:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

گواهی عدم فوت!!

سلااااااااااام به همه ی دوستان گلم

امیدوارم همگی شاد و سلامت باشید

تابستان خود را چگونه می گذرانید؟خوب و خوشید؟ایشالا که هستید!

راستش دیگه خیلی دلم براتون تنگ شد گفتم یه سر به همتون بزنم هرچند نشد برای همه ی شما کامنت بذارم...

اما خوشحالم که به وبلاگهاتون بعد از حدود دوهفته سر زدم.

ماهم خوبیم و مشغول گذران زندگی نزد خواهر گل و شوهرخواهر گرامی

خوشبختانه تاحالاش که حال خواهرم خوب و میزون بوده دعا کنید تا آخر این راه همینطور بمونه...

هوا بسیار گرمه و من اغلب اوقاتم رو وقتی خواهرم بیداره با گپ زدن باهاش و و وقتی هم که خوابه با مطالعه میگذرونم.

وقتی هم که سهیل خونه باشه یا باهم میریم بیرون خرید و یا فیلم تماشا میکنیم.

دلم برای اصفهان و مامان اینا و جوجه ی خوشگلم خیلی تنگ شده.

اما وقتی سرحال بودن خواهرم رو میبینم حسابی دلگرم میشم.

ایشالا وقتی برگشتم اصفهان و فرصتم زیاد بود بازم مثل عید یه سفرنامه ی باحال و مهیج تحویلتون میدم.

الان سهیل و خواهرم خوابن و منم با کمک سهیل گل و دوست داشتنی تونستم بیام اینجا و هم به همگی سر بزنم و هم یه گواهی مبنی بر زنده بودنم تقدیم کنم!!

هرکی آپ کرد خبر کنه که اگه تونستم بیام.

شاید دیگه تا وقت بازگشتم نتونم آپ کنم.هرچند کلی دلم پیشتونه.

از صمیم قلب براتون شادی و سلامتی آرزو میکنم.

شما هم با اون دلای پاک و نازنینتون برای سلامتی خواهرم دعا کنین

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

پ.ن۱:

 

برای اون دسته از عزیزانی که دوست داشتن سر از لیست نمرات من دربیارن

هدیه ی اکازیونی دارم:

آزمون سازی:۱۲

ترجمه شفاهی:۱۶.۵

ترجمه متون مطبوعاتی:۱۲.۵ (به همه ی کلاس نمره کم داده)

ترجمه انفرادی(پایان نامه):۱۸.۷۵

ترجمه اسناد رسمی: ۱۷.۵

ترجمه نوار و فیلم: ۱۷.۵

بررسی ترجمه ی آثار ادبی:۱۷.۵

ترجمه ی ادبی:۱۸.۵

 

اینم از کارنامه ی این ترم ما!!

امیدوارم خوشتون اومده باشه!!

واقعا شفاف سازی تا چه حد؟!!!

البته اگه ترم قبل این کارو ازم میخواستین امکان نداشت انجام بدم هااااا!!

این ترم آخری نمراتم از همیشه بهتر بود!خودمم هنوز نمیدونم چرا؟!!

 

پ.ن۲:

 

طبق برنامه ریزی های خانوادگی٬ من تا سوم مرداد تهران هستم٬ سوم برمیگردم اصفهان و خواهر دومیم شش مرداد میاد تهران شیفت پرستاری رو تحویل میگیره!

اینم جواب سوال:« کی برمیگردی؟!! »

 

پ.ن۳:

 

به کامنت های پرمهرتون در پست قبلی پاسخ دادم

از همه ی شما عزیزان به خاطر توجه و پیگیریتون ممنونم. 

 

پ.ن۴:

 

لینک تکونی کردم. اگه کسی لینکش به اشتباه پاک شده بگه تا مجددا اضافه کنم.

 

پ.ن۵:

 

پدیده ادب شد و بهم زنگ زد. البته خیلی دیر شده بود چون من اینجا رسواش کردم اما واسه سفر بعدیم براش درس خوبی شد!!

فعلا خدانگهدار...

 

 

می خوام برم از اینجا!!

سلام سلام صدتا سلام!
حال شما که خوبه همیشه!
منم خوبم! چه خبرا؟ مدرسه ای ها امتحاناشون خوب شد؟

امیدوارم که در همه ی امتحانات زندگی موفق باشید و پیروز.

خب خانوما آقایون ما داریم میریم! یعنی من دارم میرم! دارم میرم تهران برای پرستاری از مامان دوقلوهای آینده! کلی هم چیز میز براشون خریدم! وای وای که تو این سیسمونی فروشی ها من و خواهرم چیکااااااار که نمیکنیم! انقده واسه همه چیز ذوق می کنیم!آخه ما خیلی نی نی ندیده هستیم!

آخرین نی نی فامیل بنده هستم که ۲۳ سال سنمه!!

خلاصه که فردا صبح عازم تهرانم و نمیدونم کی برمیگردم. سعی می کنم از اونجا آپ بکنم اگه شد و اینکه بهتون سر بزنم. همه ی سعیم رو می کنم و مطمئن باشید حتما با گوشیم به وبتون سر میزنم حتی اگه نشه کامنت بذارم.

منو فراموش نکنینااااااااا!!! وگرنه باهاتون قهر میکنم! برای سلامتی خواهرم دعا کنید که محتاج دعاهای همه تون هستیم...

اینم چند راهکار واسه جلب توجه بیشتر!!

- به خواستگاری دختر استادی  که 3 بار شما را از درسش انداخته  بروید !

- خودتان یواشکی چرخ ماشین دختر خانوم مورد علاقه تان را پنچر کنید و خودتان هم ، فردین وار ، برایش لاستیک را تعویض نمایید !

 

- در میهمانی ، به بچه های فامیل بگویید ، هرکی بتونه انگوشتشو ببره توی پریز برق ، جایزه داره !

 

- جلو اداره پلیس اقدام به فروش CDهای غیر مجاز نمایید !

 

- فلش مموری خودرا پر از انواع ویروس های خفن کنید و بدهید به دوستانتان و بگویید سانسورهای فیلم یانگوم توشه !

- وسط بازی پرسپولیس و استقلال ، الکی زنگ بزنید به بچه محلاتون و بگویید که همسایه بغلی داره آش می ده ! 

- نصف شب صدایتان را تغییر دهید و به مادرتان زنگ بزنید و بگویید من هستی هستم و سراغ پدرتان را بگیرید !

 

- جوراب را روی کفش بپوشید !

 

- یک قاشق مرگ موش خودتان بخورید و یک قاشق هم به موش خانگیتان بدهید و بعد منتظر شوید که ببینید کدام یکیتان زودتر می میرید !

 

- در داخل استخر بدون آب شیرجه بزنید که خیس نشوید !

 

- با گرمکن ورزشی بروید خواستگاری تا بفهمند که شما ورزشکارید !

 

- ماشین همسایتان را بدزید و اگر شما را گرفتند ، بگویید : الیاس بهم گفت که اگر ندزدی ، باباتو با تریلی زیر می گیرم !

 

- برای افراد دارای اختلالات روحی - روانی ، توصیه هایی برای سادیسمی شدن را بخوانید !

 

- وسط تابستان کفش صندل را با جوراب کاموایی بپوشید !

 

- به همسرتان در روز تولدش کفن هدیه بدهید !

 

- روز دامادیتان موهایتان را با شماره چهار بزنید !

 

- پولهایی که در خیابان , مردم جلوی فقیر ریختند را جمع کنید و داخل صندوق صدقات بریزید !

 

- دو روز قبل از امتحان جزوه همکلاسیتان را بگیرید و دو روز بعد از امتحان به او پس دهید !

 

- زنگ در خانه خودتان را بزنید و فرار کنید !

 

- ژله را با نی بخورید !

 

- در هوای گرم تابستان , عسل و خربزه و زعفران را با هم مخلوط کنید و میل بفرمایید !

 

- در روز بازی استقلال و پرسپولیس، لباس سر تا پا قرمز بپوشید و بروید درست در وسط طرفداران استقلال بنشینید و تا می توانید به آبی ها با صدای بلند بد و بیراه بگویید !

 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی...