!! 

یهو به درد سال آیندمونم خورد! 

۱- 

توی یکی از مجالس عزاداری که منزل دوست مامان بود٬ به همراه خاله و دخترخاله ها و خانومی و مامان دورهم نشستیم به گپ زدن! 

یه خانومی که روبه روی ما نشسته بود و عزاداری رو خیلی جدی گرفته بود٬ همینطور تو حال خودش بود و داشت مچ دستش رو بازی میداد که خستگیش در بره. 

من: این خانوم داره زیارت عاشورا رو با زیرنویس نانای نای میشنوه! 

خانومی: نخیرم! این خانومه کلا داره شبکه ی Pmc4 میبینه! 

(خنده ی جمع!) 

۲- 

توی تاکسی بودم (با رعایت اجازه از مادرشوهرهای عزیزم٬ آقایون آرش و گمشده!). 

یه خانومی کلی جیگول پیگول کرده در حالی که بوی عطر تندش همه رو خفه می کرد و آرایش داشت از صورتش می چکید٬ از وقتی سوار شد تا وقتی رسیدیم مقصد با هر نفسی که می کشید دماغش سوت می زد! 

(نشاطی رفت!) 

۳- 

یادتونه گفتم دارم به وزن ایده آلم نزدیک میشم؟! 

از وقتی خانومی اینا اومدن یک کیلو زیاد شدم!  

همشم تقصیر خانومیه با این دستپخت و به به هایی که درست می کنه. 

کیک خامه ای 

کرم ژله 

ذرت مکزیکی 

و... 

گوشه ای از جنایات این مادر فداکاره! 

۴- 

اینم یه چندتایی عکس!  

خبر مهم چه بود؟!

 

ظاهرا مد شده هرکی هر غلطی میکنه تو روزنامه به ملت خبر میده!  

دوستان توجه داشته باشید!
طبق اصول!
طبق ضوابط!!

 

واقعا دوستامون تو م.ج.ل.س چه شور و حرارتی برای حل کردن 

مشکلات مملکتی دارن!
چه زحمتی می کشن به خدا! 

  

  

اجرشون با پروردگارشون! 

 

*** 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی...  

تقدیم به آرش عزیز که میدونم خالصانه به این شکلک عشق می ورزد!! 

دل می رود زدستم صاحبدلان خدارا...

سلام به همه ی شما دوستان گلم. 

امیدوارم همتون توپ توپ باشین. 

چه خبرا؟ اوضاع روبه راهه؟ 

حالتون خوبه؟
هان؟! 

امیدوارم که همینطور باشه. 

بنده هم خوبم و همچون یک گیاه دارم به زندگی ادامه می دم.  

دیروز یکی از دوستان بسیاااااااااااااار عزیز دلم که 

 از شیراز به اصفهان اومده بود رو دیدم  

 که کلی هم دلم براش تنگ شده بود. 

یه عالمه باهم پیاده روی کردیم و از هر دری گفتیم و شنفتیم. 

بعدشم یک جلد دیوان حافظ برام آورده بود جهت تولدم که خیلی خوشحالم کرد. 

تا آخر شب چسبیده بودم به حافظ عزیز و دوست داشتنی با شعرهای بی نظیرش و حالی بس مضاعف فرمودیم! 

واقعا که چی گفته حافظ! منی که زیاد اهل شعر نیستم خیلی با این شعرها و شاعرها حال می کنم. مخصوصا حافظ و فریدون مشیری و قیصر نازنینم... 

خلاصه که ما نیز حافظ خوان شدیم و همین امروز و فرداست که عاشق شویم و کلهم اجمعین از کف برویم! 

بعدشم که یکی دیگه از دوستای دوران کودکیم رو بعد از یازده سال دیدم و وای که چقدر خوشحال شدیم و کلللللی حرف نگفته داشتیم برای هم. 

واقعا بعضی از خاطرات وقتی زنده میشن روح آدم تازه میشه. 

دیروز وقتی برمیگشتم خونه پر از حس خوب و پر از خاطرات گذشته ها بودم. 

شب هم که خانومی چندتا عکس از دوقلوها برامون فرستاد و یه عالمه ذوق کردیم. وای که چقدر دلم براشون تنگ شده. 

مخصوصا الان که با صدای بلند ذوق می کنن و ما از پشت تلفن براشون چپه مرگ میشیم! 

1- 

خبر طلاق و جدایی بیشتر از خبر مرگ ناراحتم می کنه. 

2- 

.  

دارم به وزن ایده آل نزدیک میشم! 

(اما بدجوری دلم چیپس می خواد)!! 

اعوذ بالله من الچیپس الرجیم! 

.

3- 

 . 

.

 

هر اتفاق تازه ای که برای آدم می افته، الزاما شکل علامت سوالش می کنه! 

4- 

.

تازگیا باهرکسی که تلفنی یا مستقیماً گپ میزنم،انقدر می خنده که تقاضای آنتراکت می ده! نمیدونم چرا؟!! 

5-  

.

آشنایی با آدمهای خوب همیشه حس قشنگی رو بهم میده!

6-  

با اجازه ی دوستان عزیز از جمله آرش و گمشده، من باز سوار تاکسی شدم. 

تاکسی سمند بود و من جلو نشسته بودم.

راننده سی دی آهنگهای قدیمی شادمهر رو گذاشته بود که کلی خاطره انگیز بود برام یاد دوران تحصیلات راهنماییم افتاده بودم و خیلی حال کردم. 

به همین دلیل بقیه ی پولمو نگرفتم و گفتم به شنیدن این آهنگها می ارزید! 

7- 

اینم یه جریان باحال: 


 

 اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر  

 اولین طلاق پس از حادثه 11 سپتامبر  مربوط می شه به مردی که محل کارش طبقه 103 برج تجارت جهانی بوده، ولی در روز حادثه به جای اینکه سر کارش باشه، خونه دوست دخترش خواب بوده! تلویزیون رو هم ندیده بوده که بدونه چه خبره! خانمش زنگ می زنه. آقا گوشی رو بر می داره. خانمش می پرسه عزیزم حالت خوبه؟ کجایی؟ آقا جواب می ده:بله عزیزم خوبم٬ سر کارم هستم تو دفترم!!!! 

.

.

.

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نکات مهم!

سلام به همه ی دوستان نازنین و مهربانم.

احوالات شما؟ خوبین همه؟ بچه مدرسه ای ها امتحاناشون خوب شد؟

بالاخره دکتر مهندس شدین یا نه؟!

بله بچه های خوبم! نوگلای محبوبم!

ما هم همچنان مانند گیاه به زندگی خود ادامه می دهیم.

شما چه خبر؟

ما رو نمیبینین خوشتون هست؟!

دلتون بسوووووووووووزه ما امشب شام دعوتیم!

آقا ول کن این حرفا رو!
می خواستم این دفعه فقط براتون عکس بذارم نمیدونم چرا این تاینی پیک ننه مرده  جواب نمیده!

یعنی جای عکس ضربدر تحویل می ده!

چه می دونم بابا ولش کن!

فعلا اینا رو بخونین ببینین چی به چیه!

********************************

روش شناسایی اسامی دختر ها:

خوردنی باشد: مثل عسل
ساعات مختلف روز: مثل پگاه، سپیده، سحر
اسم جک و جونور باشد: اعم از پرنده: مثل پرستو، درنا...

حشره: مثل پروانه،

چهارپا: مثل غزال٬ آهو٬ جیران٬ مارال

آبزی : مثل ماهی خانوم!!! 

گل و گیاه: لاله٬ سنبل٬ نسترن٬ نسرین٬ نرگس٬ لادن و...
اسم علف باشد: مثل ریحانه، پونه و...اسم مکان باشد: مثل صحرا، دریا، خاور، ایران
خیس باشد: مثل شبنم، دریا، ساحل، باران

در آسمان باشد : مثل ستاره٬ خورشید٬ ناهید٬ مهتاب٬ آفتاب! و...

و کلا هر اسمی تو این مایه ها باشد اسم دختر و در غیر این صورت اسم پسر می باشد! 

مثل : چنگیز٬ خشایار  و غیره

***********************************************************

آرایشگر.. نذر.. و ایرانی های هفت خط

در شهری درآمریکا، آرایشگری زندگی می‌کرد که سالها بچه‌دار نمی‌شد.

او نذر کرد که اگر بچه‌دار شود، تا یک ماه سر همه مشتریان را به رایگان اصلاح کند.

بالاخره خدا خواست و او بچه‌دار شد! روز اول یک شیرینی فروش وارد مغازه شد.

پس از پایان کار، هنگامی که قناد خواست پول بدهد، آرایشگر ماجرا را به او گفت.

فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند،

یک جعبه بزرگ شیرینی و یک کارت تبریک و تشکر از طرف قناد دم در بود.

روز دوم یک گل فروش به او مراجعه کرد و هنگامی که خواست حساب کند،

آرایشگر ماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند،

یک دسته گل بزرگ و یک کارت تبریک و تشکر از طرف گل فروش دم در بود.

روز سوم یک مهندس ایرانی به او مراجعه کرد.

در پایان آرایشگر ماجرا را به او گفت و از گرفتن پول امتناع کرد.

حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، با چه منظره‌ای روبرو شد؟
فکرکنید. شما هم یک ایرانی هستید.
.

.

.

.

.

.

چهل تا ایرانی، همه سوار بر آخرین مدل ماشین، دم در سلمانی صف کشیده بودند  و غر می‌زدند که پس این مردک چرا مغازه‌اش را باز نمیکنه..!

*****************************************

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...